- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kekeeci
senior tag
válasz
San398 #12498 üzenetére
Lehet, hogy csak kimaradt valami, nem beszéltél valakivel...
Ne végigjátszások alapján játszd, úgy teljesen elvész a varázsa.
Vagyunk itt már páran, akik szinte fejből tudjuk, mi mikor következik, mi hol található, mégse tesszük közzé (csak kifejezett kérésre, bár nem szívesen), mert elrontja a játékélményt. -
San398
őstag
Üdv minden Stalker kedvelőnek.
Most kezdtem el játszani ezzel a chernobyl résszel(1.0009 GOG verzió).Egész jól haladtam eddig, már pripyat-ban járok. Itt jön a kérdésem: a PDA nem mutatja a hotelben lévő küldetést amiben az iratokat meg a dekódolót kell megszerezni. Megtaláltam az ajtót de nem nyílik ki. A végigjátszások azt írják, hogy beszéljek Vezető-vel ott ahol a játék elején Fox-al majd Agroprom-ban a dokival de se a Vezető se a doki nincs ott ahol a leírás írja. Mit tudok tenni? Ez egy bug? -
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12484 üzenetére
Na, de itt baj van a generátoroknál, ugyanis Ghost nem jön át utánam az utolsó 110003-as frissítéssel. Ha visszateszem az előzőt, akkor átjön, de állítólag valamit épp itt ezen a pályán kellett kijavítani, és nem tudom mit. Mellesleg már útmutatóm sincs, hogy tudnám mi hiba és mi nem
. Láttam a Steamen már másnak is volt ez a baj, szóval... szünet
.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12483 üzenetére
A Crash-ek többsége az sms rendszer miatt volt, az a bizonyos karakterlimit miatt. Lehet, hogy nem is a memória-kezeléssel van itt a baj.
Azért mekkora teljesítmény egy ilyen gigamódot összehozni egy embernek. Igaz, vannak segítői, de néha több galibát okoztak, mint hasznot.Megnézel egy Műtárgy átalakítási leírást az Enciklopédiádban, hogy nálad is rossz-e?
Ez a Drop from Carousel, vagyis a Cseppek egyik átalakítását. Nem tudom, a magyarításban van-e gond, vagy ezt is elírták a legutolsó javítással. Drop_from_carousel_PDA_name. Erről lenne szó. Kutya farka, Vodka, kötszer és kifordult műtárgyat Cseppekre kell átalakítani. -
Sensut
őstag
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12481 üzenetére
Elárulom, hogy a Halott Városról két Zombi fog beszélni neked Yantar-ban, de ez a Generátoros küldetések után fog következni. Többet már én se tudok, itt hagytam abba.
Én már kismilliószor kezdtem újat
Mondjuk én valahol a 30-as patch-nél kezdtem el az egészet, még a gamedata-s verzióval, mert volt olyan is. De megszűnt és muszáj volt 64 bites rendszerre váltani. Amikor kiadtak egy nagyobb frissítést, itt általában az egész számokra gondolok, mint a 40-es ,50-es...stb, mindig újra kellett kezdeni, mert nagyobb változás volt. A 80-asnál már egészen a 95-ösig nem kellett, akkor jutottam el a legtovább.Most márciusban nekiállok a játéknak megint, nézem a hibákat, meg mindent egyben. Most már elég stabilnak néz ki. A Fórumon is ezt írják sokan.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12480 üzenetére
Húha, akkor lesz még kalandozni valóm. A Halott Városról valaki tényleg beszélt, de már nem tudom hogy ki és miért. Ezek szerint akkor meg kell keresnem ezeket a megbízókat szanaszét a Zónában. Most a legkönnyebb szinten "rohanok" végig, hogy lássam meddig bírja a játék. Már 3x kezdtem új játékot, s ha most is behal valahol, akkor hülyét kapok. Elég mélyen vagyok ahhoz, hogy csak úgy új játékot kezdjek megint valamiért. De ha kibírja végig, akkor úgyis elejétől kezdem majd és alaposabban végigtanulmányozom, mert tetszik ám marhára
.
-
Gery D.
senior tag
válasz
kekeeci #12479 üzenetére
A Soup-osoknak írom. Tudtátok, hogy elméletileg lehet embereket felbérelni, hogy kövessenek harcokba? Nekem még nem sikerült egyet se, szerintem itt be kell a csoportba épülni és akkor. Szövegek utalnak rá, hogy beszélsz egy Banditával, Stalker-ral és így tovább, hogy társul-e velünk, de mindig azt feleli, hogy nem és rá, vagy hasonló. Valahol olvastam olyat is, hogy az Embriókból kikelő mutánsok is követhetnek. Ezt egyszer próbáltam, de ellenség lett és megtámadott. Mindenesetre érdekes lehet egy Pseudo-Kutyával mászkálni.
-
kekeeci
senior tag
Azért rejtetten itt is elérhetők RPG-s elemek, például:
- több fegyverhasználat, pontosabb célzás
- kereskedők problémáinak megoldása, olcsóbban veszel, drágábban adsz el, nő a választék.
- frakciókkal való barátság (nem társulás), frakciótagok segíthetnek, ha a közelükben támadás ér, frakciótagokkal és ~kereskedőkkel könnyebb üzletelni, nagyobb a választék.És egy kis segítség (ha játszottál vele): emlékezz a 'Half Life'-ra.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12477 üzenetére
Még nem jártál sok pályán szerintem. A Lőtéren, Techniques-on, Végállomáson, meg sorolhatnám.
Kelet-Pripyat-ra Akim küldetése után tudsz menni, akinek össze kell gyűjteni a cuccokat. A Mocsárban kell találkozni Shadowman-nal, azt hiszem így hívják. Ő adja a küldetést, hogy szerezd meg az Árnyékkockát.
Egyébként a végigjátszás valóban félbeszakad a Generátorok előtt azt hiszem. Az már nincs benne.Grimwald Youtube videójának végigjátszása valamivel tovább nyúlik, de az is megszakad. Múltkor eszembe jutott, hogy Yantar-ban kapsz meg egy fő információt, ami a Halott Városba vezet sok-sok pályán át. Azt most nem lövöm le, hogy kitől. Mellesleg a Generátoroktól elvileg már nem vagy messze. Warlab-ban (Hadi Laboratórium) nem tudom, beszéltél-e a Proffal és hogy Viktor Hologramot elkísérted oda a Felderítetlen Földről. Ha nem, ez még szép küzdelem lesz.Te most jársz a Régi Falunál, vagy Elveszett Falu, nem tudom én hogy fordítottam, mert két megnevezése is van az angol verzióban, Lost Village, meg Old Village. Olykor az elsőt, olykor a másodikat használja. Egyszóval, még van hátra.
Good Hunting Stalker!
Update. A Level0 után jön majd a Collector (Level1), majd a Desolation (Level2)...
Ezzel elmondtam mindent. -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12461 üzenetére
Te, ez a SS milyen hosszú? Azaz én már nagyon közeledek a Guide végigjátszás végéhez, de az nem lehet a mod vége is. Vagy igen? Most megyek le a Mocsárba a csajsziért, akit vissza kell vezetnem a faluba a bátyjához. Viszont még nem jártam egy csomó pályán (Jupiter, Kelet Pripjáty, Zaton...).
-
SaGa59
őstag
Néha idegesítő az újratermelődés, az igaz, de itt inkább arról van szó, ha valahonnan kiirtod az "őslakókat", beköltöznek a helyükre mások. A banditák helyett kutyák, a katonák helyére banditák, stb...
Ha nem jönnének a helyükre, egy idő után nagyon üres lenne az egész, így meg mindig van mire lőni.
Tényleg hagyd a mellékküldetéseket, ha nem szereted a túl sok mászkálást és csak a fő sztorival törődj. Azzal is kell gyalogolni elég sokat.
A fő sztorit Szidorovics és a csapos feladatai mentén tudod követni, de nem azokkal, amikre külön rá lehet kérdezni és abból állnak, hogy hozz valami mutánsalkatrészt vagy relikviát. Azok fontosak amikor konkrét labor felderítésére, megadott doksik begyűjtésére küldenek, a többi csak arra jó, hogy a megszerzett cuccok eladásából, a jutalmul kapott pénzből jól felszerelkezhess a nehezebb pályákra.
Lesznek közben "kulcsemberek" akikkel el kell beszélgetni és döntened kell, bizonyos kérdésekben, de ezek is inkább csak színesítik az életet Zónában, mint előrébb visznek a történetben.
Nem akarom lelőni a poénokat, de nem árt tudni, hogy sehová sem kell elszegődni, beállni tagnak, még ha felajánlják akkor sem. Előnyt nem nyújt, de ellenségeket szerezhetsz vele magadnak, Beszélni viszont mindenkivel kell, aki nem lő rád helyből. -
Gery D.
senior tag
Mivel én már végig vittem mindegyik részt többször is, már nincs olyan poén, amit lelőne ez a sorozat, én azért is kezdem mindig a Clear Sky-val. Az az előzménye a ShOC-nak.
Ha végig vitted mindhárom részt, érdemes előröl kezdeni, azért is, mert első játékod során úgy se tapasztalsz meg mindent és a CS-sel kezdeni a történet menete miatt. De többet nem írok le, mert nem akarom lelőni a poénokat. Mondjuk ez csak a saját véleményem. Biztos, hogy sokan a kiadás szerint játszák végig a játékot.
Persze ha nem fog meg, hiába viszed végig, lehet, hogy még a következő részt se nézed meg.
Ez a játék olyan, mint néhány Film, ha nem fog meg a Posztapokaliptikus élmény, lőttek az egésznek. Pl. Éli Könyve, Legenda vagyok.
-
Out
addikt
válasz
rétisün #12470 üzenetére
A hangulattal nem is lenne baj, de nagyon utálom azokat a játékokat, amiben az ellenfelek újratermelődnek a semmiből és ebben a játékban sajnos ez előfordul (naponta), ez a legnagyobb bajom vele. Olyan mod nincs, ami ezt megakadályozza?
SaGa59: Magyarul játszok vele
Nem szoktam olvasgatni semmit a játékokról amikkel játszom, mert nem vagyok saját magam ellensége és nem szeretem rontani a játékélményemet, videókat sem nézek róla, viszont láttam, hogy ez a topik még mindig aktív ezért jöttem pár tanácsot kérni. Felfedezgetem a térképeket és kutatok az "elvesztett" csomagok után. Ma reggel már kicsit könnyebb volt leölnöm a banditákat és eljutottam az első földalatti objektumig, de aztán vissza kellett menni az első térképre megint, leadni egy feladatot. Ezért nem haladok én semerre, mert mindig a másodküldetések az elsők számomra
kekeeci: Szinte csak FPSRPG illetve TPSRPG-kkel játszok, másra rá sem nézek
Viszont ez a Stalker, annak ellenére, hogy klasszikus értelemben nem RPG mégis régóta izgatta a fantáziámat. A Clear Sky-t is beszereztem már, de még sokat kell várnia a sorára
-
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #12470 üzenetére
Kiegészítés: nem tudom, milyen nyelven játszod, de mindenképp valami olyat válassz, ami értesz is, mert a hangulat elkapásához a történetet is érteni kell. Ha csak a feladatjelölőket követed, az élménynek a háromnegyede elkerül. Az alapjátékok le lettek fordítva. Általában nem szoktam a magyarításokat ajánlani, mert néha inkább rontják, mint javítják az akciójátékok hangulatát, de itt tényleg ismerni kell a történet miértjét, hogy aztán ne tudj szabadulni a Zóna vonzásából.
Ja igen: mindent kutass át, deríts fel, számtalan apró esemény van, ami véletlenszerűen vagy bekövetkezik, vagy nem. Még az alapjátékok újrajátszása is tud új élményeket hozni, modolva meg pláne.
Eleve minimum három, de összesen hétféle befejezése van. A vége előtt kétszer is választhatsz, hogy eljuss a tényleges "jó" és egyben leghosszabb végjátékig. Az egyik rossz választásnál kapod a többi befejezésből azt, ami a játékstílusodtól függ.
Ha eddig ezekről nem is olvastál vagy hallottál, most már ne állj neki megkeresni, inkább éld át játék közben a lehetőségeket, de ne engedj a csábításoknak, rossz útra visznek. -
rétisün
veterán
a s.t.a.l.k.e.r. játékoknak a hangulat adja a legnagyobb vonzerejét. ha ráérzel, ha magával ragad a Zóna (így, nagybetűvel!
) akkor 3, (ShoC, CS, CoP) évekre való játékod van, amihez kismillió mod van, mindhárom részhez, akár teljesen új történettel, új területekkel, sokhoz magyarítás is készült az itteni fórumtársaknak köszönhetően.
ha viszont nem fog meg a játék, akkor tényleg csak egy gyalogolok/gyűjtögetek/lövöldözök típusú, 1-2 óra alatt unalmassá váló lövölde....
-
Gery D.
senior tag
válasz
kekeeci #12468 üzenetére
Mert nem onnan jön a támadás.
Rossz helyen Spawn-olódnak be a Mutánsok.
Körbe kell járni az egész területet és megkeresni őket. sajnos elég gyakran kirakja őket a térképről a rendszer és van, hogy a pálya alatt vannak.Ilyen a Soup-ban is van, amikor egy Műtárgyat átalakítasz. Van, hogy a felszín alatt jelenik meg. Egyszer-kétszer sikerült megszereznem, de ez nagyon ritka volt. Célszerű előtte menteni. Ezzel főleg a Mocsárban van gond. 10-ől 8X ezt csinálja. de a Szemétdombon, a Bar-ban is és Yantar-ban is volt már rá példa. Sajnos ami órákig tart, azzal sajnos nem lehet mit kezdeni, senkinek nem lenne kedve több órát újrajátszani egy műtárgyért, legyen az akármilyen fontos, csak ami 5 percig tart.
Az érszervételeket majd írd meg, megnézem, javítottam-e már.
-
kekeeci
senior tag
Ha szépen sorban csinálod a főküldetéseket, akkor az időkorlátos mellékküldetéseket is meg tudod időre csinálni (főleg az elején). tehát ha csak úgy átmentél a szeméttelepre, akkor bukta, ha viszont a főküldetés vitt át, akkor menni kell 'agroprom'-ba, és ha ott végeztél, a szolgálatosok rögtön átengednek.
Később aztán majd lesznek olyan automatikusan induló küldetések (a játék közepétől kb.), amit legtöbbször lehetetlen befejezni, ezért nem is érdemes vele foglalkozni (példa: a hadi-raktárak területen az első határvédelmi küldetés után (felvett küldetés) minden alkalommal mikor belépsz a területre jön egy értesítés, hogy védd meg a határt, holott semmilyen támadás nincs, állhatsz ott órákat várva a semmire. -
Gery D.
senior tag
válasz
kekeeci #12465 üzenetére
Egyébként azért vettem le a magyarítást, mert kaptam egy fordítást. Felvette velem a kapcsolatot a legelső fordító csapat. Az egészet át kell néznem és a kettőből kell csinálnom egyet. Meg ugye az eredeti Orosz szöveg is megvan és kaptam egy javított angolt is. Ez azért el fog tartani egy kis ideig. egy frankó fordítást akarok csinálni. Meg az egész eddigi munkámat leellenőriztem helyesírásilag. Ez a csomag már teljesen le van ellenőrizve.
-
Out
addikt
válasz
xFreex #12464 üzenetére
Köszi, lehet hogy egyszer szükségem lesz rá
Igazából azért idegesített ez a határidő dolog, mert volt egy küldetésem, hogy védjem meg a Szeméttelepet a banditáktól, amit sikeresen teljesítettem és le kellett volna adnom a következő térképen lévő városban, ahová a Szolgálat emberei nem engedtek be, mivel nekem ott semmi dolgom nincs.kekeeci: Neked is köszi a felvilágosítást, hogy gyalogbéka leszek egész végig
Igen, megpróbálom módosítások nélkül végigjátszani, ez az elsődleges szempont -
kekeeci
senior tag
válasz
Gery D. #12461 üzenetére
Persze, hogy használom, csodálkoztam is, hogy eltűnt a link az aláírásodból (illetve, hogy a 'onedrive' megosztásod nem él).
Összegyűlt pár javítanivaló is, majd küldöm, bár lehet hogy már megcsináltad.(#12463) Out
Arról tegyél le, sőt az alapjátékban mindenféle jármű használatáról.
És ez tényleg egy ilyen játék, ettől függetlenül (vagy éppen ezért) hatalmas rajongótábora van.xFreex
Szerintem először végig kellene játszania az alapjátékot minden módosító nélkül, hogy ráérezzen, aztán majd jöhetnek a 'hekkelések', modok, 'total conversion'-k stb
-
xFreex
aktív tag
A küldetések határidejét ki lehet iktatni ezzel a móddal.
Bontsd ki és a gamedata mappát másold a játék telepítésének könyvtárába. A már megkezdett küldetéseket nem de az újonnan felvetteket már módosítja. -
Out
addikt
válasz
SaGa59 #12462 üzenetére
Köszi a választ! Szóval, szokjak hozzá, mert ez egy ilyen játék és jobb nem lesz. Szeretném megcsinálni az összes küldetést, mert nem akarok csak úgy végigrohanni a játékon, ha már megvettem
Mikor elindultam, akkor egy katonai helikopter körözött felettem, jó lenne azt megszerezni és gyorsabban utazni a térképek között
-
SaGa59
őstag
Ez már csak ilyen. Ha nagyon zavar, nem kell minden feladatot elvállalni, csak azt, ami előrevisz a nyomozásban. Erősebb nem leszel, csak jobb felszerelésed lesz, ha jól gazdálkodsz a zsákmánnyal, illetve megtalálod az itt-ott elrejtett jobb páncélokat, meg összeszeded a fegyvereket, lőszert, relikvikákat és használod, ami hasznodra van.
Az egy napos limitidejű küldetések pont nem visznek előrébb, csak jutalmat kaphatsz értük, ami eleinte jól jön, de később mindenből lesz épp elég zsákmányként is.
A kezdő kötött garbó nem igazán golyóálló, de ha jól körülnézel, már az első faluban van elrejtve egy jobb páncél, igaz egy háztetőre kell érte felmászni, majd átugrani egy másikra és körülnézni a padláson... -
Out
addikt
Én most a hétvégén vettem meg ezt Steam-re, mert már régóta akartam vele játszani, de sosem volt elég erős gépem hozzá. Most már végre akadásmentesen fut
Sajnos nem hozta a játék azt az élményt amit vártam tőle. Sokan mondták, hogy nagyon jó játék, de nekem csak eszetlen rohangálásnak, gyűjtögetésnek és ölésnek tűnik. Leginkább az nem tetszik, hogy felveszek egy küldetést és van rá 1 nap megcsinálni, amihez át kell rohanni két-három térképen, a banditák mindig újratermelődnek és csak az időmet rabolják azzal, hogy le kell őket mészárolni (ez főleg a térképváltásnál okoz gondot, amikor a házban ott vannak a banditák és mikor megjelenek már tüzelnek is).
Valahogy számomra teljesen kaotikus a játékmenet, nincs benne semmi rendszer, ennek ellenére végig fogom játszani, de ha már most az elején ilyen rossz szájízt okoz, akkor mi lesz később. Lehet, hogy csak az a gond, hogy túl gyenge vagyok még és könnyen megöl bármilyen fegyveres -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12453 üzenetére
Nem fontos annyira, a kutya megjelenik ott a poszton, aztán jelentem a doktornak, ő meg annyival elintézi, hogy később érte megy és kész. Ja, meg szóba hozza Maxet is, amikor adja a feladatot, de annyira zagyva ott a szöveg, hogy alig lehet kivenni, hogy mit is akar tulajdonképpen.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12450 üzenetére
Nemrég botlott bele ugyan ebbe a hibába az egyik Fórumozó a Steamen. Neki ezt írta az egyik Végigjátszás videó készítő. Hogy ez lesz-e a hiba, nem tudom. Mondjuk logikusan belegondolva, Prapor semmit se csinál, csak ott áll. Lubero meg ugye a Sötét Völgyben kolbászolt.
Ő tudhat esetleg valamit a dögről
Egyébként ez is az eredeti Stalker videó alapján készülhetett, abban benne volt egy kutya.
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #12443 üzenetére
Korábban a Swamp Doctortól Pripyatban kaptam egy olyan feladatot, hogy keressem meg a kutyáját. Az első lépés ebben az, hogy beszéljek Praporral a Szeméttelepen (a Duty poszt főnök). Csakhogy ő erről nem szól semmit
. Visszajártam párszor, de szó sincs erről a feladatról a szövegkönyvében. Vajon ez hiba lenne, vagy van valami, amit előtte meg kell csinálni?
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12442 üzenetére
Igen a, de ha csak hozzáérek észrevesz az őr
Előzőleg, amikor a gránátvető kellett, akkor simán átugrottam a válla felett és annyi. De most a lényeg az volt, hogy ne vegyenek észre. Az ablakon meg nem fértem be.
Ellenségek az aranyrúd előtt nem lehettek, mert épp ők bíztak meg azzal, hogy segítsek Vitaminnak Radaron. Minden okés volt, de mikor visszajöttem, akkor ezek mind rám lőttek újra. Nem tudom mi lehetett, de én nem ártottam nekik semmivel, az tuti.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12441 üzenetére
Nekem az Aranyrúd működött. Szerintem azzal az lehetett a baj, hogy előtte már ellenségek voltak. Egyébként az őrt nem kell lelőni, mellette ki lehet jönni, ha nem, akkor Guggolva ugorj át rajta. De elvileg az egyik ablakon jöttem ki. Már nem emlékszek.
Mellesleg ez is hibás, mivel a Szabadságiaknál voltak a Zsoldosok és lepaktáltak velük. Mondjuk Le Harve-éket lemészárolták utána.Na még az volt szivatós feladat.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12440 üzenetére
Valami baj volt az álcázott exoval, mert az ablakon át lelőttem egy hangtompítóssal a fegyvertár őrét, bementem és kirámoltam a zsákot, és még simán feljutottam az emeletre is guggolva és nem vettek észre. De aztán ott, ahol már senki se láthatott tulajdonképpen, észrevettek Lukashnál az testőrök. Pedig még az álca le se volt járva. Szerencsére ott volt már a kutya és ki tudtam ugrani túloldalt a ledőlt falon, aztán tegyed a nádasba
De amikor visszajöttem később, mindenki piros volt a környéken. Aztán még később adták azt az aranyrudat, ami állítólag ha nálad van, akkor a területen Szabadságosnak könyvel el mindenki. Vitamin adta, amiért segítettem nekik elfoglalni a Warlabot. Ez is bekavart, mert utána újra bevörösödött mindenki a Raktáraknál, minden ok nélkül, holott Radaron a Warlabban Vitaminék zöldek voltak mind
. Hiába töltöttem újra az aranyrúd nélkül is, nem javult a helyzet és Sido újra kapott 250000, a rohadék, hogy kibékítsen velük. Mindenemet el kellett adjam szinte. Azt az aranyrudat ott is hagytam a Warlabban, mert valami azzal sincs rendben.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12439 üzenetére
Na igen, a legutolsó játékom során ezzel volt a baj. Egyébként azt a részt akkor kell elkezdeni, amikor a Szabadsági a barátod, vagyis mindenki zöld. Ehhez kellett volna nekem a Gyógyító Beryl, de nem volt ott Yantar-ban a hulla és így a Páncél sem. Az azelőttinél pedig simán át tudtam vinni, mert zöldből sárga lett csak. Bár, szerintem az Álcázott Exo nem működik rendesen. Megláttak azzal is, hiába voltam csendbe.
-
kekeeci
senior tag
Bajban vagyok. A vadász - bandita üzletnél a híd alatti katonaság beleszólt a balhéba, és azóta ellenségként kezelnek, pedig még akartam Kuznetsov-val üzletelni. Lehet valamit tenni, vagy ez már így veszett?
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12431 üzenetére
A végigjátszás az csak az egyik variációt dolgozza fel. Van azt hiszem 3. A Neten fellelhető a Pripyat-i rejtekhelyek leírása. Mondjuk nekem megvan a kép. Mellesleg a magyarításomban átírtam teljesen, hogy meg lehessen találni, mert egyáltalán nem ott van, ahol leírja. De ez csak egy tipp.
-
Sensut
őstag
Agyar előkerült, élve, s nagyon beindult a Stalkersoup. Abszolúte f@szán szövődik a cselekmény, elindult egy teljesen új fejezet, de ahhoz, hogy minden korábbi feladatot letudjak, mielőtt belefogok ebbe a szálba, egy mellékfeladatot az istennek nem tudok megoldani. Ezt:
Ez az egyik Kostya feladat, miután a laborban megtaláltam a titkos kódot és a kézi teleportokat. Ez egy zsák Pripjátyban, valahol, de a felsorolt helyeken egyáltalán nem találom. A végigjátszás is elég zagyva, nem tudok semmi konkrétat kivenni belőle. Valami ötlet, hogy hol nézzem még
. Ha ezt letudnám, akkor az új Varlab - Red Forest fejezetnek teljes nulla feladattartozással indulhatnék neki.
-
Sensut
őstag
Hát, ez qrva jó
. Beépülök egy ellenséges klánba, de a főnök feltétele az, hogy nyírjam ki Sidorovichot, mert ő a konkurencia neki. Persze eszembe sincs ezt megtenni, viszont be kell mutatnom Sido fejét, mint bizonyítékot. Ezért tanácsot kérek a kollégáktól és azok a Vadászokkal kitalálják, hogy egy irányító fejéből preparálnak egy Sidorovich fejet nekem, mert Sidonak akkora a feje, hogy csak egy hatalmas controller koponyája vetekszik vele
. Engem meg elküldtek, hogy keressek meg egy pár napja leterített és ott rohadó controller tetemet, aminek csak a feje 80 kiló ! Ekkor baromságot meg nem láttam ebben a játékban, de ez a Stalkersoup egyre jobb
.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Sensut #12421 üzenetére
Adtam neki még egy esélyt, előröl kezdtem, többször is, mert egyszer nem volt ott a katona hullája az áteresznél, aztán Tolik halt meg vagy háromszor, mire odaértem stb. És persze most nem akart a Miner egyik segédje se kipurcanni.
Nemrég jöttem vissza Sötét Völgyből, de csinálom az összes mellékküldetést is. A kilépéseken meg segít az auto-mentés. Bár az X18-at kétszer kellett megcsináljam, mert a 'laborvédelem' egy csomó extra műtárgyamból kavicsot csinált. Kb két óra játék szállt el emiatt. -
Sensut
őstag
válasz
kekeeci #12414 üzenetére
Van sok változás, illetve sok javítás. Nekem először az 1.10000-ás az Erdőnél teljesen behalt. Aztán kezdtem egy teljesen új játékot az 1.10001-es verzióval, ami az agyperzselő kikapcsolása után halt meg teljesen. Írtam TB-nek és kiderült, hogy Radaron nagy probléma van a respawn-nal, és az a baj. Végül sikerült megoldania ebben az 1.10002-es verzióban, amivel gond nélkül tovább jutottam már az Erdőn is (itt Felderítetlen Terület). Idáig már sosem jutottam el a Stalkersoupban. Vannak ugyan véletlenszerű leállások, de azok mind a szokásos stack overflow memóriahibák. Egyelőre még megy
.
-
shield
Topikgazda
válasz
TSL16b #12419 üzenetére
Ha már erre jártál megkérdezem, segítenél-e megoldani, hogy a Diverzans modban ne fagyjon ki a mod, amikor fegyvert használok pl. a Szkadovszkon. Gondolom a "ne használjak fegyvert" szöveget keresi. A legtöbb SGM alapú modnál engedélyezett a fegyver használat a bázison. Nagyon jó lenne ha ez meg lenne oldva a CoP magyarításban.
-
-
Sensut
őstag
Ismeri valaki errefelé ezt a SOC modot:
Developer: Fagot
Type: Story mod
Game required: Stalker Shadow of Chernobyl v1.0004
Release date: October 18, 2014
English Translation: Enhanced machine translation by TKGP v 1.2
Size: ~2.4 GBÁllítólag van orosz és angol fordítása is.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Gery D. #12408 üzenetére
Benne.
A teljes lista:
config\
alife.ltx
hud.ltx
inventory_sect.ltx
localization.ltx
config\creatures\
actor.ltx
config\misc\
tb3d_news.ltx
tb3d_tasks.ltx
tb3d_uniq_news.ltx
config\text\
tb3d_localization_pack.ltx-----
config\text\eng\
aem_strings.xml
amk_escape_dialogs.xml
amk_flame_dialogs.xml
amk_strings.xml
arc_string_table.xml
arsenal_mod.xml
dmx_mod_dialogs.xml
dmx_mod_encyclopedia.xml
dmx_mod_items.xml
dmx_mod_weapons.xml
meceniy_st_dialogs.xml
mp_st_speechmenu.xml
sak_strings.xml
sak_strings_trade.xml
sak_strings_treasure.xml
st_meceniy.xml
stable_bio_name.xml
stable_dialog_manager.xml
stable_dialog_manager_uni.xml
stable_dialogs_aes.xml
stable_dialogs_agroprom.xml
stable_dialogs_amk.xml
stable_dialogs_bar.xml
stable_dialogs_darkvalley.xml
stable_dialogs_deadcity.xml
stable_dialogs_escape.xml
stable_dialogs_garbage.xml
stable_dialogs_labx18.xml
stable_dialogs_military.xml
stable_dialogs_new.xml
stable_dialogs_part_1.xml
stable_dialogs_part_2.xml
stable_dialogs_pripyat.xml
stable_dialogs_radar.xml
stable_dialogs_tb3d.xml
stable_dialogs_yantar.xml
stable_game_credits.xml
stable_generate_fnames.xml
stable_generate_snames.xml
stable_repair_dialogs.xml
stable_statistic_caption.xml
stable_stories.xml
stable_storyline_info_aes.xml
stable_storyline_info_agroprom.xml
stable_storyline_info_bar.xml
stable_storyline_info_bar-rostok.xml
stable_storyline_info_darkvalley.xml
stable_storyline_info_deadcity.xml
stable_storyline_info_escape.xml
stable_storyline_info_garbage.xml
stable_storyline_info_military.xml
stable_storyline_info_pripyat.xml
stable_storyline_info_radar.xml
stable_storyline_info_sarcofag.xml
stable_storyline_info_yantar.xml
stable_task_manager.xml
stable_treasure_manager.xml
string_table_amk_arts_desc.xml
string_table_amk_matras.xml
string_table_amk_metka.xml
string_table_apgreyd_weapons.xml
string_table_arhara.xml
string_table_arts_desc.xml
string_table_enc_equipment.xml
string_table_enc_mutants.xml
string_table_enc_sigaret.xml
string_table_enc_social.xml
string_table_enc_vehicles.xml
string_table_enc_weapons.xml
string_table_enc_zone.xml
string_table_encyclopedia_names.xml
string_table_gameplay_tasks_descr.xml
string_table_gameplay_tasks_titles.xml
string_table_gameplay_text.xml
string_table_general.xml
string_table_items.xml
string_table_level_tips.xml
string_table_mapspots_aes.xml
string_table_mapspots_agroprom.xml
string_table_mapspots_bar.xml
string_table_mapspots_darkvalley.xml
string_table_mapspots_deadcity.xml
string_table_mapspots_escape.xml
string_table_mapspots_garbage.xml
string_table_mapspots_military.xml
string_table_mapspots_pripyat.xml
string_table_mapspots_radar.xml
string_table_new.xml
string_table_ogg_player.xml
string_table_outfit.xml
string_table_sms.xml
string_table_storyline_info_tb3d.xml
string_table_tasks_aes.xml
string_table_tasks_agroprom.xml
string_table_tasks_bar.xml
string_table_tasks_darkvalley.xml
string_table_tasks_deadcity.xml
string_table_tasks_escape.xml
string_table_tasks_garbage.xml
string_table_tasks_military.xml
string_table_tasks_radar.xml
string_table_tasks_sarcofag.xml
string_table_tasks_yantar.xml
string_table_timer.xml
string_table_tips.xml
string_table_tips_agroprom.xml
string_table_tips_bar-rostok.xml
string_table_tips_darkvalley.xml
string_table_tips_escape.xml
string_table_tips_garbage.xml
string_table_tips_military.xml
string_table_tips_radar.xml
string_table_tips_sarcofag.xml
string_table_tips_yantar.xml
string_table_tutorial.xml
string_table_ui.xml
string_table_ui_text.xml
TB3D_dialogs_arhara_atp.xml
TB3D_dialogs_arhara_eco.xml
TB3D_dialogs_arhara_factions.xml
TB3D_dialogs_arhara_final.xml
TB3D_dialogs_arhara_start.xml
TB3D_dialogs_arhara_trade.xml
tb3d_wawka_part1.xml
tb3d_wawka_part2.xml
tb3d_wawka_part3.xml
tb3d_wawka_part4.xml
tb3d_wawka_part5.xml
ui_mp_teamdesc.xml
ui_st_inventory.xml
ui_st_keybinding.xml
ui_st_mapdesc.xml
ui_st_mm.xml
ui_st_mm_mp.xml
ui_st_mp.xml
ui_st_other.xml
ui_st_pda.xml
config\weapons\
w_groza.ltx
scripts\
amk_mod.script
amkii_transmutator.script
bind_det_arts.script
braad_test.script
news_data.script
news_manager.script
spawn_teleport.script
tb3d_modders.script
shaders\
shaders\r1\
shaders\r1\shared\
shaders\r2\
common.h
particle_alphaonly.ps
shadersettings.txt
shaders\r2\shared\
common.h
shaders\shared\ -
Gery D.
senior tag
válasz
kekeeci #12407 üzenetére
Megnézed, hogy a tb3d_modders.script fájl neked benne van-e a scripts mappába? 8 fájlnak kell benne lenni.
Azt mondjuk én is észrevettem, hogy még a mama Gyöngyét se használja, pedig az tiszta +5-ös golyóálló védelmet ad
A detektorokat el ne felejtsétek az övre tenni. Azt is fel kell csatolni, elvileg csak úgy működik, mint a Műtárgy.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Sensut #12400 üzenetére
Sajnos 'a hiba az ön készülékében van'.
Simán végigmentem az egész laboron, és ki is jöttem belőle (igaz, hogy a ruhádon kicsit amortizáltam).
Érdekes, hogy semmilyen sugárzáscsökkentő műtárgyat nem használsz, párszor majdnem kinyúltam miatta.
A tudós-bunkerban mentettem, a ládába raktam az összegyűjtött dolgokat.Ha tudod rakd már fel a teljes gamedata mappádat (azt amivel baj van).
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12403 üzenetére
Azt a két fájlt hagytam meg. Én töröltem ki a többit az új patch integrálásakor, de rosszul tettem. Próbáld meg letölteni tőlem újra a gamedata mappát. Most már nem kellene, hogy ilyen hiba legyen és a másik crash-t is meg kell, hogy oldja. A mentéseddel le is tesztelheted, amit feltöltöttél és belinkeltél ide. Remélem működni fog.
Kérdezni akartam, hogy mivel indítod a játékot? A Launcher-rel, vagy simán a bin mappában lévő exe-vel?
Én simán szoktam indítani. Launcher-rel nem foglalkozok, amíg nincs meg az új motor. -
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12402 üzenetére
A gamedatat mindig újra generálja indításkor, nekem csak egy actor.ltx és egy inventory_sect.ltx van/volt a magyarításon kívül a normál beállítással. Semmi egyéb fájlal nem babráltam, minden a gyári. Nem tudom mi lehetett a gond, nem tettem vissza a magyarítást és azóta olyan fagyás problémám nem volt. De volt a másik ami a patch miatt van.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12400 üzenetére
Na, megnéztem a mentésedet, nekem nem fagyott ki. Simán át tudtam menni a kapun, egészen a lejáratig. Szerintem mindenki törölje ki a teljes gamedata mappát és töltse le újból. Lehetséges, hogy a tbd3_modders fájl kavarhatott be, meg a többi, amit írtam, hogy az újabb verzió, ami a db fájlokban van, ki van bővítve. Nem értem ezt a részét, mert a gamedata mappa felülírja a db-n belüli fájlokat. Vagyis az lesz a mérvadó fájl, amit használni fog. Esetleg még gond lehet az fsgame.ltx-vel. Bemásolom, hogy nekem milyen a beállítás abban:
; STALKERSOUP, sets gamedata true and save files, logs and scrn shots to game dir
$app_data_root$ = true | false | $fs_root$ | _appdata_\
$game_data$ = true | false | $fs_root$ | gamedata\
$game_ai$ = true | false | $game_data$ | ai\
$game_spawn$ = true | false | $game_data$ | spawns\
$game_anims$ = true | true | $game_data$ | anims\
$game_levels$ = true | false | $game_data$ | levels\
$game_meshes$ = true | true | $game_data$ | meshes\
$game_dm$ = true | true | $game_data$ | meshes\
$game_shaders$ = true | true | $game_data$ | shaders\
$game_sounds$ = true | true | $game_data$ | sounds\
$game_textures$ = true | true | $game_data$ | textures\
$game_scripts$ = true | false | $game_data$ | scripts\
$game_config$ = true | false | $game_data$ | config\
$level$ = false | false | $game_levels$
$game_saves$ = true | false | $app_data_root$ | saves\
$logs$ = true | false | $app_data_root$ | logs\
$screenshots$ = true | false | $app_data_root$ | screenshots\
$downloads$ = false | false | $fs_root$ | tb3d\
$mod_dir$ = false | false | $fs_root$ | mods\ -
Sensut
őstag
válasz
kekeeci #12399 üzenetére
Ebbe a hibába is belefutottam amint az X-16-ból leugrottam a yantari csatornába épp az imént. Egyáltalán nem engedett tovább, pedig már 2x jártam itt és akkor nem volt gond. A megoldás az lett, hogy kivettem az utolsó 110001 frissítést, azt a 4 új db... fájlt és hagytam a régieket. Így tovább tudtam menni. Kezd tele lenni a t... ezzel a moddal.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3240
- Samsung Galaxy S24 Ultra / 12/256GB / Gyári független / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy A54 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest