Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#501) gbors válasza Abu85 (#495) üzenetére


gbors
nagyúr

eeeeegen, ez egyrészt érthető, másrészt ha jó a design, akkor még bele is férhet. csak a sok lensflare-től már a crysis 3-ban nem láttam, mi történik, ki is hajítottam :)

input lag kérdés: megnézném azért a derék versenyzőket vakteszten, akik kiszúrják a +7ms-ot :)
a frame smoothing amúgy szerintem csak alacsony fps esetén növeli az input lagot. minden 2. frame a helyén marad, és a közöttük levőket helyezgeti a GPU. ha sok frame-ed van, akkor smoothing nélkül könnyen előfordul, hogy egyes frame-eket egyáltalán nem látsz, mert annyira kevés ideig vannak a képernyőn - ez pedig azt az érzetet kelti, mintha fele annyi fps-ed lenne az engine oldalon. 60 fps esetén pedig a smoothing maximum 16.6ms-ot tesz hozzá, de ugye ez olyan esethez képest van, amikor a "smootholt" frame kb. 1 scanline erejéig látszana. tehát átlagosan jó a 8ms.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.