Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bargain
tag
válasz Senior60 #57758 üzenetére
Ennek csak reset-léskor van jelentősége szvsz. A Sony support oldalán javasolják hangproblémák esetén ezt az eljárást:
Clear cache & reset.
Clear cache and clear data on your Android TV device.
Perform a power reset on the TV and audio system:Turn off the TV and the audio system.
Disconnect the power cords (mains lead) and the HDMI cable from both the TV and audio system.
Leave it disconnected for about a minute.Reconnect the HDMI cable to the HDMI IN (ARC or eARC) input of the TV and the HDMI OUT (ARC or eARC) of the audio system.
Connect the power cords of both the TV and audio system, and turn on both devices.
Turn on the TV first, then turn on the audio system.Cukor az élet, csak tudni kell szopogatni!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motorolaj és szűrő topik
- Gumi és felni topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Mini PC
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- RAM topik
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen