Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blokad

    senior tag

    válasz werwin #11571 üzenetére

    A készüléken kapcsoljuk ki mind a Wifi, mind a mobilhálózatos internetet (hogy pontosan miért van rá szükség, azt nem tudjuk, tegyünk így)

    A telefont csatlakoztassuk az USB kábellel a géphez, majd ellenőrizzük, hogy tényleg látja-e.

    Ha a telefont látja a gép, menjünk a frissítés részhez. Beállítások -> Telefon, és a bal oldali menüben található a frissítés menüpont.

    Készüljünk elő arra, hogy megszakítjuk valahogy a számítógépünk internetét, lehetőleg minél egyszerűbben és hatásosabban. Nem ajánlom a szoftveres megoldást, mert ott nem azonnal történik meg a dolog. Inkább hardveres úton járjunk el, például: UTP kábel, vagy éppen Wifi adapter kihúzása. Ahol ez nem oldható meg (laptop + beépített wifi) esetleg próbáljuk a hardveres wifi kikapcsoló gombot – ha van, vagy egyenesen a routert kapcsoljuk le.

    Amikor rányomunk a Zune-ban a frissítés pontra, akkor kell megszakítani az internetet. Itt több taktika is van, egyesek szerint azonnal meg kell szakítani a kapcsolatot, de van ahol a 2-3 másodperces várakozást javasolják. Mi a középutat választottuk, és olyan 2 másodperc után szinte “kitéptük” az USB-s wifit a gépből.
    Ha jól csinálunk mindent (és szerencsénk van), akkor a Zune hibaüzenet helyett (“frissítés nem érhető el”) szépen kiírja, hogy talált új frissítést a telefonhoz, és megjelenik a frissítés gomb is. Mellékesen még a telefonon is jön egy értesítés, hogy új frissítés érhető el.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés