Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

A topik célja, hogy a félresikerült üzleteket itt megbeszélhessék a felek, ha azt nyilvánosan szeretnék megtenni.

További tudnivalók >>>

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1651) Borzoló válasza Joy 444 (#1650) üzenetére


Borzoló
senior tag

Te szóltál hozzám.
Remélem jót mulattál az üzletszabályzatomon.
Leírtad, hogy nem sz@r, "király a cucc meg minden csak nem mennek a ramok 1600-on". Mert az alaplap gyárilag nem tudja :C ÉS EZ NEM GARANCIÁLIS OK. SEHOL!
Az elhajlott tüskéket személyes átvétel során kellett volna mondanod, de nem ellenőrizted, pedig ez az 1. amit megnézünk minden alaplapnál 775 foglalattól kezdve, ezért írtam, hogy eszed nem sok(ehez). Yg0r kolléga lakásán stressz teszteket futtattunk....
Igen elvittél! A 10perces rendőrök elől bujkálós fuvart IGENIS KÖSZÖNÖM! SOK CUCC VOLT NÁLAM, AKÁRMILYEN IS VOLT, SEGÍTSÉG VOLT! :R
Ügyünk álltal jó indulatod megszűnt, ellenkezőjére fordult, hazudoztál, hogy visszavegyem a lapot....ebből kiindulva valószínűleg nem is volt hajlott láb, te csináltad, hogy hátha majd erre visszaveszem....persze ez csupán fikció!
Hozzáteszem, hajlott láb nem okoz instabilitást, se 1600 helyett 1333-as ram kezelést. Tesztek közbe kibukott volna. A RAM az vagy megy, vagy nem. Yg0r a fórumban alátámasztotta az általam leírtakat, megvédett!!
Máskor körültekintőbben vásárolsz! Ellenőrzöd a foglalatot és utánaolvasol mit tud az alaplap VAGY KÉRDEZEL és ha nem tudom a választ utánaolvasok én és válaszolok.....
Lezártuk már ezt a témát(Kalandor, én, te)
És fejezd be az ócsárolásom, mert amiket leírtam az úgy is volt! Minden más amit írsz az nem igaz, ezeket fújtad akkor is amikor aktuális volt ez a téma, privikből kiderült az ellenkezője! PONT.
Látod mekkora "haverok" vagyunk a moderátorokkal, itt sz0 pata naka....ennek ellenére levették a te negatívjaidat! ;)

ÉN KISZÁLLOK EBBŐL ÉS A TÖBBI "BESZÉLGETÉSBŐL" IS! :R

"Az életben soha semmi nem lesz elég,de élünk és harcolunk!"

(#1652) dvd_R+


dvd_R+
őstag

Sziasztok,
Sajnálom hogy ide kell írnom, (nem szeretek ide írni)
De sajnos sikerült bele futnom egy üzletbe ahol a kolléga kiborít..

Adott egy Avermedia Streamer Capture Card amit hirdettem itt, és írt az illető pontosan ő: [4nt4ur1] hogy szeretné megvenni és hogy Go Pro camera és Mac-re szeretné kötni, írtam neki hogy nem tudom hogy jó e hozzá nézzen uttána. Ezt követően írt hogy GL310 Avermedia Capture-al elvileg jó, erre válaszoltam neki hogy Ez amit én árulok drágább, szóval valószínűleg működni fog vele, de nézzen utána és írjon hogy mire jutott vele.
Kettő napra rá (ha jól emlékszem) írt hogy szeretné megvenni írtam rendben, személyes találkozóból lett Posta
meg is kapta és mindenki "Happy" volt
És most jön a fekete leves.. Több mint 23 napra rá Tehát jóval 23+ napra rá közli hogy ez nem működik stb..
Nézek ki a fejemből hogy mi az hogy nem működik? Mikor meghirdettem és eladásra kínáltam a terméket hibátlanul működött.. Ha nem így lett volna nem hirdettem volna meg.. Elég régóta fent vagyok az oldalon és pár ezer ft ért nem szeretném elrontani a renomém .. úgymond..
Aztán leírtam neki hogy ha rossz amit nem értek hogy, akkor miért nem írt akkor mikor megkapta vagy mondjuk 3 vagy 7 napon belül ? Általában itt ph-n így szokott menni a dolog próba garancia gyanánt ugye..
De nem az hogy 23+ nappal később ír.. :W
Aztán írogattunk h mi a gondja és kiderült a végére hogy elvileg Nem kompatibilis a Mac-el amire köti
és hogy ez a gond.. Én írtam neki hogy oké. de nem áll módomban vissza venni ennyi idő után én hibátlan terméket árultam amit meg is kapott ha 3 vagy legrosszabb esetben 7 napon belül jelzi hogy gondja van Mondjuk egy privát üzenet formájában akkor se lennék köteles vissza venni kompatibilitási probléma miatt de jóhiszeműségből azt mondtam volna oké hozd vissza és vissza cseréljük..
De nem az hogy 23+ nappal később közli követelő és fenyegető módon hogy adjam vissza a pénzét :U
Miért nem járt utána rendesen a megvásárolt terméknek ? én írtam neki hogy nem tudom járjon utána és írjon hogy mire jutott.. Aztán ír hogy megveszi...
Ha gondja van a termékkel mert nem kompatibilis a Mac-el akkor hirdesse meg és adja el ezt is írtam neki.
De sokra nem mentem vele Ki fotózom az üzeneteit..

*

Ez csak a beszélgetés egy része.. az előtte lévő beszélgetést nem Copy-z tam ki pedig ott is vannak finomságok..

Mint látjátok fenyegetőzik és stb, és miért is ? Mert vásárolt valamit ami után nem járt utána hogy az neki jó lesz-e és mert közel 30 nappal később nem szeretném vissza venni ? :F Hibás? NEM. akkor innentől kezdve nem kötelező vissza vennem főleg nem ennyi idő után.. Ha 3 napon belül elromlik vagy közli hogy mégse jó neki mint fentebb írtam simán .. De nem ennyi idő után főleg fenyegetőzik Nav-al és a többivel ..
Egyébként se tudnak semmit csinálni én úgy gondolom mert semmi rosszat nem követtem el A fentebbi üzenetekben látszik az is hogy nem vezettem félre megkérdezte és válaszoltam hogy nem tudom járjon utána .. Aztán pedig vásárolni szeretett volna Innentől kezdve én nem érzem magam sehol sem hibásnak vagy nem korrektnek..
Azért osztottam csak meg mert szánalmas amit művel és hogy Nem ajánlom vele az üzletet.. SENKINEK :(

* A másik fél beleegyezése nélkül nem oszthatsz meg privit.

[ Módosította: Speed® ]

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1653) Lackooo84 válasza dvd_R+ (#1652) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A privátot máskor ne oszd meg, mert másik beleegyezése nélkül nem szabad. Egyébként teljesen igazad van, nem kell visszavenned, amiket írt neked szerintem vicc kategória... Még, hogy te nem tüntetted fel mikkel kompatibilis... :U Hát majd legközelebb utána jár a kedves vevő mit is vásárol. :K

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#1654) dvd_R+ válasza Lackooo84 (#1653) üzenetére


dvd_R+
őstag

Köszönöm..
Azért osztottam meg mert, ez amit írt ez vicc és ha nem osztom meg akkor nem jön át hogy milyen stílusban és miket írt és én hogy reagáltam le..
Ezért nem lehet kérni az illető kitiltását legalább egy időre innen apróról ? Mert ez sok amit művel fenyeget stb.. és csak a beszélgetés egy részét másoltam ki ahol nagyon durva dolgok nem hangzanak el.. :W

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1655) Lackooo84 válasza dvd_R+ (#1654) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Bár anyagi kár nem ért Itt tudod esetleg előterjeszteni a történetet, hogy ott maradjon a neve. Megmondom őszintén ilyen taggal én nem szívesen üzletelnék, és azt a topikot szerintem többen olvassák, mint ezt. A PH rendszerében is jelentheted a profiljára kattintva a "jelentem, mint vevőt" gomb használatával. Privátot ne oszd meg, ezeket a fenyegetéseket szépen meg lehet fogalmazni.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#1656) dvd_R+ válasza Lackooo84 (#1655) üzenetére


dvd_R+
őstag

Köszönöm :R

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1657) Whaazzup válasza dvd_R+ (#1652) üzenetére


Whaazzup
senior tag

Szia. A legegyszerűbb, ha az adatlapodba az aláírásba, bemutatkozásnál be írod a feltételeket.azt, hogy 3-nap próba gari alapból, a hirdetésedbe meg azt, hogy milyen minőségben , és mennyi garit adsz rá.Ha ezt megteszed , és a vevő később jelentkezik semmi kötelességed evvel nincs, és a pH- sem fog elmarasztalólag
figyelmeztetni.ÜDV. ;) .

Boxer, imádom. Intelligencia minta képe.//////------ezzel gyorsabb--06204489764

(#1658) dvd_R+ válasza Whaazzup (#1657) üzenetére


dvd_R+
őstag

Szia
Általában ki írom a hirdetésben ha van a termékre garancia vagy ha adok akkor mennyit. Nem volt sehol sem feltüntetve hogy én garanciát vállalok rá, persze ettől független ez egy íratlan szabály itt ph-n legalább is régi motorosoknak hogy adok rá próba garit mert ha bármi kínja baja van, és időben szól akkor vissza cserélem mert így korrekt.
De feltett a kolléga egy egyszerű kérdést írtam h nem tudom nézzen utána és írja meg mire jutott, másnap írt hogy kell neki = utána nézett és úgy döntött megveszi.
Aztán közel 1 hónappal később közli hogy hibás, aztán 2nappal később kiderül hogy nem kompatibilis a gépével, de közben már olyan stílusban ír és fenyegetőzik ami nonszensz..
Miért kellene vissza vennem tőle ? Nem hibás terméket kapott, próba garancia nem volt megbeszélve, de én ettől független tartottam magam ehhez, ha normális idő kereten belül jelzi ja és főleg ha nem enged meg magának ilyen stílust és fenyegetőzést.. :))

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1661) Generik


Generik
csendes tag

Azt szeretném megérdeklődni mit lehet olyankor tenni mikor egy tag elzárkózik a megbeszélés elöl.

Történet röviden:
vásároltam robert133 tagtól

25 db kábel hibásnak mondott töltőt
ki is fizettem érte 32 ezer forintot.
Majd mikor átnéztem kiderült hogy
15 db teljesen rossz vagy nem a megbeszélt
Erre még reagált a kolléga hogy a megbeszéltek szerint küld cserét
de azóta se kép se hang, pedig előtte nagyon kommunikatív és gyors reagálású volt

mit lehet ilyenkor tenni?

Nem teszünk ki privát adatokat nyilvános fórumba!!

[ Módosította: #45553408 ]

(#1662) Spet válasza Generik (#1661) üzenetére


Spet
addikt

- Szia, megkaptam a csomagot, de problémák vannak a hibásnak mondott töltőkkel.
- Szia, mi a probléma velük?
- Hát hogy hibás, nem működik!
- ??
- Nem érted? Hibásként hirdeted és nem működnek!!!
- Ne bazz Sherlock...

Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco

(#1663) Lackooo84 válasza Spet (#1662) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

KÁBEL hibás ≠ hibás. Szerintem.

The Truth is out there...

(#1664) Spet válasza Lackooo84 (#1663) üzenetére


Spet
addikt

Hibásnak hirdetett terméket vásárolt.

Hibás? Igen. (mind a termék, mind ez eladó [mert más töltőket küldött, mint ami a hirdetésben szerepelt], mind a vásárló)

Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco

(#1665) Lackooo84 válasza Spet (#1664) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát most ne haragudj, de ha árulsz valamit, mondjuk egy tévét, aminek a tápkábele hibás, aztán kiderül, hogy kijelzőcserés, akkor én aki megveszem vagyok a hibás? :U Nem értem a logikádat... Ha még ráadásul mást is küldenél, mondjuk egy porszívót aminek szintén nem csak kábelhibája van, az még gázabb... Elég odaírni, hogy "hibás" és az eladó máris le van védve?? Hát azért hiba és hiba között vannak különbségek.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#1666) Spet válasza Lackooo84 (#1665) üzenetére


Spet
addikt

Amit példát felhoztál nem egyezik meg ezzel az esettel. (mennyi is egy tápkábel tv-hez? pár száz Ft) Tudod vinni magaddal, hogy teszteld? Igen.Veszel ilyen dolgot postával? NEM.

Ha valamit hirdetek és nem tudom mi a konkrét hibája, akkor leírom korrektül ezt btw. (nem kell rögtön személyeskedésbe átmenni)

Linkelje be az eredeti hirdetést, és láthatjuk mi van benne.

Azt se tudjuk milyen töltő csomagról van szó (telefon, laptop, akkumulátor stb.)

És igen, ha az eladó oda írja hirdetésnél, hogy hibás a termék, de a vásárló nem kérdezi meg mi a hibája és úgy vásárolja meg, akkor az eladó le van védve.

[ Szerkesztve ]

Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco

(#1667) Lackooo84 válasza Spet (#1666) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem volt semmilyen személyeskedés, csak annyit írtam, hogy nem értem a gondolatmeneted. Persze, ha csak annyi van valamihez odaírva, hogy hibás, az megint más. De én arról beszéltem, hogyha konkrétan kábelhibásnak van hirdetve valami. A tápkábel csak egy elnagyolt példa volt, a lényeg azon van, hogy ha nem az az alkatrésze hibás az adott terméknek, amivel hirdetik az adott hibás terméket, akkor igenis az eladó hunyó. Jelen helyzetben mivel az eladó a hirdetést archiválta, ezzel meggátolva az értékelést, beismerte azt, hogy sumákol.

The Truth is out there...

(#1668) Spet válasza Lackooo84 (#1667) üzenetére


Spet
addikt

Archivált hirdetést is lehet értékelni ;) :K

De, hogy egyértelműen tudjunk dönteni ki hibázott, várjuk meg a hirdetés linkjét. :K

Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco

(#1669) Lackooo84 válasza Spet (#1668) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mod segédlettel lehet igen. Várjuk, erre már én is kíváncsi vagyok...

The Truth is out there...

(#1670) Spet válasza Lackooo84 (#1669) üzenetére


Spet
addikt

1. Érintett hirdetés megnyit (még ha archivált akkor is elérhető)
2. Megvásároltad tőle? Értékelt gomb még mindig él, rá kattintasz.
3 Ha értékelni szeretnéd, jelezd itt négyszög bepipálása, és természetesen pár sor írása, hogy értékelni szeretnéd.
4. Rendszer majd küld egy linket, hogy tudj értékelni, megnyitod, kitöltöd, és meg is van a pozitív/negatív értékelés a profilján.

Ugyanezzel a lépéssorral jelenthető is az eladó, hogy nem korrektül járt, vagy megkárosított stb.

Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco

(#1671) Lackooo84 válasza Spet (#1670) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Akkor ez valami újdonság, mert én anno nem tudtam archiváltat értékelni...

The Truth is out there...

(#1675) Speed® válasza Whaazzup (#1674) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Melyik része nem világos a 2 hozzászólással előbb olvasható kérésnek?

Ráadásul ne adj tanácsot, ha rossz.."űzit" hiába írogat, jelentés a megfelelő eszköz.

(#1677) hcs0924 válasza ppenta (#50) üzenetére


hcs0924
tag

Kedves Moderátorok!

Segítségeteket szeretném kérni a következő ügyben:

Váki felhasználó jelentkezett Huawei P20 lite hirdetésemre.

A készülék megvételéről megállapodtunk,ezt követően 07.11-én, a Köki bevásárlóközpontban találkoztunk 16:15 perckor a Tesco előtt. A fiatal srác édesapjával érkezett a helyszínre. A tökéletes állapotú készüléket nagyjából 10-15 percen keresztül nézegették, próbálgatták. A kártyámat is benne hagytam és biztattam őket, hogy minden funkcióját bátran próbálgassák. Egy minőségi tokban, megtisztítva adtam át a készüléket, amiből több alkalommal ki is vették. Miután mindent rendben találtak, a srác édesapja átadta a készülék előre megbeszélt vételárát hiánytalanul és elbúcsúztunk.

16:59-kor üzenetet írt nekem, amiben kifejtette, hogy mikor hazaértek észrevették, hogy a kijelző tele van karcokkal, több kicsivel és egy naggyal is.

Mai nap léptem be hardverapróra és üzenetét látva számon kértem, hogy mégis ezt miért nem vették észre a helyszínen?

Mai napon 8:04-kor már azt írta, hogy az átadás után bement egy ékszerüzletbe és ott látta, hogy a telefon karcos.

Nemrég újabb üzenetet kaptam, most már a kamera körüli terület is kopott szerinte.

Minden üzenetével egyre nő az esztétikai hibák száma, lassan egy nap leforgása után. Az üzenetek tartalma, ahogy itt leírtam pedig elég ellentmondásos.

Majd egy nap után meg azt mondja, tudja bizonyítani a készülék állapotát, fotókkal (!!) Elmegyek én is, veszek egy telefont össze-vissza dobálom (nem mondom hogy ő ezt csinálta) majd befotózom egy nappal később, hogy karcos ?! :W

A köki bevásárlóközpontban alig 64 ezer fényforrás alatt és mellett sétáltunk el egy padig, ahol szintén volt világítás. A vevő srác és édesapja is 10-15 percen keresztül nézegették kívül belül a telefont, valamin többször is kértem, hogy nézzék meg, tapogassák mivel büszke voltam az állapotára.

Tisztelettel kérem a moderátorokat, hogy negatív értékelését tegyék semmissé, lassan 10 év korrekt üzletelés után nem szeretném hogy egy ilyen inkorrekt ember határozná meg a megbízhatóságomat.

Nagyon köszönöm! :R

Never blame anyone in your life. Good people give you happiness. Bad people give you expirience. Worst people give you a lesson. & Best people give you memories.

(#1678) Lackooo84 válasza hcs0924 (#1677) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Árul egy "szép állapotú" P20 lite-ot, amit májusban vásárolt, de csak ma kezdett árulni, nekem ez igen bűzlik... :U

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#1679) hcs0924 válasza Lackooo84 (#1678) üzenetére


hcs0924
tag

Igen ez szerintem az én telefonom, amit tegnap vett meg és szerinte csupa karc és a hatalmas karcot sem látom a kijelzőn, sem a kopásokat :C :C

[ Szerkesztve ]

Never blame anyone in your life. Good people give you happiness. Bad people give you expirience. Worst people give you a lesson. & Best people give you memories.

(#1680) domperke válasza hcs0924 (#1677) üzenetére


domperke
HARDVERAPRÓD

Törölni fogom az értékelést mivel személyes átvétel volt+[link] árulja ezt az agyonkarcolt telefont szép állapotúnak hirdetve.

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

(#1681) hcs0924 válasza domperke (#1680) üzenetére


hcs0924
tag

Nagyon köszönöm :R

Never blame anyone in your life. Good people give you happiness. Bad people give you expirience. Worst people give you a lesson. & Best people give you memories.

(#1682) dvd_R+


dvd_R+
őstag

Üdv/Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám hogy elküldtem 4db 320GB HDD-t egy fórumtársnak 3.500 FT/db áron + 2.000 Ft szállítási díj fejében amit előre utalt.
DPD Futár szolgálattal küldtem el, amit mai nap meg is kapott, és közölte hogy 2db hdd-től lefagy a bios és hogy kattog.
Én ha eladok valamit minden esetben 110%-ra megyek hogy az elküldött termék biztosan hibátlan e, most is így tettem mielőtt elküldtem rádugtam a gépemre mind a 4 hdd-t és hibátlanul működtek, ezt követően becsomagoltam jól hogy nehogy megsérüljön sőt még a futárnak is jeleztem hogy törékeny pc alkatrészeket küldök szóval figyeljen rá.
Tehát én részemről biztos vagyok benne hogy mindent megtettem illetve hibátlan terméket küldtem.
Az illető azt kérte privát üzenetben hogy fizessem vissza a 16.000 FT -ott vagy küldjek másikat :Y :(((
Ilyenkor kötelességem azt megtenni ? Csak mert tudom hogy nem küldtem hibásat, és tudom azt is hogy jól becsomagoltam.
Illetve eléggé régóta fent vagyok itt hogy a szavam megbízható legyen (sok hibátlan üzleten keresztül mentem már)
Az amit ő állít hogy a termék hibás volt amikor már leküldtem mivel tudja bizonyítani ? Csak mert magamat ismételve tudom hogy hibátlan terméket küldtem..
Én azt írtam neki hogy ha tényleg ez a helyzet, akkor szállítás közben törént valami amire én nem tudok és nem is szeretnék semmiféle visszafizetési illetve csere garanciát vállalni.
Vegye fel a kapcsolatot a DPD Futárszolgálattal Mivel kifizette a szállítási költség díját ami 100%-ban a dpd markát üti így neki valószínűleg kell valamiféle értéknyilvánításra garanciát vállalni vagy nem tudom..

Ha rosszul vélekedek a helyzetről és / nekem kellene kifizetni vagy cserélni az ő kárát, kérlek javítsatok ki. :R

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1683) dvd_R+


dvd_R+
őstag

Update:

Kaptam tőle egy olyan üzenetet hogy,
"Ha akarom elhiszem ha akarom nem" ezt arra írta hogy minden egyes hdd-t leteszteltem mert leírtam neki is privátban.
Aztán ezt követően a 153 pozitív-ommal kapcsolatban írta hogy pont ezért vett tőlem, tehát egyik szavával üti a másikat :W
és hogy hdd sentinel kép sehol (nem kért)
Illetve mejegyezte hogy volt már olyan mint most hogy szállítás közben sérült meg a "cucc" az ö szavaival élve, és az eladó kifizette neki :DDD :W :C

Erre csak ezt írtam neki, az én privát üzenetem bemásolnám az övét csak saját szavaimmal fogalmaztam meg

Szia
Mint írtad 157 pozitív értékelésem van, nem lenne célom a renomémat úgy mond elrontani 3500 ft-os tételeken. De mivel tudom hogy hibátlan terméket küldtem így nehezemre esik elfogadni azt a tényt hogy azt állítod hogy hibásat küldtem.
Ha akarod elhiszed ha akarod nem, ez így van de akkor pedig miért nem nyomatékosítottad hogy "szia érdekelne a hdd de csak hdd sentinel kép fejében" és akkor kapsz róla képet.
így utólag nem tudom mit mondjak erre. Én is mondhatom azt hogy ha akarom elhiszem ha akarom nem hogy például nem ejtetted el őket...
Persze én nem így vélekedek róla, valószínűbbnek tartom hogy a futárszolgálat hibázott.
Amiért továbbra is csak azt tudom mondani őket keresd.
És ha vásároltál már úgy hogy szállítás közben megsérült a termék és az eladó vissza fizette az árát, akkor az az eladó jóindulata. Miért lennék köteles azért mert a futárszolgálat hibázott kifizetni több ezer forintot ? :F Ezzel magamat megkárosítani..
Arról meg nem beszélve ha már történt veled ilyen és ott vissza fizették neked az árát
és a fentebbi gondolatodat folytatva hogy "ha akarom elhiszem ha akarom nem" -elven miért ne gondoljam azt hogy most megpróbálkozol ezzel ismét hogy ingyen legyen a hdd..
Mint említettem ha ezt az elvet követném így is gondolkozhatnék.
De továbbra is azt tudom mondani hogy inkább a DPD-t keresd ezzel majd ők fizetnek ha sérülten szállították le a terméket.

[ Szerkesztve ]

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1684) Weaver


Weaver
senior tag

adott egy alaplap, szépen ment, win próbatelepítve, minden okés. eladás előtt fotóztam a működés közbeni képeket, levideóztam, ahogy elsőre indul, biosba belép, windows -t betölti.

elpostáztam, vevőnél nem megy, visszaküldte (szériaszámok stimmelnek, tehát ugyanaz a lap jött vissza), most már itt sem megy. ilyenkor mi a helyzet?

(#1685) Weaver válasza Weaver (#1684) üzenetére


Weaver
senior tag

meoldódott, bios reset után szépen megy.

(#1686) MurdR válasza dvd_R+ (#1682) üzenetére


MurdR
veterán

Sajnos necces dolog a HDD-k postázása, főleg mert hallani hideget-meleget a futárszolgálatok alkalmazottainak a hozzáállásáról egy-egy csomag esetén.

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#1687) MurdR válasza Weaver (#1685) üzenetére


MurdR
veterán

Akkor szerencsére megoldódott. Ellenben most is csak ismételni tudom magamat, necces dolog ilyen finom alkatrészeket postára adni...

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#1688) Speed® válasza MurdR (#1687) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Egy alaplap mióta finom..? Nincs mozgó alkatrész, csak adott esetben sérülékeny foglalat, amire sokan bacnak felrakni a gyárilag mellékelt védőt..max. ennyi sérülés érheti posta közben, ha rendesen van csomagolva és nem mennek át rajta targoncával :)

(#1689) MurdR válasza Speed® (#1688) üzenetére


MurdR
veterán

Hát azért egy öregebb alaplapnál szerintem megvan a rizikófaktor.

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#1690) Speed® válasza MurdR (#1689) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Annál már a kiépítés közben, ha jól el van vetemedve a nyák..kedvencem a push-pin hűtős kategória, ahol a foglalat lefelé kidudorodik. Rákerül egy backplatees hűtő, ami egyenesbe húzza és voila :S De ez nem a szállíthatóság ellen szól, az nem oszt nem szoroz..

(#1691) Pörp


Pörp
senior tag

Üdv!

Én mint eladó szeretnék tanácsot kérni egy vitás helyzetben. Volt egy i7 3770S processzorom, melyet itt a hardveraprón eladtam. A fizetés/postázás rendben lezajlott. A vevő pár nap után jelezte, hogy a processzorral gond van. Alapon 50C, terhelten 80C fölötti hőmérsékletet mért. Szeretné hogy vegyem vissza a processzort. Én csak játékokban használtam, ott 70C fokot nem érte el sose a proci, linx alatt egyszer teszteltem, 80C volt a max régi CoolerMaster Hyper TX2 hűtéssel.

Továbbá kérdés, hogy ha magánszemély ad el terméket neten, akkor is van 10 napos elállási joga a vevőnek?
Nemsokára kiegészíti a vevő ezt a hozzászólást a hűtésének és mérésének részleteiről.

Véleményetek szerint mi lenne a helyes magatartás részemről mint eladó egy ilyen helyzetben? :R

(#1692) Speed® válasza Pörp (#1691) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Tisztázni kellene, mivel hűti és mekkora órajelen/feszen/terhelésnél annyi, amennyi. Egyébként semmi meglepő nincs abban, ha egy Ivy melegszik, a kupak alatt ugye innentől használt Intelbá guánót. De amíg nem throttlingol, üzemhőmérsékletnek tekinthető kb. bármi TjMax alatt..

Jog..annyi joga van, amennyiben megegyeztetek előre. Ha egyéb probléma nincs a procival (tehát nem hibázik/fagy/throttlingol megfelelő környezetben), maximum kérheti, hogy vedd vissza, de nem kötelességed nyilván.

[ Szerkesztve ]

(#1693) Pörp válasza Speed® (#1692) üzenetére


Pörp
senior tag

Hamarosan a vevőm megosztja a részleteket. 3770Snél a Tjmax ha jól emlékszek 103C ugye? Illetve ezt az értéket a RealTemp-ben meg is kell adni, mert egyébként nem a helyes hőmérsékleteket jelzi, jól emlékszek?

(#1694) Pörp válasza Speed® (#1692) üzenetére


Pörp
senior tag

Inkább visszaveszem, azért köszönöm! :R

(#1695) Pörp


Pörp
senior tag

Újra itt... Általánosan érdeklődök,

- ha valaki hirdet egy komplett gépet, akkor az alaplapról le kell-e írnia, hogy annak CPU foglalata meg van forgácsolva? 775-ös tájolók levágva hogy 771-es xeon procikat fogadhasson. A hirdetés képein nem látható az átalakítás.
- a 771-es xeon procinál le kell-e írni, hogy nincs nútolva, csak matricázva? Tehát hogy csak ebbe vagy más forgácsolt foglalatos alaplapba jó. Kép nincs róla a hirdetésben.
- egy pár napos SSD lehet 97%-os kondíciójú? Ha igen, gariztatható? HD sentinel kép nincs a hirdetésben, a vevő sem kért képet.
- a vételárból követlhetek-e vissza pár ezer forintot a hibák és információk elhallgatása miatt, vagy ez kicsinyes egy senior taghoz?

[ Szerkesztve ]

(#1696) Speed® válasza Pörp (#1695) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Illik közölni mindent nyilván, kérdés laiukus-e az eladó. 775 socketmod végülis ha jól van csinálva, sok vizet nem zavar, tájolásra ott a sarkon a jelölés, inkább értéknövelő, mintsem csökkentő eljárás. Részemről jobban is díjazom, mint a szétfaragott PCBt CPUnál..de ez egyéni preferencia.
SSD lehet, persze, gyártónként eltér a SMART, az írt TB beszédesebb..de garanciában ezzel elhajtanak többnyire. Samsungok pl. alapból 98%on nyitottak egy időben, emiatt nem akadnék le különösebben. Illetve ha igen, boltból kell venni 0kmest :)
Kicsinyes vagy sem, a legtisztább az, hogy ha nem tetszik, visszabizniszelitek. De persze ezt az eladóval kell letisztáznod.

(#1697) dvd_R+


dvd_R+
őstag

Sziasztok!

Nagyon nem szeretek ide írni de sajnos meg kell tennem.. :(
Vásárolt tőlem egy fórumtárs itt hardverapron egy videókártyát (Gigabyte Aorus RX570 4GB)
Mielőtt elküldtem a kártyát a gépembe üzemelt a videókártya (Z370 GAMING M5 MSI alaplap és 8700K procival) 1 hónapig volt a gépemben a kártya CSGO, FORTNITE, DESTINY2 stb stb játékokkal volt használva

Megvette a srác és aznap írt nekem hogy egyszer elment a kép és vissza jött.. mondom az érdekes mert nálam hibátlanul működött, erre az a válasz jött lehet valami kompatibilitási hiba vagy én arra gondoltam hogy driver frissités történt, montior hz váltás bármi..

Eltelt 1 hét és most közli hogy hibás a kártya olyan hiba jelenségekről beszél amiket nem is tudok hova tenni.. És hogy vissza küldi.. 1 héttel később..

Én ha veszek valamit azt azonnal letesztelem ha hibát észlelek le tesztelem másik gépben, haver bármi..
És ha ott is ez van akkor nyomatékosítom hogy vissza szeretném cserélni a pénzemre.
Ez nem történt meg se aznap se 3napon belül és így több mint egy héttel később szeretné vissza adni
De ha kell akkor olcsóbban is vissza adná és akkor "nyerek" rajta.. Ezt sem értem igazából adjam el másnak azt ami nálam hibátlan volt de nála több mint 1 héttel később hibás lett és verjek át vele mást? :F
Ja arról nem beszélve hogy adtam a kártya mellé garancia levelet is amivel tudja érvényesíteni a garanciát

Miért kellene akkor így eladást követően több mint 1 héttel vissza vennem, olyan hiba jelenséggel ami tudom hogy nem volt nálam + úgy hogy adtam garancia levelet is :F

Én úgy érzem teljesen korrektül jártam el, de 1 hét után + garancia levéllel nem gondolom hogy nekem ebbe bele kellene folynom .. ez az ő dolga.. ott a garancia levél intézze el.
Jól gondolom? :F

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1698) Speed® válasza dvd_R+ (#1697) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Ha a hivatalos garin felül nem egyeztetek meg semmiben, ne foglalkozz vele.

(#1699) dvd_R+ válasza Speed® (#1698) üzenetére


dvd_R+
őstag

Köszönöm..
Közben a srác elnézést kért a maga módján illetve le írta hogy valószínűleg az integrált vga zavart be neki..
:W :R

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1700) Ittnemaz


Ittnemaz
aktív tag

üdv!

vevő átvette a terméket, megbízott útján. garanciában nem állapodtunk meg, bár jeleztem neki nézze át alaposan.
egyetlen hibát követtem el: én is megbíztam valakit vigye el a megbízottnak (sürgette az átvételt.)

5 nappal később jelzi, hogy a termék rossz nem tölt,6-dok napon ma már be sem tudja kapcsolni, szétesett.

elsőkörben felajánlottam hogy adok az árból vissza neki,de erre fenyeget. szívesen elhajtanám a francba,de....

ki mit tenne?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.