Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #41426 üzenetére

    Engem elsődlegesen az motivált, hogy a kérdéseimre választ kapjak. Például az időeső miért roncsolja a szállítmányt, és minket miért nem? Tudom, a kabátunk miatt, de akkor miért nem húzunk ilyen kabátot a szállítmányra? A járművek a terepre abszolút alkalmatlanok. Motorral szinte mindig el lehet akadni, nagyobb szenvedés, mint gyalog. Fura, hogy erre senki sem gondolt.
    Én alapvetően azt gondoltam el, amikor láttam a trailereket, hogy ez ilyen futárszimulátorkodós mellékküldetésekkel megtűzdelt játék lesz, ahol majd lesznek izgalmas küldetések. Erre az egész játék csomagküldésre épül. Nem ez a választható mellékes, hanem maga a nagybetűs játék. Na ekkor durván ledöbbentem. Egy darabig szentül azt hittem, hogy az elején cipelgetek, aztán majd kapok valami frankó küldetést, esetleg bejutok oda, ahol az emberek el vannak szállásolva, mert ugye elvileg nekik cipelünk, de marhára nem látjuk őket.
    Arról már nem is beszélve, hogy a gyaloglás olyan szinten túl van bonyolítva, hogy az beszarás. Nem elég a sticket irányba helyezni, még két extra gombbal egyensúlyozni kell, és a lendület is meg tud tréfálni. Csodálatos. :D És még az a hülye bakancs is kopik.

    Én ezt csak úgy tudom értelmezni, hogy félbe lett vágva az egész. Játéknak készült ez, de valamiért ki kellett venni a tartalmak nagy részét, ezért sem jutunk le az emberek közé a föld alá, és végül ezért lett maga a nagybetűs játék egy olyan játékmechanika, amit más címekben maximum mellékküldetésekben látunk: vidd a csomagot A-ból B-be. Nehezemre esik elhinni, hogy tényleg ezt akarta Kojima.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés