A topik célja, hogy a félresikerült üzleteket itt megbeszélhessék a felek, ha azt nyilvánosan szeretnék megtenni.
További tudnivalók >>>
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [hcl:] Heinner Sandstone HSVC-H18.5 porszívó mentés
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
sakal83
addikt
Sajnos újra a segítségeteket kell kérnem (pedig 8 év vagyok ph tag) rövid időn belül másodszor.
Megpróbálom röviden tömören.
Vettem az Auchanben egy Philips tv-t két hónapja bontatlanul, de utolsó darabosként 3 év kiterjesztett garival. Mivel sajnos nem váltotta be a hozzáfűzött reményeimet SMART terén vettem egy másikat (aminek szintén nem meggyőző a SMARTJA).
Már itt megjegyezném, hogy csak analóg kábelen használtam, a HDMI-t még ki sem próbáltam
Meghirdettem a Philipset aránylag nyomott áron, hogy elvigyék gyorsan, mert az új tv-t csütörtökön még vissza tudtam volna vinni 3 napon belül (nem voltam a SMARTTAL kibékülve, ennyit a Philips is tudott). Az akkor még vevőjelölt megkért csütörtökön, hogy érdekelné a TV, de ki tudnám-e vinni a XVIII kerbe.
Nem mondta teljesen biztosan a vételt, de komoly szándéka volt (a glossy jelenséget szerette volna megnézni).
Így kivittem csütörtök este a TV-t (értelemszerűen kicsúsztam a 3 napból így), hogy nézze meg.
Kipróbálta T-s boxon hdmi-vel. Majd a vétel után eljöttünk.
Értékeltük is egymást. Majd jelezte, hogy HDMI több eszközön hibát produkál (elmenő hang, zöld kockák). Én mondtam, hogy beszéljen a Philipssel vagy akár vissza is hozhatja, a pénzt visszaadom, mert 3 napon belül voltunk.
Nem hozta vissza, mert a Philipset fel szerette volna hívni - én is pártoltam-. Ma kaptam egy privit, hogy a menüből -szerintem a szervizből- kiolvasható, hogy a TV 4600 órát ment.
Feltehetőleg rám sóztak egy bemutató darabot bontatlan csomagolásban...
A vevő két lehetőséget ajánlott fel:
1. Elmegyek a TV-ért és visszaadom a pénzt.
2. Engedek az árból.
Véleményeteket kérném:
Én amellett vagyok, hogy természetesen visszaadom a pénzt -3 napon belül jelezte a hibát-, de a TV-ért oda vissza nem szívesen megyek városon át 40-45 km-ert, mert az eladásnál is csak szívességből vittem el.
szerk.: miközben ezt írom, már kezdek csaló lenni priviben...
Téma tudnivalók
● olvasd el a topic összefoglalót!