Autóhifi
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Lite
őstag
Ez egy kb. 23.5 literes zárt láda, ebben ez a nyomó biztosan nem lesz rossz, csak a sugárzóról nem talátam elég speckót, hogy az ideális ládaméretet ki tudjam számolni.
Mellé nem fogsz lőni, az tuti. Max egy kicsit vatelinnel lehet hangolni, ha nem tetszik a hangja.
Köszi!
#TOTTI
őstag
Sziasztok,
Citröen C3 Feel az új céges autóm, gyári hangzása nagyon elmaradt az elvárttól. Alap fejegységgel rendelkezik. Kicseréltem egy keret + Pioneer TS-170Ci szettre, de nem győzött meg. Utána szigeteltem az ajtókat Ground Zero Gold bitumen lapokkal, mélyebb testesebb lett, de nem elég kiegyensúlyozott, bizonyos hangoknál hamar torzít, a magas hangok rendben vannak, a hangkép nem teljes a saját CX-30 gyári hangjához képest.
Szeretnék egy olyan 16,5ös mélyközép hangszóróra javaslatot kérni ami már jó minőségű, de belefér a kb 6cm-es beépítési mélységbe.
Köszönöm ha valaki tud tanácsot adni,mert még szubjektív teszteket sem találok.
Lusu
aktív tag
Az a baj, hogy a hangszóró szettek csereberéje ezen a szinten lutri, hogy jobb lesz-e vagy rosszabb. A Gyári fej a gyári hangszórókhoz van kitalálva, leginkább teljesítményben, olykor, ha van mögötte komolyabb tervezés, egymás hiányosságait pótolva. Ha a hangzáson kívánunk javítani, mindig rendszerként kell gondolkozni mert az önálló komponensek vaktában cserélése (elsősorban a hangszóróké) ritkán hoz javulást.
De a lényegre térve, kétlem, hogy van olyan ember aki kipróbálgatta a kapható alsó árkategóriás hangszórókat egy C3 feel-ben és meg is osztotta tapasztalatát az interneten...
Próbáltad már a szigetelt ajtóba visszatenni a gyári hangszórókat? Lehet, hogy a szigeteléssel együtt nagyobbat lépett előre mint a Pio.
Ha pedig többet szeretnél sajnos zsebbe nyúlós a dolog és akkor (feltéve, hogy van rá lehetőség, de új autó konstrukciókban egyre ritkább, a beépítettség miatt) még a fejegység csere a legolcsóbb megoldás.
klopisemis
csendes tag
Ha helyzet az, hogy én is egy ugyan ilyen Pio hanszóró szettet tettem a gyári helyére. (Mondjuk én egy E39-es BMW-be tettem ami eleve elég jól szigetelt) De engem sem győzött meg. Olyan "üres" volt a hangzása es erőtlen. Ezt vissza vittem és vettem helyette innen Ph-ról egy Audison AP 6.5 PRIMA-t. Ennek eleve nagyobb az érzékenysége, elvileg kifejezetten OEM rendszerekhez lett tervezve, és hiába "nem megy le" olyan mélyre, úristen, ég és föld a különbség. Mondjuk kellett kb két hét mire tisztességesen bejárodott. Csak ájnlani tudom....
[ Szerkesztve ]
Az öröm érzése halványan megcsillanó aranyszem a bánat folyójának fenekén.
#TOTTI
őstag
Köszönöm, nem próbáltam vissza tenni, de eszembe jutott, megnézem. Sajnos a fejegység vezérel mindent is, biztonsági extrák, stb. Valszeg utolsó próbaként megnézek egy komolyabb hangszórót, magas marad a pio' az oké. Sok időt töltök benne így fontos legalább egy közepes hangkép.
klopisemis köszi neked is, hirtelen bejön nekem is, veszek egyet megnézem kiemelő keret közben lett is.
[ Szerkesztve ]
shteer
titán
vagy gyári fejhez valami 3 Ohm-os szett amit könnyebben meghajt - pl Gladen
..szerintem jónak tűnik
#TOTTI
őstag
Most jön az Audison de a 6.5P verzió, aztán ha nem jön be, akkor meghallhatom azt is. :)
#TOTTI
őstag
Csak egy visszajelzés, hogy a C3-ba az Audison AP 6.5P PRIMA bevált, fényévekkel jobb mint az gyári vagy a Pioneer, átlag gyári rendszereket felülmúlja még ezzel a gyári fejegységgel is. Ami feltűnt recsegés, torzítás nélkül tudom a hangerőt állítani, és maximális hangerőn is csak hangosabb lesz torzabb nem, szóval bejött a tipp, köszi.
klopisemis
csendes tag
Szívesen. Örülök, hogy jó lett.
Az öröm érzése halványan megcsillanó aranyszem a bánat folyójának fenekén.
Karcsiiik
csendes tag
Sziasztok. Van egy Skoda Fabia sedanom. Szeretnék hátra hangszórókat szerelni a kalaptartó oldalainál lévő helyre.Nem tudja valaki, hogyan lehet szétszedni,kivenni a kalaptartót? Nem szeretném szétbarmolni.
niof
addikt
Sziasztok. Félig meddig autóhifis téma, de talán megfér. Ha nem, irányítson valaki pls a megfelelő topikba (ha van ilyen)!
Régről maradt nekem egy SPL Dynamics MT-502 2 csatornás erősítőm, amihez építettem egy 50A-es lineáris tápot, és szobai erősítő pre-out kimenetéről van hajtva. Volt valaha egy francia weboldal, de most a melóból a linket nem tudom betenni hozzá, ahol a JBL CS1214-hez nagyon sok féle, különböző hangolású dobozterv volt elérhető, mérésekkel, konkrét paraméterekkel. Meg is építettem az egyik terv alapján ezekből a cuccokból a szobai mélyládát, és vagy 7-8 éve használom.
Arra gondoltam, mivel az erősítő kifogástalanul működik, kéne építenem egy új ládát, mert az f3 pontja a jelenleginek olyan 30Hz körül van, amit szeretnék egy tízessel lejjebb vinni. Sok filmnél jól jönne...
Igazából ehhez kellenének ajánlások, hogy milyen autóhifi szubokkal van esetleg ilyen tapasztalat. Persze olyan érdekelne, amiért nem kell milliókat perkálni, és azért beszerezhető.
A láda megtervezése nem gond, inkább az alkalmas hangszóró a kérdéses. Esetleg isobar megoldásban is gondolkodok, csak emlékeim szerint az erősítő 4 ohm stabil, de ebben nem vagyok biztos. Manualom nincs hozzá sajnos, egy bontott rendszerből maradt nálam anno hibásan, megjavítottam és megtartottam.
Igazából nem az a cél, hogy az SVS-nek teremtsek konkurenciát , inkább az építés öröme, és a végeredmény élvezete lenne a cél.
Előre is köszi!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
Lite
őstag
Ha zárt ládában gondolkodsz, JL Audio sugárzókat nézz. Ha olcsóbban akarsz valamit, akkor esetleg a Kicker. Bár azoknak nagyobb láda kell.
niof
addikt
Szia!
Lehet akár egészen nagy láda is, hiszen a JBL-é 200 literes nagyjából. Itt az az oldal, ami alapján anno "megterveztem". 2db 10cm átmérőjű, 44cm hosszú port van benne.
Köszönöm a tippet. Tegnap én is találtam egy jelöltet, nem tudom van e vele tapasztalata valakinek, bárhová beépítve?.... Punch P2D2-15
Mint múltkor írtam, egyszer hallottam egy elég komoly RF ládát, de az még a nagy piros RF emblémás korszakban volt (a porvédőn), nem tudom merre változtak azóta... De gondolom rosszak nem lettek...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
troll81
addikt
rockford p1s4-12 van gyári ládában és szeretem nagyon.egy Skoda Octavia kombi ban elegendő teljesen
Lite
őstag
A nagyot azt én autós szemmel nézem. Van egy JL 10W3V3-4-es sugárzóm, annak terveztem/méreteztem egy 21.7 l-es ládát (ez picit eltér a gyári ajánlástól), és fantasztikus lett.
Ugyanezt eljátszottam a Focal szubjaimra is, meg van egy Kicker CWT124 is, ez már 42.7 liter lett zártban.
Sedan csomagtartóban azért kellemetlenül nagy lett.
Szobai körülmények között persze lehet más alakot is. A JL-t a minősége / hang miatt mondtam.
niof
addikt
Hát igen, ezért mondtam, hogy félig-meddig autóhifis a kérdésem, mert autóba való cumókból épített/építendő a kérdés tárgya. Nekem a Bowers DM 603 S3 dobozaimat egészíti ki 45Hz alatt a JBL, csak
1.: Szeretnék építeni, mert már rég foglalkoztam ilyesmivel, és az alkotás mindig örömmel tölti el az embert
2.: Szeretnék továbblépni a JBL lehetőségeitől.
Egyedül az erősítőt érzem akadálynak. Valahonnan kéne túrni egy manual-t hozzá, de emlékeim szerint, mikor 2010 környékén "megörököltem", akkor sem találtam róla semmit, kivéve, hogy létezett valaha... Csak mert igazából nagyjából semmit sem tudok róla.
Nem zárkóznék el egy zárt doboztól sem, ebből a 200 literből lehetne egy kvázi végtelen dobozt is csinálni, megfelelő méllyel/mélyekkel. Valami 4+4 ohm-os DVC megoldásúval eredőben lehetne úgy kötni, hogy 4 ohm-ot lásson az erősítő, szóval nem zárkózom el semmitől szinte. Csak menjünk lejjebb az f3-al valahogy.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
niof
addikt
Csodák-csodája, találtam valami Finn bejegyzést az erősítőről. Google fordítós, a lényeg:
Technikai információ:
Folyamatos teljesítmény RMS (4 Ohm sztereó): 2x50 W
Folyamatos teljesítményű RMS (2 Ohm sztereó): 2x75 W
Folyamatos teljesítmény RMS (4 Ohm áthidalt): 150 W
Teljes dinamikus teljesítmény max.: 300 W
Zajtávolság: 95 dB
Frekvencia átvitel: 15Hz-30KHz
Torzítás THD: 0,05%
Csatorna felbontás: 60 dB
Alacsony / felüláteresztő szűrők 40-400 Hz: 12 dB / okt (állítható)
Csillapítási tényező: 110
Méretek Sz x Ma x Mé (mm): 247x50x200
Védelmi áramkörök: DC, rövidzárlat, termikus
Biztosítékok: 25A
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
PítdB
kezdő
Az ilyen nagyméretű ládák a te esetedben nem igazán váltják be a hozzáfűzött reményeket.
Nincs jól kihajtva a mély, a kis erősítővel. Sokkal célravezetőbb 75-90 liter-zártban gondolkodni(15".ban), ami eleve teljes subsávban használható (már kisebb erősítővel is ).
A sub inkább 30-as legyen illetve olyat keress, sokkal gyorsabb is lesz a mély. 30-as méllyel pedig 36-60 literben..megvagy.
csak a mélynyomó
niof
addikt
Én is így gondolom. Ezért is várok javaslatokat, legjobb lenne konkrét szub típusra, olyanra, amit ezzel a kis vassal megfelelően meg lehet hajtani. Tehát nem érdekelnek ilyen 1000W RMS körüli szörnyek, 3-500W szerintem pont alkalmas, csak mi? Éreztem én a JBL-el, hogy elfogy az erő sok esetben, nagyobb hangerőnél. Alacsony teljesítményen nincs gond, de hát az ember azt szeretné, hogy mikor az a mély ott van a filmben, akkor lehessen azt érezni is. Most nem akarok én ilyen Black Hawk Down-os 6-7Hz-et (31sec-nél), meg Edge of Tomorrow-s 10Hz-et, de 20Hz környékéről már jó lenne valamit hallani (érezni). Sok YT videóban látni, hogy autós szubokat használnak házimozi célra, de azokat nem hogy itthon, de még nyugat Európában is bajos beszerezni. Megoldható, biztos, de ha van vállalható, itthon is kapható modell/modellek, megpróbálnám azokkal, lehetőség szerint.
Mint írtam, az átalakítástól sem zárkózom el, akár teljesen meg is szüntetem a jelenlegit, ha egy jó tippet kapok...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
Lusu
aktív tag
+1 a nagy membránfelületnek. Én a 18"-t sem zárnám ki, persze ekkora méretben az érzékeny példányok drágák is.
Bass shaker a fotelbe? Úgy érezni fogod A szomszédok pedig kevésbé utálni
niof
addikt
Na jó, azt hiszem találtam valamit. Lehet kapni az EU-ban Dayton Audio szubokat, ráadásul vásároltam is már ebben a webshopban. Ezt kicsit érlelem még, és ha minden jól megy, ősszel összehozom. Teljesen új dobozt építek hozzá. Azért köszi a tippeket srácok!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
PítdB
kezdő
Megnéztem a linket..ez egy licenses sub.. pl. az alkatrészei 'membrán' másik gyártó terméke (kb 99%)
Az a fura hogy ilyen alacsony érték mellett Fs 29.2 már mind reflex sub szokott lenni. A qts 0,59 már meghaladja a zárthoz tartózó 0,55 értéket...És a legfurább hogy ennek ellenére az ebp érték szerint totálisan zárt sub lenne. (ez még inkább azt sugallja nekem, nem tervezett hanem épített sub). /mielőtt még itt betámadna valaki...ez úgy néz ki a valóságban, kereskedő megrendeli színre formára, alakra-kosár állítják össze rendelésre, a nem egyedi tervezésű termékeket/.
Ami még további kételyt ébreszt bennem és nem elvenni akarom a kedved..nagyon érzéketlen sub, tuti nagyon kell hajtani. Plusz a gyári ajánlású zárt 80 L elég nagy, gondolom kisebb literbe hamarabb érkezne el a F3 töréspont. Bár ezek csak számok és ettől még lehet jó hangú a termék, de azért jelzés értékű a dolog. Kis watthoz érzékenyebb sub kéne összességében.
csak a mélynyomó
niof
addikt
Igaz, de szobában nem kell 90dB. Inkább olyan 60-70 környékén szoktam használni. Tudom, hogy nem ugyanaz a kettő, de reményeim szerint a nekem szükséges energiával el tudja majd látni a kis SPL. De ha esetleg nem, akkor kap egy másik szub erősítőt idővel. A ládát már meg is terveztem délelőtt, 128 liter (nettó), 20Hz-re hangolt porttal. Nekem tetszik, amit a WinISD mutatott erre.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
PofaJenö
senior tag
Helló
BT -n kezelne a Flac-ot? Mert nem látom a leírás szerint.
Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
szabeska
addikt
Sziasztok!
2004-es Fiesta Ambiente-be szeretnénk beépíteni alap hangkeltő szettet, semmi komoly.
Ami van: gyári kábelek a kocsiban, plusz ezek: [kép] (az egyik pár mono, bármit is jelentsen)
Ami kell: fejegység, néztem az ajánlottakat, de 10-15-nél többet nem költenénk most rá (kezdő autósok vagyunk, alkalmanként használjuk, nem mindennapos munkába menésre stb)
Rádió, bluetooth, usb, mp3 (esetleg flac) kezelés. Ha kihagytam valamit, szóljatok
F1
PítdB
kezdő
Ez alá nem mennék : [link] pár ezerrel több lesz., de nem gagyi. Vagy ennek a piros gombsoros változata.
csak a mélynyomó
szabeska
addikt
Van HA-n egy 103GY, az is jó lehet?
F1
PítdB
kezdő
Az pár évvel korábbi modell...sztem nem éri meg használtat venni, annyival nem lesz olcsóbb.
csak a mélynyomó
szabeska
addikt
És ha maradok a 20-22 körüli ársávban, árukeresőn van 6-8 jónak tűnő találat a Kenwoodon kívül. Bár sok az amiben nincs Bluetooth (jól gondolom, hogy ha van BT, akkor androidos telefonról is tudok ráküldeni MP3/FLAC zenéket ?)
F1
Dirtyz
őstag
Sziasztok!
4 csatornás erősítőt keresek, elől-hátul Hertz DCX hangszóróim vannak. Toyota Prius az alany.
Védd a fákat, egyél hódot!
Alu
senior tag
Sziasztok!
Generátor (?) zaj problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni:
Adott egy vw passat, aminek a csomagtartójában egy Gladen rc1200 (sub) és egy Kicx rts 4.60 (első szett) erősítők vannak. A pozitív táp a csomagtartóban van szétosztva. A negatív táp mindkét erősítőtől külön-külön kábelen megy a kasztni csomagtartóban lévő gyári testpontjára. Generátor zaj egyáltalán nincs és az egy éves használat során nem is volt.
Viszont a napokban a Kicx erősítőt lecseréltem egy Audio System F2-300 -ra. Minden más ugyan az, mégis előjött az alapzaj a magasokon. Az érdekesség, hogy először csak járó motor mellett hallottam és jól kivehetően a fordulatszám növekedésre a zaj frekvenciája is nőtt.
Olvastam itt a fórumon, hogy nem rég egy másik kollega is generátor zaj problémával küzdött (érdekes módon nála is egy AS F-2 volt a rendszerben ). A javaslatok között szerepelt a kábelek helyes elvezetése, ezért ma én is próbáltam variálni a kábelek elrendezésével. A hallgatózás során azt vettem észre, hogy leállított motornál is hol van egy kis alapzaja a magasoknak, hol nincs. Illetve alapjáraton járó motor mellett hol felerősödött a zaj, hol alább maradt.
Tudom ezt a nehéz távgyógyítani, de tudnátok esetleg segíteni, hogy merre induljak a probléma feltárásában? Esetleg találkoztatok már hasonlóval korábban?
Holnap visszateszem a Kicx erőt, ha azzal nem csinálja, akkor feltételezem az AS lesz a ludas. De mitől...
[ Szerkesztve ]
λŁƯ™
Lite
őstag
Igen, jól gondolod. De a BT azért meghatározza (korlátozza) majd a minőséget.
Lite
őstag
Ez két külön irány, ezért:
1 . személyes tapasztalatom, hogy egyes erősítők máshogy reagálnak az esetleges "zajokra", más a szűrés benne (a régiekkel többnyire megszívtam, a megváltás egy Mosconi volt), így előfordulhat, hogy az AS zavarszűrése gyenge, a Kicker jobb, ezért a mindig is ott lévő zajt most meghallottad.
2. ha alapjáraton, illetve leállított motornál is van zaj, akkor bizony kontakthiba (kisebb eséllyel), vagy erősítőn belüli alkatrészhiba (nagyobb eséllyel) okozza.
Tedd vissza a régi erősítőt és próbáld ki. Ha eltűnik a zaj, akkor az erősítő volt a hunyó. Ha marad valami, akkor viszont a kábeleknél is lesz valami sérülés/törés, ami szerelés kapcsán jött össze.
migabi24
nagyúr
Sziasztok, rákaptam a spotifyre és a kocsiba is szeretném élvezni, a jelenlegi fejegységgel csak auxon keresztül kábelen tudom használni, ez viszont balesetveszélyes szeretném ezt vezeték nélkül élvezni, KENWOOD KMM-BT356 USB/BT ha vennék egy ilyet az megoldaná a problémám?
Lite
őstag
BT-n biztos, de a ott a BT miatt adott lenne a max hangminőség.
migabi24
nagyúr
Remélem nem lesz rossz, hétfőn kiderül
Lite
őstag
A fejegység jó és elég kellemes hangú rendszert lehet építeni belőle. A BT-n történő zenehallgatás már más tészta...
migabi24
nagyúr
Most 900Ft-os jack-jack kábelről nyomom, azt a szintet illene hozni neki
Lusu
aktív tag
APTX-es BT a legtöbb igényt már képes kielégíteni
Alu
senior tag
Kicsit elhúzódott, de visszatettem a korábbi Kicx erősítőt és nem tapasztaltam azt a durva zúgást, amit az AS esetén. Nagyon minimális súgás az van, de ez motor független. RCA-n alapból összeszed bizonyos mennyiségű zajt, mert ha lehúztam az erősítőről, akkor semmi. (Ez az AS esetén is így volt) Pedig direkt a jobb fajta Gladen kábelt tettem be annó (ch zero).
Másik kérdés:
A Kicx -et a teljesítménye miatt akartam lecserélni, mert 4 ohm -on papíron 4x 60W rms -t tud leadni. Az első szettnek viszont 125W rms a terhelhetősége. Mennyire lenne barkács megoldás, ha a 4 csatornás erőn 2-2 csatornát hídba kötnék és az egyik híd vinné a bal oldalt, a másik pedig a jobbat?
λŁƯ™
czanga
őstag
Sziasztok.
Hibakeresés miatt kellene a segítségetek.
Az meg lett, hogy a Pioneer fejegységem miért nem tartotta meg a beállításokat. A Pio-hoz kapott kábelen fel volt cserélve a piros és a sárga vezeték, és erre nem gondoltam Az autó kábelkötegén ott van rendesen a fix és a kapcsolt 12V is. Ellenben tegnapi beszereléskor még működött, majd ma kiálltam az utcára (4m) majd vissza, és gondoltam megmutatom páromnak, erre a fejegység működik, csak hangja nincs.
Jó pár kulcs ki-be után se jött helyre, viszont mikor a közpönti (utólagos riasztós) gombon bezártam az autót, majd kinyitottam, akkor újra máködött. Ekkor is volt kulcs kivétel és utána is ment rendben.. Aztán 1 órával késöbb újra odaléptem a kocsihoz, kinyitottam, kulcs be, és újra nincs hang..
Ez a második Pionner fejegység benne, így kötve hiszem, hogy azzal lenne gond, mert működnek, hacsak nem a biztosíték a hátában, de akkor alapból nem kapna az egység feszt, jól gondolom?
Csupán azért lett véve használtan (mindkettő az volt) egy másik Pioneer mert sokkal újabb és a gombkiosztása is jobb.
Itt jön a képbe, hogy mikor az előzőt, tehát az elsőre vett Pioneer fejegységet beszereltem ment rendben, de tapasztaltam olyat, hogy elindultunk kirándulásról haza, Kecskemétről párommal, és út közben (emlékeink szerint) egyszer csak elment a hangja, de működött tovább. Az is lehet, hogy elindulástól nem volt hangja, csak nem vettük észre, vagy késöbb kapcsoltuk csak be, nem tudom.
Mi a fészkes fene lehet ez?
szabeska
addikt
Ear001
addikt
A riasztó is el tudja venni a gyújtást. Szerintem most össze-vissza vannak bekötve a cuccok, át kéne néznie valakinek, aki ért hozzá.
Ear001
addikt
Autóspecifikus átalakítót. Te tudsz rákeresni autó típus és évjárat szerint.
[ Szerkesztve ]
dmad
aktív tag
Ha jól olvasom, akkor nem a gyújtás tűnik el, hanem a rádió hangja..Esetleg a mute szál letestel? Vagy valamelyik hangszórónál zárlat van és a védelem kapcsol be a rádión??
Élj úgy, hogy.......
czanga
őstag
Igen így van, csak nem akartam ellentmondani. Valóban ez van, a Mute kábelt egy ismerősömmel már lehetőségek száma közé soroltuk, a másik lehetőség, hogy mióta nálam van az Impreza GT Turbo, a bal hátsó ajtóban lévő hangszóró nem szól, szóval könnyen lehet, hogy mondjuk az ajtóban valahol testel egy kábel, vagy ki van dörzsőlődve, de ajtók csukása-nyitása nem volt rá hatással, de egy olyan mégis volt amikor szólt épp egy rádióadó (egész nap egyhelyben volt az autó), majd kiszálltam a csomagtér ajtót lecsukni (nem állat módjára), és hopp elnémult a fejegység.
Holnap munka után tudok majd tovább fogllakozni vele.
Köszönöm nektek.
Bárkinek bármi észrevétele lenne, kérem írja meg nekem itt.
Ear001
addikt
Továbbra is azt mondom, hogy töviről hegyire végig kell nézni a kábelezést. Riasztóstul, hangszóró káábelestől, tápkábel bekötésestől.
Lite
őstag
Igen, ha minden eszköz tudja az APTX-et.
Lite
őstag
Bevallom, nagyon meglepődtem, a hétvégén a garázsban rendzgettem a régi hifis cuccokat. Találtam eredeti japán rca kábeleket, amiket a 30 és x éve vett Aiwa deckhez, meg Technics lemezjátszóhozo adtak. Valahogy nem olyan tyúkbél volt egyik sem, bekötve meg jött a meglepetés, milyen jól szólnak. Ahhoz képest, hogy vmi filléres oem cucc... Szóval a 900 Ft-os motyó akár jó is lehet!
Téma tudnivalók
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.