Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #3075 üzenetére

    A GameWorks minőségileg és sebességben mindig elmaradott lesz. Két gond van:
    A licencelő megkapja a middleware-t, és neki kell az effekt követelményeihez szabni a motort. Ettől még lehetne jó a rendszer, csak nyilvánvaló, hogy azért kell a GameWorks, hogy időt spóroljon meg. Az integrálás optimalizálásának hiányában mindig lassan fut majd az effekt minden hardveren.
    A minőség pedig az NVIDIA problémája. Ha elkezd ezeknek az effekteknek minőséget adni, például a HairWorksnek analitikai AA, vagy önárnyékot, akkor nő annak az esélye, hogy a fejlesztő nem tudja majd beépíteni az adott motorba, mert rengeteg hibát fog generálni. Ezért az NVIDIA a minőséget szándékosan elveszi, hogy megmaradjon az egyszerű beépíthetőség.

Új hozzászólás Aktív témák