- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rossi
addikt
válasz
FeRRaR1 #14171 üzenetére
Persze, ezt én is akkora baromságnak vettem, hogy nem is mondtam semmit a droidnak, csak hm-ögtem egyet.
(Egyébként mérnök vagyok, imádom, amikor teljesen hülyének néz egy szerviz munkafelvevő.)Még egy esélyt kap az autó, ha a következő hónapokban check engine-t dob, akkor szerintem visszakapják az autót.
-
Tyrel
őstag
válasz
FeRRaR1 #14164 üzenetére
Ja, a japán autókat már évekkel ez előtt elengedtem, esélytelenek... Ill. gondolom egy SUV-ba, pl. egy CR-V-be még beférnék, de egy normális autóba nem. Még ha be is tudom magam hajtogatni, annyira alacsonyan van bennük a műszerfal és annyira alacsony az üléspozíció is, hogy kb. a nyakamban vannak a térdeim. Eddigi tapasztalataim alapján a Mitsubishi az aki csinált tágasabbakat, pl. egy Colt CZ3-ban sofőrként is jól elfértem, meg is lepődtem rajta.
Igazán mindenhol azt hallom hogy van az a Mátrai Zoli aki ezeknek a D6-oknak a hazai mágusa... Gondolom ha ilyet vennék az lenne a legjobb, ha vele nézetném át vagy rögtön elvinném hozzá hogy rakja rendbe, és akkor nem kell aggódnom... Ő aktív még, meg nincs fél évekre betáblázva?
-
Rossi
addikt
válasz
FeRRaR1 #14067 üzenetére
Merci?
Katasztrófa, GLE-t tesztvezettem, a beltértől elment minden kedvem attól, hogy Mercim legyen.
Meg amiket hallani, hogy milyen problémákkal hordják vissza az új autókat a tulajok, GLE AMG modelleket...