- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Grande Ale #12898 üzenetére
hát, ez elég fura. ha kijött egy számla a másik kasszásnál, hogy sikeres, akkor az sikeres is lett, szerintem duplán fizettél ebben az esetben
-
Grande Ale
őstag
Pénteken gyógyszertári vásárlásnál elutasításra került a tranzakció. A kasszas jelezte, hogy feljött egy ablak, adjuk meg a kartyaszamot, biztonsági kódot is kért. Akkor kijött egy számla, hogy sikeres. Viszont a másik kasszas szerint nem, így kifizettem másik kártyával, sima otpvel. Viszont az OTP app szerint könyvelve van az eredeti tranzakció is, curve sem ír semmit. Buktam a pénzt ilyenkor? Nem értem minek okoskodott másodszorra, hogy írjuk be a kartyaszamot...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12896 üzenetére
miert, mire mutatnak most a jelek? hidd el, vissza fogod kapni a penzed
ami az appban valo megjelenitest illeti, arra is megvan a sablon ugy 1-2 eve
Please note that we are aware of a display issue that shows these transactions as successful in the app. This has been flagged to our Product Team in order to get it fixed.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #12895 üzenetére
" ... legkesobb a 10. napon a 800 forintos tranzakciod is fully refunded lesz ... " - a Próféta szóljon belőled! Kíváncsi leszek (most nagyon nem ebbe az irányba mutatnak a jelek.
" ... nem lehet a support valaszanak resze, hogy nezegesse a user a back in time menut ... "
OK, ezt értem. Viszont ha a BIT alatt látszik, akkor látszódhatna a tranzakciónál is, hogy ez bizony vissza lesz térítve. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12894 üzenetére
legkesobb a 10. napon a 800 forintos tranzakciod is fully refunded lesz, ezzel a modszerrel tudod ellenorizni is, mikor indul el a visszaterites
viszont kommunikacios szempontbol nem lehet a support valaszanak resze, hogy nezegesse a user a back in time menut. hiszen az o oldalukrol abbol kell kiindulni, hogy egy ilyen bejelentes egyedi eset es nem lesz legkozelebb. barmi olyasmi, ami mast sugallna, elismerese lenne annak, hogy ilyen rendszeresen megeshet, ez pedig semmilyen modon nem kommunikalhato hivatalosan
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #12893 üzenetére
Megnéztem ... mármint az app-ban, hogy mit ír a tranzakciónál. A #12888-ban írt első tranzakciónál tényleg szürke a BIT, viszont a korábbi, kisebb értékű (kb. 800 Ft) vásárlásnál nem (... mindkettőnél aktív. Erről sajnos nincs is meg a papír, amit a terminál "kiköpött", szóval ezt lehet elengedem).
" ... erdemben kell valaszolni ... "
Az én értelmezésemben ebbe az is beleférne, hogy felhívják a paraszt figyelmét, hogy figyelje a BIT státuszát.Beletehetnék a chat indítását megelőző "kérdez-felelek" részbe (is) pl.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12892 üzenetére
mert ha mar irtal es letrejott a support ticket, akkor erdemben kell valaszolni
sokszor volt mar tema, es direkt ezert van kiemelt helyen az osszefoglaloban: ha az elutasitott, de terhelt tranzakcional azonnal (vagy legkesobb 1-2 ora mulva) ...fully refunded... szoveg van a back in time-nal, az automatikusan, egybol vissza is van teritve
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #12888 üzenetére
mielott irtok a supportnak, lecci nezzetek mar meg, mi van az appban a konkret tranzakcio go back in time menujenel - ahogy az osszefoglalo is irja. ha ott mar latjatok a fully refunded szoveget, lecci ne irjatok a supportnak, mert felesleges levelezest generaltok ezzel
nincs olyan sablon amugy, amely valaha is olyat allitana, hogy a curve lehet a hibas, mindig masnal van a problema
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #12879 üzenetére
Viszonylag gyorsan válaszoltak:
Thanks for reaching out and I'm sorry to hear that you've experienced a decline.
We initially approved the transaction and the LALETI Husipari then declined it. You'll be refunded immediately for this reversal.
The amount reversed should appear on your bank statement for your payment card ending in 4159, in the next 1-5 working days (depending on your bank).
It's not clear why the transaction declined, but this can be because the internet connection had dropped, there were details discrepancies, or there was an issue on the side of LALETI Husipari.Szóval nálam nem a saját rendszerükben tapasztalható esetleges anomáliákra hivatkoztak, hanem arra, hogy esetleg a Gyros-osnál volt valamilyen hálózati probléma.
Ezen kívül adtak egy ARN (Acquirer Reference Number) számot, amire hivatkozhatok a bankomnál, ha 5 nap elteltével is azt látnám, hogy nem történt semmi.
Mindenesetre most egy rövid ideig pihentetem a Curve-öt (a Revolut most mindenre elég nekem) aztán meglátjuk. Ugye van egy pár száz forintos "levegőben lógó" tranzakcióm is, amiről most nem is szóltam a support-nak, de elvileg a rendszernek meg kellene magától oldania. Kíváncsi leszek...
Update a #12871 óta: Ránéztem a GPay-re is. Érdekes, mert ott 3 db bejegyzés tartozik a "LALETI Husipari"-s sztorihoz. Egy első próbálkozás, és egy hozzá tartozó decline, és egy újabb (sikeres) fizetés. A Curve mégsem érzékelte az elutasítást.
-
kapasz
tag
válasz
unicumnext #12886 üzenetére
Korábban nekem is volt ilyen problémám, hogy egy konkrét telefonhoz (Google Paybe) sehogyan se sikerült a Curve-öt hozzáadni és erre a hibabejelentésemre azóta sem kaptam választ Curve-éktől. Gondolom, az is ilyen token probléma lehetett. Aztán magától rendbejött, gondolom, valamelyik frissítéssel.
Tegnap este gond nélkül regisztráltam az új Curve X kártyát 7 db mobilba (Google Wallet) és 2 db Xiaomi okoskarkötőbe (Xiaomi Pay).
-
unicumnext
aktív tag
válasz
pictigjis #12885 üzenetére
Megnéztem javult-e a GPay tokenes hozzáadás hiba amivel küzdök egyenlőre nem, pedig tegnap kaptam tőlük választ, hogy hamarosan. Annyi öröm van az egészben miután mondtad hogy X darabszám token van egy telefonhoz eszembe jutott hogy az androidos orámhoz meg se próbáltam hozzáadni, de oda egyből sikerült minden hiba nélkül.
-
pictigjis
Topikgazda
a hajnali statuszuzenetek alapjan a karbantartas rendben lefutott. kellett peksuti ma reggelre, ugyhogy mobillal fizettem, es sikeres volt. ennek alapvetoen nyilvan nem lenne hirerteke, de a curve-rol beszelunk, es hozzanyultak valamihez, szoval...
(es mintha gyorsabb is lett volna a fizetes, de lehet, ez csak veletlen, meg vasarnap reggel eleve alacsonyabb tranzakcioszammal dolgoznak a fizetesfeldolgozo rendszerek)
-
pictigjis
Topikgazda
-
ACE-
addikt
Na ma érdekesség történt megint a Curve háza táján. Feleségem fizetett egy kört Budaörsi IKEA-ban kaját, majd utána én is vettem még pár dolgot. Gpay-el fizettünk mindketten, sikeresen, a Gpay-en belül is azt mutatja. 1.5 órára rá a feleségemét visszatérítette a Curve... Úgy is szerepel a Curve-ben hogy fully refunded... Na ez most mi.
Ma is Auchan régi terminálnál volt egy 074-es egyéb hiba elutasítás, de utána fizikai kártyával chip+pin-el elfogadta.
-
-
-
kapasz
tag
Beaktiváltuk az új X-es kártyát, kb. fele arányban sikeresek ma a tranzakciók a fizikai kártyával, a másik fele decline. Chip and PIN is, 173-as kóddal.
Google Pay még csak ezután lesz, ha lesz.
-
logineres
tag
válasz
pictigjis #12875 üzenetére
Oké, viszont azért felveszem a kapcsolatot a bolt-al, mert akkor se én nyomtam rá a váltásra. Valószínűleg a terminál szövegben figyelmeztetett erre, ha az eladó mondta volna, hogy kiírja ezt a szöveget elolvastam volna és akkor fizettem volna a k&h-s kártyámmal, mert nem kis pénzről van szó.
Mindenesetre köszönöm a segítséget -
logineres
tag
válasz
pictigjis #12872 üzenetére
Ah értem. Vásárlás után én nem nyomtam semmire szóval valszeg az eladó nem tudhatta, hogy miről van szó, ezért leokézta. Ha kinyomta volna akkor, ha jól értem a HUF-os vásárlással történt volna a vétel. Ilyenkor ezzel lehet tenni valamit? Ha felveszem a kapcsolatot a boltal?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
logineres #12870 üzenetére
nem a curve-nel volt galiba, hanem a bolt terminalja szivatott meg. valoszinuleg ra is kerdezett a valtasra, de vagy te vagy a penztaros leokezta. a kartyad meg biztosan 5375 9000 uk bin, a terminal dcc-jenek aldozata lennel: a forintot a terminal szemet arfolyamon atvaltotta gbp-re, amit a curve vissza forintra (szinten szar mastercard-arfolyamon)
-
<Adamsky>
nagyúr
Az utóbbi időben három alkalommal (aug. 27., szept. 1. és 3.) is belefutottam abba, hogy a Curve mindent OK-nak jelzett annak ellenére, hogy az első próbálkozást elutasította a terminál. Az elsőt (aug. 27.) rendeztem a support-al (és meg is jött pár napon belül a pénz), de a másik kettő még "levegőben".
Úgy döntöttem, hogy az szept. 1-i vásárlás miatt nem balhézok (~800 Ft), és kivárom a 10 napot. Kíváncsi leszek ...
A szept. 3-i miatt viszont most írtam és várom a választ.Eddig a bevezető
A kérdés: Ti tapasztaltatok hasonlót mostanában? Korábban nem volt semmilyen gondom. 100-ból talán 1× volt elutasítás, de akkor az, az app-ban is úgy jelent meg (nem vonódott le a pénz). Most viszont úgy, hogy semmi nem változott (telefon, kártya ugyanaz) rövid időn belül 3× is beszívatott. -
logineres
tag
Szép napot mindenkinek.
Történt velem egy olyan eset, hogy a home-max-ban vásároltam egy terméket HUF-ban, curve(telefonnal) fizettem, viszont a curve a HUF-ot valamiért átváltotta nekem GBP-be, így az átváltás miatt több ezerrel többet fizettem. Alapból k&h-s vagyok, beszéltem velük, viszont ott a vásárlás elejétől HUF-ban látják a fizetés-t. Így gyanítom, hogy a curve-nél történt valami gáz. Esetleg valakivel már fordult ilyen elő ? És ha igen mit kell tenni? Persze írtam már a curve, illetve a home-max ügyfélszolgálatnak is, de 4-5 nap biztos lesz, mire lesz válasz.
Segítségeteket előre is köszönöm.
-
axioma
veterán
válasz
zerodot #12866 üzenetére
Nem szamit, tenyleg csak probalkoztam, igazabol me'g nem maszkalok kartya nelkul... es me'g a gpay lehetosegeit se neztem vegig, lehet azzal is teljesul hogy ne kelljen csak a surun hasznalt kartyamat fizikailag hordanom.
Esetleg ha majd lekerul a bankrendszer nyakarol a kes es ujra lesz valtozatos visszateritesre lehetoseg, plane menni fog az intelligens valasztas, akkor ujra aktivalom magam. -
-
zerodot
aktív tag
Na úgy néz ki nem törlik erőszakkal a már hozzáadott kártyákat. Viszont a törölteket már nem lehet visszarakni...
Joined before 30 August and hold more than 2 payment cards? Don’t worry, we won’t remove the cards in your wallet right now. But you won’t be able to add any more cards or re-add deleted or expired cards going forward. -
pictigjis
Topikgazda
Curve will be temporarily unavailable between 01:00 and 03:00 on Sunday 4th September.
This scheduled maintenance affects: Transactions processing, Mobile apps (iOS and Android), In-app Curve functionality, and Mobile wallet and wearables (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay, etc).
remelhetoleg nem rontjak el azt is, ami mukodik, mert ez valami elesitesnek tunik...
-
vcsabika
tag
Regen volt olyen h kb 200 eurot felvehettem napi egyszer, es ezt egy honapban 9-szer tehettem meg. Most ez a limit, hogy alakul? A profilomnal napi ATM limitnel 185 ezer forint van irva. Eurot szeretnek felvenni, es a mogottes kartya is euros Revolut.
-
zerodot
aktív tag
Holnaptól akkor újra lesz hétvégi fx fee? Volt erről valami új info?
-
pictigjis
Topikgazda
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #12852 üzenetére
Nálunk új rekord született egyetlen fizetési tranzakció során 5 terhelés
Tegnap felségemnek sikerült az Aldiban - annál a terminálnál többször gond van, ezért lehetőség szerint egy másiknál szokott fizetni - az alábbi:
- telefonnal (Google Wallet -> mögötte az én Curve kártyám) 2 x elutasítva
- óra (Garmin Pay -> mögötte a saját Curve kártyája) elutasítva
- fizikai Curve kártyája (persze érintéssel, pedig mondtam, hogy első elutasítás után chip+PIN legyen) elutasítva
- fizika HK-val paypass kifizetveEzekből a
- az egyik telefonos fizetés már visszatérítésre kerül
- a második telefonos fizetés PENDING
- az órás és a saját kártyás tranzakciójára most nem látok rá, de szerintem azokkal sem lesz gondNálunk is az az alapfelállás, hogy a bank pénzét költjük.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #12853 üzenetére
nincs. olyan "virtuális" van, ami addig használható, amíg nem jön meg a fizikai, annak aktiválása után lényegében megszűnik. a kezdetek óta nem sikerült megvalósítani a valódi virtuáliskártya-támogatást
-
dredjudge84
őstag
A curvenél is van virtuális kártya?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
wayne1 #12851 üzenetére
ha akarod, jelzed, ha akarod, akkor kivárod, amíg automatikusan visszautalják. legfeljebb 10 nap
egyébként én ezért használok hitelkártyát alapkártyának, mert nem a saját pénzem van ilyenkor függőben, hanem a banké. nagyobb (öt számjegyű) összegnél ennek ellenére én is szólok, ne pazarlódjon a hitelkeret, kisebbeknél kedvemtől függ
-
wayne1
senior tag
Hali.
Tegnap és ma is úgy jártam, hogy fizettem, levonta az összeget de a terminál azt írta ki, hogy elutasítva. Másodszorra már jó lett. Viszont mind a kétszer ott van mind a két tranzakció függőben. Ilyenkor vissza fogják automatikusan utalni az egyiket, ha igen kb mennyi idő, vagy nekem kell jelezni, hogy gond van vele? -
pictigjis
Topikgazda
egyébként miközben egyesek itt nem is tudom, minek képzelnek engem
, valójában nálam több elutasítása valószínűleg senkinek sincs. tegnap este a kínai étterem a (régi) fizikait és az (új) virtuálist is eldobta, ma délelőtt meg a fodrászatban kaptam ugyanazt a hibaüzenetet bedugás ellenére ("mi nem tudjuk autorizálni"), amit vasárnap a media marktban
egyébként gyanítom, hogy a problémáim egy része most már abból fakad, hogy a régi kék fizikaim szavatossága valójában lejárt, nagyon ideje lenne megkapnom és aktiválnom az új x-es fizikai kártyát. mintha most egyszerre létezne is meg nem is a régi kék, az új aktiválása remélhetőleg rendet tesz majd a rendszerekben, és semmi nem fog összeakadni semmivel. meglátjuk
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
sopruk #12848 üzenetére
szerintem ehhez nem fog kelleni a személyi, jelentsd be nyugodtan (account management - card reissue - aztán alul card is lost)
-
sopruk
senior tag
válasz
pictigjis #12847 üzenetére
Appban rögtön tiltottam...
Nagyon speciális eset az biztos, de az én bénaságom miattNem akartam világgá kürtölni, de rossz nyílásba dugtam a kártyát...
Appban azt írja születési évet kell igazolni, gondolom személyit is ami nemrég járt le, de még nem kaptam meg az újat. Így lehet várok a bejelentéssel amíg megérkezik az új sz.ig.-om... -
-
sopruk
senior tag
Benyelte a vadi új kártyámat egy bkv automata (PIN-es vásárlással akartam aktiválni...)
Felhívtam őket, de a banknak küldik vissza.
Appban azt írja, hogy 5 GPD a csere ára. Természetes hogy van díja, de jól emlékszem hogy régebben ingyen cserélték? -
tobias40
veterán
válasz
pictigjis #12842 üzenetére
Nem az összeg nagyságáról van szó ,nem értem miért forgatod ki amit mondok??!!
Azért fordultam egy megbízhatónak mondott szolgáltatáshoz hogy biztonságban tudjam a pénzem.Lehetne ez több százezres nagyság is és akkor is majd megjön a pénz ha jónak látják és nem lesz "elutasítás"!?
Neked nem számít hogy biztosan megkapd nekem igen,majd eldöntöm hogy mit hogyan szeretnék...
De azt is látom hogy az utóbbi időben nagyon elszaporodtak az elutasított tranzakciók és más problémág a curve-val,ezzel szemben te tovább véded a mundér becsületét,nem értem miért.
Illetve sejtem de nem akarok ezzel foglalkozni!
-
dredjudge84
őstag
Mai nap sokszor fizettem a kártyával, kíváncsi is voltam mikor lesz egy elutasított tranzakció, de ahogy mindig, ma se volt szerencsére. De még dupla elszámolás se hála Istennek!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
tobias40 #12841 üzenetére
ez nem egeszen ugy mukodik, hogy "mi a biztositek, hogy visszakapom". egeszen biztosan (99,9%) visszakapod, legfeljebb varni kell par napot. ha meg ebben sem bizol, hogy visszakapsz-e egy par szaz (de legfeljebb 1-2 ezres) kisboltos vasarlast, akkor ne hasznald. az elutasitas mindig benne van a pakliban, foleg telefonnal, karkotovel, barmi hasonloval
-
tobias40
veterán
válasz
pictigjis #12837 üzenetére
Mint korábban írtam ,természetesen visszamegyek kifizetni,mindennap abba a kisboltba járok vásárolni!(különben elsem engedett volna a pénztáros alkalmazott)
Csak nem akartam még 3x eljátszani uenezt a boltban hogy nem fogadja el mert mi a biztosíték arra hogy MAJD x nap múlva megkapom,addigra már régen elfelejtem!
Nem a rossz szándék belőlem de ott is emberek dolgoznak,ők is hibázhatnak..
Sosem volt még ilyen gondom hogy vhol nem fogadták el a curve kártyát de sűrűn előfordul akkor törölni fogom és maradok a revolutnál,azzal nem volt gondom soha.
Én arra nem használom a curve-t amire ti,én csak órás fizetésre és esetleg évi 1 deviza kp. felvételre de azt megtudom oldani másképpen is!szerk:nah így nem akartam járni mint kp78!!!
-
ACE-
addikt
-
kp78
addikt
Amúgy ilyen sikertelen fizetéskor mi a jobb megoldás?
Ugyanazzal a kártyával újra megpróbálni fizetni, vagy másikkal próbálni?
Én a múltkori sikertelen után inkább egyből elővettem a "rendes" OTP-s kártyámat, és azzal fizettem ki.
Így viszont 2 különböző kártyán van beterhelve (16e) ugyanaz az összeg 08.27. óta.
Bármi válasz a Curve bejelentésemre azóta sem jött. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
tobias40 #12836 üzenetére
mert ez nem azonnal történik meg természetesen. ahogy a költéseid is először zárolásba kerülnek, aztán könyvelik őket, ugyanígy a visszatérítésekkel is ez van. ebben az esetben 99,9 százalék, hogy amikor lekönyvelik a x forintos vásárlásodat, ott lesz mellette az x forintos jóváírás is
szóval tessék visszamenni kifizetni a vásárlást
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
tobias40 #12833 üzenetére
hogyhogy passzív? ezt nem értem. az van odaírva, ami az összefoglalóban? mert akkor azonnal vissza lett térítve a pénzed, a boltos egy fillért sem fog kapni
ahogy ACE is írta, ha a terminál azt mondja, sikertelen, akkor az sikertelen, de ezt mondjuk neki kéne a legjobban tudnia...
-
-
tobias40
veterán
Tegnap nekem is érvénytelennek hozott egy terminál egy vásárlást de a curve és a mögötte levő revolut is levonta az összeget.(illetve látható az app-ban a levonás)
Mi a teendő ilyenkor,többször nem próbáltuk a fizetést de megbeszéltem a boltossal hogy majd szól ha nem érkezik meg a pénz neki.
Érintéses órás fizetés volt ebben a boltban napi szinten használom ezt a fizetési módot,eddig nem volt gond belőle.
Olvastam hogy van most bőven gobd a curve kártyás fizetésekkel de itt nekem levonta a pénzt csak a terminál írt ki vmi hibát. -
pictigjis
Topikgazda
-
sopruk
senior tag
válasz
pictigjis #12828 üzenetére
Nekem sikerült Curve kártyával. Előtte próbáltam Revolut és Wise virtuális kártyákkal. Mindkettőnél szépen lezajlott az appban az engedélyezés, aztán a szolgáltatás oldalán nekem csak annyit irt, hogy a kártya elutasítva.
Fecus fórumtársnak a Wise fizikaival sem sikerült.
A Curve kártyámat elsőre elfogadta (mögötte egy Revolut virtuális kártya van...)
Nem tudom mi lehet a baja a másik két kártyával... -
pictigjis
Topikgazda
azt jelenti, hogy fizikai kártya, amely rendelkezik kétfaktoros hitelesítéssel (sms-jóváhagyás, appos jóváhagyás stb.), ezt a fizikai wise-kártyádnak is tudnia kell. ezért baromi felesleges a curve-re regisztrálni, de tényleg. akkor oldd meg revoluttal, ha nagyon nem megy
-
pictigjis
Topikgazda
sokkal inkább a wise kártyád biztonsági beállításaival lehet a baj. nem, semmilyen szolgáltatáshoz nem kell külön dombornyomott kártya, a curve sem az (és hamarosan egyáltalán nem lesznek dombornyomott kártyák sehol, mert semmi funkciójuk a kiemelkedő karaktereknek)
a curve-nél elméletileg nem kötelező a fizikai kártya, gyakorlatilag viszont igen, mert egy csomó minden jó eséllyel nem fog működni, nem a hagyományos értelemben vett virtuális kártyát kínálnak. öt eurót mindenképp ki kell tehát fizetned postaköltségre.
-
Van egy internetes szolgáltatás ami a Wise kártyámat nem fogadja el. Csak 3D securit kártya jó neki. Gondolom ez a dombornyomott.
"Is it a physical card with 3D secure? We are sorry, we only accept this kind of card for fraud management reasons"
Meg tudom oldani 0 további forintból a szolgáltatás havi díjainak kifizetését, ha egy ilyen Curve szolgáltatást regisztrálok az új, ingyenes csomaggal? Kötelező fizikai kártyát igényelni? -
DrKapocs
őstag
válasz
Somatom #12813 üzenetére
Akkor lehet én tudom rosszul. Még anno az Erste mobilbank appjánál legjobb emlékeim szerint nem volt elég felébreszteni a készüléket. Még leveleztem is a fejlesztőkkel, mert sokkal kényelmesebb lett volna az oldás helyett az ébresztés. De biztonsági okok miatt nem engedték.
Mostanában pedig inkább karkötővel fizetek. Ha esetleg telefonnal, akkor oldottam.
-
dredjudge84
őstag
Nálam sincs Realme GT 2 pro-n.
-
ACE-
addikt
Nekem Android12 van S20FE-n, és ezen sincs ilyen...
-
zerodot
aktív tag
Tip: For added security, set up your phone so that it must be unlocked to complete a near field communication (NFC) transaction.
To turn on this setting:
1. Go to Settings Settings gear.
2. Tap Connected devices and then Connection preferences and then NFC.
3. Turn on Require device unlock for NFC.
If you can’t find this option, you may need to update your phone to the latest version of Android.
[link] -
kp78
addikt
válasz
pictigjis #12739 üzenetére
Az általad ajánlott / linkelt bejelentőre kellene kapni bármilyen választ?
Bejelentettem a dupla levonásomat, de se egy automata válaszemail, se semmi. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #12808 üzenetére
már csak kíváncsiságból is: és vajon így?
Thanks for the tip. But it didn’t work. On the other hand it worked on the different device with my main account. So I guess the token is tied to device.
-
ACE-
addikt
válasz
dredjudge84 #12800 üzenetére
Megnézted zerodot linkjét? Ugye nem? 10.600 Ft az egy tranzakciós limit.
-
hakos1987
őstag
Múltkor 235-ért vettem Euronicsben PS5-öt, és simán telefon (G. Pay) lecsippantottam, nem kellett pin kód.
-
kapasz
tag
válasz
HoldfenyLuna #12773 üzenetére
Én is csak fizetésnél kapcsolom be az NFC-t, azonnal feléled.
Ha folyton be lenne kapcsolva, akkor állandóan "cimke begyűjtése" jellegű hibaüzeneteket kapok, mivel egy másik mobilt szoktam a közelében tartani, sokszor a kamerájukkal összefordítva, hogy védve legyenek a zsebemben.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #12763 üzenetére
erdekes, mert ez masnak is sikerult
I got the card working on my phone again. It’s not a total fix (as you have to set up a second Google account). But it’s a workaround that works.
1: Go to google.com and create a new gmail account.
2: On your phone go into settings and look for Users & Settings
3: Click on Add account and add your new gmail account.
4: Open Wallet and press your avatar icon in the top right of the app
5: Beside your name there should be a drop down button. Press this and choose the new account.
6: Click the Add to Wallet button and enter your Curve Card details.It added the card and I could set it Default for Contactless.
I just tried it in a shop and it worked fine. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #12800 üzenetére
a curve fizikai kartya paypassos hasznalata eseten 10600 folott keri a pint, ahogy a linkelt tablazatbol is kiolvashato. 53000-nel pedig mindenkepp keri, ha a 10600 alatti pin nelkuli koltesek elerik ezt a limitet
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- Samsung Flip 2.0 PRO 65" WM65R + Connectivity tray + Gurulós állvány
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- Macbook Pro 13" 2020, M1, 16GB RAM, 256 GB SSD, Touchbar, tökéletes álapot!
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Bomba ár! MacBook PRO 13" 2020 4TB3 - i5 I 16GB I 512SSD I OS X Sequoia I Cam I Gari!
- CarPlay / Android Auto adapter meglévő Android alapú fejegységhez
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest