Hirdetés
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lalikiraly: Asus Gaming V16 - RTX5050
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
namaste
#30391
üzenetére
Itt elég jól elmagyarázzák, hogy nem olyan egyszerű ez, hogy marad idő a CPU drivernek. [link]
Bizonyos sűrűn használt dolgokra az NV egy speciális fast path-ot használ. Ennek az előnye, hogy az általános path-nál gyorsabban oldja meg ugyanazt a munkát. Az NV például régebben mondta egy prezentáción, hogy viszonylag sokat nyernek a konstans pufferre vonatkozó fast path-jukon, amelyet DX11-ben nagyon sokan használnak, de DX12-ben ez nem létező opció. Az OS nem ismeri, hogy van egy ilyen lehetőség a hardverben így nem is használja. Emiatt a DX11->DX12 váltásnál már csak emiatt is sebességet vesztenek, mert lassabban érik el a konstans puffert. Ez a DX12 egyik nagy újítása, hogy a Microsoft betervezte azt, hogy minden pufferelérés ugyanolyan gyorsnak kell lennie. Ez nem hangzik rosszul önmagában, csak ez sok hardvernél azt jelenti, hogy a DX11-hez képest bizonyos pufferelérések lassulnak. Az apró betűs rész ugye.

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453
- Keresünk iPhone 15/15 Plus/15 Pro/15 Pro Max
- Keresünk iPhone 16/16e/16 Plus/16 Pro/16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


