A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mr.geeZ
aktív tag
BME műszaki infó V. éves vagyok, de emiatt a tantárgy miatt csak jövőre végezek. Az a szomorú hír, hogy ez egy kötelező tantárgy, amiből csak egy kis rész, hogy jól kell C++ban és OpenGLben programozni, a lényegi rész a grafika elméleti tanulmányai (pl. hogy lehet egy gömböt szimulálni a képernyőn (3d koordinátageo), a fényforrásokból a fény irányának követése, visszaverődések, simítási módszerek, leképezési technológiák) Ez valóban szépen hangzik, de nagyon kemény elméleti háttere van (Mátrixok, analízis, és számításelmélet), amit nem könnyű felfogni sem, nemhogy alkalmazni, sőt leprogramozni. A vicces, hogy ezeket azoknak, akik 3Dben terveznek, egyáltalán nem kell tudni, manapság az animáció, és a fényforrások is előre megírt programokon keresztül mennek, nem beszélve arról, hogy ugye alig pár informatikus fog ezzel foglalkozni életében, így egyszerűen nincs rá szüksége. Szó van arról, hogy egykét éven belül megszűnik a tárgy, de nekem úgynézki még nem sajnos, pedig maga az animáció, és design, mégha csak 2Dben is, de nagyonis érdekelne.
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.