- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Alonso 1:15.9 keményen
Jó látni, hogy a Mester is ott van az elejében! -
válasz
Motion_Blur #13197 üzenetére
Sejtettem hogy ilyesmi trükk lesz benne
-
Misi 007
őstag
Chandhok folytatja a rombolási hadműveletet!
Már előre félek hogy a futamon most kinek fog keresztbe tenni... -
Csak nekem tűnik úgy hogy virslik ezek az első gumik? :S
Eddig ennyire nem volt látványosan keskeny.szerk.: uh, Chandhok milyet power slide-olt
-
P00By
nagyúr
Alonso kicsit koccolta a "falat" hátsó kerékkel
b-type: Ráadásul a Rönő nem hozott speckó szárnyakat Monacóba
-
#70869248
törölt tag
válasz
Misi 007 #13190 üzenetére
Komolyan mondom ahogy Kubica vezet az se semmi, nem hinném hogy ebből a Renault-ból többet ki lehetne hozni...remélem nem feszíti túl a húrt.
Szemre nagyon tetszetős.szerk: jahajj Alonso, de komoly volt ahogy megúsztatta a hátulját a célrafordítóban...koccolta a szalagot
-
Motion_Blur
félisten
Fél óra után már 1:16-os időt látunk, ez nagyon komoly
ha marad a szép idő, és rendesen fel tudják gumizni a pályát, szerintem 1:13-as lesz a pole kör
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #13189 üzenetére
Ha jól láttam, most az FP eléjen, Lewisnak van egy másik speckó sisakja is, amire egy rulette kerék van festve...
-
Misi 007
őstag
Egyenlőre itt nézhető!
-
ToBeY
nagyúr
válasz
Motion_Blur #13185 üzenetére
Csak nehogy megint leessen a gyémánt a sisakról, azt megint azt keresgetik pár napig mint múltkor
-
hunnylander
őstag
Deutsche Post. Nem találkoztam olyan tegnapi fotóval, ahol ez felbukkant volna. Általában nem is szokás előzetesen lelőni a poént. Általában 'közönséges matricákról' van szó, közvetlenül az első szabadedzés előtt is fel tudják tenni. Talán ma reggeli fotókon már fel fog bukkanni.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #13185 üzenetére
Valakinek nincs képe véletlenül az új Merci festésről?
DHL az új szponzor, elvileg az első szárnyon + a karosszérián is lesz logójuk. -
Oliverda
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #13181 üzenetére
Youtube-on fent van.
-
válasz
TESCO-Zsömle #13181 üzenetére
Elég ritka cucc lehet
Én azt mondom inkább "más csatornákon nézelődj".
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
TESCO-Zsömle #13160 üzenetére
Senki?
-
válasz
Nowhereman #13178 üzenetére
Nem tudom mivel ütitek magatokat, de adhatnátok belőle, hogy felejtsem a nőügyeimet.
Hogy jön ez ide?2 éve volt az utolsó esős futam...
Én is azt írtam. -
madstunt
addikt
98-ig mentem vissza de nem találtam esős futamot pedig úgy emlékeztem 2000 óta már volt egy esős monacoi futam
-
madstunt
addikt
válasz
Oliverda #13170 üzenetére
erről lenne szó
anno prostnak,sennának nem jelentett gondot kilencvenhárom elött a határok feszegetése.kissé el vannak itt valakik kényelmesedve hogy ilyesmi miatt kéne problémázni -
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #13172 üzenetére
Fincsi, csak vasárnapra is maradjon így!
-
Motion_Blur
félisten
"A Ferrari megerősítette, hogy vizsgálatot indít Felipe Massa gyengélkedése miatt.."
Kíváncsi vagyok mire (vagy inkább kire) jutnak
Időjárás előrejelzés holnapra: [link]
-
madstunt
addikt
láttátok kubika legújabb nyilatkozatát? vicces...
-
Motion_Blur
félisten
Az alagút utáni és az uszoda melleti sikán kervékvetőit megemelik [link]
-
P00By
nagyúr
-
#70869248
törölt tag
Lehet...vagy az is lehet hogy még mindig ebben a misztikus felfüggesztésben bízik.
A Red Bull elég kihegyezett autó, ez Newey-t már régebben is a VB címek közelébe hozta, ..de rizikós. Én Alonso-ra és Hamilton-ra tennék, csak ez a fránya ködös felfüggesztéses/vagy bármilyen technikai de ezzel összefüggő RB előny ne lenne -
#70869248
törölt tag
Nem tudom....ez egy speciális pálya, szal az is előfordulhat hogy eltűnik a Mercedes hátránya..és az is hogy nem.
Én Hamilton-t vagy Alonso-t várnám az elejére, de valamit nagyon tud az RB az időmérőkön, azaz ez is sötét....mert egyébként ezen a pályán verhetőnek gondolnám őket qual-n is. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #13154 üzenetére
Sztem a Mercedes úgy beáldozná Schumacher-t mint a pinty, ha Rosberg-l elérhetik a céljaikat. Ide már kevés az hogy Schumacher neve mennyit jelent pénzügyileg..sokat az biztos, de a Mercedes költségvetéséhez képest ez elenyésző, és biztos hogy komoly összeg volt a Brawn GP (VB autó) megvétele...és Schumi már a szerződésével is szép összeget kért.
Amennyiben Rosberg alatt benne lenne a technikában a győzelem, akkor Schumacher menne a levesbe, örüljön neki Bernie máshol.
..ha csak a számokat nézem MS: 6. hely és két 10. azaz romló eredmények, míg Rosberg: két 5. és két 3. hely..azaz javuló eredmények.
Szal ha ezeket reális számokként kezelték volna akkor Schumacher-t gondolkozás nélkül beáldozzák, mivel a 10. helyeket nem lehet semmivel sem megmagyarázni a fejeseknek. -
TESCO-Zsömle
titán
Valaki meg tudna dobni egy torrent file-al, amin keresztül letölthetem a korábban említett 96-os barcelona-i futamot?
-
Male
nagyúr
Szétosztani 12-12 autóra... minden csoportban minden csapat 1 autója mehet (sorsolás vagy rajtszám szerint szétszedve mondjuk). Így dupla ideig tart a Q1... csoportonként az utolsó 3 kiesik... plusz a két 9. közül a lassabbik.
Vagy: ismét csak hosszabb Q1, nincs fiy osztás, de csapatonként egyszerre max 1 autó lehet kint, aztán oldják meg.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #13151 üzenetére
Az, pedig száraz körülmények között érdekes lett volna a rönyó ezen a pályán Kubicával. Az újoncok szerintem igen hamar ki fognak esni, véletlen. Avagy berni papa megkapja az ecu - engine off feliratos távkapcsolót.
F1 ligában filózok hogy rönyó vagy williams csapatot vegyek. Ha eső akkor elvileg Barika ügyes lehet...
-
hunnylander
őstag
válasz
madstunt #13153 üzenetére
A tengelytáv csakis a súlyelosztás állítási tartományának növelésére lett meglépve. Önmagában a tengelytávval nem volt probléma.
Sőt, ez egy kényszerintézkedés, amely az autó eredeti aeerodinamikai kifinomultságát is megzavarhatja, és aerodinamikailag romolhat.
A kétféle tengelytáv között alig van 5 cm. Nem fordulékonysági okokból térnek vissza az eredeti tengelytávhoz. A tengelytáv csak ezredmásodpercekkel befolyásolja a köridőt ezen a skálán. A leghosszabb autó is be fog tudni fordulni a Loews hajtűkanyarnál.
Az a kérdés, hogy kinek lesz a legjobb az extra-nagy leszorítóerejű csomagja és a legjobb a kigyorsítása, fékstabilitása, futóműve ehhez a speciális pályához. Nyerhet rövid autó vagy hosszú, ezek a tényezők lehetnek a fő meghatározók (a szerencsén és a versenyzőn kívül), nem a tengelytáv.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #13145 üzenetére
Túlzásra ha túlzással reagálnak az mondjuk nem okos dolog. Ehh. Kamu az egész Schumi és Alonso autóépítősdi, vagy ez a nyilatkoztat az, vagy félrefordítások sorozata.
Egyébként ha szarul megy Schuminak akkor nem ő dönti el hogy rá próbálják-e alakítani az autót, hanem a csapat, a vezetés. Schumi neve nagyságrendekkel többet ér jelenleg mint Rosbergé, pénzügyileg. Ez van, de ha csak annyit mond hogy Rosberggel ugyanazon véleményen vannak az autó gyengeségeit illetően..okosabb lett volna mert abban minden benne van, szar még mindig és kész. Nem kell a többi halandzsa, régen nem lehetett így befolyásolni a mestert, ő meg a mentegetőzés...
öregszik.
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #13150 üzenetére
a szűk kanyarokhoz jobb a rövidebb tengelytáv nem? emlékeim alapján monacoban kevés a hosszabb de gyors kanyar
-
hunnylander
őstag
válasz
decibel #13146 üzenetére
Középszerű?
Kínában száraz időmérőn egy hosszabb pályán 3 tiedre volt a pole-időtől. Barcelonában 1,3 másodpercre.
De a lényeg:
Ross Brawn (pénteki sajtótájékoztató): Like everyone there are modifications to the other key bits, wings, diffuser, brake ducts and we have changed the wheelbase in order to give us more range, more weight distribution, although this is a circuit where I don't think rearward weight distribution is so attractive but it will be something we will want to use in some of the future races.
Brawn: 'Megváltoztattuk a tengelytávot nagyobb állítási tartományért, habár ezen a pályán a hátrébb vitt súlyelosztás nem attraktív, de ez egy olyan dolog, amit akarunk majd használni egyes jövőbeni versenyeken.'
A Mercedes GP Monacoban újra az eredeti rövidebb tengelytávú autót fogja használni.
-
bdav
őstag
válasz
hunnylander #13141 üzenetére
igazából azt nem értem hogyha a csapatokat ennyiremegannyira nagyon zavarja akkor sztem ki tudnának találni vmi "gentlemen's agreement"-et a Q1-re, kb. mint a KERS betiltásra is. pölö véletlenszerű sorsolással mindenki kap 2 időszeletet amikor mehet az első és az utolsó 10 percben
-
decibel
aktív tag
válasz
bambano #13144 üzenetére
"Lehet más a véleményed, neked is, meg a többieknek is, akik így gondolják, ettől még az érveléseket nem ártana reális alapokra helyezni"
Hát igen, nem ártana. Pölö tisztázni kéne, hogy az autó középszerű volt, tehát valamerre el kellett lépni a fejlesztéssel, az extrém rövid tengelytáv és alulkormányzottság úgy tűnik nem volt jó irány. Azt sem ártana tisztázni, hogy Schumi elég szerencsétlen volt a versenyeken, míg Rosbergnek kijött a lépés. Persze fordított esetben, ha Rosberg bénázik/szerencsétlen/nem jön be az autó karakterisztikája, akkor rögtön Schumi a hibás. Hol is van nálad a reális érvelés? Mert a szerencse faktort nem a merga biztosítja a versenyzőinek...
-
Oliverda
félisten
Hivatalos: Lewis Hamilton felnije okozta a balesetet!
Schumacher tagadja, hogy rá szabták az új Mercedest
"Mindegy, hogy mikor és melyik csapatnál versenyeztem, az istálló igazából soha nem épített külön nekem autót" - zárta rövidre a témát az RTL interjújában.
-
bambano
titán
válasz
MPowerPH #13118 üzenetére
ha visszakeresed a hozzászólások között azt, amit írtam, akkor kiderül, hogy sokkal hamarabb feltettem ezt a kérdést, mint ahogy a weblapokon megjelent. Nekem nem pletyka, saját kútfőből kérdeztem.
Amikor majd kiosztják a világbajnoki címet meg a többi díjat, akkor a pontszámokat fogják nézni és senkiben nem fog felmerülni, hogy a hivatalos ponttáblázat sors szüleménye-e vagy sem.
Lehet más a véleményed, neked is, meg a többieknek is, akik így gondolják, ettől még az érveléseket nem ártana reális alapokra helyezni.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #13141 üzenetére
Lesz itt kavarodás
-
hunnylander
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #13130 üzenetére
Hát gombos ezt a szitut kissé elbambulta. Nem Sumit kéne szidnia. Szidhatja a technikai kiírásokat, a pályát, vagy épp a bambaságát, de Sumit ezért szituért nem kéne. Mondjuk Vettel murisabb volt hasonló szituban - még a pályáról is lemenekült. Hiába, no -Lajoska már jól megterrorizálta a népet...
A linkedet meg törölték. Kezd egyesek agyára menni a jogtulajdonlás. Ki akarják adni DVD-n vagy mi az ivarmirigyem?
-
Oliverda
félisten
válasz
MPowerPH #13124 üzenetére
"Ez a futam se volt nagy durranás, végigunatkoztam az egészet."
A Barcelona-i tesztpálya már csak ilyen. Utoljára izgalmasnak mondható verseny talán 96-ban volt. Akkor is csak azért mert esett az eső.
Azért remélem Button legközelebb már nem lesz olyan szánalmas hogy egyáltalán előzéssel próbálkozik.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #13130 üzenetére
A boxból való kijövetel valóban szégyenfalas volt. Csak arra tudok gondolni, hogy Button nem hitte, hogy Schumacher kívülről befordul, esetleg még a beszorult kuplungon idegeskedhetett. Ezek persze csak mentegetések, a lényegen nem változtat. A siránkozás meg főleg nem segít, jobb ilyenkor csöndben maradni.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #13130 üzenetére
Azt meg kell jegyezni, hogy ott Schumi is brutális féktávot vett, rendesen kicentizte. De az biztos, ezt Hamilton nem hagyta volna ilyen könnyen.
És még Button panaszkodott, hogy Schumacher túl agresszív volt.
Otthagyta neki az egész belső ívet, nem szorította le Hamilton stílusban. Button mentette magát, azért sírt futam után.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
!Overdose! #13127 üzenetére
"Akkor inkább ne is próbálkozott volna? Mit kellett volna csinálnia szerinted? "
[link] ha megnézed a video elejét, látszik hogy a boxból kijövet mekkora előnye van Buttonnak, szerintem túlságosan is óvatosra vette a féktávot, nagyobb rizikót kellett volna vállalnia és nem hagyni, hogy Schumi körbeautózza. Persze az csak utólagos okoskodás, de nem hiszem hogy Hamilton vagy Alonso ilyen egyszerűen hagyta volna magát. Az utolsó sikán kijáratánál meg minden alkalommal sokkal jobban tudott eljönni Schumi a célegyenesre. Későn kapott szélárnyékot Button, annyira volt elég hogy melléérjen, de külső íven ezzel nem ment semmire. Azért szép csata volt
-
MPowerPH
félisten
válasz
!Overdose! #13127 üzenetére
Kicsit túloztam. Hamilton azért erőszakosabb lett volna, jobban megtudta volna szorongatni. De az tény, nehéz előzni. És nem a pálya volt a hibás, mert elég hosszú volt az egyenes, a kigyorsítás az egyenesre se túl bonyolult, lassú sikánból könnyebb szélárnyékban maradni. Ilyen az F1...
Egyébként azért durva, nem kis sebességkülönbség volt MSC és Gombos között. -
!Overdose!
őstag
válasz
MPowerPH #13124 üzenetére
"Button előzési próbálkozásai szánalmasak voltak, lehetett látni, hogy nem tud elmenni."
Akkor inkább ne is próbálkozott volna? Mit kellett volna csinálnia szerinted? Schumacher zseniálisan védekezett, nem hagyta Buttont belső ívre keveredni az első kanyar előtt. Button csak abban bízhatott, hogy Schumacher elrontja a kigyorsítást, amit egyszer-kétszer meg is tett, de nem annyira, hogy meg lehessen előzni. Ilyen ez a pálya.
-
proof88
addikt
válasz
MPowerPH #13124 üzenetére
mondjuk tavaly Vettel is belerongyolt a falba, pedig nem volt eső
aztán Kovalainen is... a kocsi háta néha szereti megelőzni az elejét Monacoban
mondjuk időmérőn Hamilton is odavágta kicsit... Massa meg sosincs toppon a pályán... az meg lett álmodva, hogy Schumi 3. lesz... Kubicának meg szintén nagyon rövid Renault-ja van, lehet esélyt latolgatni.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #13120 üzenetére
Monaco általában unalmas, előzés nincs, így lesz vonatozás, meg megint mindenki egyszer kimegy a boxba és csókolom.
Ez a futam se volt nagy durranás, végigunatkoztam az egészet. Ha nincs Chandhok, akkor jószerével semmi nem történik. Button előzési próbálkozásai szánalmasak voltak, lehetett látni, hogy nem tud elmenni.mod: lehet lesz izgalom, a lekörözésekkor lesz majd probléma. Bár az újoncok biztos falnak vágják az autót, a rutinos pilóták meg szépen lehúzódtak eddig is.
-
MPowerPH
félisten
válasz
bambano #13114 üzenetére
Azért ez elég nonszensz, ne vicceljünk már. Rosszmájú pletyka az egész, csak azok veszik be, akik be akarják. Kifogott egy rosszabb hétvégét, és? Mindenkivel megesik. Vagy lehet Schumira volt jó hatással az európai levegő. Majd kiderül, de nem Monacoban. Monaco soha nem a reális erőviszonyokat tükrözi. Egyébként Rosberg 2. helyére összetettben butaság volt alapozni, csak a sors szüleménye. A többiek mind csak pechesek voltak, Rosberg végig gond nélkül ment. Egészen mostanáig. Lásd most, pl. boxban hibáztak.
-
bambano
titán
válasz
Motion_Blur #13104 üzenetére
Ettől még igaznak tűnik az a felvetés, hogy neked nem tetszik... Én is ezt firtattam pár nappal ezelőtt.
-
Nowhereman
őstag
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #13106 üzenetére
ok végül is igaz lehet
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #13104 üzenetére
Nem is értem miért olvassa ezt bárki is.
Azt meg végképp nem, hogy miért linkeli ide... -
Motion_Blur
félisten
Joó Gabi féle patkány színvonal: A Merci dobta Rosberget Schumacherért
Páran kezet foghatnak vele innen is..
-
Pá
addikt
Nekem az volt fura, hogy most mekkora dolog volt, hogy a Red Bull időmérőn bement 1.20 alá. A szezon előtti teszteken meg csak az nem ment 1.19-es időt, aki nem akart, de 1.20-asokat mindenki lazán szórta...
Még ha azok PR körök is lettek volna(bár annak mi értelme van?), emlékszem a versenyszimlációk is úgy mentek le, hogy ilyen 1.25-1.26-os körökkel kezdtek és 1.22 körül fejezték be. Ehhez képest most versenyen 1.29-cel kezdtek és 1.25-tel zártak. Ha a Merci pl tudta volna hozni a februárban lesajnált futamszimulációját, akkor még a Red Bullok is kb 2 kört kaptak volna. Gondolom, hogy futamon kicsit kozervatívabbak, mint teszten, de ez azért mégis csak nagyon nagy különbség nem? Főleg, hogy állítólag azóta legalább 0,5 mp-cet gyorsultak az autók.
A másik meg, hogy arról volt szó, hogy időmérőhöz képest a futamon fognak lassúlni 4-5-6 mp-cet (teli tankkal), ehhez képest inkább 8-9 mp-cel mentek most lassabban, amit megint durvának érzek, kb 20kg üzemanyagonkét buknak 1 mp-cet, ami azért picit sok. Tudom, hogy nem ismert az üzemanyag szint, de a szabadedzéseken a hosszú etapokon sorban szórták az 1.24-es köröket, ami most a verseny leggyorsabb köre volt.
Valaki meg tudja magyarázni mitől van ez a nagy különbség? Értem én, hogy gumikopás, meg spórolás meg tököm tudja, de a szabadedzéseken meg a teszteken is éppen ezeket a körülményeket kéne szimulálni, nem? Ott mégis egy nagyságrenddel gyorsabbak.
-
P00By
nagyúr
Elvileg Monacóva a MGP a rövidebb tengelytávú autót viszi.
Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- Eladó egy XMG P406 laptop
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - Újszerű, Karcmentes,256GB
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest