Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz STC Speed #29726 üzenetére
ha kicsit visszaolvasol leírtam miket cseréltem nemrég benne. Röviden: a magyar utak kinyírják a futóművet, és minél tovább halogatod annál több minden megy szét. Amint kopogni kezd valami (első futómű a kényes leginkébb), érdemes szervizbe menni minél hamarabb. Emelett aljas korrózióra is figyelni kell. Motorproblémák általában nincsenek bár az N-es, 4 hengeres motorok vezérlése nem a legjobb, arra figyelni kell.
-
stickermajom
addikt
válasz STC Speed #29734 üzenetére
Nem kell félni a 20d-tól, csak kell egy valag szerencse, hogy kifogd.
Eddig nekem E46 típushibák:
- futómű
- kipufogó flexi cső
- süni
- vízlehúzó (bár ez nem csak úgy lett, vételkor is ilyen volt már, de ez is típushiba. Ha nem Shadowline, akkor be fog rohadni ennyi idősen) -
CharlieDrop
veterán
válasz STC Speed #29767 üzenetére
20d nem megbízhatóbb?
Szerintem az kimegy a világból. Az hogy a turbó meg injektor elfárad nem mindennapos, nagy valószínűséggel ezek már cserélve voltak, vagy felújítva. Az EGR is, és a pillangótalanítás is megvolt nagy részükön.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-KP-
addikt
válasz STC Speed #29775 üzenetére
mondtam h használd a keresőt
de ám legyen, szaporítsuk a hozzászólások számát és leírom mégegyszer mit írt nekem H.Ezredes privátban. Igaz már leírtam jópárszor:
"450K-ból lehet megcsinálni a motort ez egy felújítás kb. Ez után tudsz menni biztosan a kocsival. Sajnos ezeknek a motoroknak
1. nyúlik a láncuk áttud ugrania vezérlés
2. láncvezetőből letörnek a műanyag darabok és beszívja az olajpumpa ( ill. szívná mert a szűrőnél megáll de így eltömíti a lyukat így csapágyas lesz )
3. A hengerfejbe a szelepvezetők kikopnak lötyögnek szelepszár szimering is elkophat. lekokszolódik a hengerfej nem zárnak jól a szelepek így teljes felújítás szükséges...
4. Kezdődő csapágy bajai szoktak lenne ezek miatt összességében.
De ha ennyire belemegyünk ezekre amik kézi váltósak még kell rájuk komplett kuplung is mert mind kopott szokott lenni ami még + költség.... Ez még egy átlagos ár. A szerelés és alkatrész árak nem a kocsi árához vannak mérve.... Adott munkát el kell végezni adott alkatrészekkel sajnos ennyibe kerül ez ha 10 millió lenne a kocsi ára akkor is ennyi lenne de egy újabb dízel motor v benzinesé mondjuk 6 hengeres drágább megcsinálni. Ezekből az N-es motorokból a 18i amire azt mondom használható de azután,hogy megvan csinálva. Az 143Le még azzal lehet úgy közlekedni de számomra az is egy lomha kocsi... Egy motor generál utána arra még egy motor optimalizálás és úgy már elfogadható véleményem szerint a teljesítménye. De nagyon rövid a váltó / difi sokat forog pályán.... régi M-es motorból a 105 lovas és társai is iszonyat gyengék nem ajánlom korszerűtlen sokat eszik és nagyon lomha ( viszont megbízhatóbb )
6 hengeres benzinessel kevesebb nyűg van ha teheted faceliftes 320i 2.2-es 170 lovas vagy 325i
Dízellel megint több a nyűg ha nem sajnálod a pénzt rá vagy megvétel után rá tudsz szánni 300-400K-t nyugodt szívvel akkor élhető opció. De abból is a faceliftes 150Le-es De mind1 milyen autóról beszélünk vétel után egy 200-300K-d legalább legyen az első nagy szervizre illetve előre nem látható hibákra. -
H.Ezredes
őstag
válasz STC Speed #29845 üzenetére
Rohad mint az állat ?!?!?! Te akkor még nem láttál rohadt autót.... Rossz kifogás ez miatt nem megvenni. Ez a kocsi sokkal értelmesebb mint a többi retek N42 meg N46.... Nem tűnik rossz autónak képről.... Alku tárgya az a sárvédő és még ami van rajta. Reálisan 100-250K-t lehet alkudni. Kell még bele egy multi gombsor és van tempomat is.... Mpacket-is megoldható.Normális kerék is... Mi itt a probléma ??
(#29839) CharlieDrop
Az a motor benne. Fúj de idióta hangja van.... Engem zavart nem tetszik.... Egyébként csendes jó. De én olyan sokat nem mentem vele.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #29851 üzenetére
Teljesen tokeletes allapotut ugysem fogsz talalni. Van par gyongyszem, de annak elkerik az arat. A legszebb E46 -os amit valaha lattam, az egy Individual 330D touring. Highend55 talalt ra, es vette meg, es igaz, vetel utan elment ra nem kis osszeg, de maga az auto mar akkor is numero 1 volt, kulsore, belsore, felszereltsegre, mindenre. Sajnalom, hogy nem rakott be tobb kepet rola, mert tenyleg egy olyan peldany, amibol nem sok szaladgal meg itt sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz STC Speed #29845 üzenetére
12 éves autó mit akarsz tőle? Enyém is ennyi és pici rozsda van rajta. 12 éves autón ha egyetlen rozsdafolt nincs, akkor ott már valami nem kerek(szerintem). Oda is van írva, hogy gyári fényezés. Ellenben az a hátsó lökös nincs a helyén, valami miatt biztos volt leszedve.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz STC Speed #30312 üzenetére
Sziasztok!
Ez engem is érdekel, pont E46 kapcsán jöttem kérdezni.
Első saját autó lenne, most még csak ott tartok, hogy próbálom leszűkíteni 3-4 típusra, hogy mit lenne érdemes vennem. Egyik kiszemelt a hármas E46 320i, klasszikus szedán vagy akár kombi kivitelben.
Jól jönnének konkrét tapasztalatok ezen párosításról (BMW 3 E46, 320i).
-
H.Ezredes
őstag
válasz STC Speed #30478 üzenetére
írj privátba.
Az E60 és az illatos úti "csoda" BMW "mesterek" esete. Nem bírom már magamba tartani,hogy mindig csak szar kocsik kerülnek át hozzánk onnan.... Hangja volt a motornak úgy került hozzánk végső körön a kocsi. Kicserélték a klímakompresszort nem múlt el... Kicserélték a szervópumpát nem múlt el. Kicserélték a generátor szabadonfutó részét nem múlt el... szíjat is persze... 3x cseréltek olajat is mert az ügyfél elmondása alapján olajnyomás probléma is volt de már ez nem áll fönt!!!!! ???? WTF? Jár a motor de hülye hangja van mondom olajszűrő ház környékéről jön... Odarakom a fülem és hallom,hogy valami iszonyat hang van.... Olajpumpánál valami nagy tré van.... Nem volt más hátra ma le kellett venni a kartert és mit láttam ??? Szépen a szívócsőben az okosan szépen kicserélt szelepfedél tömítéskor eltávolított pasztát belekotorták a motorba... ( jóvan az úgy..... ) Ami természetesen alul össze is gyűlt és szépen eltömítette a szűrőt és erre jött még rá a szokásos szétmállós széttörős láncvezető darabok... Tényleg olyan olaj volt benne mint a víz.... Azzal még valahogyan valamennyi olajnyomás volt de siralmas a kocsi állapota és ez is.... Úgy,hogy komplett vezérlés csere olajpumpa ellenőriz stb stb.... Nem csodálom,hogy szerencsétlen pumpa alig bírt szállítani... Azt sem értem ezt,hogy nem sikerült megállapítani. De már nem is csodálkozom... Olyan dolgok vannak ott,hogy úúúúrrrrr issten És mindenki követ el hibát/követhet el de ezek nagyon meleg dolgok
(#30484) ADAM1337
Bírják azért nem kell beszarni...
(#30487) Stauffenberg
Egy jó 20D-vel is ki lehet menni a világból de egy 6 henger benzines M54 megbízhatóbb ez egyértelmű. Én 25i v 30i-t néznék de a 20D-től sem zárkóznék el.
(#30468) BeZol
Saját tapasztalatom szerint 35D-t választom és nem kell a 20D.... Jól megy egy chip-es 20D lehet vele haladni. De egy chipes 30-30D mellet nem tud labdába rúgni ugyan azon karosszériában... Pl E90. A járáskultúra a rugalmasság minden a 6 hengeres mellett szól. Valamivel drágább a fenntartása de véleményem szerint egy chip-es 35D-nek nincs párja. A BMW legjobb / legmegbízhatóbb dízel motorja. Abszolút ezt mutatják a szervizes tapasztaltok. És menet dinamikában is természetesen a legjobb... 280-nál se hervad le.... Ill a hajtáslánc is bírja !! És ez sokat számít....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
válasz STC Speed #30508 üzenetére
NCS Expert vagy BMW Scanner? NCS-re ezt használtam: [link] Modulonként lebontva a dolog.
stickermajom - Ez érdekes ilyennel még nem találkoztam YT-s videó alapján próbáltad?
Igen én is a ködlámpát tettem ne gyilkolja xenont, egyébként itt van melyik melyik. NCS Dummy az angolul írja mi micsoda.[link]
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #30610 üzenetére
De ertsed meg, hogy nem megfelelo. Az E39 gyari merete a 235 45 17(tok mind1, milyen szeles felnin van, de gyarilag azok is 8" -osak), aminek nem valtomerete a 225 45 17. A ket kerek kozott van atmeroben kulonbseg, mivel az E46 -ok gyarilag is kisebb kerekekkel gurultak le a szalagrol. Ez ebben a formaban E46 -ra jo, E39 -re nem, es ezert akar szolhatnak is muszakin, mert nincs benne a meret az auto altal 'tamogatottak' kozott. A nemeteknel ez automatikus buko... A 225 szeles gumi E39-en hivatalosan csak 16" -al mukodik, 225 55 16 -al.
8" -os felnire pedig jo a 225 es a 235 szeles gumi is, itt nem az dont....Az megint mas kerdes, hogy a gumikalkulator zoldet ir ra, de hivatalosan ez se nem valtomeret, se nem gyari meret.
A /45 -el pedig sem 215 -ost, sem 245 -ost nem tudsz felrakni, mert mindket esetben ugyan ugy megvaltozik a kerek atmeroje, pont ugy, ahogy a 225 eseten is, mivel a hivatalos a 235. Nezd meg az E39 gumimereteit.
De segitek, ez egy 540i -je, ami magaba foglalja az osszes lehetseges gyari meretet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #30612 üzenetére
Addig, amig hivatalos szervek nem szolnak erte.... Osztrakoknal, nemeteknel ez bukta lenne. Az en velemenyem pedig az, hogy a szelesebb guminal csak a meg szelesebb a jobb. Ha meg az atmerot nezzuk, akkor jobban preferalom a nagyobbat, mint a kisebbet, ha mar elterunk a gyaritol. Meg az E39 sem veletlen kapott egy merettel nagyobb kereket, mint a kisebb E46. Ugy, ahogy az E38 -as is nagyobbat kapott, mint az E39. Ha a kenyelem kell, akkor ott a 16", es ahhoz jo a 225 -os szelesseg.
Es tovabbra sem erted, nem a szelesseggel van a baj, hanem a kerek ossz atmerojevel. A 225 45% -a nem egyenlo a 235 45%-aval. Ugye ez az ertek adja ki az oldalfal magassagot, amit hozzaadva a felnihez megkapod az atmerot. Az oldalfal magassaga ez esetben alacsonyabb lesz, mint a gyari, tehat peresebb lesz a gumi, ami akar meg kenyelmetlenebb is lehet, es e mellett a sebessegmero is tobbet fog csalni, pluszban ha az ASC -t megkerdezed, az sem komalja a gyaritol eltero kerekatmerot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz STC Speed #30612 üzenetére
e39 nem lesz kezelhetőbb, sokkal rosszabb kisebb kerekekkel, a nagyon pocsék magyar utakon sokkal rosszabbul csillapít, a km nem lesz megfelelő és ezen kívül aki ért hozzá az le is sajnálja a hármas kerekek miatt...
valaki kérdezte a 8"-os 18"-at e46 alá, nekem 8,5"-k voltak alatta semmi baj sincs vele, bár nekem már nem elég komfortos ezért is adom el őket. 48-as ET, X5 felni, stlying 69
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz STC Speed #30616 üzenetére
Van némi köze hozzá de azért ez egy teljesen új fejlesztés hozzá képest. Nem két M20-as blokk össze aztán csókolom...
(#30617) CharlieDrop
Nekem is ez jutott eszembe... Nem illik rá és egyből látom,hogy nem rá való
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
yanna
addikt
válasz STC Speed #31839 üzenetére
Itt vannak., csak keresni kell.
-
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #32011 üzenetére
Nyugodtan hasznaljad a Castrolt, ugyan olyan jo a motornak, mint a tobbi. Annyit tudok ajanlani pluszban, hogy nagyobb, nevesebb shop-okbol vegyed, ne az argepen a legolcsobb uzletbol, akkor tuti nem futsz hamisitott termekbe.
negro: Nekem a 28i -be a BMW-s szervizkony szerint is vegig 5W40 volt beletoltve a kezdetektol. Mo.-ra, foleg nyaron kell a 40-es melegoldali viszkozitas, M52-M54 azert termeli a hot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kenguru99
senior tag
válasz STC Speed #32008 üzenetére
"Gyári kézikönyvben a guminyomást 2,2 elől, 2,7 re irja hátulra."
Ezek a teljes terheléshez való értékek. Félterhelésig 2.0/2.2 elég.
-
-
haddent
addikt
válasz STC Speed #32950 üzenetére
Extra erőfeszítést nyilván nem tesznek hozzá. De mivel tökmindegy mibe-hogy-mit, mert moduláris a szérián belül, ezért ha valaki szeretné, hát vegye dízellel, vagy 1.6 M pakkal, kit érdekel? Őket nem..
Én sem igazán értem a "sportos" és a "dízel" összefüggést, igen tudom, létezik, van, nem kell kioktatni... egyéni vélemény. De ettől még létezik. Mondjuk a top nálam a dízel cabrio. Az úgy lámpánál szívni a saját mikrorészecskéid -
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #32950 üzenetére
Egyszer mindenki megter. Ha kell a rendes teljesitmeny, es nem akarsz minden 400km utan a benzinkutnal allni, akkor jelenleg csak a diesel lehet alternativa.
Engem is cikiztek anno az ismerosok, hogy sport coupe -ba nem illik traktor motor. En erre annyit mondtam, hogy szerintem sokkal gazabb, amikor a nagy benzin fanok allva maradnak az autopalyan mar akkor, amikor egy ilyen traktor csak 6.-ban megpoccinti a gazpedalt, es meg csak vissza se gangol. Kifejezetten elveztem bealazni az ordito kipufogos benzinzabalokat. Es a bealazast ertsd ugy, mindig ok kezdtek, mert sz@r diesel, akkor ezt bealazzuk.A modern dieselekbol nem dol semmi sem. A kipuffnak nincs szaga, ellentetben a benzinessel(ami mint kiderult, ugyan olyan karos), es meg csak nem is fustol egy grammot sem. En meg dpf regen alatt sem lattam fustot, es ha latnek is, maximum autopalyan.
Egyebkent mi az, hogy sportautoba nem illik diesel? Amig a szabalyok nem folytottak meg, addig a WTCC -ben a Seat tarolt a TDi-vel. Es akkor az Audi fele LMP1 -es TDi palyafutasarol nem kell beszelni, hany even keresztul alaztak a benzines vetelytarsakat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz STC Speed #32952 üzenetére
Nyivan, hisz jobban nez ki de anno egy E30 -at is csak 20i es 25i vel lehetett M technik-el kapni. E39-et is csak 20i 23i 28i 40i. Nem volt M csomagos 25tds Ahogy kesobb a fl utan a 20d-t se lehetett kapni M csomagosan.
En tenyleg ugy tudtam E36-bol is csak 20i felett volt M csomag, compactnal meg csak a 23i mivel ott nem volt 20i.
E46 -nal tudom 20d is volt de konyorgom... Ott kezdodtek a bajok Illletve ezek szerint tevedtem, mert mar az E36 nal.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest