- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Én és a számítógép
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery D.
senior tag
válasz
kekeeci #12298 üzenetére
Köszi Kekeeci, ezt a szöveget kerestem. Már át akartam írni, mivel ez is az eredeti ShOC fordítás szövege.
De mindig elfelejtettem, mikor épp ott jártam.
Kellene nekem egy szövegrész, amire rá tudok keresni, mert így nehéz megtalálnom és kijavítanom.Kérdésedre a válasz: A Taktikai mellény azért kell, hogy gyorsabban be tudj tárazni és az Elsősegély-Készleteket is hamarabb elő tudd venni. Ez ilyen szimbolikus dolog, sok értelme nincs szerintem.
A Műtárgy-Tárolóba valóban kevesebbet lehet pakolni, mint amennyi tároló helység van benne, de még így is kevesebb sugárzást kapsz, mintha csak a hátizsákodban lenne. Én személy szerint nem használok ilyen tárolókat. Szerintem sok értelme nincs. Ha sok Műtárgyad van, úgy is lerakod egy dobozba, akár Sidorovich-hoz, akár a BAR-ban lévő dobozba.
Az ujjnak meg harcászati jelentősége van. Ha bemutatsz egyet valakinek, lelő.
Aarpok: Egyébként a Könyvtáros kezének (Szőrének) leírásánál pont említi a Moszkvai Metrót.
Talán nem véletlenül.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Gery D. #12297 üzenetére
Felkeltettétek a kíváncsiságomat, ezért újra (sokadszor) elkezdtem a Soup-ot.
Három kérdés (egyben):
A taktikai mellénynek, és az "ültető ujjnak" mi értelme, és a nyolc rekeszes képződménytartó a másodiknál miért írja ki, hogy nem tud több védelmet nyújtani?Két észrevétel a fordítással kapcsolatban:
- Az Agroprom-i katonai épület csak 2 emeletes.
Az európai szóhasználattal szemben az amerikai angol és az orosz nyelvben nincs földszint és 1.emelet..., hanem 1. floor, 2. floor ...(az orosz megfelelőket nem írnám most ide
). Lásd https://en.wikipedia.org/wiki/Storey
-
Gery D.
senior tag
válasz
Dhampir #12287 üzenetére
Itt a gránátok semmit se érnek. Meg ugye ahogy fordítom, látom a tulajdonságát.
Ezek szerint átírták a sebességét, mert itt olyan a mozgása, mint egy Zombinak. Vagy nem a WiP-ből szedték, mivel ez szerintem régebbi dolog. 2013-as a WiP, a Soup meg 2012-es. De mivel ez a Solyanka Módból nőtt ki, még régebbi lehet.
Ez az eset viszont ismerős, nálam is ilyesmi volt, csak hogy itt a Kimérák a Könyvtárost támadták, le is rendezte mindegyiket. -
Dhampir
félisten
-
Gery D.
senior tag
http://www44.zippyshare.com/v/rpp5587u/file.html
Pár elírás javítva. Néhány Zombi lefordítva.A Könyvtáros, angol nevén Librarian testrésze körül foltok vannak. Egy feladatban a kezéről van szó, de a testrésznél a Szőre van feltüntetve. Viszont amikor kinyírtam egyet, a kezét lehetett felvenni. Aki találkozik egy ilyennel, az meneküljön valami magas dologra.
Bár, ez a Mutáns csak Kelet-Pripyat-ban fordulhat elő.
-
hubai1979
őstag
Helló szisztok, melyik modról van szó,van hozzá magyarosítás is?Már bocs hogy így belevágok.
-
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12275 üzenetére
Hát, sajnos a felderítetlen terület elején, útközben a kunyhó felé teljesen behalt a játék. A korábbi verzióval itt tovább tudtam ismét menni, de ezúttal már hiába váltottam vissza az újra a mentéssel, ez nem tölti be egyáltalán az állást. Ez az 1.1 verzió még instabilabb lett, mint az előző, ha jobban is fut grafikailag. Azt hiszem feladom és várok egy még újabb frissítésre, mert ez így egyáltalán nem szórakoztató. Ez a Stalkersoup egy ördögi kör. Kijavítanak egy hibát és születik kettő másik a helyébe
.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12274 üzenetére
Igen, nekem sikerült felugranom. Van egy pont ott, ahol ha felugrassz, akkor fel tudsz menni, ezt nehéz megtalálni. Mellesleg kell még egyszer odamenni, az a bizonyos Bug fog ott várni.
Az egy jó rész a Monolith-os. Nagyon körülményesen kell eljárni. Mindenek elött kell egy Monolith ruha.
Itt futottam bele egy hibába. Ha Agroprom területéről akarsz bejutni a Barlangba, vigyázni kell Arhara-val. Mert ha itt találkozol vele, azután ellenség lesz és lőttek a többi küldetéseinek. -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12273 üzenetére
Engem nem zavar a betűméret mert 1680 x 1050 felbontáson van, de ha nagyobb a felbontás, akkor már biztosan gond lehet. Egy újabb, általam már jól ismert labirintushibába futottam bele. Ugye Adrenalin kazettáját kutatva egy téranomália teleporton keresztül tudsz eljutni a középső szint külső peremére. Viszont a teleporthoz egy keskeny alagút vezet, amit elég körülményes elérni, mivel útközben van egy kegyetlen akadály abban a kamrában, ahol van az íróasztal, egy jegyzet a földön és egy f@sza ruha a ládában. Itt fel kell ugrani egy meredek teraszra, ami nekem már a Fotografban is 10-ből egyszer sikerült véletlenül (a Fotografban itt találjuk azt a hatalmas, szép és furcsa anomáliát, ami végleg csapdába ejt). Ezért könnyebb, ha eleve, amikor ide érünk, az actor.ltx-ben átírjuk ideiglenesen a jump_speed-et legalább 10-re.
Visszaértem Adrenalinhez Agropromba, de már nem volt crash a pályán. Most be kell épülnöm a Monolit klánba, ez már kezd érdekes lenni, mivel így közellenség leszek a Zónában
.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12272 üzenetére
Majd megnézegetem ezeket a hibákat. Előfordul, hogy megjelennek új Crash-ek, Ennek az lehet az oka, hogy sok script még az eredeti 1.0.1-es verziós. Ez lesz a következő munkája TB-nek.
Tegnap írta, hogy elvileg nyár közepére érkezik a 64bit-es motor.
Amit az előző hozzászólásomban írt változtatást ne csináld meg, mert nem működik. Viszont a betű méret sajna a mi sajátosságunk, az ékezetek miatt. Észre vehető, hogy az angol szöveg csak nagy betűből áll, míg a mienk kis- és nagybetűből. Sajna ezzel így nem tudok mit kezdeni.Viszont a Textures mappa már nem kell a Gamedata mappában, valamint a tb3d_localization_pack.ltx a config/text mappából. A localization.ltx fájlban meg ezeket kell átírni:
language = eng
font_prefix = _cent -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12271 üzenetére
Miután Agropromban beszéltem Adrenalinnal és ő adta a feladatot, hogy hozzam el neki a Labirintusból a kazettát, illetve adta az átjárót is Jantarról, amint kiléptem az udvarra, hatalmas CRASH lett. Visszatöltöttem párszor a mentéseket, de egyfolytában kidob a játék itt valamitől
. Végül egy mentést áttettem az előző verzióba, amit szerencsére nem töröltem le a gépről, és ott simán átjutottam Jantarra.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12270 üzenetére
Igen. A Barlang elég mulatságos, viszont ez a fő szálhoz tartozik sajnos. Én is szenvedtem vele. A Rejtett Teleport-ról én is tudok, az a 2 Törpénél szokott lenni. A Labirintusban majd lesz egy bug, ami végül is semmiben nem befolyásolja a tovább haladást. Lesz egy küldetés majd, amit elsőre lehetetlen megcsinálni, mert egyszerűen nem találod az oda vezető utat, itt majd segítek.
Ilyen angolul maradt szövegek előfordulnak, nem volt kedvem lefordítani, ami nem fontos. A feladatok szövegére koncentráltam. Az Eye of Beholder szövegei sincsenek lefordítva, majd ráállok a dologra.
Mondjuk meg lehet érteni, iszonyatosan sok szöveg van ebben a játékban, sok fegyvert sem volt kedvem fordítani a sok káromkodás közepette.
Amitől kibuktam az a TB3D_dialogs_arhara_start, final, eco, atp szövegei. Ez tartalmazza a Black Doctor-os szövegeket.
Ma én is elkezdem megint az elejéről és fordítgatom a kimaradt szövegeket, tárgyakat, fegyvereket.Skinflint nevét is át kell majd írnom Miser-re.
A szövegekkel meg majd kísérletezek, mert bele rakott TB közép európai ui-t. Az eredeti shoc fordítás szöveg méretét használtam eddig.
Úgy látom, a localization.ltx-ben véletlenül átírtam ezt: language = eng, ezt át kell írni hun-ra, hátha így jó lesz.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12269 üzenetére
Na hát éppen ez az, hogy semmi nem jelölte merre kell menni, miután megkaptam a feladatot. Végül is arra van, amerre te is leírtad, viszont az alsó szinten egyszer van egy rejtett teleport, ami mindig átdobott egy másik üregbe. Na ebből az üregből indul végül is a fal felé az út, amit nehéz észrevenni, de onnan tovább újabb barlangok nyílnak, mígnem elérsz egy transition pontra egy nagy terem sarkában. Ez visz a Labirintusba, hogy rohadjon meg
. Aztán újabb bajok a Labirintusban, mert nem tudod mit kell csinálni. A pályát itt ismertem szintén a Fotografból és tudtam, hogy az oldaljáratokon keresztül lehet a teraszokat megközelíteni, de hogy hol kell keresni a rabot, fogalmam sem volt. Aztán lelőttem az őröket és azok mindig leestek a legalsó szintre, hogy jobb legyen. Véletlenül - mondom, véletlenül - az egyik őrnél kaptam egy jegyzetfüzetet és abba egy kódot. Ez a kód nyitotta a középső szinten a cellát, ott volt a rab. Ő adott egy átjárót vissza a barlangba, de nem mondta meg hol van, lent, vagy fent? Újabb hosszú bódorgás után végre lent valahol megtaláltam a kijáratot. Ez a föld alatti terület kegyetlen, én minden erőmmel kihagytam volna a játékból, mert egyszerűen nem Stalkeres. A Fotografhoz készült annak idején, de ott része volt a történetnek és illett is a játékba. Itt viszont jobb lett volna egy olyan egyszerűbb földalatti bánya, mint amilyenben a Vétek lakozott a LA-ban. S a baj az, hogy még vissza kell járni ide egy darabig, bár most már több ki és bejárata lett.
Itt van egy angolul maradt szövegrész a Szabadságos bázison a raktáraknál. Skinflint válasza a feltett kérdésre:
Megfigyeltem, hogy a magyarításban a párbeszédek nagyobb betűkkel jelennek meg, de az üzenetek nagyon apróval. Az angol fordításban ez másképp van, mindegyik közepes betűkkel jelenik meg.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12268 üzenetére
Küld át a hibajelentést, megnézem.
A Barlang: Mikor leereszkedsz a falon a felső szintről, rögtön jobbra kell elmenni, ott meg csak egyenesen. Lesz egy T elágazás, ott megint jobbra lesz egy hosszú járat és a végén elkanyarodik az út megint jobbra, na ott nem kell letérni, lesz egy felborult vagon, arra ráugorva és onnan tovább fel a falra fel lehet jutni. A legkönnyebben úgy is meg lehet találni, hogy felfelé nézel és ahol hiányzik a plafon, ott a feljáró.
Elvileg meg kell lenni az áthaladási pontnak, (ha az a küldetés, hogy ments meg egy Stalkert, aki elkolbászolt) azt követve egyszerűbb a falat megtalálni. Ha felmásztál a falon, ne csodálkozz, ha eltűnik a járat alattad, az átlátszó fal műve. Van belőle pár ilyen.GPS. Elvileg dolgoznak rajta.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12267 üzenetére
Hol van a Labirintus bejárata te jó ég? Valami leomlott falat emlegetnek itt, de az alsó szinten mindig visszadob egy kiindulási pontra. Itt elakadtam, nem tudok átmenni sehol a labirintusba. Ez a Cave pálya amúgy egy katasztrófa. Már a Fotografban is utáltam, na de itt aztán túltettek vele mindenen. Nem értem mért erőltetik, amikor még köze sincs a Stalkerhez. Valami maszek szarság volt annak idején
Egy hiba: ebben a verzióban nem működnek a GPS kijelzők. Amikor le akarom tenni, a játék kidob. Az előző verzióban jól működtek, sokat használtam. -
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12265 üzenetére
OK, majd szólok ha odaértem. Egy észrevétel: a zsákomban artik sugároznak és megy fent a figyelmeztető szöveg: "Kockázatos sugárzású terület..." . Nos, az én esetemben nem a terület sugároz, hanem az artik a zsákban. Gondolom ez a szöveg megy a sugárzó területeknél is, talán egy összevontabb szöveg kellene ide ami illik mindkét veszélyforrásra. Angolul csak annyit ír ilyenkor, hogy sugárveszély.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12264 üzenetére
Igen, emlékszek, ezzel nagyon sokat szenvedtem. Viszont majd kellene a segítséged, ha egy részhez érsz. Pontosabban Panther és a Black Doctor részénél. Mondjuk az még odébb lesz. Ott ki kellett hagynom egy pár szöveget, mert értelmetlen volt, de úgy érzem, fontos lehet.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12247 üzenetére
Én mindig angolul tolom a játékokat, hogy gyakoroljam a nyelvet, mert ha nem használja az ember nap mint nap, hamar elfelejti. Itt viszont jött egy olyan rész a játékban, amit nem ismerek és képtelenség az angolnak nevezett zagyvaságból kihámozni a sztori lényegét, úgyhogy muszáj volt feltennem a magyarításodat. Most már teljesen érthető, miről is van szó a játékban, ezer köszönet a munkádért. Most már el tudom képzelni mekkora meló volt ezt a rengeteg szöveget érthetővé tenni.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12256 üzenetére
Igen, a Mocsár térképe az el van csúszva, csak úgy, mint a Vad terület eleje. a Gombákat Cold átveszi lőszerért cserébe. 3 kell neki és ad érte 9x39-est. Műtárgyat a svarog detektorral lehet majd találni, ha berakod a kis pisztoly slotba, akkor mutatja a térképen, meg azt is, hogy milyen műtárgy van azon a pályán.
sajnos meg kell szokni, hogy nem botlunk bele úton-útfélen ellenségekbe. a többi pályán se lesz sokkal több ellenfél. Ez egy ilyen kihalt világ. -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12255 üzenetére
A klánok utánapótolnak, másképp nem klán a klán. Hanem itt tényleg leseggelt a játék. Cat feladatait viszem a gyógyszereivel stb, de csak jövök-megyek az üres pályákon s még bár egy artit, vagy zsákot se kapok útközben sehol. Mindenhol ugyanazok az alanyok várnak, nem tudok fejleszteni semmit, se javítani, mert pénz nincs. Akim még ad egy-két keresd meg feladatot olcsó pénzért, de kezdtem megunni. Remélem a többi pálya beindul egy kicsit. A LA volt ilyen unalmas egy idő után, mivel túl sokat küldözgetnek pályákon keresztül szinte a semmiért.
Néhány újabb hiba, ha érdekel valakit. Az USE (használ) gomb túl korán jelenik meg néha, vagyis amikor megjelenik és megnyomom, akkor valahogy a játék háttérbe kerül, megjelenik az egérkurzor és nem lehet se menni, se beszélni-cselekedni. Ilyenkor ki kell lépjek és újraindítsam a játékot.
Mire valók a kék gombák, amiket felszedek leginkább a Mocsárban, de nem jelenik meg a zsákomban? Voltak máshol ilyen gombák, amiket be lehetett gyűjteni.
A Mocsár térképe el van csúszva a valós környezethez viszonyítva. Ahol vizet jelez, legtöbbször ott nincs víz, hanem arrébb. És az idő se működik jól olykor a Mocsárban. Kellett várnom 5-ig s gondoltam alszom egyet. Sehogy se tudtam 4-ig beállítani az alvást, hiába húztam a csúszkát négyre az ágy mellett. Átmentem Cordonra, és ott jól működött az alvás. A hálózsákkal ugyanaz.
2 crash volt pályaátlépéskor: Swamp - Cordon és Agroprom Underground - Agroprom, de az Autosave-ből mehettem tovább. -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12251 üzenetére
Igen, egy csomó, leginkább mellékfeladat ismerős nekem is korábbi modokból, pld. Sakharov teleport kütyüi. Ezeket abban a modban (nem tudom már melyikben), telepíteni kellet és valami gond volt a rendszerrel, mert a menüje beragadt volt, és nem lehetett befejezni a feladatot. Itt látom, hogy leegyszerűsítették, nincs menüje az eszköznek, csak le kell dobni a megadott helyre és kész. Na meg az átjárók a ST2-ből valók, ezért is kaptam meg végül a szarkofágban a hátsó udvarra vezető utat a reaktor felett, ami a térképen nem igazán akart feltűnni csak későn.
Talán a javítási és fejlesztési árakból is vissza kellene venni, mert így túl drága egy ruha javítása, amit aztán két golyó teljesen tönkre is tesz. A mellékfeladatok jó része arról szól, hogy új fejlesztések válnak lehetővé az iparosoknál, amit nem tudunk élvezni, mert túl drága és pénzforrás egy idő után nincs. Túl nagy a kínálat, de nincs rá lehetőség. Legalább a játékban meg kellene ezt oldani, ha a való életben nem is működik
.
-
shield
Topikgazda
válasz
Gery D. #12251 üzenetére
Na, akkor a Solyanka-ból kiszedem, főleg a karakter nevek érdekelnek, mert nem vagyok kibékülve az angolos nevekkel.
Na meg a köszönések, helló meg a csáó és hasonlóak egyszerűen nem ide valóak. Ami a legtöbb mod fordításánál látható. Ha lesz majd hozzá kedvem és időm, akkor én is átnézem az enyéimet és korrigálom.Most van egy kis elfoglaltságom, de később majd priviben beszélünk.
-
Gery D.
senior tag
válasz
shield #12250 üzenetére
Egy modder csinálja az egész Soup-ot, Tecnobacon, csak annyit tudok róla, hogy Eric-nek hívják. Valamiféle programozó lehet, 40-es, 50-es éveiben járhat. Hogy milyen nemzetiségű, azt nem tudom. Tegnap beszéltem az egyik fórumozó társammal, neki elvileg meg van a teljes orosz szöveg. Van még egy srác, Aleksz, akinek a nevét a fő képernyőn is olvashatjuk, ő lehet valamiféle Orosz, mert fordítgatja a nyelvi fájlokat, vagyis jobban mondva javítgatja. Mellesleg a játékban el van rejtve a teljes lista, kik segítettek neki ezt a módot összehozni, elvileg a Bar-ban a lépcsőfordulóban van ez a lista. (Én sajnos nem vagyok rajta, hiába küldözgetem rendszeresen a hibákat neki.
) Azt már észre vehettétek, hogy rengeteg a pálya és a küldetés. Az évek során pár módot kipróbáltam és bizony egy-egy pálya és küldetés visszaköszön. Nem véletlenül Soup a neve, sok Módot egybe gyúrt, kibővítve Solyanka Módját. A Műtárgy átalakítást egészében átvette az Oblivion Lost-ból, de rakott bele még többet.
Mellesleg tervbe van a Coop mód is. Ha ezt össze tudja hozni, az már kicsit érdekesebb lesz.
Azt viszont nem tudom, hogy a motor az már 64 bites-e, az 1.1-es verzióval ígérte. Sajnos Dezo-val nem tudott megegyezni, így őt nem vonta bele a fejlesztésbe. -
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12248 üzenetére
Ha valamelyik szöveget nem érted, nyugodtan bemásolhatod a fordítást, és akármikor ki is veheted. Az anomáliák egy ideig szaporodtak csak, egy adott küldetés után csökkent a száma. Az ellenfelek respawn-ját ezek szerint most sem oldották meg. Nagyon meg kell becsülni a pénzt, nem lehet akár honnan pénzhez jutni. Én általában kisebb mellékküldetésekből szerzem.
A szöveg nagyja, Oroszról gugli angollal lett lefordítva. Gondolj bele, mennyit káromkodtam emiatt fordítás közben.
Ma kipróbálom UHD felbontásban is, kíváncsi vagyok, mennyire élvezhető. -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12247 üzenetére
Abszolúte jól megy most már ez a 1.1 verzió, egyáltalán nincs akadozás sehol. Kigyomlálták azt a rengeteg anomáliát és még egyetlen crash se volt. Úgy látszik, mégis csak az anomáliák okozták a gondot. Nem is baj, hogy nincsen annyi anomália, mert azok egy idő után csak szaporodtak és kezdett az agyamra menni a kerülgetésük. A végén már egy komoly detektor nélkül esélye se volt az embernek átjutni egy-egy helyen. Kaptam egy "nem fair" hibát rejtekhelyekkel kapcsolatban. Leitattam pár Szolgálatost a roncstelepen és ők elárultak néhány rejtekhelyet a környéken. Amikor odamentem, egyiket se tudtam kinyitni, mert inaktívak voltak-maradtak. Az egyik egy zsák a romok tetején, a másik pedig egy Niva a roncstelep mellett. A többit már nem is kerestem fel.
Most már befejeztem az alapsztorit és Ghost vonalát is, a Mocsár és Dan-ék lett a célpont. A SOC pályákat mind bejártam és mivel nincs respawn - ami mellesleg kicsit jó is, tekintve a harcok nehézségi szintjét -, a pályák egyre üresebbek és unalmasabbak lettek. Mivel a rengeteg feladat miatt még sokszor vissza kell menni ezekre a pályákra, jó lenne néhány opcionális Alpha csapat, ami olykor megzavarja a csendet. Amolyan SGM-es, pár fős "pénzforrás". Merthogy ha nincs ellenfél, pénz sincs ugye. Angolul tolom és rengeteg az érthetetlen szövegelés is. Ez valaha gépi fordítás lehetett, mert egy-egy párbeszédből képtelenség kivenni mit is akarnak mondani. Még nem okozott ez különösebb gondot, de ha a térképen nem jelölik meg a feladat helyét, a sok zagyvaságból elég nehéz kiszámolni azt.
-
Gery D.
senior tag
Akinek kell, 1.1-hez a fordításom.:
http://www49.zippyshare.com/v/GducclqP/file.html -
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12245 üzenetére
Szerintem az lehet a gond, hogy átmentél egy másik pályarészre. Ha jól emlékszem, Astrologer az elején megkért, hogy mondjuk meg a Doctor-nak, hogy a tanyán várja őt. Ezért gondolom, hogy ott lesz.
Mellesleg még 60 fájlt kell átnéznem és kész az 1.1-es verzióhoz a fordításom. Ha valaki az 1.1-es verzióval játszana, addig, amíg nem vagyok kész, ne használja.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12243 üzenetére
Volt olyan probléma, hogy alvás után valamiért óriási sugárdózist kapsz, elvileg ezt már orvosolták. Lehetséges, hogy a Doctor már elment, sosem próbáltam úgy, hogy nem beszéltem vele. Próbáld a híd túloldalán lévő leomlott háznál, ahol Guide is szokott lenni. Így többet sajnos nem tudok segíteni.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
shield #12241 üzenetére
Én Laptopon játszok HD Ready felbontásban, de az otthoni tv-m UHD. Még nem próbáltam, mert új VGA-t vettem és valami gond lett a játékkal, de Full HD felbontásban már játszottam és nekem normális a szöveg. Rendesen olvasható. A mellény csak szimbolikus. Elvileg, ha nálunk van, akkor gyorsabban lehet használni az Elsősegély-Készleteket és a betárazás is gyorsabb.
Nyugodtan kérdezhettek, segítek abban, amit már tudok.Mellesleg lehet cserélni a kést is, csak 2X rá kell kattintani a már nálunk lévőre és beteszi a hátizsákba, ekkor lehet az új kést, vagy kardot betenni az előző helyére. Ugyan így a Távcsövet is.
Minden negatív sugárzó Műtárgy sugároz a Hátizsákban is. Ennyi a változtatás.
-
shield
Topikgazda
válasz
Gery D. #12238 üzenetére
Te milyen felbontásban játszol?
Én 1920x1080-ban, a monitorom 27"-os, de tényleg rohadt zavaró, amikor elszeretném olvasni tárgy leírásokat.
Nem lehetne-e javasolni a moddereknek, hogy kicsit nagyobb betűket használjanak? Tényleg nagyon rossz. Az hagyján, hogy pl. a gyors mentésnél a képernyő alján pici betűkkel jelenik meg, de az üzenetek is nagyon apróval íródik ki.Egy másik kérdés, van egy mellényem, azt hogy kell használni? Amikor rá klikkelek akkor nem adja rám hanem megmutatja a felszereltségét. Egyes újításokat, még meg kell szokni, mint amikor nem tudtam miért vagyok sugárfertőzött, mire rájöttem az Éjcsillag csinálja és be kell raknom a tárolóba.
Lesznek még ilyen "komoly" kérdéseim. -
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12239 üzenetére
Feldobod a mentésed valahova? Megnézem. Így nem tudom hírtelen.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12237 üzenetére
Cordon-ban, az újoncok falujában van két pince, odalent van a Doctor, aki ad egy gyógyitalt, megiszod és a Barlangban fogsz ébredni. Sidorovich addig nem beszél veled, amíg ezt meg nem teszed. Beszéltél már vele a játékod folyamán?
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12235 üzenetére
Barlangban voltál? Ha nem, akkor nézd meg a pincébe a Doctor-t. Szerintem kicsit ugrottál.
A játék eleje kicsit más, mint az eredeti forgatókönyv.
-
Megvan a military documents is de feladat az nincs. Csak annyi, hogy find strelok. Sido nem beszél velem mert azt mondja menjek doktorhoz., Ilyen feladat pedig nincs. Ez most így mi?
-
shield
Topikgazda
válasz
Gery D. #12227 üzenetére
Én is találtam mindjárt az elején 1 kanna benzint és 1 gázpalackot, el is raktam a faluban a tárolómba, hátha kell. Én amúgy sem szoktam mindent eladni, gyűjtögető vagyok.
Most elvileg a TB oldalán levő 1.1-ben minden benne van. Az oldalukra miért nem rakták már fel a patch-et, jó kérdés.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12223 üzenetére
Épp ahonnan jövök, ott lőttek szét az Avengerek, és kell gyűjtsek vagy 500000-et a javításhoz
. Már korábban tetettem bele éjjellátót, mert semmit se látni azzal a rohadt fejlámpával. Ez lenne a legkevesebb, inkább becsalok egy másikat, ha már ennyire átvernek az ilyen előre nem jelzett dolgokkal. Akkor most kényszer-pihentetem kicsit a Stalkersoupot egy újabb frissítésig, remélem kijavítják majd és nem kell azzal se új játékot kezdeni. Köszi hogy csekkoltad
.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12222 üzenetére
Máris megnézem a mentést, ha nem jó, el küldöm TB-nek. Nemsokára írok.
Update: Nos, a régebbi verzióval sem tudtam életre bírni. Viszont látom, hogy a Bandita Exoskeletont átalakítottad, mellé jól le is amortizáltad.
Sajnos ez a Páncél kell egy másik küldetéshez, pontosabban az Árnyék Kockához, és így átalakítva nem tudod odaadni az illetékesnek. A játékom során nem találtam több Bandita Exoskeletont, én is ugyan ebbe a hibába estem legelső alkalommal.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12204 üzenetére
Mindent megpróbáltam,de ez nyilvánvalóan programhiba. Itt van a mentés, beszélned kell Ghosttal. Azért ragaszkodnék ehhez az álláshoz, mert idáig mindenkinél szinte minden mellék feladatot is letudtam. Annyit járkáltam miattuk, hogy még ülve is belefáradtam és nem akarnám még egyszer végigcsinálni az egészet. Légyszi próbáld meg, hátha sikerülne átlepned amikor átveszi a flash drivot, és ha igen, mentsd el nyomban és juttasd vissza nekem a mentést. Ha jól értem kapcsolatban állsz a modderekkel. Jó lenne megemlíteni nekik is ezt, illetve az elején az X-16 labori controller problémát. Tulajdonképpen a játék normálisan már onnan kezdve folytathatatlan, mert nem tudod megszerezni a dokumentumokat, mivel nem spawnolja be a controllert, akiről úgy tudjuk, hogy Ghost az.
-
Gery D.
senior tag
válasz
shield #12220 üzenetére
A barlangnak van 2 része. Egy felső része, mint ahonnan indulunk, meg egy alsó. Ahol kezdünk, onnan is le lehet jutni a falon az alsó részre és a felső nagy terem elött is le lehet jutni, ha jobbra megyünk, ilyen csigajáraton keresztül. 2 Törpe van ott lent. A Felső nagy termet átvágva lehet eljutni Miner-hez. A nagy teremmel vigyázni kell, mert van egy Csillag Anomália, amibe belefutva nagyon sok kötszerrel lehet csak elállítani a vérzést, mellé a páncélunkat teljesen megrongálja. Megviccelhet a Barlang, mert vannak olyan falak, amik átlátszóak, de ha átmész rajtuk, azonnal lezárulnak.
-
shield
Topikgazda
válasz
Gery D. #12219 üzenetére
Na akkor ezt jól elb@..tam, most mentettem arra a mentésre, most megállandóan elrak egy zsák járatba.
Jól benéztem.Tényleg az van amit mondtál, most megnéztem a tatyómat és eltűntek a cuccok.
Talán érdemes lenne a monolit darabot átírni a Kísértet Szívére, akkor a figyelmetlenek nem járnának úgy mint én. -
Gery D.
senior tag
válasz
shield #12218 üzenetére
Miner ad neked egy ugyan olyan gyógyitalt, azt kell meginni és kijutsz.
A Monolith darab az a piros műtárgy, a Kísértet Szive, azt kéri, meg a ruhát a minigunnal.
Ennek egyébként lenne egy olyan kerettörténete, hogy a Doctor-tól kapsz egy italt, megiszod és elájulsz, ő meg elvisz a Barlangba. Ugyan ez lenne Miner-nél is, aki elvitet Cordon-ba, miután megittad az erősebb gyógyitalt, amitől szintén elveszted az eszméleted.
-
shield
Topikgazda
válasz
Gery D. #12216 üzenetére
Na én aztán beszopattam magam a barlangban. Fene sem figyelte a térképet, örültem ha sebesülés mentesen kinyírjam a szörnyeket. Jól elkeveredtem, most visszaértem oda, ahonnét elindultam, de találkoztam egy Miner nevű taggal és két emberével, jó sok anomália mögötti teremben. És egy Monolit darabot adtam át neki, ami nem is volt, de inkább visszatöltöttem egy korábbi mentést.
Egyenlőre nem is tudom hol a kijárat, de legalább a tatyómban levő kis térképen be azonosítottam ahol be kerültem. Egyszerű kijárat lesz vagy valami furmányos, majd elválik. -
jsk
senior tag
A Priboi Story-n kívül van olyan mód, amely teljesen más történetet tartalmaz? Most a Lost Alpha-t tettem fel, hogy újra végigjátszam az eredeti játékot, de mégis kicsit más legyen.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12215 üzenetére
Érdemes felvenni néhány mellék küldit, mivel nincs időkorlát, akármikor meg lehet csinálni. Lesz olyan is, amikor 3-4 küldit egyszerre tudsz végrehajtani, amit nem egy időben vettél fel.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12213 üzenetére
Szívesen.
Végül is ez az életmunkám, ha azt veszem.
Ha bárki elakadna, minden bizonnyal tudok segíteni. Mellesleg Kostya-val is beszéltél Cordon-ban, az Újoncok falujában? Ő is jó kis munkát és jutalmat tud ám adni.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12210 üzenetére
Kell lenni. A Fő szál nem változott. Az eredeti történetet követed, akkor lennie kell. Beszéltél Sidorovich-val, mikor megcsináltad a Pen-Drive-os küldetést és felvetted a különleges munkát?
-
Egyébként direkt nincs Military Dokuments küldi? Kijövök a földalol és semmi.
-
Gery D.
senior tag
válasz
shield #12208 üzenetére
Amikor felkelsz a Barlangban, ahol megtalálod a Kísértet Szíve Műtárgyat, így neveztem el
Mellette van egy kis vagon, előtte meg egy kis táska, abban van néhány műtárgy, ami semlegesíti a sugárzást. Titán Galacsin, azt hiszem, ilyen szürke tüskés Műtárgy. Van benne vagy 5 db. És van mellette egy Minigun, valamint egy Bandita Exoskeleton is.
-
-
Sensut
őstag
Miután megszereztem a flash drive-ot a Mocsárban Beast-től és át akarom adni Ghostnak az X-10-nél, kidob a játék, nem lehet tovább menni. Ez a hibakód a logban:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...stalkersoup\gamedata\scripts\treasure_manager.script:472: attempt to index local 'v' (a nil value)Ez Ghost felkutatásának a végén van és kaptam más feladatot már tőle, hogy beszéljek Freemannel egy más ügy kapcsán, de nem tudom e nélkül érdemes-e folytatni? Ahogy látom a végigjátszásban még Cordonban is meg kellene szerezni neki valami dokumentumokat.
-
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12199 üzenetére
Ha van róla szó, hogy elvitték az ATP-ről, akkor jól van. Valószínű, hogy átsiklottam egy olvasandó felett valahol. Amúgy ez angolul volt, nem tettem még fel a magyarítást.
Aarpok: a Bioradar itt is megvan, viszont az nem ugyanaz. A Bioradar minden élőlényt apró pontként jelöl, legyen az ember, barát vagy ellenség, vagy mutáns, mind egyforma rajta. Itt viszont a minimapon ikon jelenik meg az illető mutáns képmásával, így tudod azt is, hogy milyen mutáns az.
Új hozzászólás Aktív témák
- SteelSeries Alias Pro XLR + RODE PSA1+ állvány
- Eladó egy használt Asus Vivobook Pro 15 OLED (K6502HE-MA030) laptop
- IPhone iPad Apple watch készülékek szervize.
- Dell XPS 15 7590, 15,6" 4K IPS Touch, i7-9750H CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, GTX 1650 VGA, W11
- Apple iPhone 14 Plus (Használt, független , 128 GB, 6 GB RAM, Fekete)
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch OLED 64GB fehér játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 Plus 64GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest