Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- tordaitibi: Chatcontrol
Aktív témák
-
joe69
senior tag
a hir a ferrari hivatalos honlapjan is fenn van, tehat nem kacsa
-
Peat;)
veterán
Évek óta érződött a dolog hogy pukkanhat a lufi, most a válság által pedig hamarabb pukkadt. A gyártók eszetlen költekezése, állandó hisztije az együttműködés leépítésével a (ugyancsak hülye) FIA-val szemben meghozta az eredményt. Egy éven belül két csapat szállt ki, a legnagyobb anyagilag a másik meg az egyik legnagyobb. Mindenki Mózlizik meg FIA-zik, de az igazság az hogy az f1-nek a gyári csapatok azok amelyek a legtöbbet ártottak. Azt hogy ezt a hatást nem tudták kezelni az már egy dolog. A bajt alapvetően ők okozták. Azzal hogy eltűnt a sauber a jordan a mindardi és így tovább...Költségcsökkentés? ÁÁ inkább csinálták a perpatvart a mózlis második ajánlatra is ami könnyedén teljesíthető lett volna és jó is lett volna. Inkább kiléptek, miközben egy hónapja még azzal fenyegetőztek hogy inkább milliárdokat költenek új sorozatra. Szart sem érnek az autógyártók, a Renault kakukktojás mert nem költ annyit mint a vetélytársak, de nem hozza az eredményt így szerintem ők is kiléphetnek. A Toyota jövő héten akar bejelenteni valamit. Üzleti tervet nem lehet f1-re írni.
A mózlis dolognál 100 emberből 99 azt mondta hogy fia fia mózli mózli..sajnos a fanok általi szűklátókörűség is hozzájárul a dolgokhoz, fota maga volt a megtestesült csoda sokak szemében majd a kedvező támogatottság által erőre is tett szert. Arra hogy elérték, a kers pénzpazarlást, az undorító kinézetű autókat, az előzés további hiányát de a költségek megtartását még jövőre is. A williamset meg leszólták jópáran hogy szart erre a nagy fotára is aláírt előre. Most meg mindjárt egy hű de jó csapat...fura itt pár ember...
Remélhetőleg az FIA új elnököt kap, az öreg bagolyt bezárják és a gyári csapatok elkotródnak (Ferrari Mclaren kivétel).
-
george11
addikt
Asszem az F1 nézettsége(+ a jegyeladások) meg fognak sokszorozódni a következő pár futamon.
Kár, hogy Alosno nem indulhat a futamon -
feka007
veterán
Az Origo-n is kint van.
-
Most mondtak radioban, hogy sumi lesz!
-
jpm
senior tag
na ez a meglepi. egy kicsit még drukkolni is fogok neki
-
Viktor77
titán
Tényleg ez van az oldalán:
"I was meeting this afternoon with Stefano Domenicali and Luca di Montezemolo and together we decided that I will prepare myself to take the place of Felipe. Though it is true that the chapter Formula 1 has been closed for me since long and completely, it is also true that for loyalty reasons to the team I cannot ignore that unfortunate situation. But as the competitor I am I also very much look forward to facing this challenge."
-
madstunt
addikt
-
Bermi
aktív tag
nekem se nyílik meg
remélem igaz, nehezen hiszem el, sose gondoltam volna, hogy újra látom versenyezni az f1-ben. majd kiugrok a bőrömből
-
sviba
tag
[link] Az autosporton szoktak kacsák lenni?
[I]"The most important thing first: thanks God, all news concerning Felipe are positive. I wish him all the best again.
I was meeting this afternoon with Stefano Domenicali and Luca di Montezemolo and together we decided that I will prepare myself to take the place of Felipe. Though it is true that the chapter Formula 1 has been closed for me since long and completely, it is also true that for loyalty reasons to the team I cannot ignore that unfortunate situation. But as the competitor I am I also very much look forward to facing this challenge."
[/I]
Ez van a honlapján, de tényleg.
-
proof88
addikt
válasz
blazsey2 #48182 üzenetére
ezt valahogy most nem hiszem el, szerintem kacsa, de a weblapját nem érem el én sem, de még azt is eltudom képzelni, hogy meghackelték a weblapját és fals hírt raktak ki rá
szerk.: elértem most és tényleg ott van, de én ezt még nem hiszem el, lehet meghackelték az oldalt!
-
blazsey2
senior tag
SCHUMI lesz a a beugró![link]Na ez jó lesz
Remélem Kimi elkeni a száját.
-
proof88
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48173 üzenetére
Kell valamilyen motorsport asszociáció, hogy a vevők igazán csatában edzett technológiának képzeljék az autójukat, még ha köze sincs ahhoz. De majd asszociálnak máshoz.
Az IRL-t ők látják el motorokkal, de az a széria hihetetlenül elnépszerűtlenedett a CART éra alatt és után.
Így van, a mutatóik szerint már nem ők, hanem pl. a Toyota van benne a trutyiban, de az új Tesco-gazdaságos Forma-1-ből távozással nem oldódnának meg a gondjaik.
-
blazsey2
senior tag
Most jöttem haza melóból és sajnálattal olvasom hogy a BMV kiszáll.Szerintem ha Alonso átmegy a Ferrarihoz akkor a Renault is ki fog szállni
Mi lesz a pilótákkal?Na majd kiderül.
-
#70869248
törölt tag
Sztem szinte minden hozszolasban van igazsag ahogy olvasom.
Elsosorban kar hogy kiszall a Bmw
Masodsorban egyebkent egyaltalan nem vallotak szegyent, az idei evig nagyon szepen haladtak...es ha kicsit kiszamithatobb szabalyok lennenek evrol evre sztem csataban lennenek a vb-cimert. Ahogy pont a McLaren is jart...ahogy olvasom ok is felmerultek peldakent. Hat pont jol besz`ptak ok is ezt az evet..ezert van hogy Hamilton vilagbajnokkent nem a vilagbajnoksagert harcolt, hanem..
Sztem nincs mit szegyelnie a Bimernek.
Aztan olvastam hogy a McLaren/Ferrari nincs mas szeriaban...ami a Ferrari eseteben egyaltalan nem igaz, plane hogy azert van egy koltsegvetesi keret a Ferrari-nal is..
De versenyenek..van sajat versenzszeriajuk, van GT szintu versenyuk, van Le Mans sorozatban autojuk..meg a tokom tudja. A McLaren csak az F1-re van kihegyezve...ami volt versenyszeriajuk az egyszeruen nem volt megtarthato olyan draga az eloallitasi koltseg. Nem hatalmas autogyartoken ontjak az autokat, hihetetlen jo, de hihetetlen draga autokat tudtak versenyeztetni.
Aztan abban is van igazsag hogy az F1-hez eltokeltseg kell. Ez egyszeruen igy igaz.
Az visziont nem igaz hogy spec. a DTM-ben ne merne magat megmeretni a Bimer...miert ne merne?, ide is eljott...ahol pl. a Mercedes nem sajat nev alatt szerepel.
A WTCC jo szeria, de ott is kicsesztek a Bimerrel, de mar nem..igaz mar nem is kell. Bar meg a repulorajt megmaradt.
...van meg sok igazsag, de mar elfeljtettem
De remelem Massa mielobb felepul...a fene enne ezt az esetet -
proof88
addikt
válasz
hunnylander #48172 üzenetére
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #48170 üzenetére
még ez is lehet, ezt passzolom, én nem tenném.
ha rajtam múlna és valós, igazi marketinget, pr-t csinálhatnék, akkor a 9gen civic-et visszavinném a gyökerekhez, dw futómű, könnyű, modern kasztni és ésszerű ár.. újra alapoznám a civic sportosságát, mert ennek köszönheti a motorsport mellett a honda a nevét. ez az igazi erő és image, mert meg tudod venni, megfoghatod, beleülhetsz, mert meg tudod fizetni. aztán hagy tuningolják, piszkálják meg hegesszék szanaszét..
mi van most? lovaskocsi rudas hátsó felfüggesztés, vicc..
100 millio euróból iszonyatos fejlesztéseket lehet csinálni azért.. több értelmét látom, mint f1-ben kétes sikerért izzadni.minden esetre, a most megjelent üzemi mutatóik bíztatóak, úgy tűnik megúszták a recessziót.
-
proof88
addikt
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #48167 üzenetére
ez már csak a sors furcsa fintora, hogy így alakult, megkockáztatom, hogy ezt még ők sem hitték volna legmerészebb álmukban sem, hogy ennyire jó lesz az autó, kár ezen rugózni. továbbra is helyesnek tartom, hogy kiszálltak. főleg, hogy az igazán hardcore utcai autóikat kinyírják szépen lassan..
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48164 üzenetére
A BMW egy kedvelt márka, és a Forma-1-ben is az (volt), értek el szép eredményeket a közelmúltban is, nincs miért szégyenkezniük pont egy olyan évben, amikor, majd' az összes nagypénzű korábbi élcsapat is égett, mint a rongy. A szurkolók megértették és tolerálták a helyzetet. A kiszállási döntés csak most kedden született. Ezidáig én értékeltem a törekvéseiket, mert úgy tervezték, hogy keményen fejlesztenek idén, mert az aerodinamikai tanulság átvihető a következő évre. A szingapúri nagy csomagjukat kifejezett érdeklődéssel várnám, vártam volna.
A Honda is olyan csúnyán elbánt magával (megvárhatták volna, míg kiderül hogy milyenre sikerült az idei autó), csak kérniük kellett volna a motorteljesítmény-lemaradás behozását, mint a Renault tette és Button a Honda számára nyerte volna betegre magát, és nem visszacsúszni a fejlesztési versenyben is így nagyobb esélye lenne a csapatnak.
Albert3-at is nemrég avatták fel. Ezután mit fog számolgatni szegény?
Őt az F1-hez való CFD fektette kétvállra igazán. Majd lehet, hogy Richards vagy egy pénzes új csapat ráteszi a mancsát...
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #48163 üzenetére
a toyota is ég? igen, ég, ha így jobb, de miért próbálod meg kitalálni, hogy hogy gondolkodnak? a toyotának akkora kézpénz tartaléka van, hogy kilóra megtudná venni a mergát és a bmw-t, megengedhetik maguknak, de ahogy látszik, ők is egyre kevésbé ilyen pénzszóróak. a kicsik is eleresztenék magukat, ha megtehetnék, de nem tehetik meg. a kicsik más gondolkodásra vannak kényszerítve a kisebb büdzsé miatt, teljesen törvényszerű, hogy más megoldásokban gondolkodnak, amíg pedig dollár gurigákat szarsz, megint más a szitu. ezért van, hogy kis csapatok kreatívabbak sok esetben, és ha adott mennyiségű dollárra vetítve méred az elért sikert, akkor sikeresebbek is lehetnek.
hiába van mrd dodós éves költségvetésed, ha nincsen meg az a pár kulcsfigura, akire szükség van, hogy az a rahedli pénz a megfelelő időben a megfelelő emberekhez a megfelelő helyre kerüljön, hogy az eredmény is kézzelfogható legyen. lásd brwan tökéletes példája. belőle csak egy van. drámait alkotott. sakkozni kell a humán erőforrással. de egyet az ő esetében sem szabad elfelejteni, mégpedig azt, hogy a mostani autó fejlesztése mögött a honda iszonyatos pénze van. most, hogy nincsen, látod, a fejlesztés is leült, mert bekell osztani ami van. és itt már vissza is jutunk ahhoz, hogy kis pénz, kis foci.
asszem b-type fogalmazta meg év elején teljesen jól, hogy a nagyok felfognak jönni, mert jóval nagyobbak a forrásaik. és lám, jönnek fel. igaz, az ő fejlődésük értelem szerűen látványosabb is. -
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48161 üzenetére
Próbálják meg kisebb pénzből (Williams F1 szintű költségvetéssel) több elkötelezettségel: nem szállunk ki, csinájuk a sportért, szenvedéllyel. Az nekik nem lenne nagy tétel és sokan szeretik a márkát, akkor is ha a mezőny végén-közepén tartózkodik. Az szerintem nem igaz, hogy csak akkor profitálnak az F1 hatalmas reklámértékéből, ha ők vannak az első helyen. Kell két jó pilótaegyéniség, egy barátságos szurkolóbarát csapat, határtalan sportszeretettel és a szurkolók nem fognak elmaradni, és ez az autóeladásokra is kihathat. Ha kivonulnak is akkor is sokat kell költeniuk marketingre. Az F1-ben azért bevételeik is lennének.
Ők mindent egy lapra tettek fel: 2008; első győzelem, 2009; első bajnoki cím. És nem tetszik az eredmény, hogy még akkor is a mezőny végére kerültek, ha korán kezdték el fejleszteni az autót a tavalyi beáldozásával.
Üzleti és gazdasági szempontból érthető a döntésük, emiatt nem kell rám pikkelned. De ezzel az egy pocsék évvel még nem is égtek, nem kellett volna ilyen könnyen feladniuk. A Toyota is ég, mint a rongy, évek óta, de legalább kitartóbbak és pl. Glock szép eredményeket mutat az autóval. Ez is sportteljesítmény. Idén már jó autót építettek, csak a fejlesztési versenyben véreztek el, de bennük látok szenvedélyt és elkötelezettséget.
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #48159 üzenetére
LOL. ne ulkeshedjél már te is könyörgöm...
"Ők csak corporation business-ként csinálták marketing célokból, ezért a mostani döntésük. Ide ez kevés. A kihívás igenis nagy volt nekik, nem volt mindenre elég a sok pénz meg a high-tech."
és akkor mi van? öljenek bele még x százmilliót? könyörgöm, a vállalkozás nem szeretetszolgálat, szakadjatok már ki a saját kis világotokból...
nyugodtan elhiheted, hogy pont leszarják hunnyladert a ph-ról, aki az internet isten háta mögötti kis szegletében megpróbálja megmagyarázni nekik, hogy nekik mi a jó vagy nem jó..
van egy üzleti terv. rengeteg munkával mögötte. van akinek sikerül, van akinek nem. ha nem sikerül adott idő alatt, akkor természetes, hogy úgy dönthetnek, hogy befejezik. még szép, az lenne, a baj, ha nem így lenne..
totálisan irreális az üzleti gondolkodásotok, mindkettőtöknek.
te nyuszizol itt, miközben azt hiszed, hogy a pénzt rá csak úgy szülik a cégek, hogy te nyuszizhass.. menj, aztán keress geci sok pénzt, és mutasd meg mi a frankó, aztán lesz hunnylader f1 team és akkor örülünk mindannyian
az, hogy a bmw is kilépett azért van, mert nem sikerültek úgy a dolgok, mint eltervezték és az adott körülmények között úgy ítélték meg, hogy nincsen értelme. te ezt gyávaságnak, megfutamodásnak nevezed. hát ők meg kiröhögnek, de nem is vesznek tudomást rólad. ok, neked jó, leírhattad, hogy gyávák, nyuszik, megfutamodtak, amíg mások.. ők meg keresnek más kihívást amit ésszerűbben meg lehet valósítani, normális, kiszámítható szabályok vannak, tervezni lehet.
ha minimális önkritikád lenne, legalább beláthatnád, hogy itt semmilyen kiszámíthatóság, tervezési lehetőség nincsen, amit befektetsz idén, jövőre bukod mindenestül.. ebben a mai recesszióban ez pedig luxus.
vagy felfogod ezt vagy nem. -
Integra
titán
válasz
Oliverda #48158 üzenetére
azért írtam oda hogy autóiparról beszélünk most konkrétan, hogy a sejkes és egyéb "kontrapéldák" elmaradjanak, de látom, nem sikerült megérteni
a mercedes-szel nem érdemes más cégeket magyarázni, minden cég úgy dolgozik, gondolkodik, üzemel, ahogy, több-kevesebb sikerrel. a saját szája íze szerint.
az, hogy te ezt, hogy fordítod le saját személyes véleményedre érzelmi úton, ez természetesen a te dolgod, rád tartozik. csak üzleti és megélhetési szempontból nem biztos, hogy az lesz a helyes, hiába mondod el 100-szor. az a baj veled is, mint itt nagyon sokakkal, hogy személyes, érzelmi alapon akarsz üzleti döntéseket megindokolni, hogy az jó e vagy sem. márpedig abban biztos lehetsz, hogy egy ilyen döntés meghozatalakor egészen biztosan nem rád, vagy másokra gondolnak. az üzlet az üzlet, és ezt itt nagyon sokan nem képesek ezt megérteni. nincs ezzel végülis nagy baj, csak nincsen realitás alapja. -
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48152 üzenetére
Egy szó, mint száz. Belebuktak, kikaptak a manufaktúráktól.
Ők csak corporation business-ként csinálták marketing célokból, ezért a mostani döntésük. Ide ez kevés. A kihívás igenis nagy volt nekik, nem volt mindenre elég a sok pénz meg a high-tech. Albert3 mit dobott ki? Egy lassú autót, ami még a legrondább címet is megszerezte.
Önmagában az, hogy egy gyári csapat mögött mekkora autógyár van, mekkora névvel, ide édes kevés. Nem ők az elsők, aki ezt bizonyítják. Ide ennyi versenyszenvedély és elkötelezettség nem elég. Az első pocsék év után feladják, ahelyett, hogy visszaküzdenék magukat egy olyan érában, amikor már egyre kevesebbet kell majd költeni.
Mosley jogosan pont az ilyen gyártókat nem nézte jó szemmel, akik lelépnek, ha nem jönnek be a számításaik olyan könnyen, ahogy megálmodják. Reklámozzák magukat a WTCC-ben, marha sokat érnek vele, a DTM 100× komolyabb széria, de oda is nyuszik összemérni magukat az igazi riválisaikkal. Az F1-es kivonulásukkal is csak koppannak, ugyanis jövőre nagy valószínűséggel lesz észak-amerikai futam, pont az autógyártók kedvéért.
-
Oliverda
félisten
válasz
Integra #48155 üzenetére
Ez már szerintem egy eléggé kisarkított és ferdített vélemény de furcsa mód a Mercedes amellett hogy az F1-re herdálja a pénzt (évek óta viszonylag sikeresen) megcsinálja a kis 200mi euros beruházásait is. Mert jól működik a gépezet.
Amúgy remek példa a Williams akik 100 millából gyaláznak/tak meg gyári csapatokat. Mert egy jól felépített versenycsapat akik nem arra mennek hogy x éven belül ha törik ha szakad VB-t nyerjenek, és ha nem jön össze akkor szevasz. Megvan bennük a versenyszellem, a megfelelő infrastruktúra és elszántásg ami pl. szerintem sem a Honda-ban, sem BMW-ben és sem pedig a Toyota-ban nem volt vagy nincs meg. Ezért én ezen csapatok távozását nem tudom sajnálni. Szerintem ezek vajmi keveset adtak hozzá a sporthoz csapatként. A Minardi többet addott szvsz mint ezek összesen az elmúlt 5 évben.
Ez az én mit érzek etikusnak szöveg pedig szerintem nagyon rossz. Kezdhetnénk akkor sorolni hogy a mittudomén milyen sejk jachtjából hány zsíroskenyeret lehetne venni a belvárosban fetrengő hajléktalanoknak, de itt most nem erről van szó.
-
Olcsi
senior tag
Massa-t hazavitték már, vagy nálunk ápolják még?
-
Integra
titán
válasz
Oliverda #48151 üzenetére
azt a sok száz milliót amit f1-re tapsoltak volna el ők is, költsék az utcai autók fejlesztésére, versenyezzenek máshol. a vérfan f1-es embernek lehet bármit mondani, neki az f1 akkor is f1 lesz, ha tricikliken tapos alonso meg hamilton a budget cut miatt, majd úgyis megmagyarázzák azt is.
meg aztán azt is nagyon sokan elfelejtik itt, gyanítom életkor és szakmai tapasztalat hiánya miatt, hogy ezek nagy cégek, sok ezer embernek adnak állást, megélhetési forrást. itt egy-egy döntés amikor több száz millio euroról van szó, óriási tényező. gondolj csak a mercedes kecskeméti beruházására, ami 200mi euro és hány ezer embernek ad lehetőségt. ezt a pénzt egyes csapatok tapsolták el egy évben a semmire.
a mai világban te mennyire érzed etikusnak, ha tudod, hogy mit lehetne csinálni ennyi pénzből? egy gyár és munkahelyek ezrei, vagy 200 ember fényűzése? vagy csak annyi, hogy több ezer munkahely pusztán megtartása?! itt az autóiparról van magáról szó és benne meghatározó szereplőkről.
elkell fogadni, hogy nem az van, mint 5 évvel ezelőtt, a lufi kipukkadt.
az f1 nem képes megújulni, esélye sincsen, mert ugyanazok a szararcok vannak még mindig benne. ugyanakkor a célzott kis versenyeknek, jó marketinggel legalább akkora értéke van, ha nem nagyobb mint az f1-nek lassan. nézd meg a 24 órás nürburgring nordschleife futamot, vagy a tt futamot... ezeket itthon csak a szakik tudták, hogy mik, de ők már 20 évvel ezelőtt is. most meg mindenki erről beszél. és megannyi mást is felfuttattak és azért tudták ezt csinálni, mert valós értékük van. és nagyon sokan jönnek rá, hogy egyre inkább értékük lesz, mert ember közelibbek, elérhetőbbek, jobban lehet velük azonosulni, odamenni, megtapogatni, megszagolni..
f1-ben mit látsz? idiótákat, szilikonribancokat, meg ordas nagy zajt, meg lerepülő kereket, oszt ennyi. -
Ricardo
titán
A folyamatosan változó szabályok szinte lehetetlenné teszi a fejlesztés. mire az engedélyeztetéstől eljut a megvalósításig addigra már nem szabályos
Évközben tilos a teszt, és az ehhez hasonló renelkezések megölik az egészet. pont azért szerették a gyári csapatok mert itt fejleszthettek kipróbálhatták és később ezek a cuccok "leszivároghatak" az utcai autókba. Így már ez nem az igazi. -
Atlantis
veterán
válasz
Oliverda #48151 üzenetére
8 éve követem. Ebben is van igazság, de nem vagyok benne biztos, hogy a gyártók miatt lett ilyen az F1. S abban sem vagyok biztos, ha italgyártók, meg Isten tudja milyen cégek csapatai alkotják majd az F1-et, akkor jobb lesz. Túl sok a megkötés és évről évre radikális változások vannak a semmiért. Mert előbbre nem haladt a sport, csak évente egy jóadag pénzt elkölthettek az autókra, amit utána tehettek félre az új szabályok miatt. Ez ment addíg, amíg nem volt válság, de most már bezárják a játszóteret az autógyártók.
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #48148 üzenetére
téged sem neveznélek ki sok millio dollár felett diszponáló felsővezetővé..
érthető a te álláspontod is természetesen, csak ez nem erről szól.
de nem fogok nekiállni ezt elmagyarázni neked, semmi értelme nem lenne.
annyit azért hozzátennék, hogy szerinted f1-en kívül hol van a mekláren vagy a ferrari?
kb sehol.
ellenben a honda és a bmw, több tucat másik helyen öli a pénzt a versenyzésbe, nem tudom, hogy a forrásmegosztás, a költségvetés szavak mondanak e neked valamit, nem hinném. -
Oliverda
félisten
válasz
Integra #48145 üzenetére
Igen, csak némileg többen nézik mint mondjuk a WTCC-t. Tehát vívhatnak 1000x nagyobb csatákat bárhol ha az ezred annyi embert sem érdekel. Félreértés ne essék, én is kedvelem a WTCC-t és követem is amikor csak tudom de közel sincs akkora értéke egy ott szerzett címnek.
A BMW-ről pedig csak annyit hogy elvileg ők akkor is visszavonultak volna ha összejött volna a cím. Kaptak fixen 3 évet a dologra ami nem jött össze, és azt a véleményt teljesen osztom hogy így senki sem fog címet nyerni az F1-ben legyen bármennyire is vastag a pénztárcája.
"Az Autobild értesülései szerint a BMW-Sauber istálló is elhagyja a Formula-1-et, amennyiben sikerül bajnoki címet nyerniük. A korábbi Formula-1-es versenyző, Hans-Joachim Stuck biztos abban, hogy Dieter Zetsche is fontolóra vette a kiszállást. "A bajnoki címnél többet nem érhetnek el a jövőben sem."
Atlantis:
"ez az F1 egy fos. A nagy gyártók nélkül meg mégúgyis az lesz."
Nem tudom hogy mióta követed figyelemmel az F1-et, de 10 éve még csak 1 teljesen gyári csapat volt az F1-ben az pedig a Ferrari. Ennek ellenére szerintem sokkal jobb versenyek voltak és jóval kevesebb politika.
-
Atlantis
veterán
válasz
hunnylander #48148 üzenetére
A BMW minden évben hozta a kitűzött célt, egészen az idei szezonig. Egy sikertelen évad miatt még nem vonulnának ki, ilyen van, bárki mellényúlhat. Inkább a válság és a folyamatos politikai harc az, ami miatt ezt megteszik. Nem csak a sikertelenség a kivonulás oka.
Igaza van Integrának: ez az F1 egy fos. A nagy gyártók nélkül meg mégúgyis az lesz. Elviszik a versenyeket a legfontosabb autópiacokról (miazhogy Amerikában nincs F1?) miért is maradnának itt a gyártók? Le merem fogadni, hogy a Toyota és a Renault is elmegy év végén.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #48148 üzenetére
Sose értettem, hogy mit akarnak ilyen csapatok, mint BMW meg Toyota, amikor WTCC szinten kifúj kb. a versenysportbeli részvételük. Gyártóként se gyártanak rendes sportkocsit.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #48144 üzenetére
Naugyemegmondtam: Epsilon
A probléma a BMW-vel; két kézzel szórták a pénzt, Albert 3, szuper-szélcsatorna, és mégsem jöttek a kitűzött eredmények, sőt óríási bukta. A szégyen miatt lépnek le. És a lelépésük igenis azt bizonyítja, hogy hatalmas kihívás a Forma-1 és óriási a fejlesztési verseny. A pénz nem elég, hatalmas szenvedély és kitartás kell a jó eredményekhez. Ebből a Force Indiában többet látok, mint bennük volt, legalább is ami a felsővezetésüket illeti. Az egyértelmű, hogyha Theissen dönthetne, csinálnák tovább. Ez a baj a gyártókkal és ezért különb a Ferrari és a McLaren, mert ők a versenyzésért létező csapatok, néhány évtized sikertelenség miatt sem dobják be a törülközőt.
-
Most mondjak a radioban, hogy akar singapurban rajtolhat massa.
-
moma
őstag
szerintem, ha a leszorított költségek mellett, amikor kis csapatok is kibírják ők meg lelépnek, akkor nem tudom milyen képet alakítanak ki magukról. gyártsanak családi autókat az való nekik
-
Integra
titán
válasz
Oliverda #48144 üzenetére
minek maradjanak?
költsék azt a pénzt is valami jóra, igazi versenyzésre.
ez a forma 1 szart sem ér, egy fertő és az is marad, egy kurva drága szarkupac, sok fasszal, semmi több. teljesen egyetértek a bmw-vel, nem éri meg, idióták gyülekezete vezeti, hozza a rosszabbnál rosszabb döntéseket, kiszámíthatatlan, minek költsön rá akár csak egy euro centet is??
esély sincsen fejlődni, mert következő évben dobhatják ki az ablakon. a honda megmerte tenni, a bmw is meglépte. versenyezzenek máshol, ahol valóban van is értelme. kisebb anyagi költségből is 100x nagyobb csatákat vívhatnak, és ez így helyes. és lépjen ki a toyota is ha úgy van kedve, aztán oldják meg újra önerőből, mehet a budget cut ezerrel.
aztán lehet továbbra is önámítani mindenkinek magát, hogy az f1 az f1..
a szarrágók tették tönkre az egészet és ők mutogatnak a legjobban mindenre és mindenkire. -
Oliverda
félisten
válasz
Integra #48143 üzenetére
Jól. Én sem bánom a gyári csapatok kivonulását. Sokkal jobban tetszett az az F1 ahol még alig volt gyári csapat. A Toyota is mehet utánuk felőlem. Mint motorszállító viszont maradhatna a BMW is meg a Toyota is. Főleg hogy a fejlesztésekre jóformán alig kell már költeni és az évi legyártandó darabszám sem valami sok.
-
Xirtam
veterán
Végigolvasva a cikket, én is arra jutottam, hogy a BMW azért szál ki mert nem lesz VB! Mert ha annyira költségcsökentés lenne akkor a többi auto-motor sport részlegüket is megszüntetnék....mellébeszélés az megy minden csapatnak...
-
Oliverda
félisten
válasz
tuskooo #48138 üzenetére
Hát amilyen hibákat vétettek én annyira nem sajnálom őket. Tavaly hagyták elúszni a címet azzal hogy már inkább az idei évre koncentráltak. Aztán ott volt a KERS... ráadásul az idei autó baromi ronda lett...
Mondjuk a motor az elég megbízható. Bárcsak a Williams-es időkben tudtak volna ilyen megbízható motort összedobni...
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
félisten
Vajon mi lesz a BMW-vel? Gondolom motorszállítóként maradnak. A csapatot meg remélem hogy megveszi egy rátermett ember vagy csoport. Richards-nak pl. örülnék...
-
Xirtam
veterán
Dejó neked! Mondjuk én inkább a feleségével
Vagy magával Massával találkoztam volna!
Remélem visszatérhet a srác, tegnap a BLIKK-ben ami nem az igazságról híres olyat olvastam, massa belei is roncsolodtak, de hogy hogyan nem igazán értem...Kubica meg Kovalainen belei se sérültek legutóbb akkor az ővé mért is??
-
P00By
nagyúr
Reggel találkoztam Massa papájával, nem beszéltünk sokat és nem is tudott újat mondani. Azért a jókívánságaimat elmondtam
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #48114 üzenetére
Az biztos, nagyon sok emnber (sok ismerősöm is) akkor hagyta abba az F1 nézést amikor MS kiszállt. Én meg pont akkor kezdtem újra nézni, hogy végre újrakeverték a paklit.
Minden esetre szinesítené a dolgot ha visszatérne. Csak kérdés mekkora blama vagy siker lenne a pályán. -
hossszú
őstag
Ecclestone is Alonsot szeretné, no meg én is
-
Qru
MODERÁTOR
Schumi mégis jön a Ferrarihoz?
Ez most hírverés, vagy tényelg van reális esély, hogy beüljön?
mod: Lassú voltam.
-
zed1983
őstag
Most akkor mi is van?
Valenciában még nem, utána viszont mégis jöhet SchumacherAtlantis : Ezt hogy érted : Kimi nélkül?
-
hossszú
őstag
A BMW az idei szezon végén kivonulhat a Forma-1-ből
Azért ezt nagyon nem szeretném. -
Ricardo
titán
válasz
Ace Ventura #48101 üzenetére
Az emberi hülyeség és a világűr határtalan (igaz a világűrben nem vagyok biztos
)
Ez olyan mint a foci.Mmindenki ért hozzá, és egy adott szituációt mindenki meg tudna utólag oldani. Az okosabbja el is magyarázza lelkesen miért is volt béna az adott sportoló, hogy nem lépte meg a lehetőséget abban a 0,0001 másodpercben amit a user logikusan megtett volna zsigerből a helyében.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Ace Ventura #48101 üzenetére
Hülyékkel nem éri meg leállni vitatkozni.
(#48100) bambano: esküszöm kétszer is szesztilalmat olvastam
Egyébként, többek között az ilyen esetek miatt, ha valami történne valamelyik pilótával.
Az idei évben viszont nem gyanús, hogy bárki "igazolt" volna új tesztpilótát. -
Ace Ventura
addikt
Egy másik fórumon olvastam egy hsz-t.Massa egy szar pilóta, bármelyik F1-es pilóta ki tudta volna kerülni azt a feléje száguldó rugót.Jövöre úgyis kurugják a Ferraritól, és jön a Kimi, Alonso párharc.
Ha nem kellett volna regelni a fórumra, tuti elküldöm az anyjába a gyereket
Aktív témák
- Bomba ár! HP ZBook 14 G8 - i7-1165G7 I 16GB I 512SSD I Nvidia 4GB I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 640 G8 - i7-1165G7 I 32GB I 512GB SSD I 14" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G7 - i5-10G I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 2600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB Zalman N4 FSP 400W
- Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 Intel Core i5-1135G7
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest