- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Weareus #10302 üzenetére
Nem kell rájuk semmi szorító, nincs bennük nagy nyomás, csak a fölösleges gázolajat vezeti vissza. Viszont be tud levegősödni tőle a rendszer, ha ott ereszt. Elteszed este aludni, reggel, meg nem hajland felébredni.
Az olajbetöltőtől a 2. injektoron kicsit hosszúak a csövek. Ne érjen hozzá semmihez, ahhoz a motoron keresztül vezető csőhöz se, mert egy dízel motor mindig rázkódik, idővel kidörzsöli a csövet. Alapszabály, hogy egy dízel motorterében mindent rendesen kell rögzíteni, mert szétrázódik.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #10230 üzenetére
Érdekes gond. Több dolog is eszembe jutott, amivel közelebb lehet kerülni a probléma forrásához. Első a kerékcsere. Felcseréled az elsőket a hátsókkal. Ezzel ki lehet zárni a gumi, felni problémájt, ha marad a gond nem ott kell keresni.
Ami érdekes, hogy csak időszakos és megszűnik magától, ha lassítasz. Ez nagyon fura.
Láttam már olyat, hogy gumisnál a levágott szelep benne maradt a kerékben és amikor olyan helyre esett, ahol teljesen összekutyulta a centírt, akkor rázott és zúgott, de minden alkalommal csinálta adott sebesség tartományban, ez a tipikus centír probléma.
Csapágy ha egyszer zúgni kezd, nem hallgat el magától. ha difi vagy váltó gond lenne, az is állandóan csinálná, nem múlna el ha lassítasz.
Búgás és remegés lehet maga valamelyik első féknyereg, ha szorul és picit befog, ekkor elkezdi főzni a tárcsát, viszont azonnal megszűnne, amint a fékre lépsz, vagy nagyon megváltozna a jelenség.
Beslső féltengely csukló is tud ilyet, ha kiszárad belőle a zsír, de mindig remegne picit, ha padlógázon gyorsítasz. Ezt is ki lehet zárni, leszedni, megkenni és a másik oldalra felrakni, megcserélni a jobb és bal oldali váltóhoz közeli csuklót, hogy a másik irányba forogjon. Ez a leg valószínűbb eddig, ha az új gumik és a gumis munkájának hibalehetőésgét a kerékcserével kizárod. Kerékcsapágyat hagynám utoljára, aztán lehet mégis az lesz, de azoknak lehet mérni az ütését. Meg kell mérni, mennyit üt a féktrárcsa, utána a kerékagy, ha tolerancián kívül lesz, párba cserélni attól függetlenül, hogy zúg-e a csapágy vagy sem.
Remélem segítettem, vagy még jobban összezavartalak?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Dell notebook topic
- Hardcore café
- Yettel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lexus, Toyota topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Intel Core I9 9900K Processzor!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest