Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz FLATRONW #47124 üzenetére

    Összedugják a fejüket, hogy milyen adatokból, a futószalag melyik pontján kéne egy ilyen technológiának szerepelenie, és milyen kimenetet kell adnia a játéknak. Onnantól kezdve a belső működés már mindenki magánügye lehetne. A DLSS is maradhatna a saját technológiájuk, az FSR is maradhatna nyílt.
    A játékfejlesztői wrapperek és a streamline is ezt próbálja, de ez utólag már foltozgatás, ezt előre kellett volna jó alapokra építeni, ami mindegyik érintett igényeinek megfelel.

    "Az a baj, hogy közös szabvány esetén nem igazán tudnának egymással versenyezni."
    Miért ne tudnának? Mennyire terheli a hardvert, milyen a képminőség, temporális stabilitás? Bőven van hol versenyezni.

    #47125 b.: Ezért kéne összeülni, megegyezni.

    #47126 FLATRONW : Miért ne lehetne? Régen ilyen volt pl. az anizotróp szűrés. Szabvány volt, de bizonyos VGA-kon jobb minőségben dolgozott. Pl. a HD6800-6900 széria ezen javított az előző generációs Radeonokhoz képest [link] .

    #47129 Busterftw : Nem tudom, mit akarsz bizonyítani a listáddal. Talán azt, hogy évek óta van szabvány és innováció is? Miközben ezt tudom írni egy USB-C-s dokkolóról, USB-A-s perifériákkal? :))

    #47133 Busterftw : A scaler ugyanúgy működhetett volna szabványos alapokon, sok fejfájást megspórolva az érintetteknek. De inkább a lock-in-t preferálták.

Új hozzászólás Aktív témák