Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21201) V/ válasza bippeti (#21200) üzenetére


V/
Topikgazda

Kérsz árajánlatot azt elküldöd nekik ($-ra váltva az összeg) és ha azt válaszolják hogy oké az összeg, csak azután javíttatni, a pénz megkapáshoz majd a számlát kell elküldeni.

(#21202) abrtom87


abrtom87
tag

Sziasztok! Cégként rendeltem, direkt írtam is az eladóknak hogy kérek számlát. A 2 csomagban viszont semmi nincs! A 2 gép, aztán ennyi. 0 papír, 0 számla. Mit kell ilyenkor tennem?

(#21203) V/ válasza abrtom87 (#21202) üzenetére


V/
Topikgazda

Töltsd le a számlát. Elektronikus.

(#21204) abrtom87 válasza V/ (#21203) üzenetére


abrtom87
tag

Ok köszi. Telefonon nem láttam, gépem meglett

(#21205) Predator2


Predator2
addikt

Helló

Banggood messengeren csak chat bot van, vagy kis idő múlva kapok normális választ is a problémámra?

Hátha valaki írt már nekik így.

Thx

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#21206) Jarod1


Jarod1
addikt

Hát gyerekek ma dobtam egy hátast!! :C , ma szombaton kihozták az bw-Hc3 porszívót.
nyomkövetőn láttam hogy pénteken a célállomás városába megérkezett, de hétfői szállításra szállítottam...

Well done well done brilliant drive! :R :Y :C

(#21207) Zkele


Zkele
lelkes újonc

Sziasztok,
szeretném kérni a segítségeteket a következő esethez. A Banggoodtól rendeltem egy projektort EU-s (cseh) raktárból, a csomag meg is jött, de a projektor helyett egy repülőgép modell volt benne. A reklamációra válaszul azt az ajánlatot tették, hogy jó lenne-e nekem, ha megtartanám a vetítő helyett a repülőmodellt és a különbözetet visszautalják. (majdnem dupla árat számoltak volna fel mint az aktulális: 17kHUF helyett 36 kHUF, de ez mindegy) Arra a kérésemre, hogy küldjenek egy megfelelő terméket azt válaszolták, hogy ennek az a módja hogy visszaküldöm (Kínába, nem az EU-s helyre) a tévesen küldött terméket és akkor (ha megérkezett pár hét alatt mert csak a legolcsóbb postát fogadják el) visszaadják a pénzt. Amúgy meg vásároljam újra ha akarom az aktuális áron (ami 66kHUF helyett most 95kHUF).
Nem tudom, hogy ilyesmibe futott-e bele valaki. Megoldható-e úgy, hogy visszaküldöm a téves terméket és Paypal reklamációt indítok, vagy érdemes várni a Banggoodra?

(#21208) V/ válasza Zkele (#21207) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a pénz kell akkor vissza kell küldened, a PayPal is ezt írná elő és tőlük is akkor jön vissza a pénz ha kézbesítve lett, így teljesen mindegy.
Azt hogy a legolcsóbb postát fogadják el azt honnan vetted? Az is 15000 Ft. De ahogy el kell küldeni az 10 napon belül kézbesítve van még a legtávolabbi településre is. Nincsenek itt hetek vissza.
Ha fizetted a szállítási biztosítást akkor még az újbóli küldés is ingyen lenne, hiszen nem azt kaptad meg amit kifizettél. Más kérdés hogy honnan küldenék.
Mindig Kínába kell visszaküldeni, a PayPal is ad költségtámogatást a visszaküldéshez 9300 Ft értékig, de ezt sajnos a biztonságos megérkezés és kézbesítés miatt többé lehet visszaküldeni, de még a 18900 Ft-ot is kifizeti a BG. $-ra kell átszámolni és akkor már nem is olyan sok.

(#21209) Predator2


Predator2
addikt

Helló


V/

Mivel a messengeren nem kapok választ, emailt nem lehet nekik írni az eltűnt csomagommal kapcsolatban, forduljak a paypalhoz, vagy mit tudok még csinálni?
Sajnos nem beszélek angolul.

THX

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#21210) V/ válasza Predator2 (#21209) üzenetére


V/
Topikgazda

Próbáld már meg munkaidős intervallumban 9-18 közt üzenni nekik. ha lejárt a várató kézbesítési idő akkor nem tudod jelezni nekik hogy eltűnt? Illetve lehet hogy most élő az e-mail link.

(#21211) Zkele válasza V/ (#21208) üzenetére


Zkele
lelkes újonc

Köszönöm a tanácsot, volt rajta szállítási biztosítás amúgy.

(#21212) Predator2 válasza V/ (#21210) üzenetére


Predator2
addikt

Tesztelve egyik sem működik! :W :W :W :W

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#21213) V/ válasza Predator2 (#21212) üzenetére


V/
Topikgazda

Megnéztem erre: Order &Tax, Track my package, Not received after the estimated shipping Time
Messenger használható, de ennél is inkább munkaidő a célszerű, hogy legyen aki elolvassa, ne vesszen el a tömegben. És kell a Facebook fiókunk.
Live chat használható, de ahogy írtam munkaidős, 7/24 online customer service. a Order issue résznél van a meg nem érkezés, Lost package
A keret felső szélén ott a Switch to operator

Call Us szintén használható, de munkaidős és angol nyelv miatt ez ugye kizárt.
Az első kettőt próbáltam indult a Facebook és a Chat is elindult.
Szóval nem tudom hogy ma 9 órától miért ne lehetnének elérhetőek.
Mindig meg kell adni a vásárlási azonosítót és ha konzervként megy akkor azt hogy mindenképp jelezzenek vissza.

[ Szerkesztve ]

(#21214) tomszli11


tomszli11
tag

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hogy Ezek közül melyiket ki szállítja Csehországból (Banggood rendelés)?

Igazából csak a magyar postát akarom elkerülni. :R
Köszi!

(#21215) V/ válasza tomszli11 (#21214) üzenetére


V/
Topikgazda

Az első lehet hogy Posta lesz, holland nyomkövetési számmal.

(#21216) tomszli11 válasza V/ (#21215) üzenetére


tomszli11
tag

Köszi, és a második? :DD

(#21217) V/ válasza tomszli11 (#21216) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindkettő lehet futáros is, az hogy EU--s postai azonosítója van azzal még nem leszel hátrányba. De a fordító rosszul adja vissza a szöveget.

(#21218) tomszli11 válasza V/ (#21217) üzenetére


tomszli11
tag

Igazából nekem az gondom, hogy lakcímen nem biztos hogy át tudom venni ha dolgozok, viszont meló címére se tudom rendelni, mert ha nem hozza ki a postás akkor mivel igazolom, hogy én ezen a Címen venném át.

(#21219) bl4ze válasza V/ (#21217) üzenetére


bl4ze
veterán

Mostanság a Cseh raktáros dolgok, mely nem nehéz vagy nagy csomag inkább packeta-val jönnek, szóval itthon jellemzően ExpressOne vagy Fáma Futár hozza. (néha DPD)

.:. bl4ze .:.

(#21220) tomszli11 válasza bl4ze (#21219) üzenetére


tomszli11
tag

Na és mi a helyzet a nehezebb nagyobb csomagokkal? :) Mondjuk egy soundbar + erősítővel.

(#21221) RVR400 válasza tomszli11 (#21220) üzenetére


RVR400
veterán

A válasz második fele. :)

(#21222) bl4ze válasza tomszli11 (#21220) üzenetére


bl4ze
veterán

Azt legtöbbször DPD hozza Csehektől.

.:. bl4ze .:.

(#21223) Beni2360 válasza tomszli11 (#21220) üzenetére


Beni2360
félisten

Tegnap volt éppen itt egy futár fiú, jó erőben volt, nem lehet gond, elbírja. :DDD
Na meg az egyik kezembe egy bot a másikban volt egy 500-s kérdezte hova vigye be? :DD

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#21224) bippeti válasza V/ (#21201) üzenetére


bippeti
tag

Na lezárult az ügy. Refund-ot kértem, erre felajánlották, hogy küldenek egy másikat és meg is tarthatom a töröttet. Rákérdeztem a kompenzációra is és ez lett a vége. Megtartottam a sérültet (ami egyébként használható) és visszautalták a felét. Ezt csak azért hoztam ide, mert a "papírformához" képest lehet közös megoldást is találni.

(#21225) V/ válasza bippeti (#21224) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, köszi az információt, csak lehet kompromisszumot is kihozni a dologból

(#21226) Jarod1 válasza tomszli11 (#21220) üzenetére


Jarod1
addikt

Dpd hozza még raklapot is adtak a 2 partybox1000 mellé...

amúgy én is cseh raktárost rendeltem de nyomkövetésnél németországi cím jelent meg,
ja és szombaton kihozták!!! nem posta!!

(#21227) Zsolt_16


Zsolt_16
tag

Sziasztok,

Cseh ratár, EU Priority Mail 12.01-es rendelés 12.09-re ígérték a kiszállítást ez lehetséges, hogy a követési szám ilyen ritkán frissüljön vagy engedjem el h a héten megkapom? Mert ezek alapján még a dpd megsem kapta a csomagomat.
[link]

(#21228) V/ válasza Zsolt_16 (#21227) üzenetére


V/
Topikgazda

A héten nem valószínű hogy megkapod.

(#21229) Alarikman


Alarikman
senior tag

Üdv. Kutattam kicsit, hogy miért nem mozdul a csomagom(EU priority line) Belgiumból dec. 2-a óta és kiderült, hogy a Puurs-i GLS depót egy napra bezárták valami nyomozás miatt. Továbbá nagyon feltorlódtak a csomagok. Nekem egy másik depóban rostokol(Tongeren). Idézek a "GLS alerts" oldalról:
Date: 01-12-2021
Delay Unknown
Note Shipments from Belgium or en route through Belgium may be delayed by several days from 1 December.
Forrás: [link]
Forrás a bezárásról: [link]
Gondoltam más is hasonló cipőben járhat a black friday miatt, ezért írtam. Én egy telefont várok. Kézbesítési időm: Dec 10 - 20 közöttre saccolja a Banggood.

(#21230) Zsolt_16 válasza V/ (#21228) üzenetére


Zsolt_16
tag

Köszönöm szomorú a supportot addig nem érdekli míg benne vagyunk a szállítási időben 4-6 munkanap :(

(#21231) rushty válasza Alarikman (#21229) üzenetére


rushty
senior tag

Nekem van olyan sorszám..., ami vagy nem létezik, későbbi már megjött, vagy másik, ami hónapja semmi, ami nem csoda, ha még nincs Europában. De az expected már letelt.

Alinál még az gyanús, amit több mint egy hete nem indítottak el (no shipped yet).

[ Szerkesztve ]

Revolut meghívó pü-ben

(#21232) Janos250


Janos250
őstag

Általában gyorsan megkapom a Bangoodról rendelteket, de most volt egy érdekes esetem. Rendeltem 3 apró panelt, amiből kettőre valami olyasmit írtak, hogy várni kell rá, refundot ajánlottak. Refundot kértem, és megrendeltem újra a kettőt egyben, és ami volt azt külön, ami meg is jött.
A másik kettő (augusztus 21-i rendelés) ma érkezett meg.
:)
Gyalog jött? :)

Az amerikaiak $ milliókért fejlesztettek golyóstollat űrbéli használatra. Az oroszok ceruzát használnak. Én meg arduinot.

(#21233) JóGéza válasza Janos250 (#21232) üzenetére


JóGéza
aktív tag

Írták, hogy várni kell rá, nem? Más meg arra panaszkodik, hogy hantáznak.

(#21234) V/ válasza JóGéza (#21233) üzenetére


V/
Topikgazda

Ki, miként értékeli a válaszokat. Pl. le van írva hogy a küldemény meg nem érkezés esetén visszakapod a pénzed, ha a szállító is leigazolja az elvesztést. Ez ügye nem azonnal történik meg, minimum 1 hét az igazolás bármely cég is szállítja, de a BG kamuzik, húzza az időt ha nem azonnal küldik a refund-ot.

(#21235) Janos250 válasza JóGéza (#21233) üzenetére


Janos250
őstag

Igen ott volt. Nem is panaszként írom, csak érdekességként. Nem is reklamáltam, rendben elfogadtam, hogy megjött

Az amerikaiak $ milliókért fejlesztettek golyóstollat űrbéli használatra. Az oroszok ceruzát használnak. Én meg arduinot.

(#21236) Old FatBoy válasza Jarod1 (#21206) üzenetére


Old FatBoy
aktív tag

Szerencsés ember vagy.
Én ugyanezt még a 11.11-es akcióban rendeltem és még most sem jött meg.
Rohadt DHL-nél leragadt.
Egyébbként mennyire vagy megelégedve a porszívóval?

Audiophile Troll

(#21237) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Sziasztok. Kérnék egy kis segítséget. Rendeltem pár hete egy Topshak fúró-csavarozót CH raktárról jó akcióban, olcsón. Meg is jött, működik, szuper, viszont a töltő szerintem nem működik. A mellékelt EU kínai átalakító az mondjuk kapásból használhatatlan volt, a 2 tüskéje egyszerűen becsúszik a belsejébe. Sebaj, vettem az Euronics-ban egy normális utazó adaptert, átalakítót, viszont ezzel sem működik a töltő, nem világít rajta a LED. Írtam a BG-nak, bejelöltem, hogy repair, oknak meg hogy quality issue, kértem, hogy küldjenek új töltőt. CSatoltam egy képet is, amin be van dugva a konnektorba, de nem világít a LED, nem tölt.
Válaszban ezt kérik még: The photos of shipping label and SKU bar code, which stick on the package of the parcel and the product protecting bag.
Honnan a fenéből adjam meg ezeket, amikor a csomagolás már nincs meg? Kidobtam nyilván.

(#21238) V/ válasza Gabesz87 (#21237) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt mindig kérik. Nem dobozba volt csomagolva? Mert van amikor arra teszik rá. Amikor megkaptad nem csináltál kibontási videót vagy képeket? Ha kidobtad akkor máshol nem férsz hozzá. Nekem pl erre sku-nak ezt írták a címkére C50L és sehol máshol nincs.

(#21239) Gabesz87 válasza V/ (#21238) üzenetére


Gabesz87
addikt

Van a fúrónak doboza, azon nincs semmi. De gondolom körbe volt fóliázva ilyen fekete csomagoló fóliával (amennyire emlékszem legalább is, nem külön dobozban volt). Képet, videót persze nem csináltam, mert olcsó cucc volt, eszembe sem jutott. Szóval a csomagoló az repült a kukába valószínűleg. AKkor nincs mit tenni? Mindegy, akkor viszont kell egy másik töltőt szereznem valahonnan.

(#21240) Voice24 válasza Gabesz87 (#21239) üzenetére


Voice24
őstag

Én is jártam így egy BW székkel, majdnem egy év után szállt el a gázrugója, nyomtam a Repair gombot, amire tőlem is kérték ezt a kódot. Természetesen több hónap után nem tartottam meg a szék hatalmas dobozát és csomagolását, ezt megírtam nekik, és lőn csoda, kód nélkül is visszatérítették a gázrugó körülbelüli árát.

(#21241) csibe1 válasza Voice24 (#21240) üzenetére


csibe1
addikt

Akkor szerencséd volt.

Amúgy meddig tart körbefényképezni a dobozt kinyitás előtt, és elmenteni a képeket? :)
Utána meglenne a kóddal, mindennel együtt. :)

" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "

(#21242) RVR400 válasza csibe1 (#21241) üzenetére


RVR400
veterán

Lássuk be, hogy azért kicsit vicces a postai csomagolást kérni fél vagy 1 év után....

(#21243) V/ válasza RVR400 (#21242) üzenetére


V/
Topikgazda

SKU azonosítót kérnek, nem csomagolást. Minimum előírás a kamu reklamációk miatt.

[ Szerkesztve ]

(#21244) RVR400 válasza V/ (#21243) üzenetére


RVR400
veterán

"The photos of shipping label": tehát vagy tudtad előre, hogy kell ilyen, vagy a csomagolást kellett volna megtartanod. Amíg nem történik ilyen eset, addig egyik sem lesz meg. Másrészt, ha belegondolsz ennek semmi értelme, ugyanis valóban rendeltél olyan terméket, mivel az alapján reklamálsz, így valamikor mindenképpen volt SKU azonosító és címke is Nálad, még akkor is, ha kamu reklamációt indítasz. De nyilván életszerűbb, hogy kib*szok mindent a picsába, minthogy tárolgassam...

A kamu reklamáció fogalma ilyen szempontból értelmezhetetlen, inkább az ő védekezésük arra, hogy miért is ne kelljen a problémákkal foglalkozni.

(#21245) V/ válasza RVR400 (#21244) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem igaz amit állítasz, foglalkoznak vele. És le van írva ez a vásárlási feltételek ismertetése közt.
Az hogy nálunk a hülye fogyasztóvédelmi szabályok lehetővé teszik hogy még a csak nem tetszik neki és 14 napon belül visszaküldi úgy hogy nem az eredeti csomagolásban is vissza lehet küldeni a kereskedőnek a terméket, akár nylon szatyorban a 1 millás fényképezőgépet az nem az észszerű elvárás követelménye.
Van garancia is és egy határon túli kereskedő joggal várja el hogy ahogy volt csomagolva minimum úgy legyen visszaküldve, hiszen ha kibírta az ide utat sérülés nélkül akkor nagy valószínűséggel vissza is, szóval a garancia idő végezetéig észszerű megtartani a csomagolást.
De írd meg nekik hogy kidobtad, de biztos tőlük lett vásárolva, van róla számla és a vásárlási tétel a a fiókodban. Aztán majd kiderül hogy foglalkoznak-e vele, bár ha nem akkor reakció sem lenne.

[ Szerkesztve ]

(#21246) Zsolt_16 válasza Zsolt_16 (#21227) üzenetére


Zsolt_16
tag

Másnak is ilyen jól beragadt a csomagja? Azóta se mozdult meg :(

(#21247) RVR400 válasza V/ (#21245) üzenetére


RVR400
veterán

A shipping label a csomagoláson van, nem a dobozon, teljesen mást magyarázol...

(#21248) V/ válasza RVR400 (#21247) üzenetére


V/
Topikgazda

Te idézted: The photos of shipping label and SKU bar code, which stick on the package of the parcel and the product protecting bag.
Van egy és szó a címke és a SKU kód közt, tehát két különböző dolog.
Írtam példának a legutoljára érkezettnél hogy mit látok. Az hogy nekem a címkén volt a sku kódjuk, ami nem vonalkód (bar code) az egy másik dolog.
De kaptam úgy terméket hogy a belső doboz csomagoláson volt egy szabványos vonalkód ami elé azt írták hogy sku.
De teljesen felesleges ezen vitázni, ahogy már írta más is meg kell írni azt hogy nincs meg, ezért nem tudod bemutatni. Valószínű hogy elfogadják.
És leírtam hogy mit kellene írnod. Nekik, nem nekem. Én nem tudom megoldani a problémát, ők megtudják.

[ Szerkesztve ]

(#21249) yogibear


yogibear
addikt

Na ez érdekes lesz...
Szombati rendelés CZ raktár, kapott Paketa rendszámot, tegnap délután a cseh raktárukba bevételezték, ma fél 10 körül már itt volt az Ezred u.-i raktárukban, eddig semmi különös, a szokásos.
Aztán: Külső szállító partner nyomkövetési számának hozzárendelése... és mellette egy szám, aminek a linkje a királyi posta nyomkövető oldalára visz... ilyet sem láttam még tőlük... Fáma volt, EO volt, de királyi posta???
Ha tényleg velük hozatják ki, sosem fog ideérni. :(

[ Szerkesztve ]

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#21250) V/ válasza yogibear (#21249) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a szám, mert lehet hogy téves vagy látsz kézbesítési információt? De az MLP-t az ugye futáros cégnek szoktuk tekinteni, mert a Postának is van ilyen.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.