Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    Tudom, hogy eltelt egy hét, de jobb későn, mint soha, talán még így is érdekel valakit.

    Final Fantasy XVI PC Tesztek:

    ComputerBase
    PCGH
    TPU

    A játék saját TAA algoritmusa annyira pocsék lett, hogy annál még az FSR is lényegesen jobb képminőséget ad alacsonyabb render felbontással. :D Azaz ebben a játékban minden felskálázó algoritmus jóval szebb képminőséget ad, mint a natív render, ennek a natív hívők nagyon nem fognak örülni.
    A játékban semmilyen RT nincs és ez a megvilágításon meg is látszik, ugyanis az nem valami szép, de cserébe a játéknak piszok magas a gépigénye és a VRAM igénye is. 12-16 GB VRAM ajánlott. Nem ez lesz az idei év legjobb PC portja, az biztos, de japánoktól már ez is teljesítmény. :D
    A PCGH tesztjében igencsak szép összegzést láthatunk a játék technikai hiányosságairól (3. oldal). 30 fps cap átvezetőknél PC-n már 10 éve is ultra gáz volt, ma már vérlázító, de lelkes modderek pár nap alatt javították ezt. Itt úgy tűnik a moddereknek kell helyre tenniük azt, amire a fejlesztők képtelenek vagy nem hajlandóak. Még szerencse, hogy engem az a játék franchise se érdekel a legkisebb mértékben se. :)

Új hozzászólás Aktív témák