Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 20:29:43

LOGOUT.hu

Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55051) Moby válasza RobbyJr (#55049) üzenetére


Moby
addikt

Nem, az csak a profilokat törli.

(#55052) RobbyJr válasza Moby (#55051) üzenetére


RobbyJr
őstag

Hm. Amúgy szerintem azért nincs ilyen, mert értelmetlen, bármikor nyomhatsz egy közép állást. :))

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#55053) Moby válasza RobbyJr (#55052) üzenetére


Moby
addikt

Ha a dolog ennyire egyszerű lenne, nem tennék fel kérdést, de nem az.
Van motor center, és wheel center. A wheel centert lehet kalibrálgatni, ha az nem áll pontosan ott a tengelyen ahol kellene, és pl. a QR lite setében ez meg is történik. Viszont ha egyszer elállítod, szinte képtelenség visszaállítani úgy, hogy a wheel center és a motor center egybeessen, mert az utóbbit nem tudod hol van. És ha nem esik egybe, akkor az iracing sajnos elhúz egyik oldalra. Nem tudom miért, ők ezek szerint a motor centerből indulnak ki. Tehát a legegyszerűbb megoldás az lenne, ha lehetne nyomni egy factory resetet, ahol a wheel és a motor center ugyanott van.

(#55054) Lac-coo válasza Moby (#55053) üzenetére


Lac-coo
őstag

Motorcenter ? Ilyen motornak van közepe?
Ez a típus nem tud végtelenség korbeforogni ?

[ Szerkesztve ]

(#55055) Lincoln76 válasza RobbyJr (#55050) üzenetére


Lincoln76
aktív tag

Ok, majd megpróbálkozom újból a jövő héten. :)
De az biztos, hogy meglepődtem.
Mondtam is a páromnak (épp ott volt), hogy ennek meg milyen hardver kell az Isten.... meg! Miért? Kérdi...
Mert jelenleg jobbat nem lehet venni, mint ami ebben a gépházban van. Persze pipa voltam azért. :DDD

(#55056) RobbyJr válasza Moby (#55053) üzenetére


RobbyJr
őstag

És ezt hogy sikerült neked elállítani? Én ilyenről még nem hallottam.
Milyen bázisod van?

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#55057) Lincoln76 válasza Moby (#55053) üzenetére


Lincoln76
aktív tag

Nincs ilyen opció, szemre kell belőni, amit nem is értek, mert a G923-at meg rögtön bekalibrálta a PS5 (is).

(#55058) Moby válasza Lac-coo (#55054) üzenetére


Moby
addikt

Kell legyen egy fizikai referenciapontnak, amihez képest az elmozdulást viszonyítani lehet, vagy amihez vissza lehet térni ha bármi történik. A user-szabályzott wheel center egy logikai referenciapont, de az is a fizikai referenciaponthoz van viszonyítva.

(#55059) Moby válasza RobbyJr (#55056) üzenetére


Moby
addikt

A wheel center bárki el tudja állítani, egy gomb a driverben, vagy a kormányon.

(#55060) adrian360 válasza Moby (#55053) üzenetére


adrian360
őstag

ööö miért nem kalibrálod be iracingbe a wheel centert, és akkor az se fog elhúzni ?

(#55061) Moby válasza adrian360 (#55060) üzenetére


Moby
addikt

Azért, mert az iracing a kalibráció során a motorcentert veszi figyelembe, nem a wheelcentert.

(#55062) biker válasza Moby (#55061) üzenetére


biker
nagyúr

Sose volt ilyen bajom. Nem egyszer nyomogattam a centert már, de mindig jó volt

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#55063) Lac-coo válasza Moby (#55061) üzenetére


Lac-coo
őstag

Szimetrikus a setup az autón?

Mondjuk nem értem miért nem határozza meg motor inicializalasi pontnak a kormany közepét, mikor megadott neki....

[ Szerkesztve ]

(#55064) Moby válasza Lac-coo (#55063) üzenetére


Moby
addikt

Persze. Megoldottam "érzésre", de jóval egyszerűbb lenne, ha erre adna lehetőséget a fanatec. Nekik se kerülne nagy munkába, mégha ezt nem is hasznánák túl sokszor. Vagy egyszerűen csak a factory reset megtenné ezt is.

(#55065) Lincoln76


Lincoln76
aktív tag

GT7 alapján lőttem be középre, ha fél milit is nem jó helyen van, már jelzi.
Nem is értem, hogy a Fanatec programban ilyen mi a lófüttyért nincsen... :U

(#55066) adrian360 válasza Moby (#55061) üzenetére


adrian360
őstag

de tökmindegy mert ott te tekered ide oda a kormányt, és oda rakod a közepet, ahova ne szégyelled.

(#55067) Moby


Moby
addikt

Cameronné asszonyság kiszállt, abbahagyta a versenyzést, jórészt az iracinges közösség viselkedése miatt(ami nyilván nem korlátozódik az IR-re), amit az én nem túl régre tekintő múltammal is abszolút meg tudok érteni. Kell egyfajta idegrendszer ehhez a masszívan teljesítménykényszeres, erőszakos birkasereghez.

[ Szerkesztve ]

(#55068) Lac-coo válasza Moby (#55067) üzenetére


Lac-coo
őstag

Azmegki ? :)

(#55069) biker válasza Lac-coo (#55068) üzenetére


biker
nagyúr

Dave Cameron felesége, Mrs Dave Cam

Moby: még mindig az iracing értelmesebb mint az acc-lfm birkasereg
most a napokban két futamot mentem, indianapolis gt4 és tcr, gt4 0x tcr 1x-el lehozva, mondjuk a tcr-nél berakott egy 2200 körülu SOF ligába :)

[ Szerkesztve ]

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#55070) Moby válasza Lac-coo (#55068) üzenetére


Moby
addikt

Youtuber, Mac Evad (Dave Cameron) neje. Inkább az ura ismert.

(#55071) Moby válasza biker (#55069) üzenetére


Moby
addikt

Tudom, ezért is írtam, hogy nem korlátozódik arra, csak ő ugye azt látta főleg. Meg ugyanazok vforognak mindenütt, és bár van egy csomó normális versenyző, a többségről sajnos ez nem mondható el.

(#55072) biker válasza Moby (#55071) üzenetére


biker
nagyúr

mert ők is csak a random onlinera gyúrnak. Keresnének 1-2 profi ligát, akkor lehetne konstans emberekkel menni, kiismerni őket, stb

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#55073) f3rdzs0


f3rdzs0
senior tag

Nah ma végre otthon voltak a szomszédok (erős kifejezés 100 házzal arrébb :D), és nem a futár volt lusta, hanem aliexpress nem írta rá a házszámunk harmadik számjegyét, szóval ha valaki rendelni akar még ilyen tápot, akkor érdemes erre figyelni.

Mentem vele egy versenyt, és tényleg érezhetően erősebb és jobb a feedback. Ezt a 34 eurót bőven megérte a 8nm. Persze ha aztán ezt is megszokom akkor meg megint mehetek feljebb :))

Még lehetőségem volt azt is kipróbálni milyen amikor a falba tolnak vele - nem kellemes. (Ezután még a srác panaszkodott, hogy 2. helyről esett ki, az már mondjuk más, hogy én meg 3. és gyorsabb is voltam :DDD )

[ Szerkesztve ]

f3rdzs0

(#55074) RobbyJr válasza f3rdzs0 (#55073) üzenetére


RobbyJr
őstag

Egész tűrhetően néz ki. :K Játszál te is 2-3 órát naponta 100%-os erőséggel, hidd el fárasztó lesz :DDD

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#55075) mmdms


mmdms
addikt

A par hete linkelt marhajo vetelert elmentem tegnap, utaztunk 640 km-t, azon kivul h tobbszor is rakerdeztem es allitasa szerint az , a pedal nem a hydraulikus hanem a sima LC verzio sajnos, mindent elhozhattam egybe, tenyleg 2k euroert, sztem ez meg igy is marhajo vetel volt.
talaltam osszvissz 2db usb csatit amire mar nem bizok eszkozt, a potlasaig talan nem is hasznalom. Par kep a szerzemenyrol, illetve ezen kivul 4doboznyi tartozekot is kaptam.


Van meg monitortarto is, azt mar levettem, de baszki ez a cucc nem kerdez, mintha lebetonoztam vna olyan stabil. Most orom es bodotta’, talan ebbe nem faj ugy a derekam. :D

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#55076) Moby válasza biker (#55072) üzenetére


Moby
addikt

Igen, ez lehet megoldás.

(#55077) zsozsa74


zsozsa74
senior tag

A héten 4 nap alatt megérkezett az Rseat Europe-tól rendelt hárompedálos, inverted (ezt hadd írjam így) Simagic P1000-es pedálsorom, 2 haptikus reaktorral (nem röhög, ez a neve!) és egy (kamu) hidraulikus kittel.

A tervem az volt, hogy röviden kipróbálom az alap pedált, hogy úgy milyen, aztán feldobom a fékre a hidrulikát, hogy lássam mi a különbség, vagy hoz-e bármilyen pluszt. Így is lett.
A minőségérzetről tényleg csak szuperlatívuszokban tudok beszélni a pedál kapcsán. A kialakítás, az anyaghasználat, a kivitelezés, a könnyű alakíthatóság minimális mennyiségű szerszámmal (amit biztosítanak is hozzá minden létező csavarral, núttal, kábel menedzselő cuccal együtt), az itt mind együtt van. Én gyűlölök barkácsolni és szerelgetni, de itt annyira adta magát egypár dolog, olyan okosan dizájnolt az egész, hogy szinte minden állítgatási lehetőséget kipróbáltam just for fun, még ha később vissza is állítottam. Persze ha egy szerelnivaló dolognak lehet rosszul is nekiállni, akkor én 100%, hogy így teszek, itt is belefutottam ilyenbe, vagy saját figyelmetlenség miatt, vagy a kapott leírás hiányossága miatt (ez azért mínusz pont), szóval youtube-oztam bőszen néha, de aztán átvergődtem mindenen.


A pedálfejek (is) annyira igényesen megmunkáltak, hogy bár cipőben vezetek, most többször is hanyagoltam a csukát, olyan jó érzés zokniban is hozzájuk érni. Ugye van az előző P2000-es modelljük, ott elég sok kritika érte azt, hogy a vezérlő elektronika egy különálló átlátszó műanyag dobozban van, amit helyezz el, ahova gondolod. Ez érdekes húzás volt annak a pedálnak is az egyébként nagyon minőségi kivitelezése mellet. Na itt már nyoma sincs ilyen meggondolatlanságnak, szépen el van pakolva minden a pedál plate-ben.

Az már csak mellékes, és eskü, hogy nem volt köze a választásomhoz, hogy piros(as)-fekete színű a pedál minden része, mint ahogy a cockpitemben és a környékén is. Ja és jó sok Simagic-es matricát is kaptam hozzá.

A korábbi pedálom egy hagyományos kialakítású Fana V3 volt immár 8 éve, BPK-val és Sim3D rumble motorokkal felpimpelve. (És nem volt loadcell törésem!) Szóval ehhez tudok igazán hasonlítgatni. Az igazság az, hogy tök elégedett voltam vele, de a szimes betegség, hogy kipróbálnék valami újat (szebbet, talán jobbat) engem is elkapott.

Szóval amitől rögtön más lett az egész, az az inverz pedálállások. Egy pillanatig szinte furcsa volt, teljesen újszerű és valahogy természetesebb, tisztább-szárazabb érzés volt, de mindenképp jobb (ami persze olyan szempontból nem újdonság, hogy hát a Totojámban is így vannak a pedálok, ugye...). Okos YT-erek szerint ez fajta pedálnyomkodás kevésbé terheli a térdet (hát erről majd pár nap vagy hét múlva nyilatkozok), nyilván az is számít, hogy milyen keményre állítja az ember az elasztomereket, vagy jelen esetben a kis gumi baszokat, merthogy itt abból lehet kialakítani a Simagic angol tudósai szerinti 27648 féle kombót.

Négy külfönféle erősségű gumi gombocska van, meg van fém gombocska is, ami ugye rugalmatlan. Na hát én ebből a 27000-ből olyan 4 félét próbáltam ki, mire a nekem tetsző máris összejött . Igazság szerint végül visszaraktam a default-ot a csőbe, mert az jött be leginkább. A gázon az erősebb rugót hagytam, de egy picit még lehetne erősebb is miattam. Nagyon király simán jár a gázpedál, tudom, hogy sima és sima közt nehéz különbséget tenni, de valahogy (lehet placebo hatás, és az elqrt pénzmennyiség váltja ki) simább, mint a V3-é volt, jobb vele a fíling.

A kuplungra is rádobtam az legerősebb rugót a háromféle közül, így legalább halkabb lett, mert a gyengébb rugókkal rendesen meg lehetett küldeni és nagyon hangosan csattant a végén, pedig állítólag ezt a problémát már orvosolták a P2000 óta, de akkor felmerül a kérdés, hogy az milyen hangos lehetett. Szerencsére nálunk nem gond a szimes hangzavar, a gardróbszobába vonultam önkéntes számüzetésre és ott nem zavarok senkit. A V3-nál nem volt ilyen hangprobléma az biztos. A pedál amúgy jól hozza a kuplung benyomás két fázisát, a végső csatton kívül minden oké vele. Amúgy erre rakták a legkeskenyebb pedálfejet, de tök jó, hogy a legfontosabb cuccnak a féknek (a legnagyobb fejjel) így több hely jut.

Na és akkor fék. Tehát hamar megtaláltam a default gumigomb kombót (ami a Simagic oldal leírása szerint a GT4-es verdák fékjévé teszi hasonlatossá. Ám legyen, elhiszek bármit, pont annyi GT4-et vezettem, mint F1-et..) Ezzel volt nekem a legprogresszívebb az érzet és nem volt kőkemény, de puha sem, olyan pont jó, tudjátok... :D Igaziból nagyon jó volt vele menni, pont mint a BPK-s Fanámmal, nem számítva az inverz pedálállásból eredő kellemesebb érzetet. Egy órát mentem így, nagyon hamar otthon éreztem magam. Nem is tököltem tovább, felszereltem a hidraulikus kitet.

És ha már ki kellett szednem a Simetik K2-es cockpitem elég szűkös pedálteréből az egész cuccot, ami igazi pain in the ass folyamat, akkor már kihasználtam az alkamat, hogy egy-egy lukkal kifelé átraktam a kuplungot és a féket is, így szellősebb lett a fék körül, már biztosan nem érek hozzá a kuplunghoz, ha "kétlábas" verdával megyek. És heel-toezni is kényelmesebb lett.

Felszerelés és visszahelyezés után rögtön kaptam egy szívrohamot, mert a pedál egy fél-egy cm-et úgy magától beesett, nem volt tartása, szerencsére valami rémlett a Race Beyond Matter srác rivjújából, hogy van ilyen, gyorsan meg is néztem és hát valóban neki kell állni csavargatni egy csavart, meg a cambert, hogy preload-ot adjunk a féknek. Na ez sem szerepel az install guide-ban. (Még egy mínusz) Szóval sikerült feszessé varázsolni a pedált, de emiatt már nem akartam megint kiszerelni a cockpitből és vért izzadtam, míg megcsináltam, mert alig lehetett hozzáférni így. Utólag már tudom, hogy ismételt ki- és beszereléssel együtt is kb. egyharmad idő alatt és tizedannyi k. anyázás nélkül végeztem volna a melóval.

Na és végre nekiállhattam önfeledtem hidraulikázni. Az van, hogy nem is tudom, hogy mit vár az ember tőle, hogy mennyire lesz más, nyerünk-e vele tizedeket, vagy csak plusz élményt ad vagy esetleg egy jó nagy semmit. Az elmúlt napokban direkt különösen figyelgettem élőben vezetés közben, hogy milyen is a fék, milyen érzésnek kéne lenni majd. És egyébként szerintem hozza ezt, tökre olyan, de ez is nagyban függ a választott gumigomb kombótól. Alapvetően az határozza meg az érzetet. Miután Biker fórumtárs itt többször kifejtette gondolatait a kamu hidraulikákról és igaziból tök logikus, amit mond, plusz a valódi hidraulikus rendszerek, 2-szeres, 3-szoros áron kezdődnek, nagy meglepetések nem értek.

Erősen gondolkodtam vezetés közben, hogy mit ad hozzá vagy egyáltalán bármit ad-e hozzá. Szerintem (talán) jobban hasonlít az érzet a valós fékekhez, ez az egyik, a másikra pedig több óra vezetés után eszméltem rá, hogy sokkal, de sokkal jobban megy a trail braking vele. Hogy ez a hidraulikának köszönhető-e, nem tudom 100%-ra megmondani, mert anélkül egy órát autóztam csak, de anélkül végül is olyan volt, mint a V3-al, amiben meg több ezer órám van, és annál sokkal jobban, valahogy természetesebben megy a trailbraking már pár óra használat után is. Márpedig ezzel súlyos századokat lehet nyerni! :D

Ahogy RBM mondta, nem világmegváltás a hidrulikus kit, és tökre egyetértek vele. De mégis talán egy kis plusz fílinget ad az egészhez. De ha nincs se hal bele az ember, szóval ez tényleg attól függ, hogy szeretne-e erre is elcseszni az ember egy jó 200 eurót. Ha nem, attól még mindig tök jó ez a pedál a korábban leírtak miatt. Mindenesetre én magam akartam megtapasztalni, hogy milyen és ez most megtörtént. :K

Na de, ezzel még nincs vége, mert még vannak a haptikus reaktorok, amelyek ABS, TC, és egyéb hatásokat hivatottak mímelni. Én kettőt vettem, egyet a fékre, egyet a gázra, a kuplungra nem sok hasznát láttam. Ezek is gyönyörű forma és színvilágú kis eszközök, jól kitalálva, hogy hogy szereljük fel a pedálfejek mögé őket. A Fanán a Sim3D kiváló brutál erős rumble motorjait használtam eddig a SimHubbal. Az idők során nagyon fontosak lettek ezek a visszajelzések, főleg a kerékblokkolás, vagy kipörgés gyors észlelése miatt (shakerekkel együtt). A gyári szoftver, a Sim Pro Manager sajna egyelőre csak ABS és TC hatásokat tud rávarázsolni az eszközre, ámde pont a napokban jött ki a SimHub új verziója, amivel ismét minden jól megszokott effektet élvezhetek a reaktorokkal.

Gyorsan le is töltöttem és ráraktam a wheel lock, wheel slip, ABS és TC funckiókat a megfelelő pedálokra. Igaziból pont ugyanolyan jó, mint a rumble mocik voltak, persze itt a motor kialakításánál fogva pl. az ABS az jóval életszerűbb érzetű, de egy kipörgés pl. a rumble motorral volt jobb. Talán itt kicsit gyorsabban reagál az eszköz (nincs késés a felpörgés miatt, ami persze ott sem igazán jelentős). Azt tudom mondani, hogy nagyon jók. Remélem az élettartamuk is jelentős, mert nálam aztán mennek állandóan.

Ja a szoftver, ha már említettem a Sim Pro Managert. Na itt aztán mindenféle görbéket varázsolhatok a fékre, gázra. A Fana szofverében valamiért nem volt ilyen lehetőség, pedig manapság már alap lehetne. Minap voltam online versenyen pont egy olyan géppel, ahol jól jött volna egy nem lináris gázadás az állandó durva hátsó kerék kipörgés miatt, alig tudtam elindulni a géppel. Most már ez is meglesz!

És akkor a nagy kérdés, hogy megérte-e, a szállítással együtt 1160 euró. Hiszen itt a hasonlítgatás során általában azt írtam, hogy ebben, meg abban a Fana v3 is pont ilyen jó volt. Na most ez nagyon szubjektív.

Amiért nekem(!) biztosan megérte (kb. fontossági sorrendben):

- az inverz pedáláállás és az ebből fakadó természetesebb (talán térdkímélőbb) érzet
- brutál minőség, "built like a tank" tipikus esete (talán megint egy 8 évig pedál lesz nálam)
- (kamu) hidraulikus érzet (trailbraking)
- haptikus reaktorok
- egyszerű testreszabhatóság
- kinézet (jó tudom, kövezzetek meg érte!)
- újdonság varázsa (vagy ez volt a lefontossabb? :D )

Részemről mindenesetre ajánlott a cucc! Ha valakit érdekel és kipróbálná, akkor szívesen látom. :)

[ Szerkesztve ]

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#55078) Találtgyerek válasza zsozsa74 (#55077) üzenetére


Találtgyerek
addikt

Köszi a részletes beszámolót! :R
Lehet nekem is meg kellene próbálkozom egy fordított pedállal? Bár most a puhább elasztometerekkel nem fáj a térdem.

06-3o/9759I39

(#55079) biker


biker
nagyúr

Rennsport új autó: porsche cup

Kezd ez is az ACC-s padlófék-padlógáz jellegű lenni. Nem tetszik! Ez kontroller szint, max abs, 100% fék, és mivel Löhner szerint 1% gáztól 100%-ig ugyanolyan alulkormányzott a kocsi, legjobb ha mielőbb padlógázt adunk.

Köszi, nagy szimuláció. gumihang továbbra sincs

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#55080) biker válasza zsozsa74 (#55077) üzenetére


biker
nagyúr

köszi a beszámolót. Nekem az a fura, és kérdéseket vet fel, persze lehet ugyanaz történik, hogy miért kétféle megoldást alkalmaz a P1000 és P2000 pedálokon?

P1000-nél a pedáltest bekötési ponton méri az erőt a loadcell, és a mozgást befolyásolja a hidraulika és az elasztomersor, míg P2000-nél a pedál nyomja az olajat ami nyomja a rugósort aminek a végén méri az erőt a loadcell.

Szerintem P1000 hitelesebb lehet, mivel nem vész el az erő, nem késik annyit mire a pedáltengely>hidraulika1>cső>hidraulika2>rugósor>loadcell lánc végén megjelenik.
De ez csak elmélet, természetesen

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#55081) Bandit21 válasza mmdms (#55075) üzenetére


Bandit21
addikt

Szép szett, a csl dd hez milyen táp van?

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#55082) zsozsa74 válasza biker (#55080) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Hát a p1000-es (bár elvileg ez a kistesó) minden moduláris cuccal együtt többet tud, mint a bátyus (kivéve, hogy a gázon nincs damper, szerintem ez lesz a következő, amit kiadnak hozzá), előrelépett formában, összeszerelési minőségben, alakíthatóságban., szóval lehet, hogy a hidraulikus részét is valamelyest előrelépésnek szánták...

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#55083) PapírVilla válasza biker (#55079) üzenetére


PapírVilla
tag

Kicsit túlzásnak érzem az ACC "padlófék/padlógáz" megfogalmazást. Menjél már végig pl. Suzukán kupás Porsche-vel értlemes idő alatt így... :)

[ Szerkesztve ]

(#55084) biker válasza PapírVilla (#55083) üzenetére


biker
nagyúr

Mivel abban noabs notc ha jól rémlik, nehezen kapcsolom a témához.
Ellenben hasonlítsd össze a normal gt3 porschet acc/iracing/raceroom trioban

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#55085) adrian360 válasza PapírVilla (#55083) üzenetére


adrian360
őstag

nézd meg a linkelt videoban a fékezések típusát mértékét. ehhez nem kell load cell pedál :)

(#55086) PapírVilla válasza biker (#55084) üzenetére


PapírVilla
tag

ABS van benne.

(#55087) PapírVilla válasza adrian360 (#55085) üzenetére


PapírVilla
tag

Kipróbáltam a Rennsport-ot, nem tetszik, de még biztos fejlődik.

(#55088) mmdms válasza Bandit21 (#55081) üzenetére


mmdms
addikt

Mindkettohoz 8-as

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#55089) zsozsa74


zsozsa74
senior tag

Fanatec puzzle nr. 3. :D

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#55090) Bandit21 válasza PapírVilla (#55087) üzenetére


Bandit21
addikt

Az ffb csak nekem fura?
Olyan mintha minden második tizedmásodpercre kihagyna.

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#55091) Bandit21 válasza mmdms (#55088) üzenetére


Bandit21
addikt

Két bázis volt a szettbe?
Azt nem is láttam.

Közbe látom előtte is volt már.

[ Szerkesztve ]

regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

(#55092) Moby válasza zsozsa74 (#55089) üzenetére


Moby
addikt

Ez a wheel side QR, az első volt a base side, de hogy mi volt az a második, az továbbra is rejtély :D Valami izé.

/lehet az eurokötegek, amibe kerülni fog az egész :DDD

[ Szerkesztve ]

(#55093) RobbyJr válasza Moby (#55092) üzenetére


RobbyJr
őstag

Ekkora feneket keríteni neki, kicsit túlzásba viszik ezt az őskoros témát ;]

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#55094) András12345 válasza RobbyJr (#55093) üzenetére


András12345
aktív tag

Aztán a végén jön egy Coming Soon TM megint :C :C

(#55095) Lac-coo


Lac-coo
őstag

Ha van esze a Fanatecnek ez még mindig nem tökéletes QR, hisz el lehet adni bármennyit a fanatec megszállottaknak! :D

(#55096) RobbyJr válasza András12345 (#55094) üzenetére


RobbyJr
őstag

Majd sold out, és 2024 nyarától újra elérhető státusz. ;]

Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!

(#55097) András12345 válasza Lac-coo (#55095) üzenetére


András12345
aktív tag

Lesz is vagy 300€ a base+wheelside kit sztem ha most tényleg megjelenik :C :C :C

(#55098) Moby válasza Lac-coo (#55095) üzenetére


Moby
addikt

Aki eddig vette, az nem megszállottságból vette, hanem azért, mert nem volt más. Egy QR meg nem akkora dealbreaker dolog, hogy ezért majd midenki kidobálja a sok ezer euróért összevásárolgatott cuccát, hogy aztán vegyen mnást. Ne őrüljünk már meg teljesen, ezen aztán még századok sem múlnak, nemhogy bármi. Nekem ez kicsit olyan, mint a rettenesen, hallgathatatlan angolsággal beszélő lengyel srác, aki olyan dolgokba köt bele, hogy az agyam dobom el...

[ Szerkesztve ]

(#55099) zsozsa74 válasza Moby (#55098) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Az ki? A Sim Racing Enthusiast csatornán? Róla tudom, hogy lengyel. Én szeretem az angolját. Olyan megnyugatató és megmosolyogtató. Mindennek qrvára örül! :D

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#55100) zsozsa74 válasza András12345 (#55097) üzenetére


zsozsa74
senior tag

És ha csak 200 lesz, akkor visszavonulsz, vagy mi? :D

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.