- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CP111
aktív tag
Csakis B4 vagy B5, mivel 0-2 évesben gondolkozok.
V60-ban nincs még olyan amiért pénzt adnék. V90-ben találtam, de akkora csomi nem kell azért. De ha nem lesz értelmes V60 akkor marad a V90.
Ha nem megy vele az ember 1-2 hétig akkor képes lemerülni az akksi és be sem indul, mint a japó hibridek, hogy max. 2 napot állhat csak? -
2ozzmexy
senior tag
Szóval arra figyeljen hogy legyen még 2,5M a farzsebben?
Néztem hasonló korú S80 és S60 típusokat, bár árban mélyebben... a konklúzió hogy ezek bizony 18-20 éves gépek tele minden földi jóval amit egy mai akár új modell is tud, kivéve talán a telefontükrözést, ezért szinte bármi elromolhat bennük. Bizony amikor egy 5hengeresben befecskendezőket kell cserélni (ami 20 év után nem meglepő) az is simán 500ig szalad...
A T5 motorosokból sokat láttam, valamiért azokat is lecserélik és gondolom nem azért mert olyan "jó", hanem mert már benyújtott pár vaskosabb számlát váratlanul.más okát nem látom miért adná el bárki is ezeket... sőt, tetézni is tudom, volt amit kétszer is megnéztem 6 hónapon belül, mert valakinél 4 hónapig volt csak. Sajnos nem lett az enyém, de örültem volna neki...
-
Rossi
addikt
Én is így gondolom.
A prémium szervizcsomag elvileg a kopóalkatrészekre is vonatkozik, ha esetleg a kiterjesztett gari nem vonatkozna a légrugóra.
Tegnap tesztvezettem egész nap egy nem légrugós XC90-et 20"-os felnivel, elég rosszminőségű utakon, a vállalhatóság határán volt a komfort és a futóműzaj, inkább a légrugóra szavaznék.
-
tibor.sz
tag
Kipróbáltam és tényleg működik. Nem tudtam, hogy bluetooth kapcsolaton különbözőképp lehet kapcsolódni az autóhoz, így lehet hívásra és lehet hanglejátszásra. Azt még most sem tudom, hogyan lehet váltani a kettő között, én addig kapcsolgattam ki-be a kocsiban ülve a telefonon a bluetooth-t, amíg egyszercsak úgy kapcsolódott, hogy csak hanglejátszásra. A telefon (Samsung S10) bluetooth menüjében keresgettem a beállításoknál, de nem találtam ilyen opciót.
-
TrollBalint
addikt
Igazából régebben is szívesen vettem volna ilyen autót, de máshol azt mondták, hogy 500+ literes kell. Itt* mondtátok, hogy be lehet férni azért kisebbe is. Úgy döntöttünk, annyira nem pici azért a csomagtartója (látatlanba, volt S40-ünk, 2001-es gyártmány, kb. akkora ez is), ennyi cuccot rakunk bele. Legfeljebb nem megyünk sűrűn, vagy a gyerek jön tömegközlekedéssel
Motoroknál ajánlották az 1984 ccm3 és a 2400 ccm-et, hogy azok megbízhatóak. Ez igaz a dízel és a benzinesre is, ugye? (Úgy döntöttem, nem zárkózom el a dízeltől, ha találunk jó áron, 4M körül már láttunk, akkor hajlandó vagyok 1M-t az elején különböző szervízekre elkölteni, csak legyen megbízható)
*nem csak itt
-
Vegha
senior tag
Sejtettem hogy ilyen valasz jon majd. Nem irigyellek :( Mondjuk a 390e km mar nem a vigan elvagy vele kategoria, es egyetertek, amit kell azt en is szeretek rendezni ASAP. Lassan csere erett lesz az az auto, nemde ?
En az Octavian tobb apro hulyeseget meg tudtam eddig csinalni (ablaktorlo motor csere, generatorcsapagy csere stb.), de amiket Te irtal az nalam sem a DIY kategoria. -
nesa
veterán
Öcsémnek olyan Xc70 van mint a tied, 2012 es ha jól rémlik, több mint 150k km et belerakott és semmi baja nem volt még vele, mikor vette egyből ráment 800 körül hogy minden frankó legyen, és tavaly őszig semmi nem is volt vele, akkor nagy szervizre megint ráöntött 1 milliót, kettestömegű meg ami ilyenkor kell, mert szereti ha rendben van, meg szerintem le is húzták... ez egy ilyen sport sajnos, de más autóra is kell költeni, Rohangálósnak vettem egy pug partnert rögtön motortartóbakok lengőkarok... de ahoz olcsó minden, motortartó valamelyik 1800ft volt a nagy hídrós bak volt 4500ft a lengőkarok meg 7500/ oldal (szillent+gömb fejel), fel is hívtam a boltot hogy ezek valós árak-e vagy 15 éve beragadt az árlista
de valós volt, mondjuk ezek után drágának éreztem a tolóajtó kilincs 3600Ft os árát.
-
mazsó
aktív tag
"160e. Ft volt a féltengely darabja, a 4db lengecsillapito 320e.Ft.
Nem tudom van-e másik autó amihez drágább lenne. :)
Természetesen utángyártott nincs."
Lengéscsillapító 16.500 Ft az Optimal, 21.800 Ft a Monroe (xc90 185Le modellekhez)
https://www.autoalkatreszek24.hu/automarkak/alkatresz-volvo/xc90-i/19990/10221/lengescsillapitoe.html?criteria%5B100%5D=HA
Féltengely csuklók: 16-22e Ft-ig /db -
molnarpeter
nagyúr
Vannak felújítással foglalkozó specialisták mindkét témában, minimum megfontolandó szvsz.
FireFox1996: Kauffer és hasonlóknál mindenkinek ott a kedvezményes ár
nyilván erre és a felújításra is igaz, hogy valamilyen szintű érdeklődés/jártasság kell, míg eljut hozzájuk az ember, nem mindenki kezdi ezekkel a sort.
-
tvrobi
csendes újonc
Nyugodtan számolj bizony évente 300ezer ft ráfordítást, amiben nincs benne olajcsere, gumik.
Viszonylag drága hozzá minden, nem astra, suzuki kategória.
Csakis 163 lovas d5-öt javasolnék személy szerint, az a hang és gyorsulás azért picit tényleg kárpótol
7 év alatt 2 milliót költöttem rá, vételáron felül.
De akkor is imádom és marad míg szét nem esik, s80, d5, 163 le, automata, 405.000 km.
Mindig jön vmi szar, megcsináltatom, kifizetem, akkor utána ugye nem adjuk el...ha rossz akkor meg azért nem🙂
Többiektől kérdezném, klíma bekapcs, vékony magas csiripelő hang, hideg semmi....
Kompresszor lesz?
Az is alsóhangon 100.000 ft + töltés + munkadíj -
SRII
őstag
Azon múlik minden, de sajna jó szerelő szinte nincs, a szerviz meg szinte semmi szakértelem! (szerintem ő miattuk érzem ezt a gyűlöletet
)
FeRRaR1 mindent időben megkapott szegényem elég boros áron, de sajna egyre több a hiba, és az elektronikával a szerviz nem bír el! (mellette minden is ki van szerelve, van egy felújított autóm, amibe nem tudok beleülni mert az elektromos rendszer elfáradt!) a v8 azért csak v8 ha az egyik vesédet kérik érte add oda, azért azt én sem engedném el!!!!
-
abéla
senior tag
Rendben, akkor -az eredetileg gyári- beszállító feltehetően jobb minőségben kínálja az adott alkatrészt a konkurenciához képest.
Talán ez így pontosabb.És bár az eddigi tapasztalatom szerint, amellett, hogy ezek (mármint a Lemförder silentek/bakok/gumiharangok) bírták nálam a legtöbb ideig(utángyártottak között), simán lehet, hogy az eredeti alkatrész -még ha az ugyanattól a gyártótól is származik- minőségbiztosítása jobb. És egyébként igen, általában azok több ideig is bírják.
Aztán persze vannak furcsa történetek is: pl ott van a "jóféle" Magnetti Marelli féle throttle body, ami ha gyári, ha nem, nem túl jó időállósággal bír (jobban mondva annak potmétere) vagy az elektronikai érzékelők, amik nagyrésze "gyárilag" Bosch (MAF/MAP/IAT/TCV...), meg úgy általában az elektronika
vagy a komplett PCV rendszer vagy a már említett felső/htsó motortartó bak, toronyszilentek, féktárcsák, benzinpumpa-ház stb-stb ...hát szóval, előfordul "gyáriban" is az elszabott vonal.
És bár ezek némelyikére vannak már jobb -utángyártott, fejlesztett- alternatívák, ezek sokszor árban vetekednek a gyári megoldásokkal.Ami a lényeg: a "sima" utángyártottak között az adott termékvonalon érdemes a legjobbat venni, amit valószínűleg az -akár régebbi- gyári beszállítói tiulus jelez legmegbízhatóbban.
De emellett, talán ennél is fontosabb -főleg itt, Balkánszélen- a beszerzés forrásának megfeleő megválasztása, amivel viszont a hamisítványok megvételét próbálhatjuk elkerülni;
ebben pédául a gyári forrás tagadhatatlan előnnyel bír. -
7Sony7
addikt
Ok, lehet igazad van, de az én szempontomból a lényegen nem változtat. Ha a lemfoder gondol egyet, és az utángyártottat rosszabb minőséggel gyártja, attól még nem biztos, hogy rosszabb, mint mondjuk egy febi. És ez a baj, hogy gyakorlatilag nem tudja az ember, hogy milyen minőségűek a különböző márkájú alkatrészek.
-
7Sony7
addikt
Hmm. Értelek, ez is egy lehetséges verzió. Tulajdonképpen ha úgy nézzük, van olyan gyári alkatrész, ami eleve nem túl jó, és ezért a gyár, ill a beszállító utólag módosít rajta. Nem is feltétlenül a gyári kell nekem, csak mivel annyi féle van, nem tudtam melyiket válasszam. Gondoltam a gyári beszállítóval nem lövök mellé. Pl lattam, hogy a fék az Ate, így nem is keresgélek drágábbat, ha cserélem, jó lesz az Ate. Emiatt kerestem a "gyárit".
-
Weareus
addikt
Jó lett bizony.
Amreinéket ezúton is csak ajánlani tudom. Most még kap egy olaj + olajszűrő + légszűrő + klímafilter cserét takarítással, ( üzemanyagszűrőt is cserélem) majd jövő héten utánanéznek, hogy mikor volt vezérléscsere. Fékfolyadékot akarok még méretni rajta víztartalomra. Ha ezek megvannak, akkor még a klímaventilátor nem működését kell kinyomozni. Hiába tekerem fel, nem pörög. Pedig a hideg érezhetően jön (szivárog) a rostélyokon. Ez konkrétan ventilátor/érintkezès lesz, nem tett jót neki, hogy egy évet állt.
to adp: nálam ez a Shelles dolog becsípődés, sajnos. Nem tankolok ott. Pedig könnyen lehet, hogy az üzemanyaguk minősége nem volt összefüggésben a motor járásával. De ahogy rátankoltam másik kútról, azonnal megszűnt. Szóval gyanús azért. Lehet az is, hogy a kúton nagyon a tartály aljáról kaptam épp benzint. Nem tudom. Prémium üzemanyaguk bizonyára jó.
-
daninet
veterán
A hűtő szemből nem tűnik mocskosnak persze a lamellák között lehet retek.
Viszont a motor is ezt a radiátort használja, legalábbis gondolom van benne egy külön kör a klimának és motor hőmérséklet gondom az nincsenAgyalok rajta hogy lehetne kitakaritani, a ventilátort hátulról szerintem könnyen le lehet szedni.
Magas nyomású miért nem? Hátulról meg lehetne küldeni. -
dssport
tag
Igazából már rég elérkeztünk oda, hogy privát használatra kizárólag belsőégésű motorral szerelt autót nem gazdaságos fenntartani. Ami az elmúlt 5-10 évben van az hattyúdal.
Ezen felül bátran állítom, hogy a felhasználók 70%-a nem is rendelkezik alapvető műszaki beállítottsággal. Olyan apróságokra gondolok, hogy hidegen nem verem neki, alacsony fordulaton nem erőltetem, stb...
Miért ne padlózzam?!?!?! - hiszen elkések
Miért cseréljek gyakrabban olajat?!?! - hiszen az drága
Miért ne használjam a váltássegédet?!?!?! - hiszen ha erőltetném 6.fokozatban 40km/h-nál dombon felfelé akkor nem jelezné, hogy kapcsoljak fel 6. fokozatba HAHÓÓÓ
Miért is figyeljek bármire?!?!?! - hiszen az autó van értem (igen lámakutya de az autó javítása pénzbe kerül amivel a drága munkaóráidon keresztül közvetve az életeddel fizetsz)A linkelt videóban szereplő 2.0 focusban ha jól emlékszem 240-nél volt generál de addigra 1liter/1000km olajat belelocsoltak. Tegyük fel, hogy 200-tól kezdte leginkább enni, a gyártó/első vásárló ilyenkorra már rég elengedi a jószág kezét. A baj tehát a centrumtól ismét keletebbre keresendő, amikor valaki Magyarországon -mint én- használtan akar autót venni és csalódottan lapozgatja a szervizek által harmincezrenként televert dokumentációt, majd a lelki szemei előtt látja, hogy milyen világ lehet a motorban - a kintiről nem is beszélve -.
-
SRII
őstag
Mindig csak és kizárólag amióta megvan omv max motion megy bele és az elején fullra tankoltam kattanásig ment a pisztoly, de most már csak mindig háromnegyedéig kb kicsit feljebb mert olvastam,hogy ha tele tankolja az ember gyereke hibát dobhat ki, kb 2 hónapja csak is kizárólag háromnegyedéig vagy kicsit feljebb.
kb havonta egyszer autópálya és 140km/h 200km megyek vele, kicsit kikormolom..ffodi
Injektor és kipufogó érzékelőt dobott ki utolsó előtti diagon, az utolsóm már csak injektor és nem is megy ilyenkor az egyik henger.
Pont fordítva, mikor lézengtem 40-50 km/h akkor dobta be a motor szerviz hibát, a többi hibát sebességváltó szerviz és antitskid bedobta már 30 nál is és 140 is... -
Viktor8.
tag
Rendben, köszi a segítséget, remélem megszűnik a hang ha cserélek coolert.[Ezt a hangot adja a turbó]
-
rayoliviero
veterán
Megkérdeztem a Volvo Galériát, azt válaszolták:
"A Generátort meghajtó szíj csereperiódusa 90000 km.
Az AC kompresszort meghajtó szíjnak a vezérműszíjjal együtt 180000 km."Nálam 153 000-nél volt cserélve a vezérműszíj készlet (VKMA0620) és ékszíj (31325042 cikkszámú). Viszont ékszíjból csak egy szerepel a szervizkimutatáson. A generátor szíj az biztos, hogy ki lett cserélve, mert látja a szerelőm, hogy jó állapotú, szerinte cserét nem igényel.
Akkor ez az AC kompresszort hajtó szíj belül van, amit nem lehet látni, ha belenézünk a motortérbe? Az AC kompresszor szíjszakadás is ugyanolyan komoly károkat okoz, mint a generátor szíj szakadása?A kocsimban most van 216000, elvileg még nem kellene cserélni benne ékszíjakat sem, ha a Volvo Galéria válaszát veszem figyelembe és ha kicserélték 153 000-nél mindkét ékszíjat, mert ugye a szervizkimutatáson csak egy ékszíj van.
-
Az elég rossz arány lenne, ha mindegyik elrepedne 120k-nál, valószínű nagyobb visszhangja lenne. Ettől függetlenül nekem is mondta egy pécsi volvora szakosodott szerelő, hogy előfordulhat. Abban bízom, ha 277k alatt nem esett szét, akkor talán már nem is fog. (koppkoppkopp)
-
runner 125
nagyúr
Sajnos én is kivoltam tőle, h még a T6 is 4 henger.., de mára már egészen megszoktam. Annyira jó lett a zajszigetelése, h padlónál is allig hallatja a hangját, noh meg a váltó is piszok gyorsan dolgozik, és cserébe megvan az ereje az ugyanúgy. Viszont a külső forma, a belső enteriőr, minden más annyira brutál jó lett, h a motor ezen kompromisszumát feledteti az emberrel, legalábbis én így vagyok vele.
FeRRaR1
Ebben a formában is gyönyörű.., sőt, szerintem az új formanyelv fehérben, R-Design felszereltségel a legszebb, én is azért vadásztam olyanra.
Nah de mesélj róla kicsit részletesebben. Milyennek találtad a motort, váltót, V8-cal összehasonlítva h látod?Apropó, Polestar felnik fentvannak már?
-
A dolog csak a V60 PHEV kompresszorára értendő. A V60Service elmondása alapján máshogy tolerálják bizonyos autók ugyanazt a töltetet. A töltet mennyiségének finomhangolásával lehet eltüntetni, vagy minimalizálni a kerregő hangot ami csak AC töltés közben jelentkezik néha. Ilyenkor ugye bekapcsol a kompresszor, hogy hűtse az akkupakkot, főleg ha zárt helyen töltődik az autó. A hang a töltés egyes szakaszaiban jött elő, megfigyelésem szerint alacsonyabb (8-10A alatti) töltőáramoknál, szóval a ciklus elején meg a vége felé szokta csinálni.
Arra nem kérdeztem rá, hogy az enyémnél töltöttek e rá, vagy engedtek e le belőle.
-
Pety
senior tag
De gondolkodtam,csak rettentő drága
(+5-6kEur)és akkor még csak ilyen 120-150eKm futású autó van.Azt hiszem az is euro 5 normát tud csak ,ráadásul az áram itt kb 3*annyiba kerül mint Mo.-n.Szerintem az itt nem kifizetődő illetve nagyon ritkán használnám városban,inkább jelentős futás ez a napi 30km oda vissza a melóhelyre,néha családdal erre arra szintén országút ,autópálya,hetente 1-2 bolt 5-10km.
-
Pety
senior tag
Bocs akkor részletesebben,Németországban élek jelenleg.
Ha jól tudom az csak Euro 5-ös-t normát tudnak ,illetve nincs is nagyon már 2015-től csak 4 hengeres, főleg kevés kilométerrel(~80eKm max)vagy nem eladók.
[Ezt] próbáltam egyébként sajnos ami a képeken nem látszik egy borzasztó csúnya karistolás van a bal első ajtón persze ez náluk "sérülésmentes" illetve több kisebb is amivel épp együtt lehetne élni ,árból sem engedtek ezért hagytam, mindegy majd lesz másik bár nem nagy a felhozatal a 3 németből hasonló évjárattal ép 5* annyi van.
Azért érdekelne pár tapasztalat ezzel a motorral szerelt változatról ha van. -
No, megnéztem a felsoroltakat, minden oké volt, illetve a szaki (Mátrai Zoli, V60service.hu) átnézte nekem az autót, gyakorlatilag az volt a verdikt, hogy ha tetszik, akkor vegyem meg mert nagyon szép állapotban van, de 180 ezernél vezérléscsere (165 van benne most), és lehetőleg most azonnal kompresszor + klímaátmosás (ez utóbbi PHEV betegség, ha valakit érdekel írok róla bővebb infókat), illetve észrevette, hogy kopott a csapágy a generátorban, ezt szintén mielőbb cserélni kell, de szerencsére nem egy nagy tétel. Végül megállapodtunk, és lefoglalóztam. 1 hét múlva veszem át, egy örökkévalóságnak tűnik
-
Köszönöm! Mindenképpen beszámolok majd a tapasztalatokról
Az első utam abba a szervizbe fog vezetni ahol az átnézést is csinálják, és akkor a klíma átmosás (plug-ineknél típushiba) mellett megkérem őket az említett szíj cseréjére is (+ persze folyadékok és egyéb alapvető dolgok). Illetve az említett dolgokat is megnézetem (vízhűtő, csövek, stb..).
-
sfdrakex
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Weareus
addikt
Annyi hogy kezdj el gyűjteni a kettőstömegűre.
Nemááá. Az kissé overkill.
Érdekeség: vízszintes, álló helyzetben nyisd fel a csomgatérajtót, ekkor szabad remegni az ajtónak.
És a remegés az nem lehet még motortartó bak?
Az S80-am is rezonált - még ahhoz képest is, hogy dízel - és - mint kiderült - az összes motortartó bak kb. le volt nullázva benne...
Azért köszi az infót.
-
tibor.sz
tag
Mondjuk nálam nem volt teljes (átmosásos) váltóolaj csere 12 liter olajjal, hanem csak a sima egyszerű mezei "leengedős" 5 liter olajjal. Remélem ártani azért ez sem árt. A váltónak nem volt semmi problémája, csak már 120.000 km van benne és még nem volt cserélve. Ilyenkor is ki kell nullázni?
-
tibor.sz
tag
Igen, a Nissens ajánlották már nekem, de az persze nincs a Bárdinál (azaz nem tudom kedvezménnyel megvenni), másrészt a szintén itt, molnarpeter által ajánlott alkatreszek.hu-n 7 különböző típust dob fel Nissensből az autómhoz 39 és 54 ezer Ft közötti áron. Tehát abból is melyiket?
Koyorad-ról senkinek nincs infója? Mert az a Bárdinál nekem kb 22 ezerbe fájna, ami azért mégsem mindegy.
-
csipszikutya
senior tag
Lehet megkereslek miattuk
Mert megjártam a németeket, de nem volt eseménytelen.
Kiértem a németekhez és 50 km mulva kb 2 ora 140es tempomat utan elkezdett rázni. Megálltam leállon, P-D és mentem tovább. További 1800km alatt hazáig nem rázott.
Erre hazafele Nürnberg elött azt vettem észre egy épitkezés után, hogy nem birt menni. Lepadloztam 80nál aztán vissza dobta magát 3ba és kb 5 perc padloval elérte a 130at. Kis dombon felfele lassultam
90km mulva megálltam tankolni aztán mintha mi sem történt volna ment tovább. Elötte persze azonnal megálltan, pihentettem 10 percet de semmi.
Most még erösebbnek is érzem mint volt.
Belém hozta az ideget, hogy csak sik uton volt hajlando gyorsulni ugy, hogy a kis városi 106os 50lovas peum legyorsulta volna és volt akkor még hátra 900km...
Holnap hivom a volvo központot, hogy adjanak idöpontot egy full átnézésre mert elegem van -
TheMarci
addikt
Ezzel egyet tudok érteni, 10 éves a v70-em, én is azt javaslom mindenkinek, aki kérdezi, hogy akkor vegyen ilyen használt kocsit, hogy ha nem gond esetleg a havi 100k kiadás pár hónapon át. (szélsőséges eset, de volt rá példa, hogy időszakos szervíz szűrőkkel, meg tudom is én mivel 100k körül, elöl valamit cseréltek a futóműben 100k, és még valami volt szintén hasonló áron, talán fékek) Mindenesetre nem Skoda, Opel, vagy VW árak vannak.
-
sasa134
addikt
Köszönöm a reagálást.
Mit értesz "régi D5" alatt? az a 185 lovas volt, nem?
Sztem nem volt törve, persze meg kéne nézni ( ha erre gondolsz: először nekem is furcsa volt a jobb oldalán az index felett a sárvédő és a motorháztető találkozásánál lévő "rés" de elnézve több másik autót, mindegyik ilyen)A drága meg relatív, ha megkímélt és rendben volt tartva, nem bánom (tudod: "ami drágának tűnik, vedd meg").
-
molnarpeter
nagyúr
Túlnyomás miatt gondoltam belülre, inkább kinyomná talán, tubeless foltok is belső oldalra mennek
-
lorcsi
veterán
ok, így már értem
első körben az újak között néztem szét
ott nem láttam akcióstde a hahau-n jól bezuhantak..érdekes amúgy..
mindig mondják, h a piac árat...és itt meredek volt az esés..mintha lenne ezekkel valami baj..vagy csak rémeket látok
külsőre az olcsóbbak is jól néznek ki..semmi lelekottság -
Weareus
addikt
Köszönöm.
A próféta szóljon belőled.
Ismerősömnél fogjuk/fogják karban tartani, akik előre közölték, hogy lyukas fűtőradiátor esetében a bontást nem garantálják (részben baráti alapon megy a történet, és hát ugye az idő...).
Maga a motortartó bak csere is xopás (nem csak a hely hiánya miatt, de az egyik motortartó bakot csak ebay-ről lehet beszerezni...). -
person
senior tag
Ha a szerelőkre hallgatnék valószínűleg én is csak az akksikat cserélném, rosszabb esetben tréler..
Három szerelőből kettő szerint ez még normális érték, ha majd világít a töltésjelző akkor foglalkozzak vele.
Persze újabb autóknál tudom, hogy akár normális is lehet, van, hogy fogyasztó nélkül, akku jó töltöttségi szintje mellett akár teljesen leveszik a töltést. -
Johnny_vT
senior tag
Ahogy írtam, én sem vennék ilyet, mert komolyabban 2005-től nézem az eladó példányokat. Ráadásul ennyi pénzért gyönyörű állapotú és jól felszerelt 2005-ös T5-öt hirdetnek tőlem 300 km-re
Viszont Drezda 100km-es közelében ez az egyetlen eladó példány, ide még akár munka után is át tudnék ruccanni, hogy legyen kézzel fogható tapasztalatom a dolgokról.
Emiatt azt sem tudnám megmondani, hogy 140 ló elég-e. Ha nem lenne, azt fel lehet programozni 170-re, mert ugyanaz a hardver.
-
Atomgeszi
nagyúr
HAHU-t néztem egyelőre, igaz nem égető szükséglet a váltás.. Főleg,hogy most kap 2 év műszakit a V40, meg minden rendbe lesz téve rajta, amit úgy mondanak, hogy cserés.
Semmiképp sem akarok visszalépést, szóval minimum olyat keresnék, amiben minden van. Ülésfűtés, digitklíma, a sok 3 betűs, ködlámpa, normális belsővel. Nehéz. Ja meg nekem a kék vagy a fehér, vagy fekete, esetleg a sötétszürke tetszik. A grafitszürke XC90-ből sem V70-ből nem tetszik.
-
Johnny_vT
senior tag
Az ülés oldalsó műanyag bizbasza nálad bírta, vagy idő közben cserélted?
A gondozást biztosan megadnám neki, de ugye én is csak hozott anyagból dolgozhatok
A bontókban ki tudja milyen állapotúak az elemek, de B-tervnek tökéletes.
A családban csak bátyámnak volt egy darabig bőrüléses E46-osa, de azon elég hamar túladott. Majd utána kell néznem mik a legjobb módszerek, ami lehetőleg idővel és pénzzel is spórol
A mostani Astrám belső csinosítgatásáról már régesrég lemondtam. Motorikusan még mindig kiváló (1.6 16v EcoTec), de az ülések romokban, a huzat szakadt, az ajtókárpitok örökfoltosak, a műanyagok karcoltak, váltószoknya már kvázi nincs. Az utasoldali ablak házibarkácsban villanyosítva lett egy korábbi tulajnál, ennek a kézifék mögött van a kapcsolója ami kilóg és kontakthibás. A vezetőoldalinak csak a kapcsolója van meg, de nincs bekötve, így kézzel kell tekerni, de a sok szétszedés miatt az is lötyög ezerrel.
Mindennek a tetejébe egy időben kabrió is volt már a kocsiNem viccelek, rácsúszott a hó egy háztetőről Pesten és összes ablak ki, teljes megrogyás. Le kellett vágni az egész tetőt és másikat odahegeszteni, valahonnan azóta is befolyik a víz a csomagtartóba
Ha én vettem volna, kétszer is eladtam volna már, de örököltem (még mindig apám nevén van), így inkább tűröm -
Johnny_vT
senior tag
Kíváncsi vagyok a véleményedre, kifejtenéd?
IS250-eket néztem 2007-2009 körüli évjáratban. Eredetileg nem volt szó róla, hogy eközül a kettő közül akarnék választani, ezért is lehet, hogy nem egy liga.
Ami nyilvánvaló eltérés, hogy a Lexus "csak" 208 ló, hátul kapar, hátsó ülés jóval szűkösebb, a formaterve sokkal modernebb (nekem tetszetősebb), a belső tér szintén modernebb (nekem). Szívó V6 mozgatja és bár sportosnak van beállítva, elmarad a hasonló képességű pl. BMW-ktől dinamikában, cserébe kiemelkedő kényelmet, minőséget és megbízhatóságot kínál. A szervizszámla meg márkához méltó: érdeklődésemre egy márkaszerviz írta, hogy pl. két első lengéscsillapító 440 EUR-tól, vízpumpa 200 EUR-tól, első fékek betéttel 270 EUR, hátsó 220 EUR.
A Volvo-ról a külsőségek nem mondhatók el (bár ez szubjektív), ami viszont mindenképp igaz, hogy nincs semmilyen felsőbbrendű, vagy "béemvés" megítélése még a 300 lovas R változatnak sem (ami amúgy kifejezetten a sleeper kategória véleményem szerint és ez kurvára tetszik benne
). A fotelek az összes hallott vélemény alapján fejedelmi kényelmet adnak, a belső tér tágas(abb), az ergonómia kiemelkedő, a csomagtartó nagyobb, a biztonság kiemelkedő, a sorötös motorokról meg legendákat zengenek. Amivel még nem vagyok megbékélve az a múltszázadot idéző műszerfal és középkonzol, illetve minden támogatás ellenére kicsit ódzkodom a turbó-AWD-automata váltó triótól (a manuális még ritkább).
A Lexushoz hasonlóan ezzel sem fogok szerelőhöz járni kéthavonta, ellenben homlokegyenest más az üzenete egy S60-nak, mint egy IS250-nek. Az S60 a saját és ismerőseim szemében stabilitást, biztonságot és egoizmust sugall (elvégre a tényleges értékét és kényelmét csak benne ülve érti meg az ember), az IS pedig kifinomultságot, perfekcionizmust és burkolt extravaganciát.
Nomeg az IS eleje leérne a mélygarázs bejárójánál, még mindig ezen pörgök
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest