Hirdetés
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Kérdésem:
Mk 3 Mondeo távirányító kulcsában elemet cseréltem.
Kell ezt újratanítani?
Ha igen, hogyan?Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
robertka
tag
válasz #27070592 #32997 üzenetére
Persze, már most felitattam szinte teljesen, zsepivel nagyon szépen kijött, nem volt sok kb fél deci összesen a 4 ben. Miután leveszem textilre fújt féktisztítóval alaposan kitakarítom mielőtt kivenném őket nem akarom, hogy bármi kosz kerüljön az égéstérbe. Holnap meg is jön minden és akkor végre a szervó olajat is letudom cserélni.
-
#27070592
törölt tag
válasz robertka #32970 üzenetére
Ezek elég szigorú képek, gyakorlatilag a gyertya áll az olajban. Jogos a tömítés csere. Ha már egyébként is lekerült a szelepfedél ne sajnáld az időt és néhány tekercs papírtörlőt a gyertyák helyének kitakarítására. De gondolom ez nálad is alap és eszedbe sem jut így kicsavarni a gyertyákat.
Ez már a "jujjb+!" kategória. -
flymi
addikt
1.6 sima szívó benzinre érdemes motor optimalizálást megejteni? Kábé milyen árban lehet egy ilyen motorvezérlő buzera?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Drughi #32986 üzenetére
Ezért nem rendelek tőlük másik, hogy support szinte nem működik (mindig más ügyintéző, csak külföldiül lehet beszélni velük, autós topikban hónapokig tartott egy visszavétel)... Kauffernél ahogy írtam mailt, még aznap le volt rendezve gyakorlatilag (cucc vissza, ára refund, plusz következő rendelés ingyen szállítás).
-
#21346560
törölt tag
Én az utóbbi években WÜRTH típusút veszek, elégedett vagyok ár/értékben!
-
patomi
őstag
válasz Drughi #32976 üzenetére
Jó az, csak ne itthonról rendelj. (nem szeretném azt hinni, hogy itthon szart kapunk) De amit amazonon vettem az 2 éve húzza. 2018 decemberben tettem fel a kocsira és nem kímélem: [link] Előtte 2 év alatt 4 párat dobtam el, volt köztük gyári is.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
kcsa
veterán
válasz Drughi #32976 üzenetére
Side-lock típusú van elöl rajta, SWF-et bátran ajánlom, Boschról eléggé vegyes véleményeket olvasni.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Drughi
addikt
Ablaktörlő lapát beszerzésben kérném a segítségeteket:
Focus Mk 2.5 kombi 2009
Bosch AeroTwin vagy Aerotwin Plust szeretnék, de miylen méret, illetve miylen felfogatású kell? (Most nincs nálam a kocsi, hogy megnézzem)Ez pl elég univerzálisnak tűnik: [link]
Jó lehet?Eddig csak a sima kampós volt a korábbi kocsin
Xiaomi 14T
-
robertka
tag
válasz radi8tor #32968 üzenetére
Szerintem a szelepfedél tömítés a ludas de a másikat nem annyira értem nekem középen vannak a gyertyák. Elől porszáraz a hengerfej és szelepfedél között hátul és a főleg a váltó oldali hátsó sarkánál azért látni hogy gyöngyözik, gondolom ott kap több hőt a kipufogótól?
Teszek fel pár képet. [kép] [kép] [kép] -
#27070592
törölt tag
válasz robertka #32965 üzenetére
Hasznos dolog egy ilyen kis nyomatékkulcs. Ha az adott dologgal szervízbe mennél, csak a munkadíj több lenne mint egy alkalmas nyomatékkulcs ára. És a saját kulcsot később is használhatod amikor akarod.
Érdemes időt szánni a felület letisztítására, ha kosz marad az új tömítés alatt, ott kezd majd szivárogni.
De itt ki is szálltam mára, még azt mondják az olvtársak hogy belepofázok mindenbe. -
#27070592
törölt tag
válasz robertka #32962 üzenetére
Több leírás és érték is van a neten.
Számít a csavarok meghúzási sorrendje is és van ahol eleve két körös az alkalmazott módszer, első kör 2Nm, második 7Nm. Ebben a videoban pl 6 footpounds vagyis cirka 8Nm a végső nyomaték. Ezek nem túl magas értékek, de nem is a megtépés a cél, sőt, azzal lehet leginkább elrontani a cserét ha túl vannak húzva a csavarok és szétnyomják az új tömítést. Plusz számít a tömítés anyaga is, utángyártott tömítés nem feltétlenül azonos a gyárival. De ha a sorrendet betartod és nem húzod túl a csavarokat, jó lesz az. -
robertka
tag
Reggel kihúztam a gyertya pipát és olaj volt a gyertya körül, így előrehoznám a szelepfedél tömítés cserét. Valaki tudja a fedélcsavarok meghúzási nyomatékát esetleg? MK2.5 1.6b 100hp
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #32944 üzenetére
Ígértem,hogy jelentkezem..
Frászbúkon kaptam tippet még..
Na,talán sikerült orvosolni.. A sebesség jeladó "csokit" széthúztuk a fűtéscsöveknél ,homok volt benne, kitisztít, WD40, megszáradt, utána kontaktspray,majd összedug.. Teszt. Nem röfög,nem esik be a fordulat,nem visít ha ugyanugy 90nél üresbe rakom, talán jó. persze nem kizárt hogy a véletlen műve. de egyenlőre OK.
A fekete légszűrőházba menő vezeték meg állítólag a beszívott levegő hőmérsékletének érzékelője..
És a Xiaomi Redmi Note 9 széleslátószögű kamerája is tesztelve :
In loving memory of Garrett Lockhart
-
oliwire
őstag
-
veterán
válasz Brandynew #32956 üzenetére
Valamennyire meríti ha nem kapcsol le a szivargyújtó,de nem hiszem hogy ez észrevehető problémát tudna okozni egy normál állapotú akkunál.
Nekem hónapokig fixen ment a menetrögzítő,plusz volt olyan hogy 1,5hétig nem is ment az autó,mégis pöccre indult utána.
Amúgy nálam lekapcsol a szivargyújtó egy idő után (2012-es Focus MK3). -
oliwire
őstag
válasz Brandynew #32956 üzenetére
Ha nem kapcsolja le az áramlot a szivargyújtóban, akkor igen, meríti.
Nekem a könyöklőben lévő szivargyújtóban van a menetkamera, és motor leállítás után X perccel lekapcsol.
De hogy így működik-e neked is, függ, hogy milyen évjáratú-típusú autód van.
Nekem 2016 Ford Focus. -
Brandynew
őstag
Sziasztok,
Szivargyújtóban benne hagyva az FM transmittert meríti valamennyire az akksit? Vagy a motor leállását követően az egyáltalán nincs feszültség alatt?
-
-
n1nja
tag
Uh, bosszantó.
Kapott gyári érzékelőt, új kábelt és csatlakozót, akku le volt húzva, testpontok tisztítva lettek, de még mindig azt mutatja (tévesen), hogy melegszik. Öndiagnosztika módban látszik, hogy 108 fokról 114-re, majd 120 fokra ugrik átmenet nélkül a hőmérséklet. Visszafelé ugyanígy.
Mi lehet a bánata szerintetek? Termosztát nyit, venti kapcsol, hűtőfolyadék és szintje rendben.
Napokban elviszem egy Forscan-es útra is, megnézni, hogy az mit mutat. -
erdey_a
addikt
válasz radi8tor #32947 üzenetére
"Egyszer voltam Pusztavacson
Majdnem ott ütöttek agyon.
De röpült a sok sörösüveg,
Szolgálta a békeügyet.
Rendőrség jött vízágyúval, rendbontókat kiemeltek,
De mer' gyengén ment a célzás, sok ártatlant lefröcsköltek.Későn mondtam hátra arcot,
Otthagyva a békeharcot.
Há' de inkább tegyenek ki taccsra,
De sosem megyek Pusztavacsra."ugye mindenki ismeri?
Vérboci
-
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #32943 üzenetére
Ha nem az alapjárati szelepnél van a gond és vákuumcsöveknél sincs luk, én leszedném és kitakarítanám a légszűrő házat és a csövet is, átnézném az egészet repedéseket keresve és kiszedném a légtömegmérőt is hogy (erre alkalmas sprayvel, tiszta alkoholos sprayt használtam legutóbb) megtisztítsam. Lehet hogy egy új levegőszűrő sem árt (ha már láthatóan koszos a jelenlegi)
Focusnál nem nagy meló, nem tudom Fiesta esetén mekkora macera.
A légtömegmérő (vagy MAF szenzor) elég érzékeny jószág, kézzel nem tanácsos hozzá érni sem, azért kell olyan tisztító spray ami nyomtalanul elpárolog. -
flymi
addikt
válasz Zoli-bácsi #32938 üzenetére
~6000km
robertka: nem én cseréltem, szervizben volt a fűtéscső O gyűrű eresztése és a szelepfedél tömítés miatt.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz Joker88 #32943 üzenetére
Légtömeg mérő a szürke, szűrőházba mi megy azt nem tudom.
Próbáld ki, holnap első hideg indításkor ezt:
1. Gázpedál teljesen kinyomni
2. Gyújtásra kapcsold
3. Gázpedált enged fel lassan
4. Mikor teljesen felengedted, akkor egyből indítózEzután menj legalább 10-15km teszt kört, hogy bemelegedjen, s teszteld ismét beesik a fordulatszám.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Joker88
őstag
Na, ma az eddigi percig bütyköltük a Fiesta motrát..
Mint írtam, gázelvét után elkezd dadogni alapjáraton,majd nemsokára leáll..
Szereztem kölcsönbe egy ugyanolyan,tuti működő alapjárati motrot. Hibajelenség maradt.
Végigtapogattuk a vákuumcsöveket,nem érezni hogy gond lenne velük (kis féktisztító spray-t is bevetettünk ha ugye repedt valamelyik,akkor beszivja/prüszköl és változna az alapjarat..)
Ahová becsatlakozik a légszűrő házból érkező cső,oda fújtunk be kis sprayt, hátha csappantyú/kosz ..
Probaút alatt annyi történt,ha ötödik sebességből kiveszem üresbe, kb 90-nél és elkezdek gurulni marad magas fordulaton a motorjárás. Ha megállt az autó,2-3 másodpercig továbbra is üvölt a motor,majd leesik a fordulat és leáll.. Ha lassítás gyanánt kereszteződéshez érve kiteszem üresbe,dadog a motor majd OFF.
Leszedtük álló helyzetben a légszűrő házból induló 'S' alakú csövet,és úgy probalgattuk a motort, talán akkor nincs az az alapjárati nyöszögés.. De ez csak allohelyzetbeni próba volt. Itt esetleg a légszűrő házban van valami szabályzó ? Mert a szürke fémbe is megy elektromos kábel,meg magába a légszűrő házba is..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
zoger
tag
válasz Mukucs #32829 üzenetére
Lengéscsillapító szár lehet lóg egy kicsit. A focusomat tuti padkázta az előzö tulaj ugyan így kopogott igaz az első kerekek még garis volt a kocsi s nemtudtak rájönni mi lehet a baja, cseréltek csapágyat, de semmi nem változott. Nekem is az agyamra ment s szétkaptam én akkor láttam hogy kicsit szivárog az olaj a lengéscsillapítóból. Igy vettem bele újakat. Kicseréltem Monroera s azzal is így kotyogott a kerék, de viszont ha meghintáztattam utánna nem. Kicseréltem a toronycsapágyakat százszor átnéztem nem találtam hibát. Kivettem a stabpálcákat, úgy se volt jó s közben bújtam a netet mi a szar lehet. Egy orosz forumban rátaláltam, hogy az általam vett monroe lengéscsillapító mindenkinek ilyen hibát produkál s ott a sachs super tourning csillapítóra esküsznek. Elvittem a gyárit felújítatni, a kopogás kicsit megmaradt, de nem akarok többet költeni erre a történetre.
Mikor kotyogtatod a kereket fogd meg a lengéscsillapító szárát lehet érzed majd, hogy ott kotyog s csak akkor ha rajta van a terhelés. Feltétlenül írd meg mi lett a vége! -
darvinya
titán
2000-es Mondeo 2.0-ás motormál mire kell figyelni?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz subaruwrc #32936 üzenetére
Ha már olaj a téma...
Az idén szerintem ma pattintottam fel először a gépháztetőt és néztem meg az olajszintet. Meglepődve láttam, h félig van. Tavaly szeptember végén vagy október elején volt cserélve, akkor maximumig lett felöntve. A kocsi alatt nincs olajfolt azt szoktam nézni, szelepfedél tömítés ugye tavaly volt, ahogy belenéztem most a motortérbe nincs friss olajfolyásnak nyoma.
(Költői) Kérdés hova tűnt az olaj és mennyiségileg mennyi lehet ez?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #32934 üzenetére
Kiváncsi vagyok, nálam milyen lesz az olaj. Gyanus hogy még nem volt cserélve..
Az átmosás lehet hogy csak placebo, nem számít semmit. Nemrég hallottam arról a módszerről, hogy motorolaj cserénél a régi olaj leeresztése után az esetleg meglévő ugyanolyan tartalék olajat is beleöntik és hagyják hogy átcsorogjon az üzemmeleg blokkon. A régi, használt olaj egy részét is ki lehet így öblíteni az olajjáratokból, ami egyébként benne maradna, és arra töltenéd rá az új olajat. Persze úgy sem lesz tökéletes, de kevesebb régi olajjal szennyezed az újat.
Elvileg, ha nem eszi a motor az olajat, akkor mk1 Focusban 4.4 liter olaj van. Vagyis ha ötliteres kannával vettél előzőleg, akkor van az öblítéshez 6 deci azonos motorolaj, amit másra már úgysem használnál. Ezt lehet még azzal fokozni, hogy szabaddá teszed a főtengely végén a csavarfejet és a megfelelő dugókulccsal lassan, kézzel átforgatod a motort, úgy még több régi olaj tud kifolyni. De ez már a maniac level. -
darvinya
titán
válasz robertka #32908 üzenetére
Szinkrongyűrű haldoklik.
radi8tor
Lendkerék már túl kopott, emiatt hamarabb nyírja ki a csapágyat.
Nálam is ez a gond, pedig 7500km ezelőtt volt teljes kuplung szett csere Luk-kal.
Csak a lendkereket nem tudtam szerezni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
Zaj a motortérből témára: ötleteltünk kollégámmal nem-e a váltóból jön a zaj amit hallok.
Ma 100-as tempónál amikor már hallható a zaj kb 3000 rpm-nél kikuplungolva és tartva 3000-en a fordulatot mintha eltűnne a hang.
(sajna még a motortartóbak csere előtt vagyok és eléggé rázza a kasztnit a motor)Beszéltem még valakivel aki azt mondta gyanús hogy a kinyomó csapágy a kuplungnál ad ilyen hangot. Létezik hogy ez lenne? Van bőven km a kuplungban és nem vagyok benne biztos hogy csapágyastul cserélte anno EssMotor (bár jó drága volt mert vezérléscsere is volt)
Nekem úgy rémlett, hogy a kinyomócsapágy alapjáraton is zajolna ha kinyomom a kuplungot. Ez meg ugye pont ellenkező esetben ad hangot.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #32928 üzenetére
én nem is mondtam hogy gyárt ilyesmiket
ezért veszek olyan gyártótól olajat, aki gyárt is nem csak matricáz
nem mintha abba bele látnék, csak nekem eddig ford matricás dolgokkal ( olaj - gyertya ) nem voltak jó tapasztalataim.IB5-ből is le lehet engedni az olajat unofficial módszerrel
csak a fokozat rögzítő köröm csavarját kell kilazítani és közben véletlenül sem babrálni. ( legyen üresben ! )
én legutóbb úgy csináltam -
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #32921 üzenetére
Szélvédőt se gyárt. Féknyerget se. De még gumikédert se.
Persze nincs pontos infóm róla, de amit hall az ember: leszerződik egy autógyár egy olajcéggel, ami (bizonyos ideig, ameddig a szerződés szól) szállítja például a motorolajakat. Aztán ha lejár a szerződés, akkor újratárgyalják, pályáznak más olajcégek is, a legjobb ajánlat nyer. De az is határozott idejű szerződés. És az autógyár csak annyit köt ki, hogy a szállított olajnak ilyen és ilyen kritériumokat kell teljesíteni. Ugyanez igaz a márkaszervizekre is, amelyek általában magánkézben lévő cégek. A márkatulajdonos csak annyit követel meg, hogy az ott használt "gyári" olaj megfeleljen az előírásoknak, de simán lehet hogy az olajbeszállító más a szervíznél mint a gyárban.
Nekem is aktuális lesz lassan a váltóolajcsere (IB5, nincs leeresztőcsavar.. ) Az lenne az ideális, ha a kuplungcsere automatikusan azt is jelentené, hogy kikerül a váltó az autó alól, szétszedés, elmosás, összerakás és a teljesen tiszta váltó új olajat kapna. Csak ez rengeteg meló, amit ki is kellene fizetni. És kinek van kedve egy kuplungcserére kicsengetni mondjuk félmilliót, az összesen egymilliót érő autójában. Tehát élettartam olaj.. (ami nincs és soha nem is volt) -
Ł-IceRocK-Ł
veterán
válasz subaruwrc #32921 üzenetére
Máshogy nem tudom hívni ilyen címke van rajta. A motorba töltöttel eddig semmi gond nem volt.
Miután cserélték a váltóolajat, érdemi különbséget nem éreztem...
Erre a jelenségre nemrég figyeltem fel."lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
ReFleXx
addikt
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
oliwire
őstag
Szia!
köszönöm!
Facebook Marketplace-n találtam meg, egy srác hirdette. Egy 2017-es Ford Focusból származtak az alkatrészek.
A kis kijelzőst is át lehet alakítani, de ahhoz viszont a középső műszerfal nem kompatibilis, és ahhoz a műanyag borítást is meg kell venni/ bontóból szerezni, hogy a nagy kijelző beférjen.
A srác, akitől vettem, ő is a kis kijelzőset alakította át. -
subaruwrc
félisten
válasz Ł-IceRocK-Ł #32920 üzenetére
ford nem gyárt olajat
csak annyi
30ezer km nem sok de ha mondjuk a kezdeti állapottól érezhetően leromlott a váltó működése,akkor nem lehet butaság valami csere.
nekem is tettek bele legelső szerviznél ( miután megvettem az autót ) ford olajat 18 ezerért de nem voltam tőle hasra esve -
subaruwrc
félisten
válasz Ł-IceRocK-Ł #32918 üzenetére
tudod mi a véleményem a " ford " olajról ..
nekem 1800ft / literes mannol 8109 van benne és olyan mint a vaj.[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz Ł-IceRocK-Ł #32896 üzenetére
mennyi km ment bele azóta és milyen olaj került bele ?
olcsó olaj elfáradhatott.
meg szokták mondani hogy bizonyos futott km után már jobb békén hagyni ( főleg automatákat ) mert az olajcsere után leváló és útjára induló szutyok eltömíti a precíz járatokat és megöli a váltót
manualnál ez a hiba kevésbé van jelen, de itt lehet hogy leoldott valami retket a friss olaj ami most a jelenséget okozza.
bemelegedve is csinálja ? mert hidegen normális ha kicsit röcögősebb. -
nagyúr
válasz IntelKiller7 #32914 üzenetére
Sajnos ezek olyanok, mint a Windows.... ha valami nem oké, akkusaru le, és ahogy a többiek írták, 10 perc múlva vissza.. vagy 4 óra múlva vissza... vagy egy éjszakára levesz.
Aztán vagy megjavul, vagy nem - eddig nekem több szipmtómára is jó volt ( 2019-es ótó, eddig 14k km van benne)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz IntelKiller7 #32912 üzenetére
Nem ismerem a lelkivilágát, simán lehet(ne) szoftveres hiba is ez.
⭐ Stella
-
IntelKiller7
veterán
válasz radi8tor #32911 üzenetére
Tegnap este tankoltuk tele, hazaértünk. 1 óra után mentünk vele 1 kört, de akkor sem volt jó. Ma még nem néztem. Leszedem majd az akkuról. Ha az sem, akkor szerviz.
Hát, ennyi idő alatt megadta volna magát?? Február elején vettük át, majdnem 8000km ment bele azóta.[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz IntelKiller7 #32909 üzenetére
Akkusaru le, 10 perc múlva vissza.
Ha ez sem segít, akkor szerviz. Még az is lehet a szintjelző makkant meg.⭐ Stella
-
ReFleXx
addikt
válasz IntelKiller7 #32909 üzenetére
akku saru le/vissza, de uj a kocsi inkabb szervizbe vinnem.
nekem a télen volt egy anomalia pont forditva, tele volt a tank es egyszer csak leesett a kijelzes 0-ra, masnap inditasnal meg mar jo volt.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
IntelKiller7
veterán
Sziasztok.
Januárban szalonból átvett új 2020-as Wildtrak Ranger tegnapi tankolás után, ugyan úgy maradt a tankszint jelző. 60km volt még vissza amikor tankoltunk. Fullra lett rakva, de mégsem ugrott vissza a dash-en a jelző. Mentünk vele, gondoltuk, hogy majd visszadobja, de most már 10km-t ír az üres tankig, pedig tele van.
Lehet valamit kezdeni vele otthon(jelző reset, vagy valami), vagy szervíz?Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
robertka
tag
válasz darvinya #32907 üzenetére
Nekem kb 3 hónapja volt kuplung szett cserém (Valeo) és olajat is cseréltek benne de továbbra is a hármas fokozat akad ha "balról" kapcsolom de ha középről teszem akkor simán veszi. Kolléga Fiestája is pontosan ugyan ezt produkálja és egy másik fórumon is olvastam, hogy többeknél ilyen.
-
darvinya
titán
BC5/IB5-nél féltengely kivételekor, vagy 1dl olaj kifolyik.
Pont olyan a kialakítás a háznak, hogy szint feljebb van.
Gond, és kapcsoló villa kopást az okozza, hogy nem töltik utána, aztán megeszi, s járatokat eltömíti a forgács.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Ł-IceRocK-Ł #32900 üzenetére
Escort BC5(IB5) váltó hibája legtöbbször, az 5-ös váltó villa törése.
Eleinte nem veszi be rendesen a sebessége, olyan hektikusan, utána sehogy.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Autós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmvilág
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Digitális Állampolgárság Program
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest