Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- No Voice in the Galaxy
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samus: Tomb Raider Remastered I-III
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
molnarpeter #33359 üzenetére
+1, nálam akár hiszitek, akár nem, egy nagy Jász van ôsz óta, Tesco elôtt hagyott ott a Varta 5 év után állva, gyalog kellett a (hálistennek!) mellette lévô Bárdiba beslattyognom, és elhoztam egyet. Az eladó srác szerint egyáltalán nem szarok, gondozásmentes, stb. és ne gondoljam, hogy valami nagy mágikus über technika van a másfélszer-kétszer olyan drágákban. Kiv. leszek, meddig megy.
Egyelôre hibátlan.
-
darvinya
titán
válasz
Csabex #33396 üzenetére
Francia autó egy rejtély, mire megtalálható a elektronika hiba.
Pont mint angol autónál, volt szerencsém kipróbálni Rover Metro -t, aminél index annyi volt, hogy kirakod a kezed.
2x volt teljes kábel csere, stb, de index az nem akart menni.
Jaguar -nál meg autó nem indult.
Murányi-nak mondtam, hogy kérje le központból, hogy adott autónál mit változtattak, stb.
Azonnal indult a Jag. -
válasz
robertka #33394 üzenetére
Jó, de az francia
Unokatesóm peugeotja pedig gondol egyet és random bekapcsolja a hátsó ablaktörlőt menet közben... Mögötte lévő nézi bambán, hogy tűző napsütésben kapcsolgatja az ablaktörlőt, de már megszokta
Ott nem tudom mi van, csereberéltek egy csomó mindent, de nem lett meg a baja, viszont már egyre ritkábban csinálja.
-
-
Joker88
őstag
Az elmúlt napok megfigyelése.. Megy a kocsi,semmi gond.. azonban ha alapjáraton ketyeg, és az irányjelzőt kirakom elkezd az alapjárat ugrálni,akadni,majd egyszer csak megáll a motor.. Ellenben, ha a vészvillogót kapcsolom be,semmi ilyen probléma.. Ha felkapcsolok minden fogyasztót (lámpák,fűtás,ködzáró,ablakfűtés ) alapjáraton, szintén normális. De ha ráadom az egyik irányra az irányjelzőt,elkezd dadogni majd lassan megáll a motor.. Kidobja gyújtásra. A mérőműszer szerint nem ingadozik a feszültség,megáll 13,5 - 14 volt körül.. valami ötlet? találkozott már ilyennel valaki ? 1997-es, Fiesta, 1.299ccm Endura-E motor
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabex #33379 üzenetére
Ha van akku szenzor, annak a vezetékét lehúzva teljes erővel tölt, kétség esetén úgy is meg lehet nézni.
(Nemrég egyik gépen valószínű hegesztés kiütötte a fesszab részt, szegény töltött 17 V-tal is fordulatonJász akku egyelőre csak pezsegő hanggal jelezte nemtetszését, de úgy tűnik, túlélte, majd nézünk valamikor savszintet azért.)
-
darvinya
titán
válasz
radi8tor #33378 üzenetére
Én nem megy sztrádán, jobban szeretem az országútat.
Több a látnivaló, szebb tájak, s ha szép falu jön szembe, akkor ott időzés.
Akkori körúton, nagy meglepi Balfi üzletben vett párizsi sonka volt.
Vagy vad kaja kisebb faluba(nem tudom már nevét) kicsi gyerekekkel együtt olyan finomat nem ettünk.
Gyerekek Fertődi kastély kertet felfedezve félnapot időztünk. -
válasz
radi8tor #33376 üzenetére
Igen, Biatorbágyi Premier Outlet, majd egy ismerősnél kertes háznál ahol kolbász sütögetés volt, szóval a kalória ami lement az outlet körbesétálásával azt azonnal pótoltuk is
A Stellát (sört, nem a 21 éves szomszédlányt)meg haza hoztam, de ma már nem iszom meg, majd holnap
-
Igen, ott stabil 14.4V volt, mert mértem egyik alkalommal miután diódahíd cserém volt. Előtte ilyen 13V körül töltött csak. Ezt tapasztaltam én is, hogy ingadozik a töltés, mert folyamatosan látom a kijelzőn, de régebben olvastam valahol én is erről az "intelligens töltésről" és sejtettem, hogy emiatt van. Ennek a brosúrának a 6-ik oldala szerint a Ford által is minősített 2007-ben, szóval tuti, hogy bírja a változó feszültségű töltést.
-
robertka
tag
Lecseréltem a kormány szervó olajat a leírás szerint lehúztam a főtengely jeladót és a gyertyákat is kivettem, majd mindent szépen visszaraktam.
Első indításnál motorhiba lámpa villogott... főtengely jeladó hibát és 4 es/ random henger gyújtáskimaradást jelzett de nem vettem észre alapjáraton semmit elindulásnál már érezhető volt a kihagyás. Aztán a jeladó csatlakozóját megfújtam kontakt spray-vel pipákat újra csatlakoztattam és azóta rendben van mindenen. Ha esetleg valaki ilyenre adja a fejét érdemes elsőre kontakt sprayz-ni. Amúgy lehet csak ezt akarom érezni de szerintem puhább a kormány. -
darvinya
titán
válasz
ReFleXx #33372 üzenetére
Igen, azért írtam, hogy csere.
Erősen nem merek fékezni, mert nyomásra csikorog, azaz tárcsa berezonál.
Hátsón is van 1mm-es perem, de az nem sokat ad a fékezésben.
Remélem jövőhéten jobb, és napos idők lesznek, mert akkor a fék csere mellett lámpa burát is fel újítanám.
Pedál gumit is cserélem, mert már oldala repedt és foszlik, s valahogy fémen nem áll stabilan a talpam.
Szép mutatvány lesz, mert pont ugyanolyan, mint Escort-é. -
Jenne
őstag
válasz
molnarpeter #33369 üzenetére
Köszi.
A mostani akkumon a pozitív sarkon van egy piros fedél, ez fel/lehajtható is. Gyárilag tartozék volt az akkuhoz. Két lyukba [kép] megy bele a piros felhajtható fedél rögzítése.
-
Jenne
őstag
válasz
Csabex #33365 üzenetére
Köszi.
Nem ismerem az Opel töltési módját, de gondolom ott a hagyományos fix 14.4 V-os töltés megy.
Én szoktam figyelni, van amikor nagy hidegben indítás után felmegy 14.9V -15.3 V-ra is. Nem sokáig, pár percig de ilyen magas a töltőfeszültség. Utána visszamegy (hideg időben szokta inkább így) 14.6V körül, majd beáll 14.4 V-ra vagy ez alá kicsivel.
Amikor meleg a motor, és az idő is plusz fokos már, és mentem előtte mondjuk 100 Km-t majd rövid állási idő után indítok, a töltőfesz csak 13.8V - 13.9 V egy pár percig, majd szépen beáll a 14.4 V-ra. Autópályán nyáron, nagy melegben volt, hogy jó hosszú távon "csak" 12.9 V-al töltött ! Szóval változik a töltőfeszültség, mivel intelligens. Ezt a változó töltőfeszülséget nem tudom, hogy hogy bírja például az Exide? Ezért is kérdeztem rá. Banner biztosan nem bírja sokáig ezt az ingadozást a töltésnél.
Ismerős dolgozik autóvillamossági műhelyben, Ő mesélte: amikor a Ford behozta ezt az intelligens töltés szabályozást, a Smart Charge-t, eleinte, mivel nem tudtak erről és látták, hogy a behozott Fordnál/Fordoknál a generátor fesz szabályzója hibás lehet, mert össze vissza állítja elő a feszültséget, sorra szedték szét a generátorokat meg cserélték a fesz szabályzókat, holott semmi hibájuk nem volt.#33366 DeFranco
Köszönöm. -
darvinya
titán
Töprengek, mert Mondinak első féktárcsája 2mm körüli a válla, ez tudom cserés.
De 15mm-es a betét, de nem tudom ki gyártotta.
Na, mindegy rendeltem fékbetétet+tárcsát. -
Igaz nem Fordban, hanem egy 1.8as Vectrában használtam 3 évet az Exide Premiumot és eladáskor is toppon volt, elsőre indított. Volt olyan, hogy sógoréknàl -15 fokban is elsőre indított. Ha a mostani Varta meghal a Focusomban tuti, hogy Exide lesz az utódja, ez nem kérdés nálam. Fedeleket pedig sajnos már nem lehet vissza tenni, de ha jól rémlik talán valami pöcköket ha le vágsz szikével, akkor talán...
-
Jenne
őstag
válasz
DeFranco #33363 üzenetére
Köszi.
Az Exide premium hány évet volt használatban?
Ezen az Exide akkun a két pólusnál a képeken azok levehető védőkupakok gondolom. Ha rajtuk vannak a kábelek, a sarukkal akkor ezeket a fedeleket vissza lehet tenni a helyükre? -
DeFranco
nagyúr
nekem mk1 fókában vásárláskor egy elég hurka (kis AH-s) banner akksi volt már megvételkor is volt jó pár éves biztosan, nálam húzta még vagy 5 évig és utána is csak sportból cseréltem soha nem hagyott ki (csak már tartottam a következő téltől).
utána én is exide premiumot vettem, azzal adtam el
-
Jenne
őstag
válasz
molnarpeter #33359 üzenetére
Köszi.
Hát nem tudom...
Van itt egy akkus bolt a közelben, korrekt és hozzáértő eladóval. Ott már érdeklődtem, egyelőre Exide amilyen nekem kellene majd , az most nincs raktáron nála.
Viszont például a Banner akkuval jártunk már úgy, tágabb család egyik autója (Ford Focus) hogy csere után másfél évvel meghalt. Gariban kaptak másikat (nem volt egyszerű eset persze) az is meghalt a 2 év garancia előtt. Végül kiderült, mert mással is járt így, hogy vélhetően a Ford spec töltés lehet az oka. Azóta a Bannert nem javasolja Fordokba. Én a Vartával jártam meg a másik autónkban. Varta Silver 12v 74ah-ás akku.
Pécs Siklósi úti Varta akkus bolt...Nagy volt az öröm, mert kaptunk rá az 1 év garin túl plusz 1 évet. Na alig letelt az 1 + 1 év, rá két hétre (mikor persze) meghalt az akku, de úgy hogy egyik percről a másikra. Éppen tankoltunk, szerencsére Pécsen, de a kútról már nem tudtunk eljönni mert be sem indult a motor. Még a világítás is alig alig pislákolt.
Persze visszamentem reklamálni, tiszta sor, cserélni már nem tudták, letelt a 2 év, és sajnálkoztak meg csodálkoztak, mert 2 év alatt nem szokott meghalni szerintük. Szóval a Varta is kiesik, ha jó ha nem, nekem inkább nem kell. Irány a Ford szerviz, kijöttek egy új akkuval, töltés tökéletes, ott lett bele egy Ford akku. Akkor még volt. -
dssport
tag
válasz
molnarpeter #33357 üzenetére
Köszönöm szépen, szerintem meg is van a válasz 160.000 vagy 8 év.
Lehet, hogy a konkrét autóban még gyári van 58.000km ~10év.(nincs feljegyzés és az előző gazdája nem tudja, hogy mi az a vezérlés, Ő csak behordta szervizbe)
Igazából nem is értem, mert a fagyálló értékre friss, és a generátorszíj (fomoco) is teljesen olvasható szép állapotú. Viszont nem gondolom, hogy valaki fagyállót cserél vezérlés nélkül, csupán mert elöregedett és nem gondol arra, hogy a szíj is?!?!Mindegy ezzel tisztában voltam vásárláskor, hogy cserés lesz, feljegyzés nélkül nincs mit tenni, így nem nagyon akarom használni a kocsit.
-
molnarpeter
nagyúr
Mehet bele bármilyen, kutya közönséges hagyományos akku [Yuasa bulletin], céges Fiesta Bären akkuval futott gond nélkül (de eddigiek alapján traktorokban a Jász is bírja a kicsit emelt töltő feszültséget).
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Azt olvastam valahol, már nem emlékszem hol, hogy Ford valamikor 2015-ben(?) kivezette, megszüntette a Calcium Silver akkut és helyette a Ford SLI akkukat adja.
Nekem (méretben egy H: 278 mm Sz: 175 mm M: 175 mm) 60h és 590A teljesítményűre lesz hamarosan szükségem, mint ami a képeken is látható, de alig találni a neten. Vagy ha igen, akkor viszont horror áron vannak. 40 ezer vagy az fölötti áron. Sajnos Cromax-nál sincsen már.
Helyette, ami jó melyik gyártótól vegyek? Talán van olcsóbb helyettesítő lehetőség is. Lehetőleg azért tudjon 5-6 évet, mert a mostani is 6 éves elmúlt, bár még bírja, de télire majd gondolkoznom kell már egy új beszerzésén. Biztos ami biztos.
Azt meg tudja mondani valaki, hogy a Ford szerviz az milyen akkura cserél? Ilyen Ford akkukat tesz bele cserekor? Vészmegoldásként esetleg talán .... -
dssport
tag
Sziasztok!
2011/08 1.25 80hp fiesta vezérműszíjára mi lehet az ajánlott csereperiódus? (még nincs nálam az autó könyve)
Továbbá vásárlás után az első szervizre a garancia és békesség jegyében szeretném egy márkaszervizbe vagy ha független is, valami komolyabb, Fordokra is szakosodott helyre vinni az autót, Győrben vagy környékén. Győrben a 2 hivatalos helyet elég sokat ekézik google véleményekben, ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata/alternatív ötlete?
A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
-
Joker88
őstag
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33342 üzenetére
Ha jó a kalkulátoruk, elméletileg H1 típus kell bele.. ( a tompított H7 55W,annak meg van a doboza tavalyról..
)
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
#27070592
törölt tag
válasz
Joker88 #33329 üzenetére
Nálam is Tungsramok dolgoznak tompítottként, eddig elég jól.
Nemrég volt *szkó áruházban akciós, 4k/pár, már bánom hogy nem vettem.
Viszont engem is utolért Murphy, a Varta D59 akkumnak úgy néz ki kakukkoltak. Egész éjszakás csepptöltés, töltőről levéve egy órás pihi után 12.4Volt.
Nem tudom kinek mi vált be, ajánlhatnátok valami jót. mk1 Focus 1.8 benzin. Elvileg a gyári akku ezüst-kalciumos és ez a technika van a Varta D21 akkuban is. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Earl_Muttley #33348 üzenetére
Városban járkálok csak, ez ott szerintem nem olyan érdekes.
-
erdey_a
addikt
válasz
Earl_Muttley #33348 üzenetére
természetesen nem
az automata lámpa másik nagy ellensége a köd, nagyon sok mostanában a menetfényes kocsi ködben
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33345 üzenetére
Apropó fényszóró. A kijárási korlátozásnak hála szinte alig használom. DRL teszi a dolgát alkonyatban is.
-
darvinya
titán
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33342 üzenetére
Ha nincs különbség tompított és távolsági között, akkor ott valami nem kerek.
Tompítottnál az út jobb oldalát világítja meg közvetlenül, s szórt fényt 100m-ig.
Távolsági egyenes vonalban 300m-ig szórt fényt.
Tudom, hogy most már nagy ívből végtermékezik, emiatt sokan vakítanak el, pedig tompítottat használ.
Rossz beállítás, vagy megveszi balkormányos lámpa testet. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33342 üzenetére
Fizika törvényeit alapul véve ha a távolsági fényszóró nagyobb fényerejű, akkor az biza messzebb világít el (max te nem látod).
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
válasz
Joker88 #33329 üzenetére
Milyen típus?
Focus Mk2 - Mk 2.5 tuti H1 a távolsági, a tompított H7. Emelt fényű tompított Tungsramot vettem a Lumenetről, és nekem bejött. A távolsági kb semmivel nem "lő" távolább pedig az is egy emelt GE sportlight, csak kicsit szélesebb a fénysugár. Szóval abból lehet kár is emeltet venni. -
oliwire
őstag
válasz
darvinya #33335 üzenetére
Persze, van különbség, de pontosan nem tudni, hogy az Aygo mitől is adta meg magát.
Ne érts félre, nem itt egy Ford fórumon akarom védeni a Toyotát, bármilyen típusnál ezt írnám most
Nekem is volt, hogy egy leállítás után nem volt hajlandó beindulni az MK2 Focusom. Kiderült, hogy az indítómotor szénkeféje kopott meg úgy, és olyan pozícióban volt, hogy nem tudott forgatni semmit sem. De betoltuk, és utána jó volt, el tudtam vele menni a szerelőhöz, hogy megcsinálja, és ne forduljon elő többet. -
darvinya
titán
válasz
ReFleXx #33336 üzenetére
Mazda hibrid új autója Wankel motoros(1L-es).
Ellipszis dugattyú hajtású motor, ugyanannyit fog enni, mint Otto motoré, csak az égés minősége jobb az Atkinsonnak.
Hibrid, vagy csak aggregátor benzines, ami töltést biztosítja a villanymotornak.
Fogyasztás miatt kell egybe számolni, mert egyik nélkül nincs valós energia fogyasztás. -
ReFleXx
addikt
válasz
darvinya #33326 üzenetére
Hybrideknel nem szoktak osszeadni a elektromos motor mega benzin motor teljesitmenyet, hulyeseg is.
Az ezekben levo Atkinson ciklusu benzin motorokat sem a teljesitmeny maximumra szoktak kihegyezni, a villanymotornal a 0rol indulo nagy nyomatek nagyon sokat szamit foleg varosban, nem fog ez 12-16 litert bekajalni
Nem is ertem hogy jott szoba a Wankel motor, semmi koze ennek hozza, az total mas. -
darvinya
titán
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
molnarpeter #33331 üzenetére
Ah, ok.
-
Joker88
őstag
Utolért Murphy.. Kiégett a bal oldali távolsági fényszóróizzó.. Kérdés, milyen féle kell bele típusra, és melyiket ajánlanátok.( unixautó ugye még nem megy , nem tudok puskázni.. de talán H1..
) Lumenetről szoktam rendelni,bennük még nem csalódtam,még garanciás ügyben sem. Szóval onnan gondoltam beszerezni :)
Meg ha már rendelek, teszek hozzá tompítottat is, ha minden igaz ilyen van most benne : Tungsram Spotlight Ultra H7 4200K -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
darvinya #33326 üzenetére
Wankel Mazda érdekes cucc, kicsit nem tudom hova tenni, villogós is, meg nem is, értünk is hozzá, meg nem is, tudjuk is, meg nem is, megy is, meg nem is, csajozós is, meg nem is, szép is, meg nem is. Olyan sótlan. Nekem. Mondjuk egyet már megettem, azért korrektül jött.. 200 felett kezd elfogyni. Német pályán persze. Magyar pályán én fogyok el óra szerint 145-150-nél.
S-Max hibrid: 2.5/5 henger, szokásos recept ? Szülők most újítottak be egy Toyota RAV4 hibridet, 2.4-es talán, 4 hengerrel. Pöpec, egy doxa, de azért a hang és a "rázás" (azaz annak hiánya) sosem lesz olyan, mint az öreg i5 maxié.
-
darvinya
titán
válasz
cappa72 #33325 üzenetére
5LE plust, mert elliptikus ütemű a dugattyú mozgása.
Ez szép, de ¼ cm³ növekedésel csak ennyi, ráadásul hamarabb fog meghallni.
Fogyasztás meg akkor is több lesz, mint 2.0-ás.
Ez nem lesz zöldebb autó, csak többet kérnek el.
Wankel motoros Mazda ebbe a szempontból jobb, de az meg, olyan, mint az olasz autók.
Hallani, hogy rohad. -
-
darvinya
titán
válasz
cappa72 #33320 üzenetére
Nem a benzines motorral van gondom, hanem, hogy hibrid és csak 190LE.
Még, ha 2.5-ös 155LE(ami brutálisan alacsony, mert nekem a 2.0-ás 145LE), akkor 35LE a villanymotor.
Emellé fogyasztás nagy lenne.
Vagy legyen 2.5 180LE-s, de akkor villanymotor felesleges, mert a 7KW-os villanymotor annyit érne, mint egy kávédaráló.
Ez akkor lenne jó, ha 220LE lenne minimum. -
oliwire
őstag
válasz
cappa72 #33320 üzenetére
Én sem vagyok az a tipikus teljesítményhajhász, nekem nem csak a 200 LE felett kezdődnek az autók.
Szeretem, ha dinamikusan ki tudom előzni az előttem tötymörgő mazsolákat, de pl országúton is a GPS szerinti 100 km/h-ra szoktam beállni max, ha a forgalom engedi. A 80 km/h-val közlekedők tempója az, ami az előzési szándékomat ingereli.
Autópályán is 135 GPS szerint, és max előzés/elhaladáskor lesz ez több.
A mostani elektromos rásegítésű motoroknál az elektromotor rögtön leadja a nyomatékát, így jól tud segíteni a gyorsulásban.
Nem vezettem még az új Fordokat, így nem tudom milyen karakterisztikát állítottak be neki gyorsulásban, de kipróbálnám szívesen.
Városban tuti jól gyorsulnának, kisebb sebességnél azért a 190 LE nem rossz. Inkább a kíváncsiságom a 80-ról 110-re vonatkozik, amikor kielőzöd az országúton a mazsolát. -
válasz
oliwire #33318 üzenetére
Nagyon... nagyon durva árak vannak.
Egy Focus 7.3M-ról indul.... 1.0EB motorral.
Annyira bután néztem az árcédulára, hogy ha lenne kamera a honlapon, ami figyeli a reakciókat, hát... az azt hitte volna, hogy skizofrén zombi vagyok.
(Itt érzem, hogy mekkora mákkal vettük az S-Max-ot)Szerintem kevés, az a teljesítmény,
Én simán ellennék vele. Nem teljesítményhajhász vagyok. Tetszik, hogy 2.5l-es motor, és így nincs úgy túlhútva, mint az 1.5EB.
Igazából ritkán közlekedek tényleges városi forgalomban, Tatabánya szerintem nem klasszikus város forgalmi szempontból.Amúgy most cserélték a kuplunk kinyomó áramkör kapcsolót, mert néha nem indult el az autó.
Visszahívásos kampányon is túl van, remélem novemberig (kötelező szerviz) már nem lesz semmi meglepike.
És a kijelző azóta sem fagyott le... most már úgy tekintek erre a kérdésre, hogy tényleg megcsinálták. -
darvinya
titán
válasz
cappa72 #33317 üzenetére
Szerintem kevés, az a teljesítmény, ha már elektromotoros.
190LE 2.5-ös benzines tudja alapból, s akkor hol van a eMotor.
Nem éri meg ennyirért, mert fogyasztás így is meg lenne 12-16L városban.Pontosan tegnap előtt halt meg Toyota Aygo szerémire ráhatóra várás közben a lémpánál.
Jó volt, délután 4-kor még azt is félre tolni, mert se hátra, se élőre nem lehetet haladni. -
Tegnap néztem, hogy kapható benzin-hibrid S-Max. ~14M HUF...
Hú de vennék egyet... persze pénz nincs rá, csak álmodozás.
2.5l , FHEV, 190LE.
Asszem' ellenék vele. -
honeker
őstag
válasz
molnarpeter #33312 üzenetére
400 kg van a csomagtartoban 95%
-
darvinya
titán
válasz
molnarpeter #33312 üzenetére
Én is gondoltam erre, de akkor terheletlenül pattog, mint az bolha.
Elvileg a gyári 7 személyesen speciális lengéscsillapító van, ami súly hatására keményedik.
-
Drughi
addikt
Az ablakmosó fúvókákat hogy lehet állítani?
Focus Mk2.5 kombi és a jobb oldali fúvóka a tetőt mossa... -
honeker
őstag
Üdv mindenkinek....tourneo conect maxi..a hátso felfügesztést hogy lehet keményiteni ?
7 szemelyel huza a segit
-
darvinya
titán
Escort után nagy különbség, ez a belső nyitás.
Azaz, ahol Mondeo -ban tank fedél nyitó van, ott Escort -ban csomagtér nyitó van.Dißnäëß
Első szélvédő jobb felső sarokba van felragasztva.
-
válasz
Pyttawrx #33303 üzenetére
Nekem sokáig régi japánom volt, ott mindkettőnél belülről kellett nyitni.
Hamar megszoktam.
De aztán jött az Opel, és akkor meg kerestem egy ideig belül... aztán átszoktam.
De igen, vicces, amikor már kiszálltál, és rájössz, hogy bent van a megkívánt mozdulat. (ez mondjuk épp feltűnőbb, mint amikor bent keresed, de kint van)
-
darvinya
titán
válasz
Earl_Muttley #33301 üzenetére
Elég jó, nem otthoni HiFi rendszer,, de van sub basszus-tól kezdve 12kHz-es magasig.
Hangszíne, amilyenre állítjuk, de alapból lapos.
Hangerő is van, de túl erősen amúgy sem hallgatom, mert akkor környezet teljesen kizárja.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest