Banggood tapasztalatok
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Totál hülyeség ahogy írod! Én is mindig megírom, hogy azonnal kidobtam.
Időhúzás részükről, de szerencsére nem szoktak vele foglalkozni.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
Én lefényképezem úgy ahogy emlegetik sku, csomag címke súllyal, pár perc és nem sok helyet foglal a két kép, aztán kérhetik, de már hosszú ideje nem volt szükség rá. Rögtön küldeném a reklamációval, szóval még a kéréssel sem kell vesződniük.
[ Szerkesztve ]
Nem kínlódok vele. Volt, hogy még megvolt a csomagolás. Küldtem is nekik, erre jön a kérdés...
Hála isten nálam se, nagyon ritka. Idén 1 eltűnt csomagom volt, természetesen Feucth-ban.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
dethroner
veterán
Megírtam hogy nincs meg a doboz, kidobtam, mit kezdenék egy kb 10x5 centis dobozzal.
Válaszoltak, már nem a kód a téma, már azt kérdezik megfelelő tápegységgel használom-e. És persze azzal, olyan táppal, ami benne van a termék leírása alatti táblázatban.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Laxxon
csendes tag
Banggoodnál valami karácsonyi pénzgyüjtési akció van ? Nagyon berágtam rájuk most. December elején rendeltem közel 100 ezer forint értékben,akciós raktáron lévő terméket. Cseh raktár, 5 napos szállítás. 10 nap után még mindíg feldolgozás alatt.most rájuk írtam, hogy akkor mi van? Válasz, nincs raktáron. Kérdezem: mikor lesz ? Válasz, nem tudják . Jó akkor törlés, refund de izibe... Persze a termék továbbra is rendelhető, raktárkészletes.. igaz már nem akciós . Ha fél évig nem írok, addig ülnek a pénzemen ?. Egy bocs kifogytunk, mit szeretnél, és nincs harag, de így..
axlfsi
veterán
... kezdenek ők is el gírbesztesedni?! ... ők is ezt csinálták, hogy folyton mindent "eladtak", miközben kb. semmi nem volt raktáron, mint utóbb kiderült
... értem én, hogy kell nekik a pénz, de ne legyenek már parasztok behazudni az EU-s készletet, melynek reményében rendelünk tőlük, bízva abban, hogy várhatóan ideér karácsonyig, aztán meg kiderül, hogy a kontinensen sincs az áru...
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
Torony 1.
tag
sziasztok.érdeklődni szeretnék,hogy a mobilalkalmazásban lévő pénzváltós játék az miért nem müködik már vagy 2 hónapja? vagy csak nálam van valami gebasz? továbbra is engedi a pénzt gyűjteni változatlanul,csak nem látom hol lehetne beváltani mint régen 2-3 naponta,és persze minden hónap végén lenulláz teljesen,érdemes foglalkozni vele egyáltalán? előre is köszi a segitséget.
Ronaldohun
tag
Ugyanez nálam is. Karácsonyi ajándéknak rendeltem konzolt 2 hete a csehországi raktárból, mivel elhittem a pár napos szállítási időt. A tracking szerint "előkészítés" alatt van, úgyhogy nyilván ebből jövő hónapra sem lesz semmi. Na meg most hirtelen oldjam meg máshogy az ajándékozást. Amint lehet lemondom a francba. Remélem a refunddal nem fognak sz*rakodni, 50 ezer forintom van benne.
sambenez
addikt
Nem akarlak megbántani, de külföldről karácsonyi ajándékot nem 2 héttel karácsony előtt rendelünk.
Ronaldohun
tag
Itt Magyarországon sosem tapasztaltam hosszabb szállítási időt karácsony környékén (most hagyjuk a pandémiás időszakot), ebből indultam ki. És ha egyszer a mai napig 4-5 munkanapot ígérnek - ami teljesen reális "innen" Csehországból, hiszen mégsem Indiáról beszélünk - akkor miért kellett volna kételkednem?
Karácsony ide vagy oda fene sem gondolta, hogy több hét után a magyar határig sem jut el.
Ronaldohun
tag
Újra ránéztem a megrendelésre, de semmi változás #21958.
Azt látom, hogy 2 hete "Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra" fázisban van. Ezzel mit lehet kezdeni?
Azt meg nem igazán látom, hol lehet reklamálni. Hiába nézem a helpet nekem nem azok a menüpontok jönnek fel, amit ott leír, de lehet hogy nagyon vak vagyok.
Mi a nyomkövetési azonosító, az alapján lehet hogy tudunk pontosabb információt.
Pontosan mit akarsz reklamálni, letelt már a várható érkezési idő dátuma?
[ Szerkesztve ]
Ronaldohun
tag
Azt hiszem 12.09-én rendeltem, és az ordersben a várható érkezés 12.18-ra van írva. (Bár az emailben már 12.22-őt írnak, de akárhogy nézzük ez is bőven letelt.)
Tracking Number: CG333411086DE
Ez elveszett, de nem ahogy szokott lenni hogy Feucht-ban, hanem miután onnan elküldték. Ami ott tűnik el annál nem szokott súly adat lenni, mert addig sem jut el, de ha van súly (ennél 335 gramm) akkor az bizony szállítójárműre került. Onnan 2 munkanap alatt érkeztetni szokta a Magyar Posta és ennél mivel 15-én 06:44 van írva legkésőbb 19-én meg kellet volna kapnod. Ha a Magyar Posta nem könyveli le az átvételt akkor úgy tűnik hogy az indulási helyen veszett el, de mint írtam a több éves tapasztalat a súly megléte vagy nem megléte ami eldönti hogy nyúlták le vagy itt.
Azt tudod jelezni hogy nem kaptad, ők írnak 1 hét várakozást, neked az alatt kellene a Postától szerezni egy igazolást hogy nem került hozzájuk, nem fellelhető és ezért nem tudták kézbesíteni, ami az értelmes embereknek azt jelenti hogy elveszett, de ők ilyet nem írnak le.
Ezután ezen igazolás alapján visszakéred a pénzed.
Ha közben a MP nem találja meg, mert még az is lehetséges hogy csak egy sötét sarokban vesztegel.
Az Összefoglaló 3. Kapcsolatfelvétel kérdések és problémák esetén a Contact us menüt használni.
Itt is elérhető: Help, Contact Us, segíthet.
Ha tényleg letelt a szállítási védelmi idő, ezt a dátumot aktuálisan a vásárlásnál a nyomkövetési információknál látod, nem az e-mailben kapott dátum számít, akkor látnod kellene a leírás szerinti menüpontot a reklamációra.
De ez a téma hogy nem kaptad meg itt van:
After-Sales
Delivery&Logistics
Not received after estimated shipping time
[ Szerkesztve ]
Ronaldohun
tag
Köszi. Én is egyből a contact us-t néztem, de valamelyik oldalon ahol az enyémhez hasonló probléma felmerült, a payment ablakhoz írták a "nem kaptam meg a csomagot" opciót, én meg hülye fejjel csak ott kerestem, ezért nem találtam.
Azt viszont nem értem, miért csak live chat van. Az email lehetőség innaktív, nem lehet rákattintani. Miért? Levélben bármit leírok, de élő szóban nem szeretnék beszélni, mert nem túl acélos az angolom.
[ Szerkesztve ]
Google fordító bőven elég, egyszerű tőmondatok legyenek, hogy az X számú rendelést nem kaptad meg és letelt a várható szállítási idő, de azt ugye megnézted hogy nem lett meghosszabbítva?
Azért van chat mert az most elérhető.
[ Szerkesztve ]
Ronaldohun
tag
dethroner
veterán
Futottunk pár kört, de a vételár visszatérítésével megoldódott az ügy. A hibás terméket nem kell visszaküldenem. Ha körülményes is volt a dolog, de végülis korrekt lezárás
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Erre gondoltam, nyugodtan indítsd az hogy nem érkezett meg, csak döntsd el előtte hogy mit szeretnél, nagy a valószínűsége hogy elveszett, ha tudsz rögtön mellékelni azt a postai igazolást amit említettem és a nyomkövetés állását, akkor simán visszaadják a pénzt, ha nincs igazolás akkor 10 nap várakozást fognak javasolni.
Ronaldohun
tag
Rendben, köszönöm szépen a segítséget.
Ombre2
csendes újonc
Sziasztok!
Az utolsó rendelésem a Cseh központból egy tablet volt, 2022.12.18 érkezést ígértek.
2022.22.15-én megjött az üzenet, csomag átadva a Postának csomagazonosító csatolva. A mai napig szállítás alatt van a posta szerint:
Mit tanácsoltok? Várjak még?
Visszamondható a rendelés?
Azt nem értem, ha Csehországból DHL viszi Németországba, hogy kerül ebbe a Magyar Posta, mint EU Prority Mail?
Előre is köszönöm a tanácsokat.
[ Szerkesztve ]
Grawens
senior tag
Ezt Feucht-ban megfújták. Szerintem ne várj. Írj nekik.
Tieddel is az van amit Ronaldohun-nak írtam feljebb #21965, ugyanaz a szállítmány. Ezt is elküldték onnan, mert le is mérték: Európa+ csomag Küldemény súlya:1400 gramm. Nem Feucht-ban tűnt el, itt nem könyvelték le.
Ugyanazt tudod meglépni amit írtam.
Ombre2
csendes újonc
Köszönöm a segítséget!
Írok nekik. A postától már kértem tájékoztatást a csomagról. Ez ügyben nem vagyok túl optimista.
Kicsit megnyugodva több bejegyzést is végigolvastam, sajnos nem az én eltűnt tabletem az egyetlen....
Egy adott rendelésnél meg tudjuk nézni valahol, hogy ki fogja itthon szállítani?
(korábban jött csomagom tőlük volt DPD, csomagpont, meg is érkeztek időben)
A posta közreműködésével nem szeretnék bármit is rendelni..
A nyomkövetési azonosító adja hogy ki a szállító, ennél mivel Europa+ postai csomag száma van csak a Posta lehet a kézbesítő.
Ombre2
csendes újonc
Én úgy emlékszem hogy nem, de én nem szoktam ilyet választani EU Prority Mail mert ami mail az nekem posta, annak ellenére hogy ez nem elsőbbségi levél volt. A cseh raktárból Europa+ német csomaggal szokták küldeni.
Ombre2
csendes újonc
Még egyszer köszönöm a segítséget!
herrká
senior tag
Sziasztok! Érdemes még pontokat gyűjtögetni, pl a napi belépésekkel? Hónapok óta nem rendeltem a BG-ről, ha igen, akkor se lehetett beváltani egy-két esettől eltekintve. Ezzel kapcsolatban másik kérdésem! Néhány pontnyira voltam december végén a 6000-től. Januári első belépésnél meglepődve láttam, hogy 3800 pont. Ez normális? Vagy úgysincs jelentősége... Köszi
spiderpig820
aktív tag
December 31-én mindig elveszik egy csomó pont, de ezt év közben folyamatosan jelzi az alkalmazásban.
4B
herrká
senior tag
Köszi! Ezt nem tudtam. Nem is figyeltem.
BMizutani
tag
Üdv két hónappal ezelőtt vásároltam egy BlitzWolf BW-HP2 Pro fejhallgatót mely az egyik pillanatról a másikra az egyik oldala bal megszűnt működni nem szól így használhatatlanná vált ez javítható esetleg? Gariztatás esetleges? Vagy felejtsem el kuka ?
A fenti hibát hogyan tudnám dokumentálni fénykép videó?
Tanácsokat köszönöm.
dethroner
veterán
Telefont odarakod az egyik, majd a másik hangszóróhoz is, így szerintem a videón hallható lesz a különbség.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
laskr99
addikt
Banggood priority shipping kb mennyi idő? Alis rendes rendelés 10 nap volt.
Legtöbb esetben annyi mint amit írnak és ha nincs rendkivüli dolog a szállítási útvonalon.
laskr99
addikt
Remélem a 22-i újév előtt kijut tőlük.
Kínából vagy Hong Kongból jönne?
laskr99
addikt
Fupaasz nézem. CN-t ír.
01.21-27-ig lesz munkaszünet. Ha előtte kilép az országból akkor az ünnep semmit nem befolyásol és 28-án és 29-én meg munkanap van már.
laskr99
addikt
Igen, úgy tűnik.
Dozer1
csendes tag
Most lett elegem a banggood-ból, rendeltem cseh raktárból két külön csomagot, kaptam visszaigazolást is, a számlákon az én címem van, mint postázási cím. Az a gondom, hogy most kaptam a packetatól email-t, hogy boxba mennek a csomagok, ha ezt tudom inkább nem rendelek semmit. Ezt azért mondom, mert a paketaval nem felhőtlen a kapcsolatom. A banggood is csak így mindenféle rákérdezés nélkül megteheti ezt?
ACE-
addikt
Én a magam részéről jobban örülök a Packeta-nak, de én leginkább Alzabox-ba szoktam kérni az itt van a ház előtt. Nincs lehetőséged módosítani sem? A Magyar Postánál mindenképpen jobb...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
laskr99
addikt
Elvileg tegnap Arrived into destination port volt. Azóta semmi.
Igen megteheti, de ezt a cseh raktár szervezte le, a posta sem visz ki már minden csomagot címre egyébként. Otthon lettél volna a délelőtti órákban egyébként?
Dozer1
csendes tag
A packeta olyan szinten megszívatott, hogy arra nincsenek szavak. Először nem tudtam kivenni egy csomagot a boxból, rendszerhiba miatt, majd több óra telefonálgatás után (beszéltem mindenkivel a cégnél, de tényleg) átkértem a csomagom egy átvételi pontra. Kb. 2 hét múlva kaptam sms-t, hogy átvehető a csomag, ami nem volt ott, újabb rendszerhiba, még két hétig hitegettek, hogy foglalkoznak az ügyemmel. Ezek után indítottam egy űrlapot náluk, hogy elveszett a csomagom, aminek a vizsgálata újabb 30 nap volt. Egy alkalommal sem hívtak vissza ill. kerestek fel email-ben (pedig ígértek, minden esetben én hívtam őket), csak akkor voltak hajlandóak visszaírni, mikor belengettem a fogyasztóvédelmet. Ekkor elismerték, hogy tényleg elveszett a csomagom, de itt még nincs vége. Kaptam tőlük egy levelet, hogy nem ők fognak kártalanítani, hanem a feladó, mivel én nem velük vagyok szerződéses kapcsolatban (WTF?). Annyi szerencsém volt, hogy a feladó tök normálisan állt a dologhoz. Ezek után megfogadtam, hogy ezzel a bandával nem szállíttatok semmit.
Dozer1
csendes tag
Még azzal sem lenne gond, hogy esetleg nem hozza ki a posta a csomagot (nekem kihozza, a postás a szomszédom ), de az lenne a minimum, hogy legalább ad valami választási opciót a Bg., hogy nekem mi lenne a jobb.
Na most akkor nem értem, ha a postás nem viszi ki és Postapontra kell menni az nem gond, viszont ha BG nem címre szállítja az már gond.
Kérhetted volna postai szállítással, is legtöbb esetben 2 féle mód van, ha ennél a rendelésnél nem volt más akkor nem szóltam.
Egyébként ha előtte megkérdezel említhettem volna hogy mire lehet számolni.
[ Szerkesztve ]
Dozer1
csendes tag
Nem azzal van a probléma, hogy esetleg nem címre szállít a BG. Hanem azzal, hogy kivel. Kb. egy éve rendeltem a BG.-től utoljára pont úgy, mint most is akkor ill. előtte is a posta hozta a csomagokat. Annyi változott, hogy azóta regisztráltam a packetára, gondolom a telefonszám egyezés miatt gondolták a BG-nél, hogy ez milyen jó lesz nekem. A packetás köröket meg semmi kedvem nincs újra lefutni.
sambenez
addikt
Honnan tudná a BG hogy neked van reged a paketánál?
A szállítási mód miatt lett packeta.
Azért nem úgy működik a dolog hogy a BG raktárban látják hogy ki regisztrált a Packetán. Annyi hogy a cseh raktárnak van szerződése velük magyarországi szállításra, nem vevővel. Van amikor nem Z-box-ba küldik hanem címre, ha van lakcímed közelében Z-box akkor inkább oda küldik hogy bármikor átvehesd.
Az előző rendelésed is onnan volt és ugyanilyen szállítási móddal? Mert a postai vonal nem változott, azok a fajták nem kerülnek más szállítóhoz, eleve postai azonosítójuk van.
Viszont akkor az ami negatív véleményes az külföldi vagy magyar beszerzés volt?
[ Szerkesztve ]
Dozer1
csendes tag
A szállítási mód pont az volt, mint előtte akkor a posta hozta ki mint mindig. Mivel cseh cég a packeta ill. cseh raktárból rendeltem, lehet valamiféle kapcsolatban lehetnek. A BG-nél ugyan azzal a telefonszámmal vagyok regisztrálva, mint a packetanál (bár más néven).
Semmi köze hozzá a regisztrációdnak.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
Dozer1
csendes tag
Cseh raktárból rendeltem anno is, eu priority mail volt akkor ill. most is a szállítási forma. Packetás boxot meg fél éve telepítették, kb. 100m-re a házamtól. Valószínű a box miatt hozza a packeta, remélhetőleg hozza is.
Ha eu priority mail ez a mostani akkor lehet hogy változtattak a szállítón és így nem német postával küldik, ami jobb is mert még mindig szoktak eltűnni csomagok Feucht-ban és inkább a Packeta a megbízhatóbb, de ha tényleg 100 m-re van a Z-box akkor ez kisebb kellemetlenség mint egy eltűnt csomag.
A címed volt a meghatározó szempont.
És esetleg léptek az évek óta eltűnő csomagok ügyében.
Egyébként folyamatosan használjuk csomagküldésre őket, soha nem tűnt el csomag és ezért a Postához viszonyítva ahol meg tűntek el küldemények, így megbízhatóbbnak van minősítve.
Dozer1
csendes tag
Már fentebb leírtam a packetas sztorimat, a pálmát ők viszik 0- a ill. lekezelő ügyfélszolgálatukkal, ennyi problémám még a postával sem volt. Érdemes felmenni a packeta facéjére, nem csak az én esetem volt az egyedi, mindenkivel hasonlóképpen bánnak. Már csak azért is kezdtem aggódni, mivel a két csomagom közül az egyik (persze a jóval drágább, ill. amit több nappal előbb rendeltem) a nyomkövetés szerint még a packeta át sem vett a BG-től. A fent említett csomagnak meg elméletileg 26-ig meg kéne jönnie, most vagy a BG. nem adta fel még a csomagom, vagy egy újabb rendszerhiba a packeta részéről, ami az előéletünk tükrében nem éppen biztató dolog.
Igen leírtad, de külföldi vagy belföldi volt az a szállítás mert itt egy külföldről hjövő csomag kézbesítéséről van szó. Mert nagyon nem mindegy. Én nem általánosítanám. És egy előfordulás nem rendszer. A Facebook-t meg nem nézem ilyenekért mert a rinyálósok írnak, a többség elégedett meg nem, szóval nem releváns információ, ahogy az egész Facebook nem az. És legtöbb esetben a történetnek van egy másik szála is ami elhallgatásra kerül.
Most komolyan ha a BG raktár nem adja át szállításra a csomagot akkor azért miért a szállító a felelős? Nincs rendszer hiba a Packetánál hiszen a Banggood csomagkiadást szállításra nem a szállító cég írja be.
Neked vannak előítéleteid, de annál szerintem nem Banggood-os Packeta szállításról van szó.
A továbbiakban is várható hogy így fogsz innen csomagot kapni, szóval ha neked ez megbízhatatlan akkor válasz másik szállítási módot, ne az eu priority mail-t.
Menjél be a postára reklamálni elveszett küldeményt aztán megtudod hogy van még rosszabb is.
[ Szerkesztve ]
Dozer1
csendes tag
Te véletlenül nem a packetánál dolgozol, hogy ennyire véded őket? Na jó, a viccet félretéve én elég sokat küszködtem velük tudom miről beszéle. A sztori úgy kezdődött, a boxból nem tudtam kivenni a csomagomat, app-juk hibaüzenetet dobot amivel még a rendszergazdájuk sem tudott mit kezdeni (mivel még vele is beszélem, aki szerint ez rendszerhiba lehet).Ígérte, hogy visszahív megkérdezi a kollegáját, a mai napig várom a hívást. A packetás rendszer hibákról csak annyit, ami szerepel a nyomkövetésükbe nem mindig a valós dolgot tükrözi (ez is tapasztalat), ugye kaptam egy sms-t ill. az app-ban is átvehetőnek volt titulálva a csomagom amit átkértem csomagpontra, ami persze nem volt ott a boltban (30km autózás +). A boltos felhívta a packetát, és ismét elhangzott az az ominózus mondat az ügyfeles hölgy szájából ,,elnézést, rendszer hiba történt". Ezek után kb. 15 perccel már Bp.-i depóban volt a csomagom a nyomkövetés szerint, hát ez sem volt valós, mivel innentől a csomag teljesen elveszett.
Értem én, hogy a külföldi packetás cég, nem azonos a hazaival mentalításban, de sokra megyek vele ha az itteni boxból nem tudom átvenni a csomagom rendszer hiba miatt, vagy a csomagpontra nem érkezik meg a küldemény.
Oké, átbeszéltük. Egy a lényeg hogy ennél a szállítási módnál még elő fog fordulni hogy Z-boxba kézbesítenek neked.
Én úgy értettem hogy a külföldről érkező csomagok kezelése más, míg a belföldi csomagoké is más.
Mindenhol előfordult már olyan amit írtál, Foxpost, MPL automata, EasyBox és GLS box esetén is, szóval ez nem egy szállító céghez köthető probléma. Persze mindenki a saját közvetlen tapasztalatát ismeri, az ismeretségi körömben a fent soroltak esetén jártak úgy mint te.
Dozer1
csendes tag
Mindenhol fordulhatnak elő anomáliák, remélhetőleg most sem lesz probléma. 🙏
Amúgy kösz a segítséget.
laskr99
addikt
International shipment release - Import->ez gondolom azt jelenti,hogy itthon csinálták?
UG870267529YP
Ez nem nyomkövetési azonosító hanem a Yanwen küldemény azonosítója, nem létezik YP kódú ország, 605946317049000013601211 az igazi azonosító. Express One fogja kézbesíteni. Az import itt van, de ez még az hogy kiadták importálásra, szóval ez még nem itthon van.
laskr99
addikt
Áh értem köszönöm. Gondolom akkor a héten ne várjam már
BG ezt adta meg, parcelsen meg csak erre kerestem.
Még csak kedd van és 15 napon belül kézhez szoktuk kapni.
ACE-
addikt
Egy eset alapján nem biztos hogy messzemenő következtetéseket kellene levonni... Nekem már nem egy csomagom jött/ment Packeta-val, és sosem volt gond. De pl. Foxpost-al én is megjártam, csak ott én adtam fel a csomagot. De más Foxpost küldeménnyel meg nem volt gond... Én eddig egyébként mindig úgy kaptam a csomagokat, hogy ExpressOne szállítja, és választhatok hogy hova kérem, Packeta vagy Alzabox... olyan még nem volt hogy direktben azt írták, hogy ebbe a boxba és slussz...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
headhunter
addikt
Banggoodon a bankjegyekek beváltásának mi a menete?
Bankjegynyomtatás
sambenez
addikt
Na ezek nem tököltek:
30 Jan 2023 15:46 THE SHIPMENT HAS BEEN COLLECTED Praha Csehország
31 Jan 2023 13:48 THE SHIPMENT HAS ARRIVED IN DESTINATION COUNTRY OLK Magyarország
Már csak arra leszek kíváncsi a posta medig tököl majd vele.
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!