Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    válasz lezso6 #32174 üzenetére

    A gyenge CPU miatt van a 30 is es a csokkentett reszletesseg is a jatekokban. Az AC Unity-nal ami emlitve volt az egyik ekes peldaja a problemanak es a boven 30FPS alatti teljesitmenynek. A CPU nem birta a sok NPC-t, a PC verzional meg meg egy 2/4-es i3 es 750Ti kombo is jobban birta az iramot. Az AC Syndicate-nel mar nem volt meg ez a problema. Mi volt a megoldas? Kevesebb NPC. Ezek azert vannak felhozva peldanak mert szepen latni rajtuk a problemat. De a csokkentett reszletesegen lathatod ezt minden jatekban. Ezert is van az hogy a PS Pro es XB1X-nel is feljavitasok abban merulnek ki hogy van jobb AF es magasabb a felbontas esetleg mas GPU effekt jobb megoldast hasznal (AO mondjuk). A reszletesseg (object details, distance LOD, NPC) viszont semmit vagy minimalisat javul csak.

Új hozzászólás Aktív témák