Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petty88
csendes tag
válasz
molnarpeter #2798 üzenetére
Az lesz, jövő héten viszem egy toyota specialistához. Én is nagyon furcsállom, hogy nincs hiba, gyakorlatilag 90 km/h a vége, mert jobban nem lehet vele menni, de szerinte teljesen jól van. Gázpedál jeladó produkálhat ilyen hibát szerintetek?
-
molnarpeter
nagyúr
-
petty88
csendes tag
Ki lett olvastatva és eltárolt hiba sincs, nem a visszajelzőre gondoltam. Javítsatok ki ha tévedek, de a felsoroltak közül majdnem mind kéne eltárolt hibaüzenetet okoznia. Ez alapján a lambdaszonda, a hőfokok és a turbónyomás rendben van, legalábbis a rákötött számítógép adatai alapján.
Olajat nem eszi, egy éve volt olajcsere, azóta rá sem kellett töltenem.
A fals levegő jó ötlet, csak nem tudom hogyan deríthetném ki.
Az üzemanyagnyomást nem tudom, ezt az értéket is ki kéne jelezni a rákötött gépnek? Amúgy a nyomás nem megfelelő felépülése nem adna szintén hibaüzenetet?
Vákuumcső hibára gondoltam még, de átnézve a szerelő nem talált hibát. -
petty88
csendes tag
válasz
petty88 #2606 üzenetére
Sziasztok!
Szeretnék beszámolni a helyzetről az autóval kapcsolatban, bár a probléma még azóta sem oldódott meg. (A probléma leírása a hozzászólás előzményeiben olvasható)
Szóval mivel 2500 fordulat felett egyáltalán nem reagált gázadásra az autó, ezért szerelőhöz fordultam. Hibakód nincs, így marad a nyomozás. EGR tisztítva lett, légmennyiségmérő tisztítva lett, egyik sem használt. Le lett véve a turbó, elküldve szakszervízbe. Szétszedték, kitisztították, azt mondták kb semmi baja nincs, a rudazat mozgott kicsit nehezebben, azt javították.Autó összerakva és műköik. Aztán 1000 km után újra jön ugyanaz a hiba, 2000 felett rángat, de nem gyorsul, néha elkapja és akkor megy. Ha 2000 alatti fordulatról huzatom ki, akkor megy szépen olyan 3000-ig, aztán úgy viselkedik, minta levenném a lábam a gázról és visszalassul, esik a fordulat is.
Lehúztam a légmennyiségmérő csatlakozóját és azt kiiktatva is ugyanaz a hiba. Szerelőhöz visszavittem, ő visszavitte a turbósokhoz, ők azt mondják a turbónak alapból sem volt olyan baja, ami ezt okozhatta volna, most meg tuti, hogy rendben van.
Szerelő kicsit tanácstalan, meg én is. EGR, légmennyiségmérő és turbó hiba kizárva, hibakód továbbra sincs.
Talán az üzemanyagszűrőre tudok gondolni, de az meg mitől jönne helyre 2-3 hétre, aztán romlana el megint?
Van esetleg bárkinek valami ötlete, hogy merre kéne tovább mozdulni? Jövő héten viszem toyota specifikus szerelőhöz, de az is eléggé határozatlan volt a telefonban.
Várom az ötleteket és köszönöm!
(Toyota Corolla 2.0 D4D, 2002) -
aero.
veterán
Haliho
2004-es Avensis 2.0 szopóbenzin, T-Sport, 5 ajtós. Mire kell figyelni?
~250e km. Láncos vagy szíjas? -
Isual
veterán
Sziasztok!
Két hete lettem boldog tulajdonosa egy 2003-as gyártási évű Lexus IS 200-as kocsinak.
Holnap leadom nagyszervizbe, szerencsére úgy tűnik nagy baja nincs, de azért kicsit rendbe szeretném szedni. Egy dolog van, amiben a segítségeteket, tanácsotokat kérném.
A kocsinak a belső visszapillantó tükre eltörött, így vettem, erre tett az előző tulaj egy ilyen ideiglenes tükröt. Na most ez engem borzasztóan zavar és mindenképp le szeretném cserélni. Nyilván a gyári, új az horror áron van, így marad a bontó vagy valami utángyártott, univerzális tükör. (ez utóbbiból örülnék sötétedőnek, ilyen beépített LCD-s, tolatókamerás nem kell - ebay-en ilyet találtam [link])
Ti mit ajánlanátok, illetve esetleg tudtok-e valakit, aki/akik tudnak ilyen probléma megoldásában segíteni?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
molnarpeter
nagyúr
Hibakód olvasás történt? Ha csak "öreg a katalizátor", akkor benne van még az is, hogy talán inkább az egyik szenzorral lesz gond. Vidd el másik műhelybe is, ahol számítógéppel meg tudják nézni, hol a gond. 21. századi autóhoz nem érdemes kiolvasás nélkül javítani
Elsőre megpróbálnám a hibatároló törlését (akkusaru levételével is máködhet talán, bár mintha akkor az automata ablakok végállását újra kéne tanítani a gépnek), ha visszatér a hiba, akkor annak megfelelően alkatrész csere. Nem mindegy, hogy 15-ért szonda, vagy 50-ért új katalizátor (bontott, vagy univerzális utóbbiból ugyebár olcsóbb). Gyors google eredménye
-
rob210
nagyúr
Na ahol és aki ezt mondta neked azt messzire kerüld el.
Utángyártottban is van olcsó és drága.
Van univerzális is, ami jó lehet.Ez csak a mag kérdése a vasmagos olcsó és 3-4 évig az is tökéletesen fog szolgálni, de valóban lényegesen hamarabb átég.
40-50.000 környékén kapni jóminőségű univerzálisat, ami olyan lesz mint a gyári, max kicsivel többet hegesztik
Nem kell mindent beszipkázni.
Én a renaulton nemrég cseréltem flexicsövet, közölték 70.000.- mert le kell engedni a bölcsőt is, és a csődarab is 45.000.- ehhez képest 18.000.- ból megvolt mindennel együtt, és rohadtul nem lett a motor kiszedve -
krono.
tag
válasz
molnarpeter #2786 üzenetére
Azt mondták hogy egy jó minőségű utángyártott is drága és általában 1 évig bírja.
-
rob210
nagyúr
Ha a " környezetvédelmi " lámpa is ég akkor lambdaszonda, rosszab esetben katalizátor csere.
Így ugyanis nem megy át a vizsgán, (ha csak nem mókoltra mész).
Ezek az üssük ki írjuk felül megoldások nem is tudom miért szerepelnek a fejekben.
Az nem megoldás az gányolás.
De a te dolgod, én inkább megcsinálnám egy lambdacsere kb. Pont annyiba fog kerülni, mint amennyiért kiírnák a szofwareből. -
krono.
tag
Sziasztok!
Ki lehet üttetni a check engine light-ot véglegesen az autóból?
2003-as 1.6 Corollánk van és a katalizátor miatt állandóan ég a kis lámpa. Ha jól tudom ilyenkor nem alap módban jár a motor és nincs pl. klíma rásegítés. Ki lehet valahogy ezt ütni belőle? Ha csak a kódot kiütjük hamar visszajön szóval az sajnos nem játszik, de gondoltam hátha ki lehet valahogy játszani a rendszert. Előre is köszi -
helkis
veterán
P0400, P0405 - EGR probléma.. szelepet kivettem, vezérlőt levettem róla, de még mindig ki volt akadva a tüske, finom rugónyomásra is azonnal visszazárt, érdekes, hogy utána nem tudtam megint olyan állapotba hozni, hogy megakadjon, kipucoltam, hibát töröltem, pöcc-röff, mostmár hiba nélkül!
köszi mindenkinek! -
helkis
veterán
válasz
diablo1984 #2778 üzenetére
jepp, egy cimbim átugrik ma egy kiolvasóval..
-
helkis
veterán
válasz
diablo1984 #2775 üzenetére
fejlemény: volt itt a szerelő, átnézegette, de igazából nem tudott sokat hozzászólni, hétfőn vitte volna műhelybe..
nagyanyám összes szerszámát bevetve, sikerült megnéznem, hogy az üa-szűrőn átmegy a gázolaj, innentől a nagynyomásúra terelődött a figyelmem.. gondoltam hátha van neki külön biztije, de nem találtam, viszont észrevettem, hogy a tegnap kihúzott EFI biztit egy nem a kürt biztije "elé", hanem "mögé" dugtam, így most visszaraktam, pöcc-röff, el is indult a cucc, de a kombó hiba vissza is jött, mindenesetre haza döcögtünk vele..1800-2000 fölött elfogy az erő, úgyhogy most a turbó és szenzorai a gyanúsítottak, mik lehetnek ezek?
a turbó belseje relatív új (valszeg felújított), tavaly lett cseréltetve (előző tulaj), még talán garis is, papírjai megvannak.. -
helkis
veterán
válasz
diablo1984 #2772 üzenetére
kb 1-2 hónapja volt egy kis egr-problémám, tisztitás után jó lett, akkor is kijött a "CE+VSD+TCR" kombó, erre azt olvastam, hogy EFI bizti kivételével ki lehet törölni (term. ilyenkor tudom hogy törlődnek a hibakódok, de a logikám szerint ha nem hozza az eredményt, akkor majd újra bedobja..), ezt meg is tettem, és jó is lett..
tegnap a 710-es elkerülőn jöttem Veszprémből Siófokra, egy előzés után nem akart menni az autó magasabb fordulaton (ez után nemsokkal dobta a kombót), olyan volt mintha elment volna a turbo, 70-80-al ledöcögtem Sióra, lekapcsoltam, bepakoltunk jöttünk is volna haza, indítottam, kerregés, rázkódás ok, hibakombó eltűnt, de azóta nem indult el, kis szünetekkel 3x próbáltam..
tegnap este sikerült utolérni egy szerelőt, mostanság ígérte, hogy meglesi, remélem ideér..
bármilyen ötlet, tapasztalat jöhet!
köszi! -
helkis
veterán
üdv, mit lehet tenni, ha nem indul a 2.0 d-4d? akku ok
-
@LordAxwell. @Ragadozó: Örülök, hogy tegnap személyesen is össze tudtunk futni. A Corolla beteg, hogy mit lép.
A Yaris meg a zöld felnivel nagyon szép volt, bárki bármit mond.
Köszi a sok jó tanácsot srácok.
-
Mr.Knight
csendes tag
Úgy tűnik ez Avensis betegség. Barátom 2003-as 1.8-asa miután kiállt a garázsból indulni akart, katt, majd fémes koppanás az aszfalton. Neki a Team T work csinálta meg a Péceli úton. Igaz, hogy nem volt olcsó, de 2x olyan vastag anyagot használtak mint a régi. Egyébként a régi Camrym féltengely felújítását is Ők csinálták garanciával (mondjuk az más sztori... 480 ezer km után
autópályán gázadásra olyan remegést produkált mint amikor nincs jól centrirozva a kerék. Hozzáteszem gyári féltengyelyek! Azt mondta a szaki, hogy ez mostmár nem fog annyit elmenni, mint az eredeti, de azért egy 200 ezret garantál
) Azért fél milliónál még 200 ezer nem olyan rossz a gyári féltengellyel!
-
rob210
nagyúr
válasz
INMOTEP #2762 üzenetére
Az ország összes bontóját felhÍvtam.
Köszi, de már leadtam megcsinálják ez van. addig fel van bakolva a kocsi.Ráadásul mindenki azt mondta, hogy ne vegyek bontottat, mert ez a kiegyensúlyozás ami rajta van ( kis gumi, bilinccsel ) beengedi a vizet és alárohad, ott meggyengül végül eltörik. Nekem is ott tört el.
Ilyen mind az avensis is a corolla is, mindegyik.A toyota márkaszervizes is azt mondta erre kéne gyári visszahÍvás, nem a légzsákra.
(ez azért sokat jelent)A műhely is ahova beadtam csak annyit mondott a két féltengelyt
a kezében tartva, hogy aha ez egy benzines corolla verso. Mondom igen jóv van ma már 2 ilyet csináltunk.
Szóval ez tÍpus hiba.
-
INMOTEP
őstag
Valaki cserélt már Toyota Avensis T25 ben ülést ? Mi van akkor ha az autómban gyárilag nem elektromos az ülés és elektromost szeretnék bele tenni ? A vezetékelés kivan vezetve vagy felejtős ?
-
rob210
nagyúr
válasz
Evil Snowman #2760 üzenetére
Igen hÍvtam már mindenkit.
Legyártják gépműhelyben a szárat Így is 30.000.- lesz és 5 nap -
rob210
nagyúr
Na most van elegem, akik készÍtenek féltengelyt azok mind szabadságon vannak.
Bontóban nem lehet kapni.Ez az autó már soha nem fog talpraállni
-
rob210
nagyúr
válasz
Evil Snowman #2757 üzenetére
Holnap megyek bontóba, mert az új kimondhatatlan leÍrhatatlan sokba kerül.
Az utángyártott, amit féltengelyes gyárt az 45.000.-
Hátha szerencsém lesz.A kérdés csak az, mit kapott ez az autó, ha eltört a féltengely.
Ráadásul szétverte a stabpálcát is, de azt tudtam szerezni.
CSak Így komplett féltengelyt akarok berakni, mert ki tudja mit kaptak a csuklók.Viszont a váltó le váltó fel nem is volt akkora cumi, mint ahogy gondoltam, van hely a motortérben bőven ha kiszedi az ember a sallangokat.
-
-
rob210
nagyúr
ÁÁÁ gyerekek.
Nem a kuplung halt le hanem a féltengely tört el.
Szétcsesz az ideg, most épp bal féltengelyt vadászok. -
válasz
LordAxwell #2754 üzenetére
Ott leszek
-
LordAxwell
senior tag
válasz
Evil Snowman #2753 üzenetére
Igen a másodikkal még Pesten se lehetetlen.
Holnap lesz este 8-kor a Kerepesi úti meki parkolójában egy kis Toyotás tali, ha esetleg ráérsz, hozd a kocsit. -
válasz
LordAxwell #2752 üzenetére
A második szerintem vállalható, az első az nekem túúúúúl sok.
-
LordAxwell
senior tag
válasz
Evil Snowman #2751 üzenetére
Ja, és az már teljesen más hatással lesz az irányításra meg minden másra, én olyat már nem mernék rárakni napi használtra.
[link] Na így! Ez rohadt komoly, kap egy polírt az enyém is és ilyen lesz
Sokkal jobban néz ki ha rendesen ül.
Azért így ezerszer jobban néz ki, jó nem ennyire lent, mert így használhatatlan, de a stancenation erről szól.
-
válasz
LordAxwell #2750 üzenetére
Én úgy értelmezem, hogy igen, a meglévőből kell még levenni 3 cm-t. A segge feljebb lesz de szerintem így jobban néz ki.
Igen van 16-osban, ha lejjebb görgetsz az oldalon, akkor lesz egy szürke sáv Size-Price felirattal, azt ha lenyitod, akkor látod, hogy milyen méretben milyen körösztással érhető el. 4x100 van, bár az ET-je az 48 a gyári 39 helyett, valamint max 45-ös ET-ig lehet felrakni elvileg, mert utána kilóg a kasztni vonalából a felni
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E744 - i5-4GEN I 4GB I 500GB I 14" HD+ I DP I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- AKCIÓ! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest