- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Úgy értettem hogy a Volvo melyiket árulja ennyiért, mert szerintem az újhoz valót ami neked nem biztos hogy jó.
Megkérdeztem fatert, volt neki 3. Egy eredeti amit én adtam, egy eredeti ami az övéhez volt, és egy után gyártott amit kapott ismerőstől. Ebből szerinte csak egy eredeti pár van már meg a padláson, de nem tudja soha nem használta se ő se én. Megnézi, ha megvan szól.
-
Peti78
őstag
Felesleges, iszonyatosan sok idióta van arrafelé.
Más: kicsit el vagyok kenődve... azt gondoltam,az USA-ban nem lesz ilyen nehéz jó állapotú V8 S80 át találni. Igaz, csak Floridában szűrtem eddig a keresést, de egyrészt kevés van, másrészt a képeken is látszik hogy le vannak fingva. Egyet néztem meg személyesen, majdnem beleokádtam. Bezzeg 3.2 és t6 annyi van mint a szemét. -
FeRRaR1
őstag
Engem inkább elriasztott volna a motorgenerál, tudva mekkora mekkmesterek vannak némelyik garázsban. Márkaszervizben is.
Igazolták számlával? (gondolom nem)
Aki ennyit költött rá miért adja el utána? Leggyakrabban amivel találkoztam a családi kör 30 diesel Volvójánál az elmúlt 10+ évben az kezdődő turbóhiba volt. 2 alkalommal. Meg kéne mozgatni a tengelyét hogy mennyire lötyög, az elég sokat elárul.
Sebességet nem mutatja csak manuális módban. De nem éreztem soha ezt hogy látni akarnám, tegye a dolgát észrevétlenül az a legjobb. Viszont lehetne egy sport mód ahol kiírja azt adom, mert képes rá manuálban akkor gondolom szoftver kérdése és lehetne. Viszont csak akkor érdekelne ha sportmódban lenne gyorsabb váltásokkal, csak a számok miatt nem.
-
FireFox1996
őstag
Most kötöttem össze újra a telómat kocsival 8szoftver frissítés után): Phone >> Exit >> Menü >> Bluetooth >> ...
Ha ez nincs neked, akkor úgy tudod használni, bluetooth nélkül, hogy (pl. Telekomnál MultiSIM szolgáltatás) kérj a főkártyád mellé egy másodlagos kártyát (ugyanaz a telszám lesz mind2 sim-en), és akkor kocsiban akkor a 2-ik sim kártyát használod, nem kell bjalódni a bluetooth-val.Autó hirdetés: sokszor az eladó nincs tisztában a saját kocsijával, hogy mi a felszereltség. Az enyémben is pár extrával többet felsorolták a hirdetésben, csak valóságban kicsi kevesebb.
-
FireFox1996
őstag
- állófütés motortérben, bal oldalon van
- Bluetooth kihangosító menüjét pont ott fogod találni, ha ott van, felső jobb oldalon ott a Menu gomb, menj bele. De gyanítom, hogy van, mert van benne sim tárcsa, mint az enyémben is.
- Kellenie pillanatnyi fogyasztás is, bal oldali index kar végén van egy gyűrű, azt kell tekerni, vagy végén van 1 gomb, azt benyomni, és tekerni.
- jobb oldalon, 2. üléssor ajtónál, B oszlopon van egy címke, hogy mi az alvázszám, felszereltség stb.
- fokozat jelzés akkor van, ha D-ből húzod magad felé, azaz manuálisba. -
molnarpeter
nagyúr
Hideg van, majd ha 20 fokban is csinálja, akkor térjünk rá vissza
esetleg izzítót ellenőriznék, illetve egy fix parkoló helyen reggel lehetne olajszintet nézni és dokumentálni, fogyott-e belőle (ezer km-es nagyságrendben tekintve). Mennyi ideje állt az autó indítás előtt?
Azt jó lenne tudni tételesen, mit takart a motor generál. Sokaknak már egy időszakos vezérlés csere is annak minősül, de ennyiért már kijön más is. -
FeRRaR1
őstag
Én cserélném, ahogy mindig is cseréltem. Mi gondot okozhat a tisztább folyadék jobb kenés? Átmosáson mit értenek. Az tehet neki nem jót, ami a legajánlottabb megoldás az az olaj hűtő lekötése járó motorral, és addig engedni ki a régi olajat, szívni fel az újat amég tiszta nem lesz a hűtőből ami kijön. Így minden le van cserélve, megy és mozog közben a váltó, a hűtőben sem marad ott a régi mint a sok Youtubon látható módszernél...
Magát a "klasszikus" átmosást hogy olcsó olajjal megnyomják egy géppel, megint leengedik és megy bele a gyári. Na azt én sem javaslom.
-
FireFox1996
őstag
Az autómból a Vdash-nál kiolvasták a km állásokat, mert abban több helyen is van tárolva, és stimmelnek az adatok.
Az XC90-ben (dízel) automataváltó szeleptömbje kb 300-350e ft az alkatrész, hozzá kell tenni a munkadíjat. Arra kell számítani, hogy ha javítani/felújjítnai kell, akkor 500-700e ft-tól indul.
Ezért a helyedben is lecseréltetném az olajat. -
aneda
senior tag
Mikor még a gyári olaj volt benne, nagy hőségben tartós autópálya tempó után a lehajtón 5-ből 4-be váltáskor ütött egyet.
Ez olajcserével mérséklődött, de nem tűnt el teljesen, pici rántás megmaradt.
Továbbá hidegen 3-ból 4-be váltáskor megugrik a fordulat és ezért ránt is egyet, ez megvolt 240k-nál is, de azóta kétszer volt olajcsere és ennek ellenére fokozatosan erősödik a jelenség. Most van benne 370k, szerencsére csak hidegen, első váltáskor csinálja.
Olajcsere után kell az olaj élettartam számlálót nullázni.
Volvo szerint élettartam olaj van benne, csak azt felejtik el itthon hozzátenni, hogy az európai piacon... Közel keleti, ázsiai piacon a Volvo előírja a váltóolaj cserét! -
TheMarci
addikt
Utólag derült ki, hogy amikor behozták a kocsit, előtte 4xx.xxx-ről tekerték vissza 6x.xxx-re.
Erről persze az Ivancsiban, meg sehol nem szóltak, (Jó, gyanús lett, amikor pár éve minden baja is volt a kocsinak, és havonta repkedtek a több 100.000-ek rá.), de végül eljutottam a Vdash / V-Garázsba, és ő tudta valahonnan lekérni a valós állást a köztes adatokkal.
Csak kiszámolni nem volt kedvem, 512k km volt benne amikor tönkrement a váltó.
5 éve volt a javítás, 529.000 Ft volt.
-
TheMarci
addikt
Ez volt velem is, kb 400000 km-nél olajat cseréltettem a váltóban, utána ahogy azt kell tönkre is ment, elmagyarázta a váltócserés ember, hogy miért van így, de már nem emlékszem rá. A lényeg, hogy ha már olyan rossz állapotban van, hogy egy olajcserétől tönkremenne, akkor hamarosan anélkül is tönkre fog menni, szóval mindegy, hogy cserélsz -e benne.
-
FireFox1996
őstag
Váltó: mielőtt cseréltem, besztéltem 3 külön volvós szerelővel, és az egyik ezt mondta, ahogy leírtad. Csak egy hiba lehetőségként említette. A másik 2 szerelő nem mondott ilyet, és mindenki mégis javasolta a cserét. Végül Volverk-ben cserélték az olajot, akkor 278e km volt benne.
Gumi: kézi könyvben 17-20-as méretűig van felsorolva. Azt teszed fel, amelyiket akarod
Én pl. télit R17-re, a nyárit meg R18-ra teszem fel. Sokan szeretik még nagyobb méretű felnit használni, mert jól néz ki egy ilyen autón, de annak a gumi ára is borsos, pl. 20-as gumi 2-szer annyi mint a 18-as, és ha prémiumról beszélünk, akkor nem mind1, hogy 200e /szett, vagy 400e / szett. És szerintem iylen autóra ne sajnáljunk gumit, prémiumot kell megadni neki.
-
FeRRaR1
őstag
Ez akár igaz is lehetne. Ha nem lenne két nagyon nagy HA.
HA1: A Volvo nem állítaná azt hogy "élettartam olaj" van bennük és nem kell cserélni
HA2: Az erősebb motoroknál a nyomatékhatáron van a váltó, ergo alulméretezett.
Ezeket leszámítva nagyon jó a geartronic, én most ejtettem meg a 2. olajcserét, szóval a harmadik adagban fürdik.
Az egyetlen dolog ami lehetne jobb az hogy sportos vezetésnél már zavaróan lassan vált. Bár az újabbakon már van sport mód, nekem a 2007-végibe még nincs.
De egy szó mint 100, nekem a legerősebb motorral van, V8, kapja is rendesen. Viszont cserélem a folyadékot és mindig szigorúan csak bemelegedve tolom, előtte mint ha tojásokon járnék. 14 éves és 0 probléma.
-
aero.
veterán
A tiptronic az hagyományos automata, kuplung nélkül (egyébként tévesen terjedt el, a VW csoport hívta így az automatáját), a jelentése, hogy kézzel is pöckölgethetőek a fokozatok. Ami neked volt az robotizált kéziváltó, tűzzel-vassal irtani kéne.
Ezt a Volvo geartronic-nak hívja. -
FireFox1996
őstag
Féléve vettem egy 2011-es XC90-et, és már lassan 1.5M-nál tartok, hogy ennyi pluszt költöttem rá, és nem is a hibák voltak, hanem kötelező kopott cuccok: téli/nyári gumi szett, olajok csere, fékek csere, teljes vezérlés csere stb. És még nem értem a cserélendő alkatrészek lista végéhez
-
Én is a "rendbe rakás" fázisban tartok még jelenleg.
Az enyém 2008as, 185le Summum.
Vezérlés csere a héten, összes szűrő, összes olaj.
Utána fékek elöl tárcsával együtt.
Legvégén a kozmetika, bőr katasztrófa ráadásul vajbelső...Alig várom, hogy sorra kerüljön...Kívűlről polír, és a díszcsíkok. Nagyjából ennyi és szépen sorba
Egy biztos, amikor megyek autóúton és szemből előznek a menők ez az épphogy befér vagy közel van kategória, nem igazán emeli a pulzusom akkor semViszont a tisztelete megvan az úton, még a " nagy X6" stb is beenged - nem g***nek vele.
Fb csoport eléggé pörög egyébként.
-
"Nem tudom miért nem gondoltam rá." - Szia, lehet azért mert ha esetleg majd egy szeleptömb csere kell a váltóban akkor az 400k+ lesz mint nekem
Poént félre téve én parázva vettem meg egyébként, előtte egy 2006os manuál 6 seb, Toyota Rav4-em ( 2006os) volt,azon nem fostam ennyire de nem is kötődött úgy hozzám mint a dömper-emÉs amit a "FireFox1996" linkelt csoportot az egy nagyon normális kellemes tagokból áll, úgyhogy alkatrész-tanács minden lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED monitor topic
- Apple asztali gépek
- Renault, Dacia topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gumi és felni topik
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest