Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #42681 üzenetére

    Igen lehet így is tálalni ahogy te leírtad, hogy jófej AMD megsajnálta UL-t ,de inkább az az igazság, hogy azért vállaták a kockázatot, hogy ne húzza le őket a sajtó az Nvidiával szemben.
    Ettől függetlenül a valós MS támogatást továbbra sem szorgalmazzák a portok miatt, ami nekik kedvez a fordítóval a fejlesztőknél, de a benchben jól akarnak szerepelni...Ez is azt mutatja, hogy ha nem hoznának kerülőutakat, hanem szorgalmaznák azt hogy a mesh shadert átírják a fejlesztők PC-n, akkor jól járna vele mindenki. A Fordítóival meg csak ők.
    Mi ebben a jó ügy nekünk?Vagy a királyi többes Te és AMD ? ;]
    Nem mintha ezt nem érteném meg, soha nem ítéltem el ezekért a húzásokért profitorientált cégeket, ugye ez egyértelmű, de ne tálaljuk a szart ezüst tálcán szerintem.
    Ezzel szemben DLSS 2.0 free a zöldeknél az Unreal mellé.
    Még egy rublika, hogy helyet cserél lassan a két cég...

Új hozzászólás Aktív témák