- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Szólánc.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
-
LOGOUT
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #13099 üzenetére
Jó, rendben van, de egyébként a 4 memória slotba akkor egyforma típusú kártya megy bele ( Mármint hogy az összes Dual channel?) Azért írom ezt mert vam 2x fehér slot meg 2x kék slot. a 2x kékbe van a 4 giga ram.
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #13093 üzenetére
A "channelek" az alaplap tulajdonságai. A RAM típusnál az számít, hogy mekkora, DDRmennyi, a sebesség és esetleg a ciklusértékek. Attól lesz Dual channel, hogy az alaplap tud ilyet és a megfelelő slotokba párban teszed az egyforma RAM-okat. Én már jóideje párban veszem őket, Nem drágábbak mint külön kettő, de a gyártó összeválogatta, nem nekem kell.
Más: Hullócsillag. Ellenőriztem, a ShoC eredeti alapértelmezetten elérhető rejtekhelyei megvannak általában. Pl a szeméttelepen a hangtompító a teherautóban, a többtíz doboz lőszer a reflektorállványon, amit csak szét lehet lőni lentről, stb.
Az aknáknak tényleg a helyét jelöli sajna, azt nem hogy van-e ott még vagy nincs. Talán ezért mondta Kotya, hogy kell a csavar is. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #13092 üzenetére
Amúgy, abban a gondban vagyok, hogy pénz + idő van rá hogy beszerezzek + betegyem, de az a helyzet, hogy nem vágom a témát: néztem neten az alaplapom ( Gigabyte Ultra Durable 4 ) és ott akadtam el , hogy nem tudom hányas verziójú az alaplapom (nem szoftveresen). Meg nem igazán vágom hogy milyen RAM van benne ( 2x2gb ram DDR3, de hogy single channel, dual channel, vagy milyen channel meg ilyenek.)
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #13090 üzenetére
A másik nagy épület, őrtornyokkal, ott szokott tanyázni Borov.
3 alakváltó dobott ott sok cuccot és a raktárat is kipakoltam, rengeteg vodka volt ott. Útban oda egy magányos alakot is kilőttem sniperrel.Riot Gin azért ma már 8GB memória az már alapkövetelmény. 1x kidobott az még nem vészes.
-
Riot Gin
aktív tag
Emberek: Kiakadt az OGSE a gépemen 1x.
Win 7 64 bit
Amd Athlon II x3 455 3,30Ghz
4 Giga ram
Nvidia Geforce GTS 450 2Gb.......
Ezt mindezt azért írom, mert közepes grafikán futtattam 1280x700, és 3-ik esetben, amikor bekellett volna tölteni egy scriptet, akkor halt meg.........
A Call of Pripyat-nál szerzett tapasztalataim a crashből adódóan instant elvette a kedvemet a játéktól.
( Aki emlékszik, hogy én mennyire szidtam azt a játékot és micsoda hisztit csaptam abban a topikban mikor a Saboteur modot próbáltam jobbá tenni fegyverek oldaláról....Thumps up for me)Komolyan, egyébként most az OGSE-nél is nonstop lesz ez a memória baromság egyébként 4 giga ram miatt?
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #13088 üzenetére
Köszi az útba igazítást, ez jól jött. Már Sötétvölgyben vagyok a bandita táborban. Épp az épület tetejéről lövöldözök egy Kisóriást, ez is emberből alakult át, nem semmi.
Az egymagában gubbasztó egyéneket már távolról megcirógatom a mesterlövész puskámmal, jó sok cuccokat dobnak.
Na akkor megyek lerendezni az orvlövészt, de még a Kisórás közelében összeszedem a szajrét. -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #13085 üzenetére
A Mocsarba kesobb kerulsz, miutan leadtad az orvlovesz cuccait, egy masik kuldetes kapcsan.
Az orvloveszt ugy talalod meg, hogy atmesz Kordonrol a Szemettelepre - a terkep felso feleben ahol ha jol emlekszem a Barhoz kell az alapjatekban menni, ott var az a faszi - Gorog - aki Szidorovics pincejeben kiramolta a tarolodat.Vele dumalsz, es asszem o mondja meg, hogy valamit latott/hallott, igy irany a Sotetvolgy.Ott bemesz a gyarba - uzenet is erkezik, hogy mutansok tamadnak - es megkeresed a lejaratot a laborba.Bemesz a laborba, es ott talalod az orvloveszt, de nincs egyedul, van meg vele 3 zsoldos.En addigra szereztem mar valami halott sztalkertol G37-et, ugyhogy mielott belepnel a masik palyara, ertsd a laborba, akkor az legyen a karaktered kezeben.Neztem vegigjatszast, ott ugy tunt, hogy a zsoldos csak ugy odaadja neked ami kell neked, nalam bunyozni kell, fordulj meg, lodd le aki a hatad mogott van, es fordulj be a sarkon, es huzodj egy picitt hatra, ne tul erosen, mert akkor a masik sarkon tul eresztik beled az olmot.Ha kifektetted a banditakat, akkor szedd ossze a kuldetes targyait, majd irany a legalso szint, ahol egy helikoptert talalsz, tole balra a csoveknel lesz egy kanalisfedel, azon jutsz ki, tulajdonkeppen le.A barlangban fordulj meg, es massz fel a hatad mogott levo falon, a tobbit tudni fogod.Jelenleg megint elakadtam en is, meg kell nezzem a vegigjatszas videot,mert valami nem ugy sult el, ahogy vartam, lehet nem is ugy kell, de nem tudom merre menjek tovabb, vagy mit csinaljak. -
SaGa59
őstag
Megtaláltam a kimaradt detektor leírást. Ez pont az aknakereső. Elvileg jelöli a térképen is a megtalált aknát. mint a Secret Trails-ben.
Csak egy leírás van, nem tudom, hogy aknakeresőből van-e többféle, de csak ezt az egy leírást találtam, meg néhány relikviáét, de lehet, hogy azok nem is szerepelnek a játékban.Feltöltöttem, most a 18-as a legfrissebb.
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #13080 üzenetére
S.T.A.L.K.E.R. database extractor
Trükkös, mert amíg a megadott célmappa nem létezik, nem lehet elindítani a kibontást. A jobb felső sarokban lehet kiválasztani a verziót.
Emlékeim szerint valamelyik korábbi .NET mintha kellene hozzá, de lehet, hogy az egy másik hasonló igénye volt. -
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #13076 üzenetére
Nekem sem működik, de már w7 alatt se nyitott meg mindent. Van viszont egy kicsomagolóm, ha kell, feldobom este a gdrive-ra. Ez működik, eddig minden verzióval ment, csak meg kell neki mondani, hogy mi a játék verziója és külön van az angol és orosz ShoC. A CS és a CP esetében nincs nyelvi megkülönböztetés.
(#13078) Antonius1978:
Szerintem végig, sőt néhány (2) pálya talán nincs is a térképen. A "puffer" területek. Majd ha odaérsz, megtudod, melyikre gondolok és miért. De lehet, hogy ebben tévedek. -
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #13074 üzenetére
Majd lovok egy kepet a Fraps-al, amikor tudok, mert lehet ma nem lesz idom jatszani, vagy ha lesz is, keso delutan, ha nem kell menjek melozni, de valamikor megkapod, megigerem.
Okes, akkor nem kuldok,mivel megoldodott.Pedig nekem ugy tunt a vegigjatsas kepek alapjan hogy a szellem elott allunk, es utanna valami olyan helyet mutat a masik kep, ahol nem kellett jarjak, tehat ezert gondoltam hogy kuldetest adnak.
1 kerdes : a leforditott allomanyok alapjan vegig kell jarnunk az osszes palyat ami a jatekban van, vagy nem, hogyan velekedsz a dologrol ?
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #13072 üzenetére
Úgy tűnik, kedveli a klasszikus ibm klavi kattogó zaját. Az a fajta "átbillenő" switch, ami ezekben van, talán sosem megy tönkre, mechanikus, kiváló minőség, de nagyon zajos. Talán direkt arra mentek, hogy utánozza az ibm gömbfejes elektromos írógép hangját. Többtizet selejteztünk ilyet nemrég...
Nálam egy alap szempont volt, hogy ne kattpgjon a billentyű, zavarná a családot, amikor bevadulok gépelés közben. Emiatt cherry switcheket kerestem. Még ennek is van egy kis hangja, mikor visszajön. Lenyomáskor semmi.
-
rétisün
veterán
használja valaki a total commander db3 fájl kicsomagoló pluginját win10 alat? nálam nem akar működni
úgy emlékszem win7-en használtam, semmi gondja nem volt....
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #13074 üzenetére
Köszi, nem kell kép, Shield már küldött, délután megkeresem, melyik ltx-ben van. Ha macskakörmök között látszik az inventoríban a leírás, azt a lusta modderek nem a rendes xml-ekbe írták le, hanem közvetlenül az adott tárgy statisztikáit tartalmazó ltx-be. Fegyver is van ilyen néhány, azokat megtaláltam, ezt még nem... Estére kirakom az új verzióba.
Ja: amikor valakit kirámolunk és a jobb felső sarokban a képe alatt "átfedi" a csoport neve a Csoport szót, az a betűméret módosítás mellékhatás, bocs. Ha valakit nagyon zavar, állítsa vissza kisebbre a betűket (törölni kell textures/ui könyvtárból fájlokat), vagy esetleg keresse meg, hol van ez definiálva (sem ezt, sem a "fő nézetnél" az NPC-k nevét megadó leírások paramétereit nem találtam, pedig keresgéltem egy ideig. Biztos meg vannak, mert két éve valamelyik modnál már mókoltam ilyesmivel, de most nem találom), írja meg és megpróbálom belőni.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #13073 üzenetére
Tudnál egy képet dobni a krixkraxos detektorról? Vagy egy mentést, amiben benne van.
A szellemekről én csak annyit tudok, hogy JJ említette, látta őket. Olyan beszélgetésre, amiben velük lehetne táralogni, nem emlékszem a lefordított szövegek között.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #13069 üzenetére
En is orulok hogy Saga59 leforditotta, kicsit olyan Way in Pripjaty hangulata van, abban a tekintetben, hogy nem hemzsegnek szazaval az emberek es mutansok a terkepen.
A loveszt nem talalod meg Kordonban, ha elakadsz, akkor irj, majd utba igazitalak, en mashol akadtam el, szerencse, hogy Saga59 betette azt a kepes vegigjatszast, mert nem talaltam a kiutat kapasbol - majd megerted hogy honnan, ha odaersz.
Az aknakat a csavarral felrobbanthatod, valoszinuleg egy vekony resen at tudsz menni akkor kozottuk.
A hidnal talan a legegyszerubb atmenni fent, a sinparnal, vegul en a bal oldali alaguton mentem, kisuleses anomaliak es aknak kozott.Saga59 eszrevettem a radio gombot, es mar talaltam is egy adovevot.Most egyelore Borman-hoz kellene visszajussak, szornyekkel teli barlangon keresztul, ott hagytam abba.
Van egy detektor, aminel krikszkraksz van, a 0.37 sulyu es 12500 penzbe kerulo detektor - erre vess egy pillantast, ha megtalalod hogy melyik is az.Kapunk egy masikat is, talan Bormantol ? Annal magyarul van a leiras, es 120000-be kerul, ha jol lattam.
Jaj, es a kezdok falujaban elszalasztottam a szellemeket, nem beszeltem veluk, mar ha egyaltalan szukseges, de a vegigjatszas kepeken ugy lattam, hogy kuldetest is adnak, es lehet hogy a kesobbiekben is szerepuk lett volna a vegkifejlet elerese elott ? Nem tudom, mindenesetre, mostmar keso, a kovetkezo ujrajatszasnal... -
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #13070 üzenetére
Igen, Borman mondta az aknákat. Az rendben is van, de amikor csavarral felrobbantom, de már félóra múlva, Zóna idő szerint, már megint ott van. Ki rakja le ha egyedül vagyok a környéken?
Volt olyan az ATP hogy bementem a helységbe, előtte felrobbantottam és visszatöltés után kimenetkor felrobbantam. Ezt kicsit túlzásba vitték a fiúk, de sebaj, ez legyen benne a legnagyobb baj. -
SaGa59
őstag
válasz
shield #13069 üzenetére
Az alvásgombról jut eszembe:
A későbbiekben leszenk olyan feladatok, ahol a szüveg szerint a rádiót kell bekapcsolni. Az az inventoryban van, a kapcsolója az alvás bomb mellett. Kicsit trükkösek voltak a srácok, tegnapelőtt vettem észre, hogy gombjára eredetileg a "Kiürít" felirat volt használva egy régi, már eleve lefordított fájlban, amiben ezt az egyetlen szót cserélték le. Ezeket nem könnyű észrevenni és nem kizárt, hogy maradt még hasonló. Ha ilyet láttok, jelezzétek. Köszi.Alvás közben érdekes álmokat lát a karakter, ha sikerül úgy végigjátszani, hogy megsmered a karaktered múltját (amire egyelőre nem is emlékszik), ki fog derülni, miért...
Azt, hogy Kordon egy aknamező, valaki említi, mikor oda kell menned. Talán Borman?
-
shield
Topikgazda
válasz
shield #13067 üzenetére
Úgy néz ki, hogy jó lesz. Kordonon keresem az orvlövészt, jól elbújt a szemét. Itt elég borús az idő így napfényen még nem tudtam megnézni.
Van egy kis szívatás benne, hogy újra lesz akna ott, ahol nem rég már semlegesítettem. Kordon egy aknamező. Múltkor hülyeséget írtam, hogy nem lehet aludni. Később vettem észre a gombokat.
Eddig jó a hangulata a modnak és vannak meglepetések, résen kell lenni. Nagyon örülök, hogy lefordítottad. -
SaGa59
őstag
válasz
shield #13067 üzenetére
A billentyüzet ilyen, de a kiosztása azóta, a használati tapasztalatok alapján megváltozott. Meg azt is tudom, ha újra elkészíteném, nem dönteném meg 20 fokban, csak 15-ben és a kapcsolókat mindkét irányban 1-1 miliméterrel közelebb tenném egymáshoz.
A kiosztás ahhoz igazodik, hogy főleg irodalmi szövegeket (pl a fordításokat) gépelem rajta, emiatt nekem a programozáshoz szükséges karakterek egy része másodlagos, ellenben pl egy triplapont, vagy normális idézőjel, kettős kacsacsőr, ilyesmik az elsődleges karakterek között kell szerepeljen. Meg elérhető kell legyen sok olyan jel, ami egy normális billentyűzeten nincs rajta egyáltalán. Pl modok fordítása miatt a № karakter.
Játéknál ami "normálisan" WASD, az nálam az NLVT, oda definiáltam a második "rétegben" a kurzornyilakat.
A képen szereplőnek még csak két "rétege" volt, mára ez háromra nőtt. Az enter gombok lekerültek az alsó sorba, a helyükre ment két "rétegváltó". AltGr-ből csak egy maradt, az X külön billentyűt kapott (a Ctrl-X kombináció miatt), az öő és üű átkerültek az aá és eé mellé altgr-es előcsalhatóságra. Most inkább nem csinálnék fotót, mert a változásokat csak átfirkáltam filccel. Újramatrivázni egy nap és nem akartam a fordítástól ennyit elvenni. Most, hogy ez kés, talán a hát végén újramatricázom az aktuális állapotnak megfelelően. Igaz, még mindig van egy-két olyan billentyű, amit talán átraknék máshova.
Még tanulgatom. Vakon gépelek rajta és hamar észreveszem, mikor fáradok, olyankor rengeteget tévesztek. Viszont gépelés közben gyakorlatilag csak az ulyaim mozognak, a tenyerem alső éle le van támasztva a párnákra és szinte soha nem kell elmozdatani gépelés közben. Ha nem kellene egeret használni (az egérszimulátor réteget még be kellene gyakorolnom), el se kellene mozdatani szövegek írása közben.A kiosztás alapelve: gyakran használt betűk az alapsorban, az összes magánahngzó jobb oldalt, az S és az Y is, az összes olyan mássalhangzó, ami e kettővel párbantud szerepelni a kettősbetűkben, a baloldalon. Az ősszes "javító" hotkey (ctrl, c, v, z, h, x,) balra, ez alól az S kivétel, mert gépelés közben jobb, ha a másik oldalon van, ritkán mentek így. A váltó gombok között van olan, ami úgy működik mint a shift, azaz amíg nyomom, aig hat, de olyan is, ami a capslock mintájára átvált, majd újra lenyomáskor vissza. Így tudom pl a számbillentyűzetet szimulálni.
Én még nem jutottam ki az Osztályozóról és gyanítom, mostanában nem is fogok. Hajlok rá, hogy előszedem a halál ellen 2-t, megpróbálom annak a fordítását is befejezni, még mielőtt egy újabb könyvet kapnék...
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #13066 üzenetére
Ennek nagyon örülök, mindjárt ki is próbálom.
Vannak benne meglepetések, a Zöldfülű faluban, amikor megjelenik a Megjelölt, Farkas és a többiek. Na meg amikor találkoztam egy Szabadságossal a Felvonónál, az sem volt semmi.
A billentyűzetedet megmutathatnád nekünk.
Megy privi is. -
SaGa59
őstag
válasz
shield #13063 üzenetére
Megvan a megoldás a túlzott fényerőre. Mégiscsak az a folt kell hozzák amit arra javasoltak, de a benne lévő user.ltx-et is használni kell a benne levő r2 beállítások miatt. Azt én kihagytam, mert a spéci saját tervezésű billentyűzetem miatt az egész gombkiosztást át kellett írjam és elsőre lusta voltam újraírni.
Most minden szép és jó, éles a kép és a fényerő is normális.A user.ltx visszaállítja 1024x768 statikusra, de nyugodtan átállítható, csak a konzolból állítható rx értékeket nem szabad elpiszkálni.
Beleírtam az Olvass-el.txt-be is.
Közben frissítettem a magyarítást is, hogy ne legyen olyan idétlen Szidor köszönése.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #13061 üzenetére
Dolgozom a problémán. Találtam egy 1.0-s verziót , amit egy 1.0004-es ShoC-ra kell rátelepíteni. Feltettem a SeregA-Lus Secret Trails 2-t, kicsaptam belőle a gemedata könyvtárat, rátettem azt a modváltozatot és nyoma sincs a problémának. Közben találtam egy shader patchet is, ami elvileg pont ezt a hibát javítja, de nálam valamit ugyan tényleg javított, de közel se jó. Most megyek és kísérletezek.
Még olyat is találtam, amivel elvileg 1.0006-osShoC-cal is menne, de az se működik. A GOG-os verzióra tettem, de el sem indult. Talán azért, mert két db fájlt felülír.
A „Mutasd” Szidor szabvány köszönése. Másoknál is ilyen lesz...
-
SaGa59
őstag
-
Sensut
őstag
És kijött az OGSE utolsó hivatalos frissítése is 2.10 Revised jelöléssel. Állítólag több javítás nem lesz ehhez a modhoz. Ez lényegében az előző 2.10-es javítás újradolgozása.
-
Riot Gin
aktív tag
Ha leszedem az OGSE-t , akkor az már egy önálló játék, vagy kell hozzá az alapjátok ( SOC)? Hányas Patchell?
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #13054 üzenetére
Szétnézek, hátha találok valamit, bár tegnap-tegnapelőtt már turkáltam az orosz oldalakat. de csak korábbi változatot találtam, vagy ezt.
Ebben azért nincs külön shaders mappa, mert benne van a dbx fájlokban minden. Ha van külön változatod, akkor érdemes lehet kipróbálni beletenni, hátha megjavítja. A külön gamedata mappába pakolt dolgok "felülírják" a dbx fájlokban lévő azonos nevű fájlokat.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #13053 üzenetére
Igen, közben elolvastam, hogy ez főfeladat.
Lehet hogy elég lenne a shaders r1-et lecserélni? Még a lámpa használatakor is nagyon rossz.
Nem jut eszembe, hogy melyik modban volt ez a kezdő pálya.Most néztem 1.0004-es orosz alap játékban, a shaders mappában benne van az r2 is és egy shared mappa, 5 fájllal.
Akkor ebben miért miért nincs?
Valószínűleg jobban járnánk ha belehetne szerezni a sima modot és rárakni egy másik alapra.szerk.: nagyon sötét van éjszak, gondoltam leülök a többiek közé a tűzhöz, de nem ég. Ha rávilágítok lámpával, akkor mintha izzana a parázs. Valami nem oké ezzel a megvilágítással.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #13052 üzenetére
A teherautó megkeresése a fő feladat. Nem olvastad el a bevezető video fordítását? Azért jöttél ide, mert felbéreltek, hogy találd meg azt a teherkocsit, amit Nyemec elkötött a Halott Városból. Ehhez kapod az instrukciókat Hugótól.
A képminőség nálam is elég vacak, nehéz volt belőni, hogy ne vakuljak meg (magasabb kontraszt, alacsonyabb fényerő és gamma). Akkor is, ha csak az alapot tettem föl. Meg a dinamikus fényeknél minden függőleges cuccnak van egy kis "szellemképe", de mindkét oldalán. Mintha valami rossz, kissé koszos szemüvegen át nézném. Meg lehet szokni, de nem igazán szép az tény. gondolkodom rajta, hogy kicsomagolom a teljes adatbázist és rádobom a gamedatát pl a secret trails mod alapjára, az is 1.0004.
A fiam gépén semmi ilyen gond nincs, tűéles a kép, cserébe neki fél-egy óránként kilépeget. Talán a videokártyája nem bírja a strapát. Mindkettőnknél van 8GB ram, win10 x64, nekem egy i5-ös, neki egy c2d proci. Viszont a videokártyája kisebb, mint az enyém, bár az se mai darab. Az se kizárt, hogy videodrivert kellene hozzá cserélniünk valami réggebbire.
Túl sok megtalálni való az első pályán nincs, mázlid volt, hogy lőszert találtál. A feladatokhoz kötötten meg kell keresni ezt-azt, de mindent alaposan kirámoltak az unatkozó sztalkerek.
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #13051 üzenetére
Mindjárt az elején, amikor beszélek az első emberkével, lesz egy feladat, keressek meg egy teherautót. Nem emlékszem, hogy volt róla szó.
Te tudsz róla valamit?Ahogy mentem Szidorovicshoz, láttam néhány keresztet, na gondoltam megnézem hátha lesz valami kis szajré. Az egyiknél volt 60 db AK lőszer. Nem volt mindegy, hogy melyik oldalról közelítettem meg a keresztet. Lehet, hogy a továbbiakban is oda kell erre figyelni.
Nálad napsütésben milyen a kép? Nálam rettenetesen vakít, főleg a sárga virágok. Sötét helyre bevilágító nap és a lámpa fény alatti részek. Lehet, hogy nem kellett volna felraknom azt a kis javítást.
Általában a monitorm is sötétebbre van állítva és a játékot is sötétebbre állítom, de így is.
-
SaGa59
őstag
Aki elkezdi, egy tanács: a dobótőr nagyjából 6-8 lépés távolságból hatékony, közelebbről vagy távolabbról nem. Persze el is kell találni vele a delikvenst. Probléma, hogy nem visszanyerhető. Eldobtad, eldobtad, elveszett, ha talál, ha nem. Mint a csavar. Ládabontásra alkalmatlan. Sima kést még nem találtam, de valószínűleg lesz, van olyan párbeszéd, ami erre utal.
Ez azért fontos, mert az első harci feladathoz csak dobótőröd lesz, ha nem figyelsz, akkor egy, ha figyelsz és követed a pda-ból kiolvasható javaslatot (minden feladathoz van pár sornyi javaslat, megjegyzés, amiket érdemes elolvasni), akkor négy.
Illetve később lesz olyan feladat, ahol előírás, hogy csak dobótőrt használhatsz.
Még később meg választhatsz a tőrök és a PPS között. Viszont a PPS-hez csak két tárnyi lőszert kapsz. Lehet, hogy a tőr jobb (nem tudom, mennyit adnak, még nem jutottam el oda, csak a szövegből tudom), ugyanis a Szarkofágból kell eltakarítani egy csapat degeneráltat (akik a hírek szerint a legveszélyesebb "klán", rosszabbak mint a monolit, ugyanis mindenkit ki akarnak nyírni és nem érzik a fájdalmat), vak sötétben, mert a "szövetségeseid" gondoskodnak róla, hogy odabenn ne legyen világítás. Ezt meg is mondják előre.Ha azt írja a feladathoz tartozó szöveg, hogy nézz körül, mert érdemes, akkor tényleg nézz körül, mert van ott valami, amit mindenképp meg kell találnod. Ha nem akkor, később, de kell.
Még valami: ebben a modban a banditáknak csak kis része ellenség, az egyik bandavezér pl folyamatosan melót és támogatást ad majd, afféle "moderátort" játszik a különféle klánok között. A monolit se helyből ellenség és a sereg sem feltétlen. De azért érhetnek meglepetések. Ne feledd, zsoldos vagy, aki megfelelő ősszegért bárkinek hajlandó melózni (emiatt vannak, akik nem kedvelnek, de nem is ellenségesek, csak nem kedvelnek), de megvan a magad elsődleges célja is.
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #13040 üzenetére
A betűméret nem a legelegánsabb, de nem volt kedvem újrarajzolni az egészet, csak átneveztem néhány meglévő fájlt.
Ha közben leszedted a magyarítást, azt töltsd le újra, mert egy perce lecseréltem, de ugyanazon a néven. Találtam egy kisebb logikátlanságot az egyik párbeszédben. -
SaGa59
őstag
Elkészült a Hullócsillag, egy zsoldos becsülete mod magyarítása.
Innen letölthető.
A mod meg innenNem játszottam végig, mert akkor még minimum 2, de lehet, hogy 4 hetet is várhatnátok rá. Ahogy eddig is, kérem, ha valaki hibát, értelmetlen, oda nem illő szöveget talál, priviben jelezze, ha lehet screenshottal, mentéssel.
A szövegekből nekem az jön le, hogy több végigjátszás is belefér. A feladatok jó részének több megoldása is lehet, vagy a játékos választása szerint, vagy az alapján, hogy a fő sztorivonalat követve jutottunk-e el a feladathoz vagy esetleg csak úgy véletlenül belebotlottunk. Az se mindegy, hogy megvan-e az elvégzéséhez szükséges tárgy vagy infó és ha nincs, előbb elmegyünk-e azt előkeríteni, vagy megoldjuk nélküle.
Ha jól értelmezem, legalább kétféle vége lehet, a modderek azt írták öt.Tőlem ne nagyon kérdezzetek megoldást az egyes feladatokra, mert nem tudok. Azt sem, hány óra a játékidő. Van több olyan feladat, amiről annyit tudok, hogy a karakter elindult megcsinálni, majd visszajött lejelenteni, hogy kész, de a beszélgetésből kiderül, közben bejárta a fél Zónát, találkozott fura jelenségekkel, lényekkel…
A történet érdekes, összetett, ha lehet, ne lőjétek le egymás elől a poénokat, nem kellene szétspoilerezni túl hamar.
Kvázi spoiler: Ripley-re és Görögre (a megfelelő feladatokban) érdemes nagyon vigyázni, mert ha meghalnak, ugyan lehet tovább játszani, de sok dolog homályos marad a végén, még ha sikeres is a befejezés.
A beszélgetéseket nagyon figyelmesen olvassátok, a feladat leírásokat is, mert ha valamit elnéztek el lehet bukni. Van olyan feladat, ahol elő van írva, milyen fegyvert használhatsz, ha mást is bevetsz, vesztettél.Jó játékot
-
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #13036 üzenetére
A szortyirovka-ra a szortírozó jutott eszembe.
Már régen játszottam, néha a SS-al megyek 1-2 órát, de ezt végig fogom tolni.
A Diverzanst harmadszorra kellett volna elkezdenem a betölthetetlen mentések miatt, így abba hagytam a fordítását, talán egyszer megint megpróbálkozom vele, de az nem a nyáron lesz. Nem tudom miért csinálja.
Örülök, hogy megint fordítasz modot. -
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #13035 üzenetére
Ja. Merthogy germán a lelkem (a Berger családból). Először még fordítottam Németre, de aztán rájöttem, jobb meghagyni a Nyemec szót... Van még pár olyan név, amit kifejezettten a hangulata miatt csak átírtam latin betűsre, de nem fordítottam le.
A kezdő helly nevével vagyok gondban kissé, mert a szortyirovka szó jelenthet elosztót (mint pl a csomageolosztó, vagy a kiszállítás előtti elosztóraktár), osztályozót, de bizonyos összefüggésekben budit is. Azt a kertvégi klasszikusat. Egyelőre marad az Osztályozó mint megnevezés, mert már itt eldől, ki tud tovább menni a Zónába és ki lesz, aki feldobja a talpát már előtte...Kedvenc szövegem a teganpi fordítási aagból z egyik itteni fosztogató banda jellemzése, miszerint banditamivoltuk ellenére is meglehetős respektje van a csapatnak a sztalkerek körében is. A JK is elég sokat fog a vezetőjüknek melózni.
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #13033 üzenetére
Én is attól tartok, át kellene rajzolni magukat a betűket nagyobbra, csak nem tudom, ott mi a "trükk". Az inventory ikonoknál 50x50-es mezőket használnak, nem tudom, a betűknél mekkorákat. Na majd ha kész lesz a fordítás, megpróbálok összehozni valamit, ha addig valaki meg nem oldja.
Ha már fordítás:
A Hullócsillag; Egy zsoldos becsülete modról van szó. Vigyázat, van hozzá ey kicsi patch is, azt is érdemes letölteni, ha valaki bele akar kukkanatani.
A kezdéskor lejátszott film felirata a videóba van égetve, így nem tudom lecserélni, de itt a fordítása (beleteszem majd a csomagba is):Anatolij Nyemcev fénylő emlékére
2012 júniusában, a Csernobili Zóna tökéletes elszigeteltségében megalakult egy félkatonai szervezet, akik magukat „Apokalipszis”-nek nevezték.
A klán tagjai nem ismerték saját nevüket, de mindegyikük karjára odatetoválták az Ф.А. (F.A.) betűket, ami annyit tesz, az Apokalipszis Funkcionáriusa. A Radar és az X–10 labor a klán kizárólagos felügyelete alá került.
A Jantar tó körüli terület és a gyár halálzónává változott, amit emberek, állatok és mutánsok holtteste borított.
Az Agroprom Kutatóintézet környékén a kitörések anomalikus energiáját regisztráló műszereket kerestek. A Szolgálat harcosai által elfogott kutató, Doktor Remezov, az Apokalipszis tudományos részlegéről szóló jelentésében megemlítette, hogy a berendezéseik képesek átirányítani a kitöréseket.
A sztalkerek és a hadsereg közös támadást indítottak az Erőmű ellen. A Zóna Legendája, közismert nevén Sztrelok, egymagában behatolt a monolitot kontrolláló bunkerbe és elpusztította az Apokalipszis kutató részlegét.
2012 augusztus. A Keresők brigádja Pripjatyban megütközött az Apokalipszis egy nagyobb egységével. A Keresők vezetője, Szlaven, a csata után kijelentette, hogy egy téridő anomáliába került és egy olyan alternatív valóságba, ahol az Apokalipszis győzött.
Szlaven kiadta a parancsot: fel kell kutatni és meg kell semmisíteni az Apokalipszis fő bázisát.
A Keresők egyik sztalkere, Nyemec, a Berger családból származó külföldi azt az utasítást kapta, hogy keressen meg a Zónában három eltűnt sztalkert.
A feladat végrehajtása közben a Halott Városba is eljutott, ahol ráakadt az Apokalipszis bázisára. Erről üzenetet küldött két klán, a Keresők és a Szolgálat vezetőinek.
A Halott Várost és az Apokalipszis bázisát a sztalkerek elfoglalták. Nyemec egy teherautón üldözte az Apokalipszis menekülőit, amelyen egy régi bányából kiemelt, félig megsemmisült konténer állt.
Nyemecnek sikerült az Apokalipszis vezetőit egészen az Erőmű 4. blokkját rejtő Szarkofágig szorítani. A konténerből áradó ismeretlen erő által odavonzott patkányhorda elpusztította az főembereket. A teherautót a Szolgálat harcosai a Katonai Raktárakhoz vitték.
2012 szeptember. A Zóna Központjára egy ismeretlen természetű erőtérkupola borul. Nagyjából ötszáz sztalkert és katonát elszigetel a világ többi részétől…
2013 január. Egy Dzséj-Dzséj (JJ) nevű profi zsoldos leszerződik a teherautó és a rakterében lévő rejtélyes konténer felkutatására.
Itt kezdődik a buli, a játékos terelgeti JJ-t. A kezdő felszerelés néhány fegyvertávcső, egy dobókés (ne használd, míg másikat is nem szerzel, mert nem találod meg) és 45ezer Ru. A környéken nem lehet fegyvert vásárolni senkitől. Lesznek olyan faladatok, amikor dobókéssel vagy vadásztőrrel (csak azzal) szabad elintézni az ellenfeleket. Olyan is, amikor bámi áron meg kell védeni valakit. olyan is, amikor egy autót sértetlenül el kell juttatni egyki helyről a másikra, közben pályaváltással. Sok naplóbejegyzés is lesz, amiket érdemes elolvasni. Akit érdekel a háttér, keressen rá a neten az Ahnenerbe témakörre.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #13032 üzenetére
GeryD se haladt sokra a betűméretekkel a Stalkersoup fordításában. Most nincs gépközelben, de ezt írta:
"Sajnos a betű mérettel én se tudok mit kezdeni. Próbáltam több hivatkozást belerakni a Language.ltx-be, hogy nagyobb legyen, de csak annyit értem el vele, hogy Full HD felbontásban kicsit lettek nagyobbak, de UHD felbontással már nagyon apró lett. Az Orosz azért nagyobb, mert az ui-ban a képfájlban is nagyobb. A normál betű, mint a magyar is, ami keleti stílusú azt hiszem, ott kisebbek a betű készletek. Mellesleg az Orosz és az Angol azért nagy, mert csupa nagy betű, ezt sose veszi észre senki."
-
kekeeci
senior tag
válasz
shield #13028 üzenetére
Talán így:
(#12278) shield válasza Gery D. (#12277) -
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #13026 üzenetére
Fordítom a modot, jó sok a szöveg, lehet, hogy a befejezés közelebb lesz a 10 héthez, mint a 8-hoz. De lenne egy kérdésem a modolókhoz. Úgy veszem észre, ugyanazon a felbontáson, de oroszra állítva jóval nagyobbak a betűk, mint magyarul. Lehet ezen javítani és ha igen, hogyan? A magyar szöveg full HD-n túl apró. Olvasható, de kicsi. Főleg az SMS-ek, pedig nagyon fontosak.
A sztori egyre érdekesebb amúgy. Az amcsik őrzik a Zónát, de hamarosan megérkezik a GRC Szövetség magánhadserege, kelet-európai hazátlan és becstelen zsoldosok és kiebrudalják a sereget. Mindenki be van tojva. Már az amik se cicóztak, senki se tudta lefizetni őket, de a zsoldosok mindenkit ki a akarnak rugdalni a Zóna környékről is. A Szövetség 99 évre kizárólagos hozzáféréssel kibérelte az egész Zónát meg a határvidéket…
Hősünk a Zöldfülűek falujában látja Farkas és Sztrelok szellemét… -
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #13023 üzenetére
Azt nem tudom megitélni, mennyire "egyéni". Mindenestre belenéztem az egyik modba (letöltöttem mindet, ami nincs meg, de még csak eddig jutottam velük), a Hulócsillagba (SoC 1.0004 alapú, amit leszedtem abban az alapjáték is benne van, így 2,5GB), az eleje megtetszett, nekiálltam a fordításnak. A fotográfból és a Titkos ösvények 2-ből ismert "predbannik" a kezdő hely, itt Osztályozó (Szortírovka) a neve és az US Army felügyeli. A szövegek alapján van 70+ spéci, csak a modra jellemző feladat, gyakorlatilag a sztori ennyi feladatból áll. Érinti a Mocsarat, Zatont, a Jupitert, a Pripjatyba vezető földalatti átjárót. Kelet-Pripjatyot. az erőmű északi részét (stancia 2), a Vörös-erdőt, a Kórházat, Limanszkot, a Halott Várost, valami Elhagyatott falut, egy Szellem-erdő nevű helyet, meg valami Barlangot és még 3-5 számomra eddig nem ismert területet.
A sztori visszanyúlik a II VH idejére az Ahnenerbe kutatásaira. Nem nekünk kell abban az időben mászkálni, csak egy csomó dokumentum meg tárgy van abból az időszakból, ami előrevisz a sztoriban. Új fegyverekre, ruhákra, relikviákra ne számítson senki, néhány egyedi, a sztorihoz kapcsolódó pisztoly, egy géppuska, egy spéci a Vintaron alapuló egyedi puska, meg valami spéci Gorza a plusz.
A credits alapján komoly támogatást kaptak a készítők egy cégtől, van némi "propaganda" felhangja is, de eddig nem túl zavaró. Lehet, játék közben nem is jön ki, csak fordítás közben érzem így, a stílusból, abból, hogy bizonyos "nevek" kis vagy nagybetűvel szedettek, stb... Arrafelé lehet, hogy ez a normális, nekem itt néhol kibukik, hogy van valami célja az adott megfogalmazásnak. nem biztos, hogy a fordításban át fog jönni.6-8 hét múlva játszható lesz magyarul, ha nem jön közbe semmi. Az utolsó "segédfájlt" ma-holnap befejezem és már csak a két "beszélgetés" fájl marad, nagyjából egy fél regény mérete, úgy 200-220ezer karakter.
Zsoldosként kezdesz úgy, hogy van egy szál dobókésed, egy távcsöved, meg három különböző céltávcsöved. Meg 45000 rubeled.
Jutszembe: az intro "filmben" a beszélő szövegét feliratozták, de bele van égetve az ogm-be, azaz nem tudom lecserélni, csak egy külön "olvass-el.txt"-be átírni. Jó lesz úgy? A történet miatt elég fontos lenne érteni minenj játékosnak.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #13018 üzenetére
Ezek közül 2-t nem ismerek, a Hullcsillagot és az OGSE kiegészítőt, mert nem tudok oroszul
. Viszont a Téranomália angolul is megvan (Spacial Anomaly), én végigvittem volt. Igaz, hogy guglis fordítás, de érthető. És nem sorolnám a legjobbak közé, mert bár a sztori jó, nagyon bugos és rövid. A Fotograf nálam az első lenne, majd a Secret Trails 2 (furcsa, hogy nem is sorolják
). Az OGSE a harmadik lenne, majd a szintén kihagyott Return of Scar a SOC modok közül. Az Oblivion Lost meg a Misery, azok csak turbók, nem sztori modok. Utólag az OL-ba tettek egy kis kiegészítést a végére, ami kötődne a Priboy Story-hoz, de azt is jól elcseszték. De hol vannak az SGM-ek? A Gladiátorok? Szerintem ez a lista, ha egy teljes átfogó Stalker listának készült, akkor egyáltalán nem releváns, csak valami egyéni gyűjtemény.
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #13021 üzenetére
Ebben meg az alábbi modokról van szó:
Aranyvonat (aranyszállítmány) 2.
Az első rész itt elérhető:
Aranyvonat (aranyszállítmány)Szerződés a jó életre. Ezen elvileg még dolgoznak, de már tölthető.
A már említett Téranomália
-
Dhampir
félisten
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #13017 üzenetére
10: F.O.T.O.G.R.A.F (angol)
9: OGSE (angol)
8: Téranomália (orosz)
7: Call of Chernobyl (angol)
6: Az arany gömb, avagy Zsekan kalandja (OGSE kiegészítő, orosz)
5: Hullócsillag, zsoldos becsület (orosz)
4: Oblivion lost remake 2.5 (angol?)
3: Misery 2.1 (angol)
2: A sóhajok völgye (magyar)
1: Út a homályba (A Spectrum project) (magyar) -
Dhampir
félisten
S.T.A.L.K.E.R: A 10 legjobb mod a játékosok szerint [2016], habár biztosan lehetne még más modifikációt is hozzátenni.
-
hubai1979
őstag
Szép hűvös estét mindenkinek.
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #13014 üzenetére
Igen, COC-ban lehet frakciót választani az elején és más-más helyről indulsz is. Pld. monolitként Pripjátyban kezdesz annál a furcsa "műalkotásnál" a színházban
-
CJ4567
nagyúr
Hm, tehát lehetne buckshot 1200RPM-es 60-as tárú shotgunom. Lehet megcsinálok valami csak nekem megtalálható(Strelok Mosin Nagantja) fegyvert ilyenre próbából, de lehet egy freeplayt elkezdek, csak úgy öldökölni. Mert az jó.
Valamelyik modban akár Monolithos is lehetsz, annak kíváncsi lennék mi az értelme, és ki játszik úgy
-
emre
veterán
válasz
CJ4567 #13009 üzenetére
Bocs, ritkán nézek be ide.
Ez az OL2.2 Arsenal vintorez fájla. Ha a kijelölt sort átírod akár 12x70-es sörétessel is tüzelhetsz vele.
Valamelyik pisztolyt át is írtam egyszer erre, vicces volt. (így készül a távcsöves kézigránát is)
Amennyiben van ammo mappa akkor nagy valószínűséggel ezek tartalmazzák az adott lövedék sebzés értékeit. De úgy tudom alap esetben a sebzés, lövedék sebesség esési szög fegyverhez tartozik.
Illetve a megfelelő fájlok cserélgetésével másik hangot is lehet mellé rendelni.
-
SaGa59
őstag
válasz
CJ4567 #13009 üzenetére
A lőszerek nem nagyon befolyásolnak semmit, a fegyvernek van sebzése (ütőerő), lőtávja, csőtorkolati sebessége, kezelhetősége. Ezek befolyásolják a pontosságot és azt, hogy mennyire hatásosak.
Amikor "összerakj[á|u]k" egy fegyver tulajdonságait, természetesen figyelembe ve(szi|sszü)k, hogy az eredeti milyen lőszert használ, mert ebből, meg a csőhosszból, a fegyver tömegéből és egyéb tényezőkből jönnek ki ezek az adatok, Ha csak annyit teszel egy fegyvernél, hogy lecseréled a 9mm-s lőszert 8-asra, vagy 5.54-esre, ha nem nyúlsz a többi értékhez, nem fog változni semmi, csak másik lőszert használhatsz hozzá.
-
CJ4567
nagyúr
Majdnem egy hónap után mondod, köszi a segítséget azért
AA2.1-el jobb dolgom van, mivel rengeteg fájlja van a sok átalakítás miatt, így már 45kg helyett 500-at viszek magammal
De a sebzése is változik nem? Van nálam egy FN FAL(kaptam Fanatictól a zsoldosok megölése miatt) + távcső(ezt is adta Fanatic), de nem tudom hogy 5.56-al is sebezne-e annyit mint 7.62(NATO féle) lőszerrel, így egy sima kabátos ember 1-2 lövés. Golyó esése is változik másik lőszerfajtával, nem? Vagy csak túlgondolom a Stalker működését?
-
shield
Topikgazda
Szép meglepetés lenne.
-
Sensut
őstag
ÚJ OGSE PATCH: O.G.S.E. 0.6.9.3 Final 2.0 Standalone Patch 2.10
"New cumulative patch for OGSE 0693 Final 2.0. No need of previous patches.
Installation: download patch and launch it as admin.
New game IS NOT needed if you've started one after patch 2.01. However, some fixes will not work without starting a new game.
You should launch OGSE Configurator as admin also. If you're experiencing crash 'duplicate section mod_ver' just copy file ogse_config.ltx from your OGSE floder to gamedata/config/tuning. After that switch language in configurator to russian and back.
Changelog:
-= PATCH 2.10 =-
! fixed repeating of Dick's phrase when dog in danger
! fixed resetting of Dick's dog logic
! fixed random crash when picking up supercontroller scalp
+ fixed english translation big thnx to lock_down and Filon!)
! fixed crash xr_gulag.script:613 on Freedom base (thnx tolock_down)
! fixed rong random anomaly spawn
~ psy-zones are changed after surge on all locations
~ guiders and gunners don't care about anomalies
+ added peaceful solution with Zheka Doublet
= "Take all" button now is centered
+ Kaligula can be fought with knife
! "robbing" layer doesn't affect quest items
! kaligula is hostile at Arena
~ Strelok's rifle IS in Strelok's stash
~ minor id editing
+ new inventory
+ new pistol animations (thnx to Anim_Rouge)
+ USP with addon system (addons can be purchased from Petrenko)
~ PB pistol exchanged to OTc-33
~ Gunner doesn't sell food, grenades are expensive
~ cnahged NVD effectors
~ minor editing of dialogs and item descriptions
* increased knife fight distance
* improved SVD handling with installed cheek
! fixed indication of anomalies on detector screen
* NVD can't be used during surge
! fixed constant spawm from Swamp Doctor even if player did both his quests
! fixed descriptions for some Barman monster parts quests
~ removed unused files
~ slighlty increased hit power of advanced SVD ammo
* increased amount of new addons in mod:
-- Sidor offers AK magazines with increased capacity for random quests
-- Barkeep gives SVD with doubled ammo capacity and AK-102 with custom kit and grip for hard quests; AK magazines of maximum capacity for easy quests
-- Voronin gives silencers for various guns for easy and normal quests; "Hyperon" scope for hard quests
-- Petrenko trades all the silencers, cheek for SVD and USP scope
-- Gunner in novice village doesn't sell Kobra collimator scope anymore
-- Added magazines, silencers and scopes in some of the stashes on Escape, Garbage and Agroprom
+ Screw gives night vision scope in exchange for vodka
~ Screw does repair instead of Freedom trader
~ disabled some debug output
! fixed Plichko's dialogs in quest with the crossbow
! fixed Tolik's dialogs in quest with vodka
! Kolya is in the City-32 now
! fixed anomaly evader scheme for NPCs
! an attempt to fix random appearance of hostile NPCs
+ added dialog for Lukash about Owl in case if player done with the missing scouts quests before activating Klondike storyline
~ aiiming with collimator doesn't affect hud
~ weather debug output is now activated by Shift+O
! only one radio window can be activated now
~ assault rifle in Gunslinger's stash now has maximum capacity magazine and USP scope (new game is needed)
+ thermovisor higlightes rats now
~ Deserter actually suits stalker outfit
! removed recurse in the script for vodka effect
+ added bump config for M16 rifle
! fixed wrong highliting of some surfaces in thermal vision
! bioradar shows fractures
= renewed lamp and other items in Gunner's room (new game is needed)
+ possible places in dialogs with guiders are sorting now (thanks to Charsi)
~ edited english translation (thanks to Filon and lock_down)
* fixed wrong hud offset after switching from grenade launcher mode
~ fixed dialog with old man in novice village
~ fixed russian and english texts. Fixed wrong gun description for Arena
+ new icon for Gunner in novice village
= fixed dialogs about Guider" -
Anász
tag
Rég volt itt új kontent, lassan helikopterezni is lehet a Zónában?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-roller topik
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- iPhone topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Ingatlanos topic!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- HP Elitebook 840 G3 laptop (15,6FHD/I5-G8/8GB/256SSD/Magyar/Win11)
- AMD Ryzen 5 5500 - GTX 1080Ti 11Gb - MSI B450 Max
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Keresem : Lenovo Legion 5 16IRX9 83DG0037HV
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- MSI CreatorPro Z16P - i7-12700H, RTX A5500, értintőkijelző
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged