Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Motion_Blur

    félisten

    Végre megtaláltam a lassúságom okát. És ez tényleg a vezetési stílusomban rejlett..

    Én úgy kormányzok be kanyarba, mint a Renault-os érában Alonso (erről beszélek). Ez azt jelenti hogy a kanyarbejáraton nem apró, finom mozdulatokkal kezdem meg a kanyarodást, hanem egyből teljesen kitekerem a kormányt, ezt a teljesen zárt kormányzási szöget tartom a kanyar csúcspontjáig, és miután elkezdtem a kigyorsítást, akkor kormányzok vissza középállásba. Ennek az ellentéte, az apró finom mozdulatokkal történő bekormányzás, ami együtt jár azzal hogy soha nincs teljesen "kitekerve" a kormány. 2010/2011-ben semmi hátrányom nem származott ebből a technikából, de itt komoly másodpercek/kör az ára... egy heavy rain versenyt nyomtam a Lotussal Malajziában. Szokásos vezetési stílus, nagyon csúnyán elrakott az AI... aztán szépen próbáltam minél nyitottabb kormányszöggel féktávot venni illetve finoman bekormányozni bekormányozni és láss csodát: tapad az autó "mint az álom" és a féktáv kb. a felére esett. Nyilván sok tucat vagy száz kör kell még, amíg teljesen átáll az agyam, de már most számszerűsíthető volt az eredmény, leggyorsabb kör tekintetében 4mp-el voltam jobb és az AI-t és vertem simán. Volt olyan kanyar ahol eddig 90km/h-val zúgtam ki a sóderbe, most meg 130-al átmegyek rajta... :U

    Remélem segítettem ezzel olyannak aki hasonló cipőben jár, mert biztos hogy nem egyedül én szenvedek ezzel :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés