Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
patomi
őstag
válasz
SECTORnooB #33497 üzenetére
Új kell, ragacs az ajtón maradt. Görbe is lett a léc, no meg ghia tehát fényezett volt a léc. Nagyon makacs ragacs volt alatta, benzin és sniccer hozta csak le
-
darvinya
titán
válasz
gabor9991 #33491 üzenetére
Friss autónál nem, de pár év napozás után fakul, ezt kell imítálni.
Ráadásul gyártói festés más, mint az utólagos.patomi
Mitől osztódna.
Függőleges fújáskor a nehezebb csillogó szemcse lefelé sülyed a színbe.
Erre a vízszintes fújás oldalra tolja a színt és megjelenő csillogó szemcsére úl az újabb szemcse.
Ugyanez fordítva. -
darvinya
titán
válasz
patomi #33486 üzenetére
A szög, amiben fújod nem mindegy.
Escort-nál, hogy ugyanolyan szín kapjak, alulról kellett fújnom 45°-nál nem nagyobb szögdöntéssel.
Igaz, hogy inkább gyöngyház, aminél elég az 1 réteg festék.Metálnál is szögfújás az alap, után első réteget át kell csiszolni 1200, vagy 2000-es papírral vízzel.
Utána jöhet legvékonyabb 2. réteg, amit szintúgy át kell csiszolni 2000-essel.
Ezután zsír és portalanítás után jöhet a lakk 1 rétegben(2 kellene, de öregebb festék már 1 réteget vesztett).Más
Pedál gumi fent, kb. 10 perc volt mind2 pedálra.
(Escort-nál volt 30perc mert gumi közepén peremen kívül van központosító pöcök.Izzasztó egy kicsit)
Ég és föld pedál érzet. -
patomi
őstag
-
robertka
tag
válasz
molnarpeter #33482 üzenetére
Gondolkoztam rajta de nem akartam mókolni, most a ZSU nál találtam 3000Ft ért utángyártottat és rudazatot 1700 ért ezt meg is rendeltem hétvégén kicserélem de azért nem dobom ki a gyárit szétszedem.
-
kcsa
veterán
válasz
SECTORnooB #33480 üzenetére
hát olyan, mint amikor már cserélni kell
Van róla pár videó, leírás, de azt jól sejtetted hogy leírni nem igazán lehet az ilyeneket
-
kcsa
veterán
válasz
SECTORnooB #33478 üzenetére
Lánc addig jellemzően nem cserés, amíg nincs hangja.
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Most lesz cserélve a hosszabordàs szíjkèszlet az 1.8 TDCI (KKDA) MK2 fokánkon és érdekelne,hogy a vezérműláncnak mi a csereperiódusa ? Se hivatalos, se nem hivatalos információt nem találtam róla, többen azt mondták, hogy èlettartam, de csak addig amíg nem játszik a motortèrben lakberendezőset? -
#27070592
törölt tag
válasz
robertka #33467 üzenetére
+1 a gyári felújításra.
Nálam még kimaradt a teljes felujítás, de nem is volt elrozsdálva, csak kosszal és porral lehetett tele, mert elég nehezen járt. Aztán meguntam, átöblítettem kenősprayvel minden lehetséges nyílás felől, és most olyan érzés kinyitni a motorháztetőt mintha vajat simogatnék. -
válasz
Nagyfejű #33471 üzenetére
Mit és kinek?
Egyébként darvinya válaszolt neked...
Topik összefoglalóban nézz körül és ha látod, hogy valakinek van 2.0 benzines 145 lovas verzió, akkor írj rá privit, mert szerintem szívesen válaszolnak, hisz nem mindenki követi aktívan a topikot. -
Nagyfejű
aktív tag
Köszönöm.
-
darvinya
titán
válasz
patomi #33469 üzenetére
'91-es Escort-nál eredeti gumi totál ép volt, de az katasztrófa volt a pedált használni, ha víz érte.
Max. a bakancs bordázata beakasztva maradt a helyén.
Anno cromax -os srácok hülyének néztek, miért cserélem le az ép gyárit olcsóra.
Fentebb írtam mennyi volt 2db, de abból is volt 2 fajta.
Ez a keményebb, rugalmas verzió, nem a merevebb.
Merevebb verzió a gyárira hajaz és az is csúszik víz hatására. -
darvinya
titán
válasz
Csabex #33461 üzenetére
220-250e között vannak, enyém 238e-el vettem meg.
patomi
Sajnos a gyári és márkásabb guminak elég egy kis víz és máris csúszik.
Nem először cserélem a pedál gumit, s azt mondom, hogy nem a gyárit és márkásat kell venni.
Escort-nál volt szerencsém az új olcsó gumit, agyagos sárral összedzsuvázi, és annál éreztem, hogy csúszós.
Pedig 1x futó cipővel csináltam meg, utána 8 éves deszkás munkás cipővel.
Ha csak víz éri a gumit, max. csikorog, és inkább ragad. -
robertka
tag
-
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33459 üzenetére
Megrendezett jelenet...
-
erdey_a
addikt
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33459 üzenetére
ez egy műsor. nem kell elhinni, megjátszós. volt egy fószer aki itt ökörködött benne, közben meg a legyen ön is milliomosban elvitte a komoly lóvét... mindjárt megkeresem
-
troll81
addikt
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33459 üzenetére
Ez most komoly h el ültek rajta?
meg is érdemlik
-
troll81
addikt
Optikai tuningal szereltem az s max ot
[kép]
-
ReFleXx
addikt
válasz
Real_Necro #33451 üzenetére
félnek hogy rajuk rohad 4 uj gumi?
-
Real_Necro
veterán
Ha valaki várakozna 215/55 R16-os nyári Hankookra, Pest megyében valószínűleg tudok egy garnitúrát, teljesen új, szervízből, számlásan, ma érkezett.
Elfelejtették a rendelésem stornózni, mikor módosítottam 17"-ra.
Privi rám, ha valakinek érdekes.
-
flymi
addikt
válasz
robertka #33434 üzenetére
Nem csak az, a csomagtér ajtóé is el szokott romlani. Elől már cseréltem (több-kevesebb sikerrel), hátul is megvolt tavaly megelőző jelleggel és van egy másik is tartalékba.
Nekem a motorháztetőt (is) kéne cserélni mert elől a két lemez illesztésénél van az a fekete tömítő rágógumi, na azt simán le tudtam húzni vagy 20 centit, alatta meg rozsdás az éleknél. Szerintem végig az.
Karosszériás azt mondta felesleges javítgatni, venni kell másikat rá és kész. De amíg kívül nem látszik, h hólyagosodna a festék addig nem érdekel, jóvanazúgyiscseréslesz.
Az első lökösöm katasztrófa, az ajtók, főleg a bal oldalon siralmasak. De hát ez van.
Majd dobok rá még pár tucat matricát ami elfedi, attól legalább több lesz a lóerő. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
robertka #33443 üzenetére
Mindenképp állj neki, nálam erőltetés miatt (én hülye) picit megroppant a mocitető végén ("hegyén") a fényezés, na mondom fasza. Fújathatom majd le az egészet újra. Mondjuk 2007 óta ezen már van itt-ott 1-2 kavics, szóval nem oszt nem szoroz, csak azért írom, hogy ne járj így, ha elkezd elromlani, NAGYON küzdős. Meg évente megnézném ezek után. Kb. az autó leggyengébb láncszeme szerintem, egy hülye zár, amit lehetett volna vmi műanyaggal vagy nem tudom mivel, védeni a menetszeles esőtől és esetleges felporlasztásoktól, ilyesmitől .. (normál víz ugye parkolásnál lefolyik, hiszen takarva van). Na mindegy is.
-
kcsa
veterán
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33445 üzenetére
ha csikorog akkor fékbetét le, éleit megreszelni, mindent kitakarítani, csúszkákra kis kenőanyag, és mehet vissza.
-
oliwire
őstag
válasz
Ł-IceRocK-Ł #33445 üzenetére
Tegnap én is ezt tapasztaltam, de csak finom, kicsi fékezésnél.
Erősebb, hosszabb fékezésnél nem.
Viszont olyan ereje van a fékezésnek, hogy legtöbbször finoman kell adagolni, az is bőven elég.
Tegnap este azért üres városban 50 km/h-ról többször erősebbet fékeztem, és mintha "helyére" kopott volna, kis fékezésnél sem nyikorgott úgy. Féktisztítás nekem is eszembe volt, hogy ez lesz a következő lépés.
Neked elöl-hátul tárcsafékes? -
Ł-IceRocK-Ł
veterán
A Focus fékezéskor “nyiszorgó” hangot ad. Egy sima féktisztítás kerékcsere során megoldja?
Fékerő változatlan. -
Jenne
őstag
Sziasztok!
Használ valaki szivargyújtóba tehető feszültségmérőt? Ilyenekre gondolok
Érdemes egyet beruházni? Ha igen akkor melyik javasolt ami stabil, megbízható.
Köszi előre is. -
#41445376
törölt tag
Sziasztok!
1-2 oldallal visszább említették páran az A2DP modult, és utána is néztem, mert csak egy észszerűbb megoldásnak tűnik számomra egy ilyen vásárlása, mint egy sokkal drágább fejegység vásárlása, viszont elakadtam ott, hogy nem tudom, hogy melyik lenne a jó.
Tud ebben valaki segíteni?
Egy 2007-es MK4 Mondeoban lévő sima Sony fejegységhez szeretném, ami se nem DAB-es, se nem a 6cd-s, csak a sima Bluetooth hívás kihangosításos verzió (amennyiben ez az info számít). -
darvinya
titán
válasz
Nagyfejű #33437 üzenetére
Mondeo-m van 2.0-ás, de alig több, mint 1 hete használom.
Eddigi tapasztalatom annyi, hogy erő inkább 2000 fölött jön meg rendesen.
Fogyasztás alig 1-1.5L több, mint 1.4-es CVH/EFI-stől, de ez egyén lábától függ.
Olajat szereti enni, mondhatni olajjal üzemel, s benzin csak adalék. -
oliwire
őstag
válasz
robertka #33434 üzenetére
Van hozzá alumínium híd, ami a műanyagot cseréli le.
Érdemes beruházni rá. Egy példa:
Aliexpress link -
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok. 2008 focus 2.0 benzinről mik a vélemények.?esetleg van itt olyan akinek volt, van 2.0benzinese a 145lovas?
-
darvinya
titán
Nem is tudom, de ami nekem most kellett, azokat honi boltból olcsóbban kapom meg.
Ugyanazokat a termékeket néztem meg.
Pl:
- 2db pedál gumi 1000Ft volt cromax -nál,
Autodoc 1530Ft/db+szállítás 3150Ft
- Bosch féktárcsa és betét 6900Ft/db+7600Ft+szállítás 1200Ft
Autodoc 13000Ft/db+11000Ft+szállítás 3150 -
robertka
tag
Focusnál azt látom a neten, hogy a motorháztető nyitója gyakran problémás lehet.
Érdemes lehet ezt megelőző jelleggel karbantartani? Az enyémnél a belső fém mechanika korrodált és úgy néz ki amit mindig csak WD40 el fújtak teli. Bonyolult azt levenni és kitakarítani, csinálta már valaki itt? -
flymi
addikt
Vásárlás részletei:
Olajszűrő 1 964 HUF
Tétel száma: W 7008Gyújtógyertya (Mennyiség: 4) 4 264 HUF
Tétel száma: 4559Fékbetét készlet, tárcsafék 14 837 HUF
Tétel száma: 13.0470-7195Féktárcsa (Mennyiség: 2) 20 020 HUF
Tétel száma: 24.0111-0155Légszűrő 4 114 HUF
Tétel száma: C 28 122Összeg 45 199 HUF
Szállítás 949 HUF
Végösszeg 46 148 HUFMég egy kannás motorolaj és kész vagyok.
De így kábé ez a komplett első-hátsó fék szett beruházás elég lesz nagyon-nagyon sokáig. Kérdés mikor lesz idő a cserére. Túlóra hegyek vannak kilátásban, megint... -
flymi
addikt
+mindenki: igen, letöltöttem az appot, 39% kedvezménnyel így egy MannFilter lég- és egy olajszűrővel többet kaptam a pénzemért, mintha mondjuk a szegedi kovács autótól vettem volna ugyanazt. Vettem hátra egy szett Ate sima féktárcsát és Ceramic fékbetéteket és 4 NGK gyertyát. Ehhez jött még úgymond pluszba a két szűrő.
Kár, h nem volt Ford Formula F olajuk, akkor azt is rendeltem volna, ha már lúd legyen kövér, tavasszal megejtek egy olajcserét ~6 ezer km és sok városozás után. Ártani nem fogok vele asszem, mindegy majd valamelyik helyi cégnél megveszem.De azért gáz nem, h appban simán ment a weboldal meg egy tràgyadomb?!
Visszaírtak egyébként, annyit közöltek, h lehet h rossz az oldal, próbáljam később. -
flymi
addikt
autoalkatreszonline24 webshopja egy határ fos.
Regisztráltam is, mindent összeszedtem a kosárba, de nem jutok el a rendelés véglegesítéséhez, mert ez a fostalicska oldal nem jegyzi meg a telefonszámomat. Már írtam nekik mailt, mert a hiba nem az én készülékemben van...
Pedig a fiókom menüpontban minden adatot megadva rámegyek a mentésre és ki is írja a gyökér, h adatok frissítve, de egyszerűen nem jegyzi meg a telefonszámot...
Paypallal fizetnék, ma épp "31% kedvezmény" van. -
DeFranco
nagyúr
amúgy szerintem nyugodtan tehetsz bele jászakkut vagy ha nagyon rá akarsz menni bármit ami ca-ca, ca+ vagy ag-ca technológiás
az ilyen szóbeszédekre hogy exide akkuk ennyit meg annyit tudtak a behozott autókban én nem adnék amíg legalább azt meg nem mondják hogy melyik exide.
nem atomfizika az akku sem nincsenek meglepetések.
-
oliwire
őstag
válasz
ReFleXx #33417 üzenetére
Ez egy jó észrevétel, de a leírásban az van, hogy ne csinálj mappákat, csak a főkönyvtárba az MP3, és kisebb méretű pendriveokkal működik. 1 dollár szerintem nem tétel érte, hogy kipróbáljuk
De az tény, hogy a 3.5 mm jack nem tartalmaz 5V-ot.De most ilyet is találtam: [link]
-
oliwire
őstag
válasz
Drughi #33412 üzenetére
Szerintem sem tudnál a linkelt transzmitterrel USB-ről (pendriveről) zenét hallgatni. A transzmitterekkel az volt mindig a gondom, hogy ha melléd kerül egy másik transzmitteres autó, akinél a frekvenciasáv kb oda van beállítva, mint a tied, akkor bezavarjátok egymást. Vagy ha utazol, és más elérhető rádiók is képesek olyankor megszólalni hirtelen azon a frekvencián, főleg határhoz közel. (Nekem már voltak anno problémáim szlovák rádiókkal, közel vagyok a határhoz olykor).
A legtisztábban aux-szal tudnál jelet adni a CD6000-nek. Olyat kellene próbálni, ami AUX-USB átalakítós.
Csak egy példa: [link]De ha transzmitterhez ragaszkodsz, akkor ez szerintem tudja az USB beolvasást is: [link]
-
-
Jenne
őstag
válasz
Csabex #33411 üzenetére
Nem garanciális már ez az autó. A 11.900 Ft az úgy jött ki, hogy 40 percet számoltak volna fel munkadíjra!! 17.900 Ft/óra és 20 perces lépésekben számolnak. Mivel (szerintük) 20 percnél több a ráfordított idő, de 40 percnél nem több, így 40 percet azaz 2/3 órát számolnak fel munkadíjra. Felfelé kerekítenek.
Az első Ford akkut is én cseréltem benne, az 8 év után lett lecserélve, de még bírta volna csak inkább a biztos ami biztosra mentünk.
Akkut cserélni ebben az autóban nem nagy dolog, nekem is vagy kemény 10 percembe telt.
Azért kérdezgettem a Ford akkut, mert nem nagyon lehet találni a neten. Cromaxnál vettem a mostanit 2014-ben, de náluk sincs már. Ford Petrányival az imént beszéltem, Ők hívtak vissza (!) jó a Motorcraft is vagy alternatívának az Exide, de azt mondta, volt már több esetben is, hogy az Exide akkuk a Fordokban alig 3 évet tudtak. Tapasztalatuk a behozott régebbi autóknál. Bannerről lebeszélt.
Marad a Ford Calcium-silver, baráti a petrányi webshop ára és futárral elküldik majd. 40 ezerből ki is jön és ha leadom a vasudvarban, mint újrahasznosítható elektromos hulladékot, visszakapok 2500 ft-t. -
flymi
addikt
Nincs meg a rendelési összegem 42k az ingyen postához ezért gondoltam veszek még 4db NGK gyertyát.
Kétfélét is találtam, az egyik egy "sima" 4559, a másik 96463 V-Line.
Mi a különbség a kettő között? Árban ugyanaz. HWDA-hoz jó mindkettő, én a leírás alapján nem találtam különbséget csak piszkál, h tudatlan vagyok...
Megnéztem a két évvel ezelőtt cserélt gyertyák dobozát, azon a sima cikkszáma van, tehát 4559 került bele. -
Drughi
addikt
Ha már audio "okosítás"
Nekem a sima Ford 6000-es fejegységem van, egy ilyenre gondoltam:
[Baseus Type S-16 transmitter]Ezzel tudnék mondjuk USB-ről is zenét hallgattni, vagy csak transmitterként a telefonról?
-
Garis az autó, hogy szervizbe akarod cseréltetni? Ha nem garis, akkor nincs értelme, mert nem egy nagy mutatvány szerintem az akku csere. Ha lenne helyszínim a héten Pécsre, akkor akár én is kicserélném neked
Egyébként brutális az a 11.900 munkadíj egy max 20 perces műveletre...
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
A napokban kérdeztem Tőletek akkumulátorral kapcsolatban. Először is, mindenkinek köszönöm a válaszokat.
Még azt megkérdezném, hogy a Motorcraft Plus akku, ami "csak" calciumos és nem silver-calcium technológia, hogy ez is jó lenne annak ellenére, hogy csak calciumos??
Más: beszéltem ma reggel a helyi Ford-FX szervizzel, akkucsere ügyben. Elég magas árat mondtak, (lehet azért, mert még korán volt és nem ébredtek fel...?)a Ford gyári Silver-Calcium akku (60ah/590A 278x175x175 külső méretű) ami kellene, annak a szerviz ára 47.890 Ft+ 11.900 Ft munkadíj)!!! Azaz ~ 60 ezer összesen.
Ford petrányinál ugyan ez 39.900 Ft lenne most, munkadíjjal együtt, csak az a baj, hogy én Pécsett lakom. -
kcsa
veterán
válasz
Oryctolagus #33406 üzenetére
Sima mp3-al próbáltad már? Nem biztos hogy a Spotify lenne a legelső gondolatom tesztre
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
Oryctolagus #33406 üzenetére
Gyári fejegység ?
-
erdey_a
addikt
válasz
Oryctolagus #33406 üzenetére
vagy másolgass mégis pendrivera zenét
-
Oryctolagus
tag
Üdv!
Rendeltem az aliról egy ilyet, mert nincs jack csatlakozóm.
Pendivre már nem másolgatnék zenét.
A fejegység felismerte adathordozóként és egyből átkapcsolt -Line in- állásba.
A telefonnal sem volt gond azonnal csatlakozott buetoothon keresztül.
Eddig tartott a szerencsém, mert amikor elindítottam Spotifyt és lejátszásra pöcintetttem a fejegység -Ismeretlen file extensiont- írt ki.
Plusz folyamatosan léptette emiatt a zenéket.
Mint tapasztalat írtam le, talán jól jön másanak is.
Nem tudom mit kezdjek ezzel a kis kényelmetlenséggel.
Lehet meg kellene nézni a fejegység csatlakozóit hátulról egy Jack csatlakozóért. -
Dißnäëß
nagyúr
Igen, olaj kapcsán is ezt látom, hogy nagyobb benne a vudu, mint a tényleges fundamentum..
Egyik ezt ajánlja, másik azt, ezt eszi, azt nemeszi, satöbbi. Gyári speckón belül maradva, sztem kicsi a szórás, 200k feletti motoroknál meg megy a trükközés, hogy enyém ezt szereti, enyém meg ezt, az enyém meg csak ezt, stb. de itt már maguk a motorok szórnak alkatrészek kopása miatt sokkal nagyobbat, mint az olajak, elôélettôl és gazditól függôen, szóval nincs alma-alma összehasonlíthatóság.
-
honeker
őstag
17" alu felnit hol érdemes keresni ?
-
darvinya
titán
válasz
Csabex #33400 üzenetére
Esernyő volt szerencsére.
Persze, következő sarkon csodák csodájára 3-at tudot villogni, aztán megint kakuk.
De többet sosem.
További fejleményt nem tudok, hogy mi lett vele, de közelebb került a bezúzáshoz, mint tovább locsolják rá a pénzt.Nekem Austin Metro -m volt, de az elektronikusan jó volt.
Viszont a váltó kar, már leves kavarás.
De sebességbe rakni.
Akkor ismertem meg milyen 2-esbe közlekedni és mennyit fogyaszt az 1.3-as.
20km fél tank bánta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest