Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

A topik célja, hogy a félresikerült üzleteket itt megbeszélhessék a felek, ha azt nyilvánosan szeretnék megtenni.

További tudnivalók >>>

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1754) dvd_R+


dvd_R+
őstag

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy, eladtam a tegnapi nap 14:00 körül egy RTX2060 EVGA videókártyát ami természetesen hibátlanul működött. Máskülönben nem hirdettem volna meg és nem adtam volna meg a címem hogy jöjjön érte az illető.
Megérkezett a srác levittem a kapuba neki, elvitte, majd este 21 óra körül írt hogy valami nem okés a kártyával mert amint felteszi a drivert fekete képernyő lesz..
DDU-t próbált illetve átvitte az egyik ismerőséhez is állitása szerint, akinél ugyan ezt produkálta a kártya.

Nem tudom mi történhetet mert nálam hibátlanul működött a kártya, de nem szerettem volna őt sem kellemetlen helyzetbe hozni, és végülis tengap vitte el a kártyát, és annak ellenére hogy tudom nálam működött, úgy voltam vele vissza veszem, mivel az EVGA gyártói garancia intézéssel cserélhető ha még tönkre is ment. Azt nem feltételezem hogy ő tette tönkre (legalabb is remélem)
Szóval mondtam neki hozza vissza, megnézzük nálam is és ha nálam is ezt produkálja vissza veszem aztán majd gariztatom én.

Aztán most az van hogy úgy volt hogy jön ma 16 körül aztán 17, aztán 18 körül most pedig az van hogy elvileg nem tud jönni és majd jövöhéten valamikor..
A videokártya egy ismerőösömmel közös vétel, és ő szerinte azért nem akarja vissza hozni mert nem sikerült eltüntetni a nyomait annak hogy fizikai sérülés érte vagy valami és jöv hétig megpróbálja valahogy eltüntetni ezt.. Ami picit belém adta a paranoid hozzállást, de ha én vásárolnék valamit és az hibás és felajánlja az eladó h vigyem vissza akkor vissza vinném.. Tényleg fura a dolog mivel működött is nálam a kártya..

Azt írtam neki hogy hozza vissza a mai nap nekem mindegy mikor akár este 9 -10 kor is jó nekem..
Nézzük meg nálam és vissza adom az árát vagy vihet helyette másik vga-t mert van más is eladó

De ha ma nem hozza vissza akkor oldja meg ő mert egyébként nálam működött hibátlanul a vga..
Maximum segítek a gyártói garanciális ügyintézésben.

Szerintetek helyesen járok el ez ügyben vagy nem ? :F

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1755) dvd_R+ válasza dvd_R+ (#1754) üzenetére


dvd_R+
őstag

Update: Elhozta és nálam is ezt csinálta, tehát több mint valószínű hogy nála keletkezett valami probléma mert nálam hibátlan volt.. De vissza vettem tőle, most Evga gyártói gariztatthatom :)) :(((

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1756) FrozenThrone


FrozenThrone
aktív tag

Sziasztok!

Mi a teendő olyankor ha eladtam egy AMD CPU -hoz kapott Xbox Game Pass -t egy úriembernek, aki első privátként annyit írt a hirdetésre, hogy megvenné, elküldtem a számlaszámomat, elutalta a pénzt, majd a kód elküldése után jött a fekete leves, hogy nem tudja aktiválni, hol kell. Írtam neki, hogy mivel én nem használtam fel, én sem tudom, de a hirdetésben megadtam a Termékinformációnál, a konkrét linkjét a Game Pass -nak, ahol le van írva róla minden részletesen. (Hol és hogyan kell aktiválni) Erre jött az a válasz, hogy ő azt nem nézte, meg ezt amúgy se szokta nézni, és hogy ez nem is olyan ami neki jó lenne, utaljam vissza neki a pénzt.

1. Miért vesz meg valamit, aminek utána se néz? Meg se kérdezi hogy mi az?
2. Mi van akkor ha ő felhasználta a kódot csak a pénzét is szeretné?
3. Mi van ha visszautalom a pénzt, majd mikor másnak eladom akkor jön majd a fail, hogy nem felhasználható már a kód?

Előre is köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#1757) seci1992 válasza FrozenThrone (#1756) üzenetére


seci1992
csendes tag

A probléma ott kezdődik h te nem game pass kódot árulsz hanem egy amd reward kupont. Elég nagy különbség. Ha egy picit is egyenes lennél akkor azt mar a címbe beleírod a félreértések elkerülése véget.
Ahogy te mondtad és én össze vissza vásárolok arra csak a kód megérkezése utáni első válaszodat mondanám (mikor jeleztem h az xbox app nem fogadja el a kódot, és nem is ilyen formátumú kódot kér) "Ötletem sincs, ott a termékinformáción a link.". Konkrétan nem tudod mit árulsz?
Meg kellett volna néznem a termékinfót, ez igaz de egy ms game pass kódnál ez eszembe sem jutott mert ez nem egy hardver hanem egy számsor amit vásárolni készültem.
Továbbra is tartom h te nem game pass kódot árulsz hanem egy vounchert az amd rewards oldalra és azt a hirdetés szövegéből kihagytad. Még ezzel sem lenne probléma ha lenne ilyen hardverem ami kell az aktiváláshoz de sajnos nincsen.

A másik h hány processzorod van neked? A hirdetés még mindig aktív tehát gondolom ebből több is van. Az egy dolog ha az ember eladja a vásárolt hardvere mellől az ajándékot de az h ezekkel a kódokkal üzletszerűen kereskedik (az én világomba majd bizonyos vásárlók ezt a kódot nem fogják megkapni a hardverükhöz) azt pláne nem tartom etikusnak és szerintem a forgalmazók sem tarják annak. Szerintem ez elég szürke határterület itt a hardveraprón is de ez egy mellékes dolog.

Az h a kód általam (!!!) nincs felhasználva az 100%, ezért is írok itt.

A végére viccnek itt az általa linkelt termékleírás:
Xbox Game Pass pro PC k produktům AMD : aktivační proces
První kroky:
Jděte na www.amdrewards.comPřihlaste se, případně vytvořte nový účet ( je nutná dvoukroková autorizace - email a SMS )Zadejte váš unikátní kód získaný při koupi produktu který jste obdrželi e-mailem nebo do schránky "Moje Alza - Moje knihovna - HRY"V průběhu registrace po vyžádání nainstalujte a spusťte "Product Verification Tool" - pro správné ověření musí být v systému nainstalovaná oprávněná grafická karta (AMD Radeon VII, VEGA56/64 a RX590/580/570/560) a nebo processor AMD Ryzen 2.gen 2700X/2700 MAX/2700, 2600X MAX/2600X/2600 a 2400G .Vyberte Xbox Game pass a přidejte ho do nákupního košíku a potvrďte.Poté klikněte na aktivační kod pro Xbox Game Pass . Tento link vás přesměruje na stránky Microsoftu www.Microsoft.com/redeem. Dále postupujte dle instrukcí na této stránce. Pro správné obdržení kódu musíte mít vytvořen účet Microsoftu .Upozornění:Xbox Game Pass pro PC začne platit hned po aktivaci v Microsoft účtu.Xbox Game Pass pro PC je v době od 9.června do Listopadu 2019 spuštěn ve verzi BetaNejpozdější termín pro uplatnění aktivace je 10. březen 2020.
Podmínky mohou být změněny, podrobnosti zde: https://www.amdrewards.com/amdrewards/
NENÍ URČENO K PRODEJI.
LZE UPLATNIT VŽDY JEN JEDEN KÓD HRY ZDARMA NA JEDNOHO ZÁKAZNÍKA.

(#1758) FrozenThrone válasza seci1992 (#1757) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

Ezek szerint te még mindig nem nyitottad meg a Termékinformációban a linket, mert ott is ott van hogy "Xbox Game Pass". De én, tudom mit árultam, ott volt a linken pontosan, ha megnyitottad volna, te is tisztába lettél volna vele, az hogy én nem használtam fel és nem mentem végig az aktivációs folyamaton, nem azt jelenti hogy nem tudtam mit adok el, hanem hogy nem tudom hogy kell aktiválni.

Nem tudom hogy jön az ide hogy hány CPU -m van, illetve mit árulok, illetve honnan veszed hogy ez ahhoz volt. Ez a mi történetünk szempontjából lényegtelen, a hirdetés szövegében is le van írva, hogy AMD CPU mellé kapott KÓD, ezek szerint még ezt se olvastad el vásárlás előtt...

Ezer szónak is egy a vége, a vak is látja, hogy felelőtlenül vásároltál olyat, aminek még egy ici picit se néztél utána, (azt hitted hogy.. Hinni a templomba kell) amivel nem is lenne gond, de az hogy utána kötekedsz és próbálod beállítani a másikat a "hülyének" minden féle indokkal az már azért picit sok.

A végére én is beteszem a leírást amit két kattintással, 3 másodperc időráfordítással sikerült egy google fordítóval megoldanom. Azt felfogni se tudom, hogy miért nem tudtad vásárlás előtt megnézni és ha valami nem tiszta utána kérdezni... Nem mellesleg magyarul is vannak képi ábrák az aktiválás folyamatról a termék infó linken, de mivel ugye nem nézted meg hogy mit veszel, de még rá se kérdeztél, így most hiába írom is ezt utólag.

Xbox Game Pass PC-ről AMD-termékekre: aktiválási folyamat
Első lépések:
Lépjen be a www.amdrewards.com oldalra. Jelentkezzen be, vagy hozzon létre új fiókot (kétlépcsős hitelesítés szükséges - e-mail és SMS). Írja be az egyedi kódot, amelyet az e-mailben kapott termék vásárlásakor kapott, vagy a „My Alza - My Library - GAMES” mezőbe. A regisztráció során telepítse és kérésre telepítse a "Termék ellenőrző eszközt" - a helyes ellenőrzés érdekében a rendszerbe telepíteni kell egy engedélyezett grafikus kártyát (AMD Radeon VII, VEGA56 / 64 és RX590 / 580/570/560) vagy az AMD Ryzen 2.gen 2700X processzort. / 2700 MAX / 2700, 2600X MAX / 2600X / 2600 és 2400G Válassza ki az Xbox Game pass-et, tegye be a kosárba, és erősítse meg. Ez a link a Microsoft webhelyére irányítja a www.Microsoft.com/redeem címen. Ezután kövesse az ezen az oldalon található utasításokat. A kód helyes fogadásához rendelkeznie kell Microsoft-fiókkal.Figyelmeztetés: Az Xbox Game Pass for PC akkor lép érvénybe, amikor a Microsoft-fiókban aktiválódik. Az Xbox Game Pass for PC bétaverzióban fut 2019. június 9. és november között. 2020. március 10.
A feltételek megváltozhatnak, részletek itt: https://www.amdrewards.com/amdrewards/
NEM ELADÓ.
CSAK ÜGYFÉLEN CSAK EGY INGYENES JÁTÉK kódot lehet alkalmazni.

[ Szerkesztve ]

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#1759) seci1992 válasza FrozenThrone (#1758) üzenetére


seci1992
csendes tag

Leírtam h egy GAME PASS kód vásárlásánál nem néztem meg a termékinformációt mert már vettem ilyet korábban. Az h te a szürke mocskodat itt próbálod eladni az meg legyen a te gondod (vagyis most az enyém is). Azért az beszédes h ahelyett h a probléma után egyszerűen visszautaltad volna a pénzt és mindenki megy a maga dolgára itt vered a tamtamot. Mi ezzel a probléma? Tudod h ezt a kamut nehéz elpasszolni vagy azt a pár forintot sajnálod amit a bankod felszámol az utalásra? (nekem asszem kemény 6 ft volt)
Amit meg priviben írogatsz h neked van igazad mert sokkal több az értékelésed.... Nem ezen múlik szerintem. Vagy mindig annak van igaza aki üzletszerűen kereskedik ezen a fórumon és ezért több az értékelése? Sajnálom h én nem ebből próbálok megélni.

Tény: Game pass kódként árulsz valamit ami nem az.

(#1760) Speed® válasza FrozenThrone (#1758) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Alapból nem véletlen a kikötés, hogy nem tovább értékesíthető. Egyébként mivel termékhez kötött az aktiválás, igen kacifántosan lehet csak átruházni. Adott termék birtokában kell az aktíválást a vevő fiókjával összekötve megejteni, ami egyben bizalmi kör és nem is adunk felületet hozzá. Szóval nyugodtan szedd le a hirdetést, ezt az ügyet meg rendezzétek privátban légyszíves.

(#1761) FrozenThrone válasza seci1992 (#1759) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

Nem írtam ilyet sose hogy mivel nekem van több értékelésem, akkor nekem van igazam, ezt megint nem tudom honnan szeded.... Megint mindenbe kapaszkodsz bele, hogy próbáld bizonyítani az igazadat, ami teljesen irreleváns, hogy én mivel üzletelek, meg hogy miből élek, hát megsúgom, nem ebből, nem mintha lenne bármi közöd is hozzá.

Milyen szürke mocsokról beszélsz? Az a baj hogy megint csak magamat tudom ismételni, le volt írva a hirdetésben hogy AMD CPU mellé kapott kódot árulok, nem pedig valami store -ból megvásárolt kódot akarok tovább adni, tisztán és világosan ott van a hirdetésben! Nem a 6 Ft vág földhöz, hanem hogy már kikerült a kód az én birtokomból, azaz te is rendelkezel vele, hogy adjam el így másnak, miközben te is birtokosa lettél. A későbbiekben az ilyenekből csak probléma szokott lenni.

Ennyi erővel te is megkérhetsz valakit a fórumon akinek megfelelő hardvere van, hogy futtassa le az ellenőrzést az ő gépen a te accountoddal... Jah de ez se jó, mert mindenki hülye, csak a te igazad létezik.

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#1762) FrozenThrone válasza Speed® (#1760) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

Rendben, így lesz! Én is azért hirdettem meg minden gond nélkül, mert rengetegen árulnak ugyan ilyet mindenféle probléma nélkül az oldalon.

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#1763) Speed® válasza FrozenThrone (#1762) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Eddig. Ha rajtam múlik, ki lesznek gyomlálva, nem kell a probléma..folyamatban a téma tisztázása.

(#1764) FrozenThrone válasza Speed® (#1763) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

Utalás megtörtént, hirdetés leszedve, ügy lezárva!

(ui.: Természetesen megtérítettem a 6Ft utalási költségét is ;] )

[ Szerkesztve ]

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#1765) Speed® válasza FrozenThrone (#1764) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Ön egy úr :DDD

(#1766) FrozenThrone válasza Speed® (#1765) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

Hát a tényekkel nem tudok és nem is akarok vitatkozni :DDD

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#1767) seci1992 válasza Speed® (#1765) üzenetére


seci1992
csendes tag

Legalább Veled az.
Köszönöm a segítséged, jelzek ha megoldódott.

(#1768) seci1992 válasza seci1992 (#1767) üzenetére


seci1992
csendes tag

Minden rendben

(#1769) #92006144 válasza Speed® (#1763) üzenetére


#92006144
törölt tag

Két amd reward-os division 2 gold-ot adtam el, tényleg nem egyszerű a mutatvány.
Egy sokadlagos "szűz" gépre adtam távoli asztal hozzáférést, amin futott egy malwarebytes anti malware program (tippre keyloggert észrevenné). Először beléptem az amd fiókba, majd adtam a távoli hozzáférést, ahova be kellett írni az uplay fiók belépési adatait. Külön kértem, hogy erre az időre csináljon egy ideiglenes jelszót. Szóval próbáltam minden téren védeni a vevőt, és nem győztek hálálkodni a harmadáron beszerzett játékért. Macerás volt, de mindenkinek megérte. Viszont ezt szabályozni elég esélytelen úgy, hogy mindenki védve legyen. Ráadásul a mostani amd-s game pass egy fillért sem ér kb a 600 forintos 2 hónapos game pass ultimate mellett...

[ Szerkesztve ]

(#1781) Kalandor


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

newwave0507, Egzee: a személyeskedéssel és személyes adatokkal, egyebekkel teli hozzászólásaitokat töröltem.

Ezt legyetek szívesek egymás közt megbeszélni vagy a hatóságok útján, nekem mindegy.

(#1782) newwave0507 válasza Kalandor (#1781) üzenetére


newwave0507
tag

Tegnap este írtam a modoknak hogy töröljék a hozzászólásom mert ennek semmi értelme nem lesz. A saját hozzászólásom kértem töröltetni, amire nem kaptam engedélyt... - vagy valami ilyesmi -.

Megértettem és egyetértek.

Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.

(#1783) sanzi007


sanzi007
csendes tag

Sziasztok!

Egy vga-t ([link]) vásároltam kippedli eladótól.

A következő problémám lenne.

Minden rendben ment az adásvétel során, a kért összeget átutaltam (2019.11.29.) postával együtt, vgat meg is kaptam (2019.12.03.), épségben ideért.
Az általam elküldött adásvételit is mellékelte.

Egy problémám támadt nem volt hozzácsatolva a garancia papír, ami elvileg 2021 februárig szól. Ezt jeleztem, kértem küldje el (2019.12.03.).

Majd 12.05.-én ismét írtam neki (addig nem kaptam választ), hogy kellene, mert így nincs rá szükségem és így kisem próbálom, visszaküldöm.

Majd kaptam egy választ 12.06., otthon van és szkenneli küldi. Rendben.

12.10. írtam neki, mivel nem ér rá küldje vissza a vga árát és küldöm vissza neki.

Látom tényleg nem ér rá, engem meg sürget az idő karácsony miatt, a gépet amibe a vga megy már lassan odakellene adnom így egy kicsit kellene segíteni, hogy észhez térjen és küldje el a garanciapapírt. Ennyiért vehettem volna újat is garancia nélkül...A vga azóta is a dobozában pihen.

Ha ez nehezen teljesíthető vegye vissza a vga-t és fizesse ki a postát oda vissza.Veszek egy másikat azt kész.

Nem nagy dolgot kértem/kérek!

Köszönöm!

Ha hulladékot árulsz, akkor jelezd kérlek, vagy vissza se írj, köszönöm! Új = soha nem volt használva! Válogatott darabok, akkor legyen is kiválogatva! Tesztelt = igen, ha majd én is teszteltem! Korrekt vagy = biztos? Tanult ember = szakmai tapasztalat külföldön (kkisegítő)

(#1784) essexboy válasza sanzi007 (#1783) üzenetére


essexboy
HARDVERAPRÓD

Szia!

Ahogy a téma összefoglalóban is olvasható: Kérlek a Jelentsd a csalókat topikba másold át az üzeneted, mert itt általában a félresikerült üzleteket beszélik meg az érintett felek a nagyközönség előtt.

[ Szerkesztve ]

essexboy

(#1785) sanzi007 válasza essexboy (#1784) üzenetére


sanzi007
csendes tag

Szia!

Köszi!

Közben minden megoldódott!

Üdv.

Ha hulladékot árulsz, akkor jelezd kérlek, vagy vissza se írj, köszönöm! Új = soha nem volt használva! Válogatott darabok, akkor legyen is kiválogatva! Tesztelt = igen, ha majd én is teszteltem! Korrekt vagy = biztos? Tanult ember = szakmai tapasztalat külföldön (kkisegítő)

(#1786) Siswoob5


Siswoob5
csendes tag

Üdv kedves csoporttagok! Én “kedves” topatek nevű hardveres ellen szeretnék valamilyen szankciót! A történet hogy vett tőlem egy lenovo telefont amit elvittem neki a saját benzinemen a címre amit mondott,kipróbálta stb semmi baja nem volt,utánna otthon hív hogy ez nem jó az nem jó stb...mondom ok segítek szivesen! Ennek már lassan több hónapja azóta se szólt semmit és ennek ellenére látom hogy negatívra értékelt kérdezem én miért??? Ha szól találtunk volna vmi megoldást biztos mert nem 20e ftos telefonon fog nekem múlni,bárki megnézheti ez az első negatívam nem véletlenül!Kérdezem én mi van ilyenkor,mert arról nem tehetek hogy valaki 100e ftos tudást vár egy ilyen telefontól és az az eladó hibája legyen...köszönöm mindenkinek!

(#1787) Bengio


Bengio
tag

Sziasztok!

Az összefoglalóban ugyan le van írva, hogy csak akkor írjak ide, ha az üzletfelet jelentettem, mint csaló, de egyrészt zárva van az a topik, másrészt nem feltételezem róla, hogy az lenne, és szándékosan vert volna át.
Egyelőre a nicknevét sem írnám ki, csak a véleményetekre vagyok kíváncsi.

Vásároltam egy használt, X típusú videokártyát Y összegért.
Próbagaranciáról a hirdetés szövegében nem tért ki a hirdető, de pár privát váltása után, még az előre utalás előtt rákérdeztem, idézem:
"Valamennyi garit tudsz rá adni? Képet ad minden kimeneten, működik tutira, stb..."
A válasz ez volt:
"Persze , beteszed kiprópálod és menni fog."

A videokártya megérkezett, ahogy megbeszéltük. Sértetlen doboz, sértetlen kártya. Gyakorlatilag a postán történő átvételt követően azonnal hazajöttem, és bontottam a csomagot. A VGA-t behelyezve a gépbe, tápcsatik bekötve, HDMI-n a monitor, és bekapcsoláskor se kép se hang. A ventik egy pillanatra felpörögnek, de le is állnak. Az alaplap 1 hosszú, 3 rövid sípolással (elvileg) a VGA hibát (hiányát?) jelzi. Azóta több tápegységgel, valamint teljesen más konfigban is kipróbáltam, mindannyiszor ugyanez a jelenség. Visszatéve mindenhova az eredeti VGA-t, elsőre indul a rendszer, lényegesen nagyobb TDP-jű kártyákkal is (tápegységet kizárhatjuk szvsz.).

2 álláspont van egymással szemben. Az eladó állítja, hogy nála működött a VGA, kiszerelésig használatban volt, tesztelte, stb. Én pedig állítom, hogy nem sérült a kártya, én nem bántottam, legjobb tudásom, és tapasztalatom szerint helyeztem be, és indítottam el. Itt megállt a dolog, kompromisszumra nem hajlandó az illető, mivel ő is járt már így (pepitában, ő kapott így hardvert), be kellett nyelnie, nincs mit tenni, nála működött. Én írtam neki, hogy én is jártam így, adtam el valamit, mire a vevőig ért, már nem, vagy nem megfelelően üzemelt a cucc, visszavettem. Én 100%-ban elhiszem, hogy nála működött a VGA. Nálam azonban nem. Elmondása alapján nem szokott használt cuccra próbagarit adni, ő csak annyit mondott, hogy beteszem és menni fog, mivel kivételkor ment a kártya. Ő nem szokott garit vállalni, a saját múltbéli esetei miatt. Én szerintem pedig, ha rákérdezek, hogy van-e próbagari, és azt írja "Persze...", akkor az igent jelent.

Mi az, amit ilyenkor tehetek, mire hivatkozhatok? Már ha egyátalán... :F

[ Szerkesztve ]

Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.

(#1788) Speed® válasza Bengio (#1787) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Adott szó kategóriában ez szimplán átverés, nyugodtan jelentsd Hardverapró felületen, aztán ha nem rendezi, összegtől függően a rendőrség is szeretni fogja. A használtpiac nem arról szól, hogy 0 felelősséget vállalva működőként értékesítünk döglött cuccokat..nem zsákbamacska ez.

(#1789) apple2003ota

Sziasztok!

Ezúton kérem a moderátorok segítségét egy reklamáció ügyben, ahol én vagyok az eladó.

Reklamáció: kenny83
"
A vásárolt iPhone-t 100%-os akksival hirdette. A kapott töltőfejjel és kábellel töltve leromlott az akksi állapota 98%-ra 2 hónap alatt, ami nem lenne baj, de kiírta azt is, hogy szervizelésre szorul az akksi. A kábel és a töltőfej feliratait összehasonlítva az eredeti kiegészítőkkel látható a hamisság. (Töltőfejen C E jelzés közelebb van egymáshoz, illetve a bal oldalon lévő V és N betűk máshogy néznek ki). A kábelen az USB jel nem középen van szimmetrikusan, hanem aszimmetrikusan. Egyelőre eredeti töltőfejjel és kábellel sikerült tölteni, azonban a szerviz felirat ott maradt és a töltőfej-kábel, esetlegesen a szintén hamis akkumulátor ára a levegőben lóg. Az eladó azt állítja egy Bp-i szervizben cseréltette az akksit, azonban arról semmilyen papírt nem tud felmutatni, pedig azzal rendezhető lenne az akksi kérdése. A töltőfej-kábel cseréjéről nem is beszélve.
Tudom, hogy nem elvárható egy használt terméknél ennyi idő után garanciáról, felelősségről beszélni, azonban úgy gondolom egy ilyen kereskedőnél, akinek láthatóan kiépített rendszere van a hasonló nyerészkedésekre-átverésekre, bízom az ügy számomra is elfogadható lezárásában.
Ez ideális esetben akkumulátor csere bizonyítása számlával, illetve eredeti kábel és töltőfej biztosítása szintén számlával.

Üdvözlettel: Kenny
"

Válaszom a negatív értékelésre:
"
Jelentkezett a vevő, hogy nem tölt a telefon, és szervizt ír ki, 2 hónap után. Segítő kész voltam (meg is köszönte), de odáig nem jutottunk el, hogy beazonosítsam a készüléket, már olyan útszéli stílust engedett magának. Kikértem magamnak, és jeleztem, hogy így nem vagyok hajlandó vele beszélni, erre folytatta.
Elköszönöttem, és jelentett.
Ennyi volt a történet.
Nyitott vagyok segíteni, most is, de csak ha képes kulturált kommunikációra.
"

A készülék használt állapotban, áralatt volt meghirdetve, amire természetesen alkudott, de ez csak mellékes. A hirdetésben megfelelő állapotban vette át, mindent leellenőriztünk. Minden készülékre 1 hét visszavársárlási garanciát adok, ennél többet sajnos nem tudom, nem is lehet.
Mivel semmelyik készüléket nem én vettem újonnan, és olyan jó minőségű utángyártott tartozékok vannak, sosem merem és nem is állítom, hogy gyári tartozékok vannak hozzá. Ha vételnél látom a silány minőséget, át sem veszem a tartozékokat, hanem saját készletből adom. Ha hasonlóan rossz indulatú lennék, mondanám, hogy lehet ő kicserélte a saját utángyártott, rossz, otthon talált sajátjaival.
Az akkumulátorral még nem jutottunk semmerre, mert odáig sem jutottunk el, hogy beazonosítsam a készüléket. Olyan sértő, hisztis szöveget írt, hogy kikértem magamnak, így nem beszélhet senki senkivel. Erre jelentett.

Kéréseim:
1. Vonja vissza, vagy moderátorok töröljék a negatív kommentet, amiben láthatóan kifejezte a rossz indulatát az üzletrontó, rágalmazó kijelentéseivel, irreális elvárásaival.
2. Ne privátban, hanem nyilvánosan itt vádaskodjon, nem tűröm és nem vagyok hajlandó az ő szintjére lesülyedni, alpári módon hisztisen veszekedni. Csak itt rendezném le az ügyet.

További szép napot mindenkinek.
Gergő

[ Szerkesztve ]

telefon-iMessage-FaceTime-Viber-WhatsApp-email: +36306358500, almagergo1@gmail.com *** FB: Alma Gergő https://www.facebook.com/gergoalma

(#1790) #42203392 válasza apple2003ota (#1789) üzenetére


#42203392
törölt tag

Kedves Moderátorok és Eladó!

A vásárolt iPhonehoz hamis kábelt és töltőt kaptam (tájékoztatás nélkül). Akkor inkább ne adjon kiegészítőket, ha csak hamisat tud adni, ez kimeríti a veszélyeztetés fogalmát.
Azonban a fő ok, amiatt a negatív értékelést írtam az az akkumulátor furcsa viselkedése volt.
1.: A kapott adatkábellel/töltőfejjel nem töltött 2 hónap után. Tehát a kábelt és a töltőfejet a fiók mélyére süllyesztettem (kuka). Eredeti kábellel azóta is probléma nélkül tölt.
2.: Az akkumulátor kapacitása jóval alacsonyabbra van méretezve (67%-ot mutatott a program.), így bár lehet, hogy a rendszer 100%-osnak érzékeli a kapacitást, azonban hamar kiírta, hogy Szervizelésre szorul az akkumulátor az állapota alapján.
Mivel az akkumultor 100%-os kapacitása fontos tényező volt vásárláskor, ezért erősen sérelmezem a csökkent kapaciátú akkumulátorral való eladást, illetve a készülék állapotát is veszélyeztető kiegészítők adását.

Egyébként minden rendben volt, az Eladó 3 tokot is adott a készülékhez, azonban ez nem mentesíti a többi dolog alól. Az eladó álltal említett alpári hangnem annyiban merült ki, hogy meggyanúsítottam őt azzal, hogy "lutri" akksikat rak az eladásra szánt készülékekbe, illetve reménykedik, hogy "nem egy hét alatt fossák össze magukat". Ezt az eladó kikérte magának, állítása szerint iSzerelésbe hordja. Mire én felvetettem, hogy ebben az esetben ha 6 hónapon belül cseréltette az akkumulátort, kárpótoljon legalább a szerelési lap (garancia lap) átadásával, mivel utána nézve 6 hónap garanciát nyújt az említett szervíz az akkumulátor cseréjére.
Az eladó ezt meghallva hülyének nevezett és elegánsan elbúcsúzott.

Az adásvétel tárgya egy 128 Gb-os "100%-os akksis" iPhone 7 volt 60.000. Ft értékben, 65.000-ről lealkudva.

Remélem az eladó nem bújhat el a "nagy múlt" és a pozitív értékelések mögött. (Több privátot is kaptam a negatív értékelés megírása után az eladó vevőitől.)

Kérésem, hogy az eladó kárpótoljon legalább az akkumulátor miatt.

Üdvözlettel: Kenny

(#1791) apple2003ota válasza #42203392 (#1790) üzenetére

Mielőtt neki kezdenénk a partalan vitának, felhívom a figyelmed a rágalmazás fogalomra, mint bűncselekményre:

Rágalmazás

Btk. 226. § (1) Aki valakiről más előtt a becsület csorbítására alkalmas tényt állít, híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a rágalmazást
a) aljas indokból vagy célból,
b) nagy nyilvánosság előtt, vagy
c) jelentős érdeksérelmet okozva
követik el.

Ennek értelmében kérem, hogy 48 órán belül kezdeményezd a moderátoroknál a negatív értékelésed törlését vagy módosítását. Ha nem teszed meg, én fogom kérni, és kérem a felhasználó neved felfüggezstését is.

Nem reagálok a dramatizációidra a veszélyeztetéssel, a hamis szó használattal kapcsolatban. Ezek az állításaid, ne állítsd be tényként, mert az megint kimeríti a rágalmazás minősített fogalmát, mert a "nagy nyilvánosság előtt" vagy.

Nem szándékom a "nagy múlt" és a pozitív értékelések mögött elbújni, de ez nem garanciális probléma.
Csak jóindulatból és segítőkészségem miatt oldanám meg, veled szemben most egyenlőre nincs meg egyik sem. Lassan 20 éve vagyok a fórumon, rajtad kívül mindenkinek megoldottam a problémáját - garancián túl is, akár több százezer Forint-os tételeknél is, akár saját pénzemre.

Privátban küldd el a sorozatszámát, még mindig nem tudom miről beszélünk, és addig is tedd meg az általad szükségesnek tartott lépéseket 48 órán belül!

[ Szerkesztve ]

telefon-iMessage-FaceTime-Viber-WhatsApp-email: +36306358500, almagergo1@gmail.com *** FB: Alma Gergő https://www.facebook.com/gergoalma

(#1792) dvd_R+ válasza apple2003ota (#1791) üzenetére


dvd_R+
őstag

Sziasztok!
Nem szoktam kommentelgetni főleg nem az ilyen szintű vitákhoz.. De nem bírom ki hogy ne írjam le...

Ez az egész röhejes.. Ha az eladó meghírdet egy terméket 1 hét pénz visszafizetési garanciával és 2 hónap után megy benne bármi is tönkre, az onnantól kezdve a vásárló gondja.. Az meg hogy a utángyártott kábel és akksi van benne azt előre kellene tisztázni és hisztizni miatta nem pedig utólag 2 hónappal..
Ez a szó használat pedig hogy hamisítván szintén röhej egy telefon alkatrész/kiegészitő esetében.. Utángyártott a megfelelő szó..
Bolti ár alatt akar az ember vásárolni, tudja és látja és van keze szája hogy vásárlás előtt kideritse hogy mivel mi a helyzet és ha ezek alapján úgy dönt hogy megveszi a terméket majd a szóban forgó 1 hetes pénz visszafizetési garancián belül nem megy tönkre
mire fel a hepciáskodás ? Komolyan.. ez Magyarország, mindenki olcsón szeretne mindent de az jobb legyen mint a boltban 2x-es áron kapható bontatlan :D
Röhej..
Ha pedig gondja van a termékkel 2hónap után ami már jócskán a szóban forgó időn túl van, akkor azt jelezze az eladónak de normális és kérés módján, nem pedig a szar halmazt az eladó fejére zúditani hogy szart adtál el te szar..
Komolyan olvasom és tátva marad a szám hogy ez mi ??
Én a te helyedben csak azért hogy éreztessem a vásárlóval hogy mennyivel kevesebbet ér emberileg, vissza fizetném neki a vételárat vagy a használatból és piaci mozgás miatt csökentett árat mondjuk 50E ft-ért vissza venném aztán vegyen magának másikat..

Hozzáteszem nem szeretném védeni egyik felet sem, én inkabb az eladó vs vásárló oldalat figyelembe véve az eladót védem.. Mert a leírtak alapján nem tett semmi rosszat...

A vásárló pedig nagyon elvakult látáskörrel rendelkezik, csak azt tudom ajánlani legközelebb menj boltba vásárolni, ott kinyalják a s***et akkor is ha 10 hónap múlva viszed be a telefont. persze nem 60 hanem 130e ft ott hagytál ott... :)) :W :O

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1793) polgi803


polgi803
őstag

Sziasztok!

Szeretnék jelezni egy félresikerült üzletet. Zelda kolléga jegelt nekem 2020.10.10. e környékéig (fizuig) egy SteelSeries Arctis 7 2019 edition wireless gaming fejhallgatót. Miközben teltek a napok, a mai nappal közölte, hogy eladta közben. Ráadásul még egy 1000-essel olcsóbban. Képen is van, hogy jegelte nekem, most meg másnak jegelte. Innen is gratulálnék neki a korrektségért. Becsület kicsit fogyóban van.

ez pedig az üzenetváltás érdemi része...

Privát üzenet váltás kép törölve - essexboy

[ Módosította: essexboy ]

(#1794) Trailblazer válasza polgi803 (#1793) üzenetére


Trailblazer
addikt

Üzleti partner engedélye nélkül privát üzenetet megosztani nem szabad, még akkor sem, ha az igazságérzetedet jogosan birizgálja...

Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V

(#1795) polgi803 válasza Trailblazer (#1794) üzenetére


polgi803
őstag

Akkor szedjétek ki lécci'! :R

(#1796) Trailblazer válasza polgi803 (#1795) üzenetére


Trailblazer
addikt

Majd kiszedi, akinek van rá jogosultsága. Ugyanolyan user vagyok, mint te. :B

Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V

(#1797) dvd_R+ válasza polgi803 (#1795) üzenetére


dvd_R+
őstag

Tőlem vásárolta ezt a fejhallgatót, de előtte 3x is írogattunk és sosem sikerült semmit össze hozni, ezt is eléggé nehézkesen, misem bizonyitja jobban mint 37 üzenet váltás vele.. :D

Végül velem pozitivan végződött az a biznisz, de nem egyszerű esett a srác az nekem legalabbis lejött a vele való beszélgetésből :DDD

[ Szerkesztve ]

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#1798) polgi803 válasza dvd_R+ (#1797) üzenetére


polgi803
őstag

...bár tőled vettem volna meg. Ha valakit megkérdek, hogy jegelnéd- e mondjuk 2 hétig fizuig akkor mit válaszolhat az ember? Igen jegelem, nem ne haragudj nem jegelem addig. De ha jegeli akkor egy héttel utána ne adja már el másnak. Én SOHA nem tettem azt hogy valakinek megígértem hogy elteszem és utána bocs, de elkelt...a presztízsnek nem éri meg az, hogy így átcseszek valakit....de hát nem vagyunk egyformák.

[ Szerkesztve ]

(#1799) Silenzio


Silenzio
addikt

14 év Hardveraprózás és többszáz sikeres üzlet során most először szeretném felhívni valakire a figyelmet. netmark fórumtársnak több mint egy naptári hónapig jegeltem a hirdetéseim közt szereplő PC-met, mire most, két nappal a tervezett biznisz előtt közölte, hogy kapott egy kedvezőbb ajánlatot. Írásban és szóban is kérte a PC jegelését, de pénze csak fizu után, október második hetében lett volna rá, legalábbis ezt mondta. Nos, részemről a jegelés szent és sérthetetlen. Én akartam jófej lenni, én pacsáltam rá. Soha többé. Ne üzleteljetek vele.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#1800) gaborn1


gaborn1
tag

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok-e, a gondom (kérdésem) a következő:

3 hete eladtam 170E forintért egy kicsit több, mint 2 éves Asus Tuf FX504-t (8300h,16gb ram, gtx 1050, 128ssd+1tb hdd). Üzenetváltásom a vevő ismerősével itt annyi volt, hogy kért tőlem egy telefonszámot, a továbbiakat ott bonyolítottuk le. Találkoztunk kettőnknek köztes helyen személyesen (oda-vissza 100km-t mentem hétfő este 6kor), megnézte a gépet, mondtam, hogy 2 éves múlt, garancia már nincs rajt. Kifizette, mindenki ment a dolgára.

Ma hívott a vevő, hogy lefagyott a gép valamelyik nap és ezért elvitte szervízbe. Működő gépet adtam el neki (hirdetésben szerepeltek is képek, melyeken működött, csak azóta archiváltam és töröltem). Ki tudja mi történt 3 hét alatt, találkozónk alkalmával megemlítette, hogy nem ért a gépekhez. Kötelezhet arra, hogy visszavásároljam/ a javítást fizessem?

Köszönöm!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.