Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

A topik célja, hogy a félresikerült üzleteket itt megbeszélhessék a felek, ha azt nyilvánosan szeretnék megtenni.

További tudnivalók >>>

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1401) smog86


smog86
senior tag

Sziasztok!

Olyan topic nincs ahol azokat lehet beírni, akik ígérnek fűt-fát, hogy megveszik a terméket, aztán arra sem hajlandóak hogy írjanak egy levelet, hogy "bocs mégse kell"... Jó lenne kiszűrni az ilyen komolytalan embereket...

(#1402) kisselandras válasza smog86 (#1401) üzenetére


kisselandras
senior tag

Nincs én úgy tudom ! ez az üzlet sajnos!
De egyébként én is jártam így nem is egyszer ;] le szartam magyarán mondva ! tanultam a hibából és aki előbb viszi azé a cucc ajánlanám neked is ! :R

Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !

(#1403) robertkill


robertkill
aktív tag

ÜDV mindenkinek!!!

Tanácsot szeretnék kérni.
Az alábbi helyzet állt fenn. Biztos történt már mással hasonló de nincs időm sajnos végignyálazni hogy mi a megoldás.

A helyzet a kovetkező:

Árultam egy processort. Tegnap megvette valaki.
- Este írt hogy "ÓÓÓ nem néztem utána az alaplapomnak és nem támogatja az adott processzort, vegyem vissza"
- Válaszoltam, hogy azért mert Ő mulasztásból nem nézett utána azért én miért vegyem vissza.

A processorra próbagaranciát szóban vállaltam ugyan de hardver hibára és nem emberi butaságból kiderült kompatibilitási hibára.
Az illető kissé furcsa stílusban és érvekkel követeli vissza de én nem érzem jogosnak valamint pár hétig nem is tudom megoldani.

Tanácsot kérnék mit tegyek de nem érzem jogosnak a követelését viszont negatív értékelést sem akarok begyüjteni egy pár hetes felhasználótól.

A válasz jöhet Privátban is.

Előre is köszönöm.

" ha valakinek baja van veled az attól még mindíg az ő baja "

(#1404) 5teve válasza robertkill (#1403) üzenetére


5teve
senior tag

ha a processzor amit eladtál működőképes, nem vagy köteles visszavenni, és negatív értékelés is jogtalan lenne.
a megoldás az, hogy a vevő felad egy hirdetést, és eladásra kínálja.

tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.

(#1405) robertkill válasza 5teve (#1404) üzenetére


robertkill
aktív tag

Értem és köszönöm a gyorst választ.
Magam is így látom.
A processzort természetesen hibátlan. Elkértem az alaplapja típusát, utánanéztem és egyértelmű hogy nem támogatja az adott processzort. Pár kattintással és egy google kereséssel elkerülhető lett volna ez.

" ha valakinek baja van veled az attól még mindíg az ő baja "

(#1406) sakal83


sakal83
addikt

Sajnos újra a segítségeteket kell kérnem (pedig 8 év vagyok ph tag) rövid időn belül másodszor.

Megpróbálom röviden tömören.

Vettem az Auchanben egy Philips tv-t két hónapja bontatlanul, de utolsó darabosként 3 év kiterjesztett garival. Mivel sajnos nem váltotta be a hozzáfűzött reményeimet SMART terén vettem egy másikat (aminek szintén nem meggyőző a SMARTJA).

Már itt megjegyezném, hogy csak analóg kábelen használtam, a HDMI-t még ki sem próbáltam

Meghirdettem a Philipset aránylag nyomott áron, hogy elvigyék gyorsan, mert az új tv-t csütörtökön még vissza tudtam volna vinni 3 napon belül (nem voltam a SMARTTAL kibékülve, ennyit a Philips is tudott). Az akkor még vevőjelölt megkért csütörtökön, hogy érdekelné a TV, de ki tudnám-e vinni a XVIII kerbe.

Nem mondta teljesen biztosan a vételt, de komoly szándéka volt (a glossy jelenséget szerette volna megnézni).

Így kivittem csütörtök este a TV-t (értelemszerűen kicsúsztam a 3 napból így), hogy nézze meg.
Kipróbálta T-s boxon hdmi-vel. Majd a vétel után eljöttünk.

Értékeltük is egymást. Majd jelezte, hogy HDMI több eszközön hibát produkál (elmenő hang, zöld kockák). Én mondtam, hogy beszéljen a Philipssel vagy akár vissza is hozhatja, a pénzt visszaadom, mert 3 napon belül voltunk.

Nem hozta vissza, mert a Philipset fel szerette volna hívni - én is pártoltam-. Ma kaptam egy privit, hogy a menüből -szerintem a szervizből- kiolvasható, hogy a TV 4600 órát ment.

Feltehetőleg rám sóztak egy bemutató darabot bontatlan csomagolásban...

A vevő két lehetőséget ajánlott fel:
1. Elmegyek a TV-ért és visszaadom a pénzt.
2. Engedek az árból.

Véleményeteket kérném:

Én amellett vagyok, hogy természetesen visszaadom a pénzt -3 napon belül jelezte a hibát-, de a TV-ért oda vissza nem szívesen megyek városon át 40-45 km-ert, mert az eladásnál is csak szívességből vittem el.

szerk.: miközben ezt írom, már kezdek csaló lenni priviben...

(#1407) Mr X válasza sakal83 (#1406) üzenetére


Mr X
veterán

Szerintem annyit simán bevállalhat, hogy elviszi hozzád. Én simán elhajtanám, ezt megnézhette volna vétel előtt is, plusz ott a gari rá. Nem hibás, csak használt. Elhiszem, hogy dühítő neki, de oldja meg a szállítást és visszakapja a pénzét.

(#1408) sakal83 válasza Mr X (#1407) üzenetére


sakal83
addikt

Megoldottuk egy kölcsönös kompromisszummal. :)

(#1409) h1mpi válasza Mr X (#1407) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Egyet értek. Ennyi erővel Te is lecsalózhatnád, az üzletet, mert nem "0" km-est kaptál. Ezért kell mindent megnézni és ellenőrizni, mert ilyen világot élünk. Lassan az autók után az egyéb paramétereket is elkezdik "tekergetni". :U

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 13 990 Ft

(#1410) Hooper


Hooper
őstag

Előzmény: Gabo0905 megvásárolt egy SSDt tőlem
válaszom a modinak
gabo0905 reakciója..

erre én ezt írtam (ide újra bemásolom mert lehet onnan törlik az off topikor része ott van a többi ide szánom)
szerk: törölték is..

Először is domperke

"Emlékeztetnélek hogy te magad írtad a termék nem volt hibás mint utólag kiderült ergo az egész herce hurca felesleges volt."

látom akkor nem jött át a lényeg, és nem is beszéltünk meg semmit, mivel nem reagált azóta.
A leírásom félre érthető volt: a fejlemény rész azt jelenti hogy én mentem a dolgok után, de gabo0905 továbbra is lapít mint sz*r a fűben holott ő tudta már h a termék hibátlan, annak ellenére h számon kértem.

Nem írt semmi, a negatív ott van. Írtam neki hogy ugyan már közölje már velem hogy valóban hibás e és ha nem akkor vegye le a negatívat, és ismerje be h tévedett.
ERRE Ő NEM REAGÁLT, HOLOTT TUDTA HOGY HIBÁTLAN A TERMÉK DE ENGEM AZ ÉRTÉKELÉSÉBEN TOVÁBBRA IS RÁGALMAZ AZZAL HOGY HIBÁS TERMÉKET ADOTT EL.

A gyerek vádolt engem, negatívan rágalmazott értékelésben, követelőzött hogy vegyek vissza egy (mint később kiderült valóban) hibátlan terméket úgy, hogy semmi okom nem volt rá hogy vissza vásároljam, mert nem próbagariban egyeztünk meg - de ennek ellenére elvárta.

Ha én nem írok, nem járok utánna, nem hvom fel a szervizt hogy adjanak ki infót ez a gerinctelen ember elhallgatja az igazságot. Ha az aqua nem adott volna ki infót a mai napig várnám hogy írjon h bocs tévedtem, és ott lenne a negatív is. szerintem nem nekem kellett volna kinyomoznom hogy mi történt.

Szóval megbeszélve nem lett semmi, ugyanis ő nem válaszolt.

GABO0905:

Jó sokat írtál, észérvet nem sikerült felhoznod ami az üzletileg inkorrekt viselkedésedet és elvárásaidat indokolná. továbbra is csak a másikat próbálod hibásnak beállítani és menekíted magad minden felelősség alól.

Rém egyszerű a szitu:
Te olyat vártál el vevőként amire engem nem kötelezhettél ugyanis a megállapodásunkban próba garancia nem szerepelt (és ezt Te eladóként szintén nem tetted volna meg hiszen le is írtad - de mégis elvárod ha a másik oldalon vagy >> inkorrekt magatartás).
Majd erre egy lapáttal rátettél azzal hogy volt képed negatívan értékelni ugy hogy hivatalos infód nem is volt arról hogy a termék hibátlan. És ha ez nem lenne elég: miután megtudtad hogy HIBÁTLAN (ergó tévedtél) TE ELHALLGATTAD ezt az infót annak ellenére hogy felszólítottalak hogy bizonyítsd be h jogosan vádolsz. Választ nem kaptam, nem tisztáztad magad, nekem kellett a szervíztől infót kérni, és ide írni hogy végre elő bújjál.

Továbbiakban (kvázi lényegtelen mert az alap szitun nem változtat de látom szörnyen nehezen érted meg a dolgokat):

Az alkut azért hozom fel mert arra volt eszed h pár ezer forinton lovagolj, ahelyett hogy annyi kérsz tőlem: ha haza vittem és nem jó másnap vissza hozhatom? erre igent mondtam volna. Alkulval nincs problémám bele mentem, de aki alku után még problémázik ok nélkül azt máshogy kezelem.

Nem hajtottalak el melegebb éghajlatra, leírtam több dolgot is hogy mit tegyél vagy próbálj meg h működjön. volt egy fél délután amikor nem tudtam válaszolni, de az idő alatt vagy 7 üzenetet írtál, egyre hevesebb hangvétellel, majd ahelyett hogy megvártad volna a választ már telefonon zargattál és ott követelted h vegyem vissza, és mondtad h neked a garijához semmi közöd, én nekem kell intéznem.
Van pofád leírni h én küldtelek el melegebb éghajlatra amikor Te írtad le először az x-edik PMed után h bocsi a hangnemért (azaz Te kaptad fel előbb a vizet) én ezután írtam csak h vegyél vissza és vettem én is a hangvételt erősebbre.

Most megint a garit meg az aquát próbálod kérdőre vonni. Igen a gari levelük lehet félre érthető, de egy telefon és választ is adnak rá. ÉN EZT MEGTETTEM, veled ellentétben aki egyből nekem támadott és hazugnak, gerinctelennek titulált, és azzal jöttél hogy hamis az egész. TUDATLAN VAGY, és AHELYETT H UTÁNA JÁRNÁL MÁR ÍTÉLKEZEL IS (de a legszebb hogy amikor kiderül h f*sz voltál hirtelen elhallgatsz az adott témában, vagy ha mégse akkor másikat hibáztatod amiért félre értetted)... vagy ez az egész is csak kibúvás keresés volt...

Az egész garis rinyálásod pedig nem a gari levél hamisnak titulásával, vagy az aqua papirmunkájának félre érthetőségével kezdődött.. érdekel azt a részt megint átugrottad.. először azt mondat (pontosan idézem): "Egy szónak is száz a vége, a garancia NEM AZ ÉN NEVEMEN VAN tehát nem érzem azt, hogy miért is nekem kéne foglalkoznom a garancia rendezésének részét!" szánalom öcsém, ha ezt Te így gondolod. miután ez az érved megbukott jöttél azzal h ja jó akkor hamis :D

A pontokat azért hozom fel (látom nem érted) mert ezek elvek, szabályok, iránymutatás. nem mondtam hogy ez megtörtént, azt mondom hogy te ezeket semmibe vetted és az ellenkezőjét vártad volna el tőlem... amit én nem adtam meg.. TE konkrétan le írod, "hogy ha garis ne hozzám hozd vissza, ne velem akarj gariztatni" - majd Te hozzám akarod vissza hozni, és fel vagy háborodva h nem én gariztatom :DDD

Ezt azzal akartad kivédeni, h oké te ilyen gonosz vagy mint eladó de én legyek már jófej (holott ellenkező esetben Te nem lennél) korrekt :)

De amugy ha a saját szabály rendszered ellen mész akkor azért nézz már utánna hogy máshol is ezek az elvek élnek: konkrétan a RIOS Gépház írásában
" Valaki vásárol egy garanciális terméket, és az meghibásodik. Ilyenkor a vásárló gyakran tőlünk követeli, hogy "vetessük vissza" az eladóval a terméket, neki nincs kedve ezzel foglalkozni.
Ha egy termékre garancia van, akkor a vevőnek első körben muszáj azt megpróbálnia érvényesíteni."

Te miért is várod el hogy az eladó rohangáljon a termékkel miután megvetted? (ráadásul hibátlan)

Egyébként "legalább ha privát üzenetet "másolsz" akkor az legyen is másolás nem átírás"
Tanulj meg olvasni, ezt egy telefon beszélgetésből idéztem, így kezdem a mondatot. az nincs szószerint rögzítve. a mondani valód ez volt. Érdekes a tobbi pontos, és sokkal inkább téged méltató idézetet valahogy átugrottad.... :)

és az utolsó mondatot is vicc, és továbbra is elhiszed hogy te vagy a szegény:
"Egyébként a vége az lett, hogy 3 hetet vártam az ssd-re 5x kellet bemennem aquaba és 3000ft-ot fizettem."
ezt egészítsd ki azzal hogy a "majd kiderült hogy én voltam a béna, ok nélkül rágalmaztalak, mert kiderült hogy nem hazudtál és az SSD valóban HIBÁTLAN.

Azt elfelejted mondani hogy egyszer küldtél egy képet amin próbálod bizonygatni hogy rossza az SSD, hibás R/W értékeket mutat, a diagnosztikai képernyőn meg ott virít nagy piros betűkkel hogy rosszul van bekötve/beállítva a BIOSban? De igen, valóban.. a hozzá értésed páratlan ;)

Amugy most mi van az SSDvel? mert arrol is hallgatsz....

végszó:
"Te a vásárlás után elejtetted, eláztattad, FW frissítés közben elrontottad vagy bármilyen felhasználói hibát elkövettél ami a meghibásodáshoz vezet azért én felelősséget nem vállalok"
Már megint ezzel jössz, hogy én vagyok a balfasz... Ezt vásárlás után írtad le vásárlás előtt egy szóval sem mondtál ilyeneket, szóval azért legközelebb tisztázd ezeket a dolgokat..."

-bocs de kérdezz meg bárkit.. miután kifizetted, próba garit nem kértél, garis, majd Te elviszed senki nem fog felelősséget vállani ugy hogy nem tudja a vevő mit művel a termékkel.. ez elég evidens.. főleg ugy h nem ismerlek, korábban nem üzleteltünk, és fényezheteg magad, de már akkor is és most is az jön le h bár elszied magadról....nem nagyon értesz hozzá :)

[ Szerkesztve ]

(#1411) F-ECT$


F-ECT$
titán

Sztori röviden (nagy vita nem lett belőle, csak egy állásfoglalást szeretnék):
-Meghirdettem egy hangkártyát, pontos típussal, linkkel egy netes teszthez
-Vevőjelölt jelentkezett, személyesen találkoztunk, átvette, különösebben nem vizsgálta meg, fizetett, majd jeleztem, hogy 1 hét garit vállalok, ha gond lenne
-Másnap keresett, hogy mégse ilyen kártya kell neki, csináljuk vissza az üzletet
-Bár a gari szerintem ilyen esetre nem áll (a boltban sem veszik vissza a terméket, csak ha hibás), belementem
-A vevő a vásárlástól számított 1 hétig nem jelentkezett, hogy hol találkozzunk, így írtam neki, hogy akkor az üzletet lezártnak tekintem
-Ez nem tetszett neki (mert vidéki, így nem jár mindig Pesten, de amúgy jelentkezett volna)

Vélemény?

Ezt találtam a legalkalmasabb topiknak, de ha mégse jól döntöttem, akkor bocs, és kérek egy áthelyezést a megfelelő helyre.

[ Szerkesztve ]

Dive ever, work never.

(#1412) kisselandras válasza F-ECT$ (#1411) üzenetére


kisselandras
senior tag

Garancia csak a meghibásodásra vonatkozik !
Ha vissza szeretne állni az üzlettől mert nem tetszik neki arra ajánlanám az emag.hu ott van ilyesmi!
Amúgy meg le telt az 1 hét és nem jelentkezett így nem vagy köteles vissza vásárolni ! :R

Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !

(#1413) zsoltti


zsoltti
senior tag

szerintem tiltani kéne . . .

(#1414) kisselandras válasza zsoltti (#1413) üzenetére


kisselandras
senior tag

Szia Igen szólj az adminoknak vagy a tulajoknak

Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !

(#1415) klambi


klambi
addikt

Szevasztok,

Olyan kérdésben kérnem a tanácsotokat, hogy aprón eladtam egy régi tápom. Aki kicsit jártas a témában tudja hogy nem mai darab, azonban maximum 30-40 órát HA mehetett! Prémium kategóriába tartozott az idejében és az ára is az volt. Jött is rá 4-5 ajánlat, egy érdeklődő nem reagált 3 nap után ezért a soron következő érdeklődőnek ítéltem oda, azoban nem voltam kellőképpen figyelmes, mert ő postával együtt szerette volna az árat (a posta ~2k). Reagáltam a jelzett panszára, hogy ő nem így kérte, ezért úgy gondoltam, hogy 1000Ft-ot visszautalok és a posta fele-fele megoszlik.. (egy régebbi 30k körüli tápot 10k-ért adtam!! ami alig volt használva! 8-ért meg ne haragudjon de nem adom el) Válasz üzenetében 1500-at követel.
Kicsit a választól felment a pumpa, jelenleg ott tartok hogy nem fogok semmit sem visszautalni...

Erről szeretnék véleményt kérni, ki hogy ítéli meg a helyzetet.

Köszönöm!

"Mond szépen angolul: Gyors róka!"

(#1416) kisselandras válasza klambi (#1415) üzenetére


kisselandras
senior tag

Szia ! ha jól értelmezem az írásod akkor 12 ezer ft postával együtt ?
Alap hogy egy dobozban lehet csak elküldeni és az 1800 ft körül mozog !
A másik 200 ft utalj neki vissza hadd örüljön a mókus !
:C

Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !

(#1417) klambi válasza kisselandras (#1416) üzenetére


klambi
addikt

Igen 2k volt a posta és a csomag meg 10k. Abban igaza van hogy én elnéztem mert ő postával együtt 10-et akart. (-ért nem adom el így is eléggé olcsó volt, ez az én véleményem. Kicsit kiakasztó hogy gondoltam fele-fele posta és még után 500Ft-ot akar... na nemár

"Mond szépen angolul: Gyors róka!"

(#1418) Exelsior


Exelsior
senior tag

Sziasztok. nem tudtam hova írjak.

Tegnap ment le egy telefon csere és ma rám ir a srác hogy vissza cserélné. (Sony Z2/LG G3)

Most ilyenkor mi van? Adásvételi nem volt, átadtuk amit kellet és elváltunk.

Ilyenkor mi a teendő? Ilyennel még nem találkoztam.

Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935

(#1419) ittakary


ittakary
nagyúr

Én is kérnék egy véleményt a kialakult helyzetre.

Egy iPadet vettem múlt hét pénteken. Ott helyben az adásvételnél derült ki, hogy doboz nélkül adja, de korrekt volt, ő mondta magától, hogy ezért cserébe enged 5ezret (ő ajánlotta, nem én alkudtam ki ezt) Ha megtalálja akkor majd odaadja a dobozt, és én kipótolom az 5ezerrel a vételárat.

Ezen a héten már szerdán, tehát 5 nappal az adásvétel után felhívtam napközben, hogy mi a helyzet a dobozzal? Ő azt mondta, hogy nem találta meg, szóval megállapodtunk, hogy ennyi volt, nincs doboz, nincs kipótolás. Szóbeli telefonos megállapodás volt, nincs erről bizonyítékom.

Tegnap vette fel újra velem a kapcsolatot, hogy megvan a doboz, kéri a pénzt. Én mondtam neki, hogy nem adok, mert már túlestünk a dolgon.

Erre jelentve lettem, hogy tartozásom van felé :U

Mi a véleményetek erről? Már megállapodtunk, a lezárásban, erre több nappal utána szól nekem, hogy JA BOCS MÉGIS! Szerintem ez rohadtul nem fair... Mi lett volna ha fél év után találja meg azt a dobozt, akkor is még neki lett volna igaza, hogy itt a doboz miért nem fizetek?!

Ha én vagyok a helikopter, akkor mondjátok nyugodtan, odaadom a pénzt, mert inkább leszarom ezt az egészet, mint hogy a hirdetési jogom legyen törölve :U

[ Szerkesztve ]

(#1420) kisselandras válasza ittakary (#1419) üzenetére


kisselandras
senior tag

Szia! ha megvan a doboz és csúszott pár napot akkor ad oda neki az 5 ezret mert ha el adáson gondolkodnál későbbiekben akkor már azzal előrébb vagy !A másik meg késet a dobozzal nem vágom mért de ez a ti dolgotok ! inkább fizesd ki és tiszta maradsz az oldalon ! :R :C

Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !

(#1421) Hegzsa válasza kisselandras (#1420) üzenetére


Hegzsa
csendes tag

Sziasztok!

Az a része erősen kimaradt a történetből, hogy mi pont költözés alatt voltunk. Ezt mondtam is neki, azt is mondtam szerdán, hogy lehet nem lesz meg, de mondtam amint meglesz jelentkezem, ami kerek két nap volt még, mikor minden doboz kinyitása került, hogy SOS én rendezhessem, nem az 5 ezer forint okoz szerencsére problé,át, hanem a hozzáálása hogy vagy ingyen vagy sehogy. Holott tudta miről van szó (költözés) másik meg szinte házig vittem a csomagot hogy még az utazás se jelentsen gondot, úgy gondolom nem én vagyok az unfair!

(#1422) ittakary válasza Hegzsa (#1421) üzenetére


ittakary
nagyúr

A hozzáállásom nyilván megváltozott, mert szerdán délután 13:29-kor telefonon megbeszéltünk valamit: egészen pontosan Te mondtad hogy vége, nem lesz iPad doboz. Nem volt semmi "LEHET" meg "TALÁN" a telefonban; egészen konkrétan elbúcsúztunk egymástól.

"amint meglesz jelentkezem" -> ezt pedig nem ekkor - szerdán - mondtad, hanem még jóval előtte az üzletkötésnél, pénteken!

Az meg külön érdekes, hogy csak ezután - közel egy hét után! - kezdted el a költözős cuccaidat egyáltalán kinyitni, és keresni! Tehát előtte nem volt fontos, majd hirtelen megint fontos lett? Méghozzá annyira, hogy jelentgess engem, miközben én semmi nem csináltam? És ez még az én felelősségem lenne hogy hirtelen megtaláltad rá több napra, hangsúlyozom miután elköszöntünk és lezártuk?

Ezek után engem minősítesz SMSben, hogy én vagyok a "tipikus magyar" hogy nem tartom be amit ígértem. Igen, valóban nem tartom be, de csak a fentiek miatt nem, mert másban állapodtunk már meg.

Ha én nem vagyok magyar, mert az ígéretemet nem tartom be, akkor te is pontosan ugyanúgy ebben a cipőben jársz, szóval szerintem inkább nem kellene minősíteni a másikat.

Volt már esetem olyan üzletpartnerrel, aki nem tartotta be a szavát, de valamiért nem tudom belátni, hogy én most ezzel közéjük tartoznék!

Tudom hogy SMSben is forródróton vagyunk, de én csak kivárnám, mások véleményét, ha már a PHra terelted ezt az egészet!

[ Szerkesztve ]

(#1423) ittakary válasza ittakary (#1422) üzenetére


ittakary
nagyúr

Ahogy SMSben is mondtam, természetesen fizetek, ha te továbbra is azt mondod hogy szerinted a lezárás az nem volt érvényes.

[ Szerkesztve ]

(#1424) Oczu válasza Hegzsa (#1421) üzenetére


Oczu
senior tag

Amennyiben ez az állítás fedi a valóságot, vége van az üzletnek:

....megállapodtunk, hogy ennyi volt, nincs doboz, nincs kipótolás. Szóbeli telefonos megállapodás volt, nincs erről bizonyítékom.

Hogy költöztél, vagy sem, éppen nem érdekes,

Ha mégis megegyeztek, a Vevő korrekt hozzáállását köszönd meg.

(#1425) Fáraó


Fáraó
őstag

Üdv!

Megjelent ez a hirdetés, amit a feladó, Szatura, a mai napon, amikor írom ezt a hsz-t, módosított és törölt. A hirdetésben Nikon D5100 gépet, két obit és egyéb kiegészítóket kínált 119 eFt-ért.

Mint látszik, 2015.08.04-n privát üzenetben jeleztem, hogy megvásárolnám a cikkeket 110 eFt-ért. Privát válaszában jelezte, hogy rendben, de várnom kell augusztus végéig, mert csak akkor lesz ismét itthon. Mondtam rendben, de jegelje a hirdetést. Válaszában erre nem volt hajlandó, mondván ezzel már régebben megjárta: az akkori vevők nem várták meg a hazaérkezését anno, és a cikkeket nem tudta eladni amikor ismét itthon volt. Mondtam, rendben, megértem. Jeleztem, hogy engem akkor is érdekelni fognak a dolgai, elsőként értesítsen ha ismét itthon van, nem fogok más gépet keresni.

Miután hazajött, keresett, már majdnem megállapodtunk a személyes találkozóban, amikor jelzi, hogy több érdeklődő is van a gépre, és 120 eFt-ért elsőként vihetem. Válaszoltam, hogy ez így nekem nem fair, és ha nem jön össze az üzlet ide írok. Kértem az engedélyét is a privát üzenetek közléséhez.

Ennek következményeként kaptam egy kissé személyeskedő privátot, nincs benne engedély a privátok közlésére, majd Szatura módosította és törölte a hirdetést.

Retorziót kérnék Szautura fórumtárssal szemben!

[ Szerkesztve ]

VIGYORRRGAZMUS.....

(#1426) kisselandras válasza Fáraó (#1425) üzenetére


kisselandras
senior tag

Szia! ez üzlet politika ki ad többet érte sajnos!
A másik ez mondjuk gusztustalan az én szemszögemből nézve ha már egyszer ki írom az árát és te várod a vissza jelzését akkor nem emelni kell az árat mert többet ajánlottak érte !
A másik jelezd az adminok felé mit írt levélben ők majd figyelmeztetik az illetőt :R

Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !

(#1428) F_Gergely


F_Gergely
őstag

Eladtam a telefonom, PhaetonV10 fórumtársnak. Az adásvétel személyesen történt meg, a készüléket megtekintette, kipróbálta, a vételárat készpénzben kifizette.
Az adásvétel napján este jelezte hogy kifogásolja a készülék működését (ezt az átvételkor nem jelezte). Én jeleztem visszaveszem a készüléket másnap vagy a következő utáni nap, azonban Ő csak 1 hét múlva tudja azt vissza adni. Én 1 hetes telefont nem kívánok tőle visszavenni.
Felajánlottam neki, hogy a készüléket beadjuk a márkaszervizbe és azt bevizsgáltatjuk, ha a szerviz valóban hibásnak itéli meg akkor a javítását kérjük a szerviztől melyet én megtérítek. - Nyilván ha a szerviz árajánlata irreálisan magas elállok a vételtől, a vételárat visszatérítem.
Ő nem kéri a készülék javítását, sem bevizsgálását, csak a vételár visszatérítését.

[ Szerkesztve ]

(#1429) PhaetonV10 válasza F_Gergely (#1428) üzenetére


PhaetonV10
tag

Megegyeztunk vissza vasarolod ma kitalaltad h szervizbe kuldjuk. Ne haragudj nekem nincs idom veled markaszervizbe rohangalni leven hetkoznap balatonon dolgozom. Es ne haragudj en azok utan h atvertel nem szeretnek veled kozoskodni a szervizen, ki tudja mi sulne ki belole de biztosnemjonnek ki belole jol. Ket lehetoseget adok neked: vissza utalod a penzt en fel adom postara es megkapod a telefont vagy penteken/ szombaton talalkozunk szemelyesen vissza adod a vetelarat en neked a telefont es elfelejtjuk egymast. Ha egyik lehetoseggel sem elsz megteszem a feljelentest es majd kiderul megerte e neked ez a huza vona.

(#1430) F_Gergely válasza PhaetonV10 (#1429) üzenetére


F_Gergely
őstag

Idaig azt mondtad a keszuleket nem tudod visszajuttatni nekem. Mostmar tudod kuldeni futarral? Nem vertelek at mert a keszuleket hibamentesen adtam at neked! Kiprobaltad megnezted, nem jeleztel hibat. A szakszervizt pontosan azert preferalom mert ha valamit csinaltal a telefonnal ott kiderul! Te nem bizol a szakszervizben de en bizzak abban hogy te az egy het alatt semmilyen hibat okoztal a keszulekben?

[ Szerkesztve ]

(#1431) PhaetonV10 válasza F_Gergely (#1430) üzenetére


PhaetonV10
tag

Nem a szakszervizben nem bizok hanem benned! Mellesleg ne ferdits legyszives a hibat par oran belul jeleztem nem egy het mulva. Kuldom akar futarral is miutan elore utaltal csak legyen vege ennel az egesznek mert mar kezd kicsit nevetseges lenni. Nem fogok veszekedni van nekem jobb dolgom is, egy dolog erdekel.Melyik lehetoseget valasztod?

(#1432) F_Gergely válasza PhaetonV10 (#1431) üzenetére


F_Gergely
őstag

Továbbra is azt tudom felajánlani hogy márkaszerviz, ott bevizsgálják a készüléket és ha a hiba igazolt, és nem tőled ered akkor állom a javítás költségét. A bevizsgálási díjat állom, akár javítják a készüléket akár nem.

(#1433) PhaetonV10 válasza F_Gergely (#1432) üzenetére


PhaetonV10
tag

Akkor keress olyan markaszervizet amelyik vasanap nyitva van mert nagyon ugy tunil h csak akkor leszek otthon. Ha nem talalsz akkor kerem vissza a vetel arat nem akarom meg hetekig huzni ezt mert el lesz sunnyogva az egesz. Mellesleg masik topicba azt irtad meg hajlasz a ph szabalyai elott es vissza adod a vetelarat, hazudtal?

(#1434) F_Gergely válasza PhaetonV10 (#1433) üzenetére


F_Gergely
őstag

Vasarnap minden zárva, nincsen nyitva semmilyen üzlet. Nem fogok 1 hetes készüléket visszavenni.
A szervizről pedig te mondtál le, én felajánlottam.

(#1435) Bird


Bird
addikt

nem ide....

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#1436) PhaetonV10 válasza F_Gergely (#1434) üzenetére


PhaetonV10
tag

Nekem megfelelne de sajnos nem erek ra a munkam miatt. Nem fogom annyiba hagyni ha a heten nem tudjuk le akkor kezdemenyezem a ph n a buntetesedet es egyuttal megteszem a feljelentest a rendorsegen is.

Üdv

(#1437) F_Gergely válasza PhaetonV10 (#1436) üzenetére


F_Gergely
őstag

Rendben, én a továbbiakban nem kívánok ezzel foglalkozni. Felajánlottam a szervizt ezt elutasítottad.

Üdv

(#1438) DaDy0219


DaDy0219
tag

Üdv!

A mai napon rám írt garrty276 nevű felhasználó egy angol levéllel, miaslatt az állt tömören, hogy megvásárolná az éppen hirdetett Nikon gépemet. Természetesen postáznom kellene a lányának Nigériába.... Előre utalna, tehát így nem érzem hogy veszteni valóm lenne.
Viszont egy dolog zavaró, hogy 2 napos accountja tiltásra került. Valakinek van vele kapcs tapasztalata? Gondolom kamu az egész....

(#1439) PHM válasza DaDy0219 (#1438) üzenetére


PHM
addikt

[link]
Én a helyedben nem küldenék semmit.

Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?

(#1440) DaDy0219 válasza PHM (#1439) üzenetére


DaDy0219
tag

Köszi! Igaz, a bankszámla számot megadtam, azzal úgy sem tud mit kezdeni, de kíváncsi vagyok milyen dumával áll majd elő.
Köszi a figyelmeztetést, marad a Nikon nálam.

(#1441) PhaetonV10 válasza F_Gergely (#1437) üzenetére


PhaetonV10
tag

(#1442) F_Gergely válasza PhaetonV10 (#1441) üzenetére


F_Gergely
őstag

Felajanlottam hogy visszaveszem a keszuleket de te nem tudtad volna csak 1 het mulva visszaszolgaltatni.
Felajanlottam hogy vigyuk markaszervizbe ezt is elutasitottad! Ha csalonak mersz nevezni az kimeriti a ragalmazas es becsuletsertes fogalmat!

(#1443) PhaetonV10 válasza F_Gergely (#1442) üzenetére


PhaetonV10
tag

Es akkor mivan ha egy het mulva szolgaltatom vissza? Ha tudtad h szar? Bizonyitekom van rola, ha a hetvegen nem veszed vissza a telefont bizonyitekokkal tudom alatamasztani a rendorsegen h atvertel! Nekem ne felajangassal hanrm alld a szavad azt mondtad hetvegen vissza veszed. Tudtad a hibat ezek utan nincs kifogas

[ Szerkesztve ]

(#1444) F_Gergely válasza PhaetonV10 (#1443) üzenetére


F_Gergely
őstag

Egy het alatt barmit tudtal csinalni a telefonnal. Leejthetted, beazhatott stb. Meg mindig nem erted mi az en bajom. Ezert mondtam markaszerviz, mert a telefon vegig ott volt javitva! Ok megmondjak ha valami gond van vele erted? Huztak mar igy le regen hogy vett valamit visszahozta en visszavettem utana meg kiderult hogy szet van ganyolva, kokanyolva! Sajat magam vedem. Es ne nevezz csalonak mert nincs hozza jogod! Siman mondhatnam hogy kend a hajadra a telefont megsem teszem, felajanlottam a szervizt dijmentesen, ezt is elutasitottad.

(#1445) PhaetonV10 válasza F_Gergely (#1444) üzenetére


PhaetonV10
tag

Mar aznap este mondtam h hibas forumon nyiltan leirtad h ez a hibaja es komolyan hulyenek akarsz nezni? Ne viccelj mar. Vissza kapom a penzem a hetvegen vagy megoldjuk mas h. Nem erdekel mibe kerul akkor is megtalallak.

(#1446) F_Gergely válasza PhaetonV10 (#1445) üzenetére


F_Gergely
őstag

Nem kell kemenynek lenni, en idaig egy rossz szot nem szoltam rad pedig kurvara tud irritalni ha valaki megprobal falhoz szoritani. Hogy rovidre zarjuk a dolgot: holnap delutan Arkad fobejarat, az idopontot te mondod.
DE!!!
Visszavonod hogy csalo vagyok, es elnezest kersz, itt a forumon. Kijelented hogy a keszuleket minden tartozekaval, reszemre atadod. Kijelented hogy buncselekmenyhez, masok serelmere nem hasznaltad. Kijelented hogy a keszuleket azert adod vissza mert egy kifogasolt hibad van a keszulek bal felso sarkaban az erintokepernyo nem erzekeli az erintest. Kijelented hogy a keszulek mas hibaval nem rendelkezik, nem azott be, nem kapott fizikai serulest.
Elfogadod?

(#1447) PhaetonV10 válasza F_Gergely (#1446) üzenetére


PhaetonV10
tag

Elfogadom. Holnapig allni fog ez az ajanlat es nem valtozik meg?

(#1448) gyurkikrisz válasza PhaetonV10 (#1441) üzenetére


gyurkikrisz
őstag

semmi.

[ Szerkesztve ]

A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500

(#1449) PhaetonV10 válasza gyurkikrisz (#1448) üzenetére


PhaetonV10
tag

Semmi

[ Szerkesztve ]

(#1450) F_Gergely válasza PhaetonV10 (#1447) üzenetére


F_Gergely
őstag

Itt es most kijelentem, holnapig all az ajanlatom, holnap Ors vezer teri Arkad fobejarat az aruhazon belul.
Ha a keszuleken barmilyen hibat eszreveszek ami eladaskor nem volt targytalan a dolog.
Megvalami.
En nem vagyok haragtarto es eleg regota tag vagyok itt. Nem szoktam vitazni. Eletemben nem jelentettem fel senkit. Nem vagyok pereskedo tipus, de ahogy korabban mar irtam nem kulonosebben erdekelne ha feljelentenel. De egy jotanacs. Ismeretlenul egyreszt ne fenyegess senkit hogy feljelented, foleg ugy hogy semmi jogalapod nincs hozza. Ismeretlenul ne irj hogy "megtalallak", mert nem biztos hogy jo az neked hogy ha megtalalod azt akit keresel.
Es elmondom neked megegyszer:
Ha maganszemelyek kozott jon letre adas vetel, hiba eseten a vevo feladata bizonyitani azt hogy a hiba eladas elott is fennallt. Ezt hivjak hibas teljesitesnek. En felajanlottam a markaszervizt, ezt elutasitottad pedig megmondtam ha a hiba igazolt kifizetem.
Tehat orulnek ha vegre kibaszott vilagos lenne szamodra az hogy kurvara korrekt voltam.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.