Volt..
Csak azokat írtam le a facebookos hozzászólásokhoz, ami nekem is gondom volt vele, legfőképpen a motortér elrendezése, hogy a V-motor keresztben volt benne, nem hosszában, így megnehezítette a szerelhetőségét, ezáltal drágább, meg ugye könnyebben tönkre is ment a meleg miatt.
Meg a keréknyomás szenzorok állandó villogása, de az ugye kutyát se érdekli, csak az is probléma, hogy állandóan villog a service felirat, holott nincs baja.
Szerettem, de az tény, hogy nem a megbízhatóságáról híres.
Ja, mellesleg a futóműje is elég gyengus, mivel én keveset jártam vele, így azzal nem kellett szerelőhöz rohangálnom
Bár az autó 4 évig volt nálam, azalatt asszem 20 ezret mentem vele, a motor nem egészen 2 évig, azzal meg 25 ezret.
Ezért akarok most először egy Hayabusát venni, aztán majd egyszer egy autót. Bár itt annyi van mint a piszok, csak itt a szervíz a rohadt drága, nem igazán éri meg fenntartani, nekem meg főleg nem.
(#98392) Zola007: A kábelest direkt nem írtam, mert úgy néz ki, hogy költözünk tavasszal egy másik lakásba, ami olcsóbb ~-100EUR és ott nem tudom milyen lesz az elrendezés.
Ez a jelerősítő most az amazonon 18,5EUR-ért van, úgyhogy asszem ezt megveszem, hétfőre, vagy keddre itt is van.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."