Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
Motion_Blur
félisten
válasz
DigitXT
#29267
üzenetére
Nálunk nem volt semmi probléma. 8h40-re értünk a pályához, de az 1-es kapuval szemben lévő parkolók már full-on voltak, szépen eltereltek minket a pálya "fölé" a kemping parkolókhoz ott volt még hely bőven. M3-ról lehajtás és a leparkolás között kb. 10 perc telt el.
A második WTCC futam leintését követően indultunk el, de nem engedtek vissza az M3-ra, hanem eltereltek Szilasliget, majd Kerepes felé a 3-as útra. Itt azért állt a sor rendesen de kb. 30 perc alatt beértünk az Örs-re, onnan már eloszlott a nép.
Nem 10-11 óra körül kell elindulni, ennyi a lényege

-
shteer
titán
válasz
DigitXT
#25465
üzenetére
szerintem felesleges forradalmi elméleteket gyártani - egy versenyen vagyunk túl, nekem a tavalyi is bejött és remélem ez sem lesz unalmas - most minden csapatnál megy a fejlesztés-tervezés hogy beérjék a gyorsabbakat
a nagyobb KERS vagy hosszabb DRS használatot sem támogatom, ezek hiánya vagy az esetleges meghibásodások által még nagyobb hátrányt szenvednének a gyengébbek
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT
#25465
üzenetére
Értelem szerűen ezt a bugyuta idő-limitált "boost"-hülyeséget el kéne felejteni a francba.
Ha tényleg olyat akarnak, ami a közúti verdák hasznára válik, akkor ide is állandó hibrid erőforrás kell.
És ha mindenképp ragaszkodni akarunk az előzés-segítéshez, a +80 lovat meg lehet oldani úgy is, hogy az elektronika engedjen többet a motornak. +1000 RPM, vagy hasonló...
Nem volna nehéz ezt úgy megcsinálni, hogy jó legyen. A probléma szerintem az, hogy a csapatok torkán nehéz nagy változásokat fokozatmentesen lenyomni. Bár elvileg a V8-S4 átmenet sem épp gyaloggalopp, szóval ki tudja...
Kis csapatoknak nem oszt nem szoroz, hogy mit vásárolnak meg melyik gyártótól. Mennek a legolcsóbbra...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT
#15640
üzenetére
Tudtommal ott kezdték.

A Virgin kicsit olyan, mint a RedBull, csak kevesebb pénzzel gazdálkodnak. A HRT-nek meg egyrész alig van pénze, másrészt a Dallarától vettek egy olyan kasznit, amit nem lehet fejleszteni semere. Kb ennyi a szitu.
A Lótus meg egyértelműen az idális új csapat. Két tapasztalt pilótával és megfelelő pénzmaggal rendelkezve szépen kúszik felfelé. Már a Sauberek sarkában loholnak, az meg már a középmezőny vége.
-
wildrain
addikt
válasz
DigitXT
#15640
üzenetére
És annak mi értelme is lenne? Ott nincs konstruktőri verseny, a mérnökök max a beállításokkal foglalkoznak, és annyi. Marhára fel lehetne készülni úgy az F1-re.
Nem értem, miért kell annyira háborogni az új csapatok miatt. A Force Indiának mennyi időbe telt, mire felhozta a lecsúszott Jordan utódcsapatot? Kb. ugyanilyen messze voltak az akkori élcsapatoktól, ráadásul tele tapasztalt emberkékkel, és mégis eltartott két-három évig, mire rendesen felzárkóztak. Miért kell ezeket egy fél idény után már csesztetni? A Lotusban úgy tűnik, van potenciál, de még ők is azt mondják, hogy inkább a jövő évi autóra készülnek, ami azt jelenti, hogy idén már nem jutnak előbbre ők sem.
Ez az egész újoncfikázás abból fakad, hogy az utóbbi két évben a mezőny valahogy összerázódott 2 mp-be, így az új csapatok lemaradása - akik egyébként normális távolságra vannak az elsőtől (alapul véve a mezőny 90-es évekbeli széthúzottságát) - sokkal szembetűnőbb. Pedig csak abba kell belegondolni, hogy a sokak számára etalonként emlegetett 107%-os szabályba általában beleférnek. Nem ők a lassúak, hanem a többiek vannak egy kupacon.
Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB Phantom Black, fóliás új állapot, Regalaxy
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3735, 100% Akkumulátor
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W with combo cable (3TR87AA)
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 32GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090 - TOUCH
- ÚJ MSI CYBORG 15 A13VF - 15.6"FHD 144Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 4060 -3 év garancia
- Bontatlan iPhone 17 Pro Max (256 GB) (rendelhető)
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


Ezek után legalább lesz mivel védekezzen Hamilton, kettős mérce rulez.
de a motor az oda visz időben
de igy legalább már felkészült leszel a még egyszer oda készülsz .




