- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: A fapados NAS tuningolása
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
Motion_Blur
félisten
válasz
DigitXT #29267 üzenetére
Nálunk nem volt semmi probléma. 8h40-re értünk a pályához, de az 1-es kapuval szemben lévő parkolók már full-on voltak, szépen eltereltek minket a pálya "fölé" a kemping parkolókhoz ott volt még hely bőven. M3-ról lehajtás és a leparkolás között kb. 10 perc telt el.
A második WTCC futam leintését követően indultunk el, de nem engedtek vissza az M3-ra, hanem eltereltek Szilasliget, majd Kerepes felé a 3-as útra. Itt azért állt a sor rendesen de kb. 30 perc alatt beértünk az Örs-re, onnan már eloszlott a nép.
Nem 10-11 óra körül kell elindulni, ennyi a lényege
-
shteer
titán
válasz
DigitXT #25465 üzenetére
szerintem felesleges forradalmi elméleteket gyártani - egy versenyen vagyunk túl, nekem a tavalyi is bejött és remélem ez sem lesz unalmas - most minden csapatnál megy a fejlesztés-tervezés hogy beérjék a gyorsabbakat
a nagyobb KERS vagy hosszabb DRS használatot sem támogatom, ezek hiánya vagy az esetleges meghibásodások által még nagyobb hátrányt szenvednének a gyengébbek
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #25465 üzenetére
Értelem szerűen ezt a bugyuta idő-limitált "boost"-hülyeséget el kéne felejteni a francba.
Ha tényleg olyat akarnak, ami a közúti verdák hasznára válik, akkor ide is állandó hibrid erőforrás kell.
És ha mindenképp ragaszkodni akarunk az előzés-segítéshez, a +80 lovat meg lehet oldani úgy is, hogy az elektronika engedjen többet a motornak. +1000 RPM, vagy hasonló...
Nem volna nehéz ezt úgy megcsinálni, hogy jó legyen. A probléma szerintem az, hogy a csapatok torkán nehéz nagy változásokat fokozatmentesen lenyomni. Bár elvileg a V8-S4 átmenet sem épp gyaloggalopp, szóval ki tudja...
Kis csapatoknak nem oszt nem szoroz, hogy mit vásárolnak meg melyik gyártótól. Mennek a legolcsóbbra...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #15640 üzenetére
Tudtommal ott kezdték.
A Virgin kicsit olyan, mint a RedBull, csak kevesebb pénzzel gazdálkodnak. A HRT-nek meg egyrész alig van pénze, másrészt a Dallarától vettek egy olyan kasznit, amit nem lehet fejleszteni semere. Kb ennyi a szitu.
A Lótus meg egyértelműen az idális új csapat. Két tapasztalt pilótával és megfelelő pénzmaggal rendelkezve szépen kúszik felfelé. Már a Sauberek sarkában loholnak, az meg már a középmezőny vége.
-
wildrain
addikt
válasz
DigitXT #15640 üzenetére
És annak mi értelme is lenne? Ott nincs konstruktőri verseny, a mérnökök max a beállításokkal foglalkoznak, és annyi. Marhára fel lehetne készülni úgy az F1-re.
Nem értem, miért kell annyira háborogni az új csapatok miatt. A Force Indiának mennyi időbe telt, mire felhozta a lecsúszott Jordan utódcsapatot? Kb. ugyanilyen messze voltak az akkori élcsapatoktól, ráadásul tele tapasztalt emberkékkel, és mégis eltartott két-három évig, mire rendesen felzárkóztak. Miért kell ezeket egy fél idény után már csesztetni? A Lotusban úgy tűnik, van potenciál, de még ők is azt mondják, hogy inkább a jövő évi autóra készülnek, ami azt jelenti, hogy idén már nem jutnak előbbre ők sem.
Ez az egész újoncfikázás abból fakad, hogy az utóbbi két évben a mezőny valahogy összerázódott 2 mp-be, így az új csapatok lemaradása - akik egyébként normális távolságra vannak az elsőtől (alapul véve a mezőny 90-es évekbeli széthúzottságát) - sokkal szembetűnőbb. Pedig csak abba kell belegondolni, hogy a sokak számára etalonként emlegetett 107%-os szabályba általában beleférnek. Nem ők a lassúak, hanem a többiek vannak egy kupacon.
Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Android szakmai topik
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Medence topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- Samsung ViewFinity S6 34 (S34C650TAU) ívelt monitor - 13 hó garanciával
- Thinkpad T14s Gen3 14" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 500GB NVMe IR kam gar
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest