Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Néha az öreg vasakat is rendbe kell rakni [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #46797 üzenetére
Egy ismerősöm cégese sokadjára van nem várt szervizen, 64 ezer van benne
Eddig: Egr csere, 2x kézifék, vezérlőcomputer csere, most rángat és állítólag vmi kipuff mágnesszelep a bajos...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
-
H.Ezredes
őstag
Hogyne szakadna....
Ez egy D3-as motor vezérléscsere előtt / után... A motorba ~200E Km volt.... Megékelted a motort és nem lehetett rárakni a vezérlésrögzítőt úgy megvolt nyúlva a lánc....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
M@te
senior tag
Mi a helyzet a 23006359306D3 kódú motorral? 2006 330D
Azt mondta a szerviz, ha nincs hangja a láncnak nem kell cserélni, mert nem úgy szakad mint az N és M motorokban. 317e km és még az eredeti van benne. Turbó szintén[ Szerkesztve ]
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
chess001
aktív tag
válasz Dyingsoul #46771 üzenetére
Az olajlehúzó gyűrű szeret letapadni, de a dugót meg lehet csinálni, hogy fogadja az M52 gyűrűjét, akkor ez nem lesz. A közeljövőben majd beszámolok, hogy mennyira működik ez a valóságban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
M@te
senior tag
válasz SeniorTilla #46780 üzenetére
2007-es 525D 196e km-el lassan lánccserés lehet? Ez is érintett az M47-hez hasonló láncprobléma miatt?
Motorkód: 256D2így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #46785 üzenetére
Az enyém automata de ugye nem GM váltó hanem az Alpina D10 alól ZF 5HP24 és megkapta szintén a D10 hosszú 2,35-ös diffit. Ma néztem 160-nál forog 2500-at. Kényelmes utazótempó. Az áttételnek semmi köze a chip-hez A váltónak / fokozatnak megvannak az áttételei és a diffinek is. Az határozza meg az adott sebességhez tartozó fordulatot. Nálad 2,47 a diffinek. Ez a legalacsonyabb az E60-ban
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #46782 üzenetére
A kipufogógáz hőmérsékletének növelése miatt sok üzemanyagot fecskendez az égéstérbe, hengerfalon távozik valamennyi lefelé. Talán a Mazda volt, ahol az egyik dízel olyan nívót kapott, amin a maximum felett van mégegy osztás, a regen okán felhígult olaj mielőbbi cseréjét jelzendő.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
veterán
-
veterán
válasz Gézengúz #46778 üzenetére
Ne feledkezzünk meg az égéstérbe kerülő üzemanyag kis részének olajteknőbe jutásáról, a korszerű dízeleknél a részecskeszűrő regenerálásánál fellépő olajhígulásról.
Ez mit jelent? Regenerálásnál hogy kerülne üzemanyag a motorolajba? Külön csövön kapja a DPF szűrő a naftát, ha jól tudom.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
veterán
-
negro
őstag
válasz Dyingsoul #46771 üzenetére
Nekem 28i tehat meg M52-es van es igaz mostansag 75% varosi uzem megy de nekem is megeszik csereperiodus alatt 1,5-2 litert / 15e km alatt. Ergo ott van az a 10e km/1Liter. 5W-30 -al. A norma is vmi 0.9L / 10e km-re. M54 meg alapbol jobban tudja fogyasztani. Szerintem ez nem veszes.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Dyingsoul
veterán
Rendben, köszönöm a gyors válaszokat!
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
KAMELOT
titán
válasz molnarpeter #46772 üzenetére
Szerintem is az a 1 liter normális.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Dyingsoul
veterán
Érdeklődtem egy E46 330 Ci felől. Állítólag 8-10e km-enként eszik 1-1.5L olajat. A tulaj azt állítja a szerelő szerint ez normális ennél a motornál. Én úgy gondolom, hogy nem az de én nem vagyok szerelő. Szerintetek? (Lux olajjal töltik.)
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #46761 üzenetére
Igen, baráti körben mindegyik az, hátul.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #46730 üzenetére
Légrugósod van?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
aero.
veterán
válasz Winchester95 #46731 üzenetére
Mire jutottál a sok olvasás után?
CIC problémák vannak, a motor gyenge bele (szerintem) és hajlamos az 1000km-enkénti 1+ liter olaj elfogyasztására is, meg ott a közvetlen befecskendezés is. 120-nál kicsivel 3 ezer felett forog a kézi.
9 liter alatt nem eszik. Futómű soklengőkaros, asszem 6 vagy 8?, csak azok cseréje többszázezres tétel. -
M@te
senior tag
Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot
Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?[ Szerkesztve ]
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
-
Anubris
őstag
Nyári gumival kapcsolatban kérdeznék.
Most defektűrő Pirelli P Zero van a kocsin. Ezt tervezem hagyományosra cserélni.
Elöl 225/40-R18 hátul 255/35-R18 van.
Nézegettem összehasonlításokat, hogy váltsak-e vissza hátul 245/40-re de elvileg nem okozna nagy javulást. Árban meg nincs különösebb diffi a kettő között.Michelin Pilot Sport 4-et néztem ki.
Lenne még a Michelin Super Sport. Drágább, mint a PS4, viszont régebbi konstrukció, megjelent már az utódja a Pilot Sport 4 S, de az csak 19-től felfele kapható.
Konkrét tesztet nem találtam a kettőről egymással szemben, de kommentek alapján azt mondják, a MSS szárazon jobb, gyorsabb, viszont nedves utón rosszabb a tapadása.Valakinek van esetleg tapasztalata valamelyikkel?
Vagy más márkát, típust ajánlanátok inkább? -
negro
őstag
válasz supperduck #46750 üzenetére
nem sok semmi a km -hez kespest de itt is inkabb a kor okan ertek el dolgok. sokszor a ~20ev nem pedig a km eszi meg a dolgokat.
en meg 7vegen rendbe vagtam. tartott egy napig
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
supperduck
csendes tag
Sziasztok!
Gondoltam írok nektek egy kis beszámolót az E39 -emről:
Lassan 3 éve, hogy megvettem (2016.04.09) 2001, 530DA, viszonylag sok extrával szerelt E39emet.(ezt úgy értsétek, hogy az átlaghoz képest tényleg sok, de messze nem full: GX53865 )
315ezer volt az órában mikor megvételkor, aztán a fene se tudja, hogy valós, avagy kamu
3 év alatt ~125ezer km, tehát most 440e van benne. Mondjuk ~70% ban pályán használtam az autót, a maradék 30 meg vegyes, de lekopogom, alig volt vele probléma.
A pár konkrét hiba a 3 év alatt:
1, 1x az önindító összefosta magát, összetörtek a fogaskerekek
2, vízcső elrepedt, spriccolt a víz a motortérben
3, a motorhoz menő nagy vízcső a csonknál elért, eltört
4, a nagy hűtőventillátor összezárt, és folyamatosan úgy forgott ahogy a motor fordulata
5, önindító bendix
és konkrétan ennyi, meglepő, de más egyéb baja még nem volt az autónak
Ja, meg a lámpát egyszer felújítottam saját kezűleg
Na meg ezeken kívül már az összes futómű elem, az összes fék, és egy raklap gumi ami elment rá, de hát ezek kopó alkatrészek ugyebár
Most a rozsdával küzdök, de remélem a nyáron meg tudom csináltatni. Sajnos az egyik oldali küszöb kezdte meg a rohadást, valamint a csomagtér ajtó, valamint alatta... ugye szokásos pontok...
Azért írtam le, hogy ha esetleg valaki E39-et keres, és pont erre a varázsszóra keres rá a fórumba, akkor megtalálja hátha érdekes lehet egy pár éves mostani tapasztalat.Ja, és amúgy krvára szeretem, nagyon megvagyok vele elégedve !
-
STC Speed
őstag
válasz PeterD_81 #46744 üzenetére
VanAutó,csak így ahogy az eladó autókat látom: Ahogy észrevettem olcsóbb autókat vesznek amiben sok km lehet, és újrabőrözik a kormányt,váltó fejet,kap az autó polirt (lámpapolirt is) és nagy takarítást.
Amit én buktatónak látok ebben, hogy mennyire vannak szervizelve, tehát lehet az nincsen elvégezve és a következő tulajnak kell költeni,amit már a "német" nem akart.
De ez csak az én meglátásom, szerintem facebookon lehetne érdeklődni,aki már vett régebben onnan.
Erste handről én is jókat hallottam...szóval lehet akkor az árult autók is rendben vannak.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Most olvasom a BMW oldalon. X2 M35i. Azt mondja 2 liter 4 henger 300 ló Szegény 4 henger milyen terhelést kap!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz kissusuly #46739 üzenetére
Nem vészes. Mennyi panel az összessen? Küszöb, hátsó rész, ajtó stb.
Egy nagyon jó ismerősöm kb. 70eu / panel + polírozás 50-100eu, de ezt ott helyben mindent megmond mert individuális. Gyönyörűen megcsinálná neked!(#46735) Gsx-rr: Az attól függ milyen kocsi és milyen festék + panelok száma és ki mennyiért csinálja.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
PeterD_81
csendes tag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a kiskunfélegyházi VanAutó kereskedéssel, illetve az Erste Hand kereskedéssel? (Pár hozzászólással korábban már ajánlotta egy topiktárs az Ersta Hand Garage-t mint megbízható BMW márkaszervizet). Úgy nézem ugyan azokat a kocsikat árulják a használtauto.hu-n.
Közel lennének és kifejezetten BMW-re szakosodtak.... Lehet, hogy tőlük vennék autót.
Privátot is küldhettek. Előre is köszönöm, aki megosztja a tapasztalatait.Üdv
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz kissusuly #46739 üzenetére
Első-hátsó sárvédő, küszöbök, ajtók, plusz a difitartó is szinte biztos, hogy javításra szorul. Az enyém közel nem látszott ennyire rozsdásnak, de mindent ki kellett dobni. A fényezés elemenként 25e+, a lakatos munka meg a cseredarabok és van egy erősen leharcolt 318i-d, amiért semmit nem adnak kb...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kissusuly
csendes újonc
válasz molnarpeter #46740 üzenetére
Koszi a segitseget! nem celom az hogy legyen egy ilyen autom fullos allapotban ezt mentettem volna meg ha lehet mert hozzam nott de akkor lehet, hogy ebbol semmi nem lesz
-
veterán
válasz molnarpeter #46740 üzenetére
+1, szerintem sem érdemes erre sokat költeni. Ami így néz ki kívül, milyen lehet belül, alul?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
kissusuly
csendes újonc
válasz KAMELOT #46734 üzenetére
Itt lennének a legnagyobb problémák. Vannak még kisebb karcok mivel havi 4-5 alkalommal van hogy nem garazsba all az auto es a nyestek rogton ugy gondoljak hogy akkor kene bulizni egyet rajta. A betoltonel az a nagy karc egy kuka volt. (Ezek a legnagyobb ellensegeim mar vagy 4x dontottem kukat de hala istennek csak egyszer lett nyoma) A motorhazteton az a ket hiba mar az elozo tulajnal kerult ra, nem tudom mi lehetett ami igy megmarta. A kuszob azert mas szin mert volt mar javitva es nem szinre fujtuk ujra, meg ahol lathato az ajtok aljan is javitottuk mar de folyamatosan elojon sajnos ujra es ujra. A kepeket latva kb mit saccolnatok mennyibe allna meg?
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok. Jelenlegi autóm egy E36 318i. Cserélni tervezem legkésőbb nyár vége felé de most nem is ez a lényeg. Nagyon hozzám nőtt (első autóm). Az autó motorikusan tökéletes, mindig mindent rögtön megkapott bármi kis probléma merült fel. Ami a legnagyobb problémája az a rozsdásodás elég sok helyen már sajnos :/ A kérdésem az lenne, hogy szerintetek megérné-e kivonatni a forgalomból és megcsináltatni. Igazából minden elemen van vagy rozsda vagy minimális karcok. Szóval kb mennyibe fájna teljesen makulátlanná tenni, akár kilakatoltani vagy keresni hibátlan elemeket? Szerintetek szabad ilyenbe belevágni vagy ez akkora összeg lenne, hogy teljesen felesleges ilyenen gondolkodni? Előre is köszönöm a válaszokat!
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #46730 üzenetére
Pontosan...azért jobb, ha vastagabb a perem mert úgy tudja nyelni az ütést. Nekem a max az a elöl 245/45 és hátul 275/45 R19. Ennél nagyobbakat felesleges tennem főleg szuper utak végett!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
BMW E60 520i 2.2 M54 b22 170LE manuál 6, 6henger.
Sokat olvastam ezután a motorkódú autó után.Egy ilyen autóban mi lehet buktató?
Motorikusan és egyéb szempontból.
(Futómű stb...)Nem tudom mennyire vagytok otthon a BMW autókban.
Ez ennyire megbízható lenne és költségmentes?
A többielhez képest. -
veterán
Amikor kátyú kátyú hátán van, hogy közlekedsz? Ki se tudod kerülni. Szétvered a kocsidat és a s*ggedet is ezekkel a peres gumikkal. De mindenki úgy csinálja, ahogy akarja. Nekem a 17-18-as kerekekkel is tetszik az F11-em, és ezekkel nagyon jó a komfortja is. Ja, és ha akarom, átteszem sportba a futóművet pályán, komfortba vagy komfort pluszba a szar utakon. Ez a tuti, nagyon szeretem ezt a funkcióját a kocsimnak.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #46728 üzenetére
Mivel a kocsi 2t felett van ezért nagyon is jó az a méret. Nekem 245/55 R17 van összes.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
Bocs, nem voltam elég részletes. Az út gyerekkoromban lett felújítva teljesen ami több mint 20 éve volt, azóta csak foltozgatva. Jópár helyen hullámos és nemrég volt egy kis felújítás ami kimerült abban, hogy felszedték a régi kopóréteget és húztak a hullámos (kicsit javítgatták) alapra egy újatt nagyon precíz néhol pár centis eltéréssel. A mostani tél is megtette hatását, elég sok új kátyú keletkezett amit ki tudja mikor javítanak ki. A település mellett van egy kis híd ami mellett megsűlyedt az út keresztben és amit egy 40-es tábla kirakásával javítottak ki. Ha jól emlékszem tavaly nyáron láttam ott egy kis csapat ültetett tuningolt autót áthajtani lépésben mert annyira nagy volt az eltérés. Én e46-ot szándékozok venni ha végre találok megfelelőt és ott a 16"-os gumi oldalfala /55 és ez alá nem szívesen mennék a jelenlegi útviszonyok miatt hátha így kevesebb/kisebb ütést kap a felfüggesztés.
-
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #46723 üzenetére
én neked is az Erste Hand Garage-t ajánlom. Szász Gábort keresd.
Van csereautójuk ha kell,hivatalos BMW márkaszerviz,és jó csapat nagyon.
De 90%ban mindent megjavítanak egy nap alatt.
Tisztességesen elvégeznek minden munkát. Sokan több 100km-ről is hozzájuk járnak.Igazából én Ezredesen kívül,csak őket ajánlom, pedig az én szerelőm is profi,meg jól dolgozik...
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #46722 üzenetére
Az ültetés meg a foltozás között igazán nincs sok párhuzam. Attól még hogy ültetve van, a foltozott úton is kell tudnod közlekedni. Nagy felnin is lehet magasabb oldalfalú gumi... autó kérdése ez is.
Szóval a 16" főlé nem megyek az egy x5 esetén vagy egy kicsit emeltebb autón nem állja meg a helyét.
Ültetést meg okkal csinál az ember, vélhetően nem azért, hogy a foltozott úton kevésbé billegjen a kocsi. -
Chris0321
addikt
Ez jelenleg ebben az országban nem teljesen igaz. Én falun lakom, amiből két út vezet ki a környező településekre. Az egyik út teljesen jó, a másik egy agyon foltozott vacak amit teljesen fel kellene szedni és újraaszfaltozni amit nem biztos, hogy meg fogok élni. Mivel nem szeretnék lépésben haladni a rossz úton ezért nálam az ültetés és a 16"-nál nagyobb felni kizárt bár én még a BMW vásárlás előtt állok.
-
KAMELOT
titán
válasz SeniorTilla #46719 üzenetére
Szerintem ilyen 40-45 okés. Az alatt már vigyázni kell rendesen, sajnos odavág mindennek.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz SeniorTilla #46719 üzenetére
Ugyan már... ki mit szeret, és ki hogy közlekedik... csak ezen múlik.
Én pl bánom, hogy csak 18-at vettem... ha lesz feles keretem és jó lehetőségem, simán váltok fel 20"-ra... /25-ös gumi sem riaszt nagyon el...
Úttalan utakra meg olyan kocsi kell... ami arra való. -
veterán
Á, ezek nem ebbe az országba valók. Vagy nem úgy mész velük, ahogy illik Az, hogy milyen számjegyű az út, nem rajtad múlik, ha oda kell menni, nincs mese. Ezeket az alacsony gumikat én sem tenném fel, hiába néz ki jól, mindig baj lesz vele, és szétveri az egész futóművet, az utazási komfortról nem is beszélve.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Skimaster
senior tag
válasz unclefucka #46716 üzenetére
Ebben nem értünk egyet,tökéletes volt a kerék és a menet is!Nyilván nem folyamatosan 3 számjegyű utakon közlekedtem vele....
-
CharlieDrop
veterán
válasz unclefucka #46716 üzenetére
E46-on 8,5 széles volt 225/40r18-al
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
unclefucka
senior tag
-
Skimaster
senior tag
válasz unclefucka #46714 üzenetére
-
unclefucka
senior tag
válasz chess001 #46713 üzenetére
Köszi, valóban van.
Az természetes, hogy az M3-ra való eltérő 17-es felniknek más az ET száma, mint a "simákra" való? Gondolom a fékek miatt.Az meg furcsa, hogy hátra 245-ös gumi való, pedig a 225-nek 255-ös a váltója 17-en, alapból.
(De tényleg ez a gyári ajánlás.)[ Szerkesztve ]
Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.
-
chess001
aktív tag
válasz unclefucka #46712 üzenetére
Igen, elöl 225, hátul 245. M3-as 19-est is kapott
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
unclefucka
senior tag
válasz CharlieDrop #46711 üzenetére
Jó reggelt!
Kérdés:
E46-ra létezett 17-es eltérő méretű szett?
M-es 18-asok voltak, azt tudom.+1: Az M54B22 inkább a 30-as, vagy inkább a 40-es olajat szereti?
Köszi.
Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.
-
M@te
senior tag
válasz CharlieDrop #46709 üzenetére
Úgy értem, hogy mivel annak rosszabb a kenése (legalábbis ezt olvastam), mint a 163 lovasnak, akkor csere után is ugyan olyan "könnyen" szakadhat a lánc,mert rosszabb konstrukció?!
[ Szerkesztve ]
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
M@te
senior tag
a 177LE N47-es 320D motor ha visszahívásban cserélték a vezérlést, utána is ugyan olyan problémás lehet?
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
M@te
senior tag
válasz CharlieDrop #46704 üzenetére
Jól hangzik
Turbó cserélve lett gyárira 170nél ha jól emlékszem. A többi vasárnap kiderülígy van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
veterán
-
M@te
senior tag
Szándekosan nem írtam hogy ez fix......
A fogyasztásnak mi köze ahhoz, hogy hány km van benne?2009be hozták magyarorazágra azóta 1 tulaj volt. mindent lecsekkoltam. annyi van benne
2 hónapja nézem őket és ez az első, ami ennyire leinfózható volt és a tulaj is megbízhatónak tűnik.
A kérdésemben tudsz esetleg segíteni?
Köszi
@lali81 Köszönöm! Ennyire nem értek hozzá, de kiemelem a szervizbe, hogy azt is nézzék meg ha meg olyan helyen van, hogy elérhető.
[ Szerkesztve ]
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
veterán
Nem idegelni akarlak, de 12 éves kis fogyasztású dízel autóban szerintem nem reális ez a km. Túl kevés. Le van informálva?
Ma találkoztam egy ügyfelemmel, akinek szintén 2013-as F11-e van, 520D. Újonnan vette itthon, most van benne 182 000 km. 6 évesen. Én 11 hónapja vettem az 525D-met, és 38 000-et mentem vele ennyi idő alatt úgy, hogy másfél hónapig állt a kocsi szerelőnél. Tehát 9 és fél hónap alatt.
Pont ezért fontos a reális km, mert ha nem tudod, vakon lehet tapogatózni a kötelező szervizeknél...
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest