Banggood tapasztalatok
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nem ezzel az egy oldallal van gond, hanem az egész hu.bg oldallal.
janakbacsi
őstag
de én nem a hu-s oldalt linkeltem.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
Most megnézve nem azt adja fel de az első kattintásra az jött.
Beni2360
félisten
250+160 a szállítás 410$ itthon kapsz már komett egybeepitett WC kagylót. Igaz per éve néztem akkor 70 e Ft volt. Vizet kell oda vinni, szerelni., stb. Esetleg hideg, meleg vezeték. Jól járd körbe a témát.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
Nikaré
őstag
Váóó
Köszi!
draco31
veterán
Rendszeresen rendelek innen. És sokat nézem az 1 hetes szállítási fület. Viszont ott is soknál előfordul mobil appnál, hogy ship from CN. Akkor az mégsem eu raktár lenne, vagy csak nem jól van írva? Mert érkezésnek meg ugyan úgy kb 1 hét van írva.
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
herrká
senior tag
Szia! Bocs, de nem tudom jól értem a PP fórum reklamáció kezelésében írtakat? Most olvastam el és ami megzavart, hogy a dispute indítás utáni 14 napon belül kell a PP-nél indítani a segítség kérést! Én a BG-nek 02.07-én írtam először, vagyis indítottam a ticketet. A 14 nap ma jár le. A BG újabb videót kér, még sehol a megállapodás. Lekésem/késtem a PP segítségről? Köszi
El kellene küldeni azt a videót és a PayPal-on továbbléptetni. A sorend inkább a PP és BG videó. De 20 nap az nem 14.
[ Szerkesztve ]
herrká
senior tag
Köszönöm!
jano_77
nagyúr
Sziasztok
Szeretném egyik ismerősömnek megrendelni EZT a telefon tokot és az lenne a kérdésem, hogy ugye jól olvastam, értelmeztem az Összefoglalóban, hogy a Bangood Express szállítási módot ajánlott választani!?
Köszi előre is a segítő választ.
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
Igen.
Beni2360
félisten
Igen, 17.-n re deltem egy marak láncfűrészt és ma már a kézbesítő el van.
Először nem látsz nyomkoveto számot majd át vált..... De, EU+ -s csomagra.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
Ciccuka
veterán
Nagy nehezen 2 hét után feladták.
Tracking:
LD xxx xxx xxx BE
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
herrká
senior tag
Szia! Hát a PP már elúszott. Az én hibám, elfelejtettem, elbénáztam!
Így már csak a BG maradt, ha maradt. Ezzel kapcsolatban kérném a véleményedet! Kb két hete bármit írok nekik, továbbítják a szállítónak, gyártónak, kérik a türelmemet 24-48 óráig. Azok meg mindíg újabb és újabb videókat kérnek, biztos nem jól resetelem, biztos nem jól telepítem stb. Már én töltöm meg a jutubot a sok értelmetlen videóval. Most utóljára írtam, hogy nem érdekel mostmár se gyártó, se szállító! Több mint egy hónapja videózgatok feleslegesen! Hülyének néznek csak és az időt húzzák! Kérem vissza a pénzemet vagy küldjenek egy másik kamerát! Erre a szokásos válasz, továbbítják a bla-bla.
Szerinted kínlódjak még vagy buktam ezt a 70 dollárt? Köszönöm!
herrká
senior tag
Ha hülyén tettem fel a kérdést, egyszerűsítem. Van a BG-nél valami lehetőség, ahol segítséget lehet kérni, hogy a support ne szórakozzon tovább? Vagy ez a 24-48 órás üzengetés mehet a végtelenségig? Nincs valami időintervallum ami alatt dönteniük kell, hogy kárpótolnak vagy elutasítanak?
herrká
senior tag
Kamera saga folytatódik még mindíg, sajnos! 2-án írták megint, hogy észrevételeimet továbbították a forgalmazónak. Most nem a 24-48 óra után érdeklődjek, hanem a "hamarosan jelentkezünk" volt a vége. Így hát vártam. Erre tegnap jön egy e-mail, hogy nem reagáltam az üzenetükre, és ha ezt továbbra se teszem, akkor 7 nap elteltével zárják a ticketet! Ez már mindennek a teteje a BG supporttól! Azért írtam nekik, hogy epekedve várom a "hamarosan jelentkezésüket"! Eddig semmi...
herrká
senior tag
Kedves V/! Nincs semmi reakció az eddigi kérdéseimre sajnos.
Annyit válaszolnál, hogy mivel jól láthatóan a forgalmazóval nem jutok zöld ágra, a BG-től nem lehet kérni valami döntést? Ne csak közvetítsenek oda-vissza! Mert az sehová nem vezet láthatóan.
Köszönöm!
RVR400
veterán
Nekem VIP4-es ügyfélként voltak hajlandóak többhetes levelezés után nagy nehezen egy 15e Ft-os okosóra árát visszatéríteni (elsőre valami 3e Ft-ot akartak visszaadni), nem tudom, hogy aki mondjuk csak kocavásárló, annak milyen esélyei vannak.
herrká
senior tag
Eddig úgy néz ki, semmilyen. Egy hónapja levelezek. De a BG csak közvetít köztem és a forgalmazó között. Éppen nemrég válaszoltak az utolsó levelemre. A rossz, használhatatlan 70 dolcsis kamera helyett a forgalmazó felajánl 2 azaz kettő!! darab 18650-es akkumulátort. Annyi a kikötés, hogy elküldik, de ki kell fizetnem az árát! No, erre varjunk gombot! Ezért lenne jó, ha valahogy rá lehetne venni a BG-t, hogy döntsön, ne közvetítsen az idők végezetéig. Remélem van ilyen lehetőség! Még mindíg várnám V/ véleményét.
[ Szerkesztve ]
Én annál résznél elveszítettem a fonalat hogy nekem a BG az egy webáruház, innentől kezdve nem értem a forgalmazói dolgot. Azt sem hogy 45 napon belül el lehet állni a vásárlástól a BG szerződési feltételei alapján akkor mit erősködik bárki is forgalmazó akármivel.
De ha elfogadom ezt a beszállítói, forgalmazói dolgot, akkor is a kereskedőnek (BG) kell rendezni a problémát hiszen hozzájuk ment a vételár. Semmi változást én nem olvasok a BG vásárlói védelmi szabályainál, ezért nem tudok mit kezdeni a nálad kialakult szituációval.
De akkor tedd azt meg hogy a PayPal-on indítasz dispute-t azt is leítrva hiogy a BG nem hajlandó dönteni és kéred a segítségüket. Majd elsőként a BG reagál valamit és azután ha az neked nem fele meg kéred a PP közbelépését. Ők nagy valószínűséggel a visszaküldés és teljes visszatérítést írják majd elő.
herrká
senior tag
Én sem értem. Ha írok nekik, vagy feltöltöm a kért videót, ez a válasz érkezik: "We have reflected your issue to the supplier. If we get any news from the supplier, we will inform you. Or if we haven’t responded to you within 24-48 hours, please contact us again. Thank you for your understanding and cooperation."
Aztán ha érdeklődök 48 óra múltán, általában ilyen válasz jön: "The supplier said: Is there a video of the operation of the customer's reset? We can judge whether there is any problem in the operation process."
Tehát, mintha ők csak közvetítenének.
RVR400
veterán
Nekem is az volt az órával, hogy felveszik a kapcsolatot a forgalmazóval, és megvárják onnan a választ. Mondtam, hogy oké, aztán jöttek azzal, hogy nem ázott-e be az óra, mármint a forgalmazó kérdezi... Mondom b+, nagyon szívesen visszaküldöm az órát, aztán nézzétek meg magatoknak, mert úgyis mindegy, hogy mit írok, aztán adjatok újat, vagy javítsátok meg, bánom is én. Na ez már nem ment, ekkor adták volna a 3000 Ft-nyi kompenzációt, ami nem tudom, hogy mit kompenzált volna, mert nem kishibás volt a cucc, hanem használhatatlan.
StarZ3r0
tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, rendeltem egy Android TV boxot, erre ma kaptam egy ilyen mailt:
Dear customer,
We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us.
We are sorry to inform you that your was returned due to the GWTR warehouse cannot continue to ship the parcel.
In order to guarantee your interests, we can help you to arrange the refund under this issue.
Please note that the orders will be refunded after 48 hours as the product is out of stock at the other warehouse or not available for shipping.
Should you have any further requests or information, please do not hesitate to contact us.
We will always be here to assist you.
Best regards,
Customer Service Team
Bangood oldalán csak annyi van marc. 4-14 kozott kell kezbesiteni, de amugy semmi info rola, 17Track azt mondja, h nem elerheto perpill a csomagszam. Mit lehet ilyenkor tenni? Rongyoljak el a postara merkedezni, hogy ottvan-e? Bangood szerint amugy kiszalitott statuszban van.
Nézd meg itt, mert más is panaszkodott hogy ahol néznéd az nem működik.
Nem kell menned a postára. Nem tudják kiszállítani a raktárból és ezért a pénzt adnák vissza.
StarZ3r0
tag
Köszi!
Ez príma ez az oldal, ez látja:
Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; a csomagot még nem adták át a GLS részére.Puurs, Belgium
Ez az utolsó info, akkor ezek szerint nem is kel útra xD
Eléggé gáz, a rendelésem után is még sokáig úgy jelölte, hogy raktáron van, érdekes, hogy közben csak úgy elfogy.
szabi86
csendes tag
Sziasztok!
Vásároltam egy wifi kamerát, amelynek az volt a leírásában, hogy 150 fok látószögű és éjszakai módja is van, de egyik sem felelt meg a valóságnak. Indítottam egy visszatérítési igényt, és az eredeti 17$ helyett felajánlották, hogy visszatérítenek 10$-t, amit egy Yes/No gombbal tudok elfogadni. Tudnátok segíteni, hogy mi történik akkor, ha erre nemet mondok? Van esély arra, hogy utána az egészet visszaadják, vagy lehet még ezt a lehetőséget is elveszítem? Köszönöm!
Vissza kell küldened és a teljes pénzt visszakapod. De Kínába kell és oda még a legolcsóbb postával is drága és a PayPal csak 9300 Ft-ig téríti meg.
A legolcsóbb ha e-postakönyvet használsz 51 g-tól 500 g-ig 2345+1555+690 = 4590 Ft, 501 g-tól 2000 g-ig 10430 Ft
Chesterfield
senior tag
ugyanezt az üzenetet kaptam én is tegnap
szabi86
csendes tag
Tehát ha jól értem, jobban járok, ha elfogadom a 10$-t ugye?
Ha egyáltalán nem lehet használni akkor nem kell elfogadni, de ha használható és akár el is lehet adni akkor nem érdemes variálni a visszaküldéssel.
szabi86
csendes tag
Elfogadom akkor amit ajánlottak, a 7$ nem ér annyit, hogy foglalkozzak még a visszaküldéssel is. Köszönöm a segítséget.
luciferk
senior tag
A fiók beállításokná, bökj az alsó sarokban az Account emberkére, azután felül a jobb sarokban a fogaskerék és föntről a 6. sor a nyelvi beállítás, a pénznem alatt
Beni2360
félisten
És minde újbóli inditasnal a pénz vissza vált Ft-re. Most látóm reggel frissített appokat és már nem vált vissza Ft-re.
[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
Nálam, nem változik, de az Android beállításaiból veszi a területi beállításokat.
Törlöd a z app gyorsítótárat azután átállítod akkor marad azon amire állítod, de ne lépj ki a fiókból hanem csak az app-ot állítsd le. De nálam teljesen mindegy mindig $-on maradt.
koppasz1986
tag
Sziasztok! Leadtam egy rendelést le is vonták az árát, de azóta is feldolgozás alatt áll meg hogy még nincs is raktáron azt írja... meg már meg is gondoltam magam. Nem lehetne ezt valahogy egy gombnyomással törölni? Nekem nincs kedvem angolul karattyolni meg emaileket irogatni... sehol nem látok olyat, hogy rendelés törlése vagy ilyesmi... [kép]
[ Szerkesztve ]
Esetleg ne magyar nyelven nézd és látsz Cancel-t.
Akkor nálad a vásárlásnál nincs Cancel? My Orders, az Order No: 9999999 számra kattintás utáni képernyőn?
A böngészős oldalon a Kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül kell kérni a törlést, megadva a vásárlás számát és az okot valószínüleg a chat felületen.
koppasz1986
tag
Nincs Cancel.. megpróbálom chat-en, igaz egy szót nem tudok angolul
koppasz1986
tag
Sikerült köszönöm!
[ Szerkesztve ]
fairi
addikt
A Priority Direct Mail kínai raktárból milyen szállítási módot takar?
Banggood Express kis ideje belga posta légi úton.
Az előző megoldás kínai posta, vagy ki a partner?
Magyar Posta.
9. Szállítási módok és egyéb információk
A Banggood alábbi szállítási módokat biztosítja a kedvezőbb, áfa mentes szállítás kategóriában:
Kétféle szállítás, DDU vagy DDP
For European countries
Background: Due to the new tax law of EU, the Banggood logistics channel is switched to DDU/DDP method to declare the customs.
DDP: Delivered Duty Paid Nem a vásárlót terheli a vám és az áfa
1 Banggood Express - Comet - CN ✅ *Recommend option
2 European Railway Direct Mail - UPS railway - CN
3 EU Priority Line - GLS - CN/HK
DDU: Delivered Duty Unpaid A vásárlót terheli a vám és az áfa
1 Air Parcel Register
2 Standard Mail Register
3 Express Shipping
4 Priority Direct Mail
A EU Priority Line (EPL)
Mint a neve is mutatja, Európán belül kerül feladásra a csomag, így már nem kell vámot és Áfát fizetni.
A DDU szállításnál van a BG-nek van egy szolgáltatása, a Tariff insurance, ez azt jelenti, ha valaki ezt kifizeti és vámeljárás alá kerül a csomagja, akkor a kifizetett vámot és az áfát a termék árának 60%-ig terjedő maximális mértékben utólag visszatérítik a fizetési igazolás beküldését követően 24 órán belül. Ez bőven fedezi azt amit nekünk kell fizetni.
[ Szerkesztve ]
fairi
addikt
Sejthető volt az árból, de csomagszámtól sok függ. Aki próbálta az milyen számot kapott, mert jelenleg elvileg árban benne van a VAT, de kezelési költség alól alapból ez nem mentesít, kivéve ha valami EU-s postai számmal lép be hazánkba.
[ Szerkesztve ]
Nem szoktuk ezzel a móddal rendelni. Mert kínai postás szokott lenni, nem véletlenül van a DDU/DDP szállítási kategória. De miért ragaszkodsz a PDM-hez, főleg most, biztos van a DDP-és módokból is ennél a terméknél.
Nem IOSS-os lesz a vásárlás, azt írják hogy benne az árban, de mondjuk úgy ez írták még 2021 július 1 előtt is és ezért van nekik a tariff insurance, ha átcsúszott akkor nem volt semmi, ha megfogták akkor meg fizettek. Nincs IOSS azonosítójuk.
Az volt a jellemző hogy amit megadtál és igazoltál a Posta számlával azt fizették ki, nem variáltak az akkori 3500 Ft-al, most meg ugye kevesebb a kezelési díj.
[ Szerkesztve ]
fairi
addikt
Adatok elavultak, valami káosz van a Bg rendszerében??
Bg Express gyors volt, most mindig belgapostát kapok (pénzt kérnek és lassúcska), ezért megnéztem a gyanús free opciót (nagy levegő és katt) ""Priority Direct Mail". Nem fizettem semmi pluszt szállításra, legolcsóbb opciót kértem és kaptam egy számsort úgy néz ki Packeta lesz.
Bg Express magyar posta, addig az ingyenes direct mail meg csomagpont és nem kérnek extra pénz?
Mostantól ez így lesz vagy ideiglenes a háború miatt, jó kérdés.
[ Szerkesztve ]
bl4ze
veterán
BG Express az utóbbi időben a BE-ről átváltott EO-ra. (ExpressOne)
Lehet sok reklamáció volt a BE post-ra....
.:. bl4ze .:.
fairi
addikt
Utána visszaváltott BE-re sok esetben. Gondolom olcsóbb. Eltérő árak, de mind BE, kivéve a direct mail.
bl4ze
veterán
BG Express utóbbi időben (10 napja kb.) csak EO, BE nem volt. (szerencsére!)
Packeta volt még korábban, 100x jobb mint a BE Post...
.:. bl4ze .:.
fairi
addikt
Fura nekem 6 rendelésből mind Be lett 10USD-től 40USD-ig. nem Li-ion akksik. Plusz zsét is kértek a tetűlassúságért. Biztos Bg expreszt választod és nem Priority Direct Mail???
A PDM nem jöhet Express One-al, az postai szállítás.
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!