- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
-
LOGOUT
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nem_tom
őstag
válasz
SaGa59 #14299 üzenetére
Igen az stimmel. Le is számoltam a főnökön kívül mindenkivel fegyverrel. Azt elfogadta, csak a górét kell késsel megölnöm. Viszont egy darabot sem kaptam a szolgálatostól. Ami volt meg a mocsárban lévő küldetéshez használtam el. Akkor ez a küldetés off. Kár.
Szerk.: Köszi a figyelmeztetést!
-
SaGa59
őstag
válasz
nem_tom #14298 üzenetére
Sehol. Kapsz a feladathoz párat, annyival kell beérni. Nagy mennyiséget a Sötét-völgyben, a laborban lévő ládádban találhattál, máshol nem nagyon van. De minden dobókéses feladathoz adnak annyit amennyi kell. Ha jól gazdálkodsz vele.
Ez gyanítom az a feladat, amit a Vadvidéken kell megcsinálni. Trükkös, vannak mindenféle feltételei, hogy elfogadja befejezettnek. Pl ha abba hal bele a tag, hogy felrobbantod a hordókat a kis udvarban, akkor csak félig stimmel a dolog. Vele mindenképp dobókéssel kell végezni, ha teljes elfogadást akarsz. Ráadásul az egyik embere hajlamos elkóborolni a Jantar felé vezető alagút irányába és beakadni. Ilyenkor sincs kész a feladat, mindenkivel végezni kell hozzá a bandából.Még egy szívatós, dobókéses buli lesz a Szarkofágban. Ha nem akarsz nagyot szopni, ott jobb választás a dobtáras gépkarabély. Késsel is megoldható, az első két áldozattól normális fegyvert is lehet zsákmányolni, de marhára kell sietni, mert kinyír a sugárzás. A dobtárassal, ha ügyesen gazdálkodsz a kapott lőszerrel, azt a szintet ki tudod takarítani viszonylag gyorsan, ezzel nyerhetsz annyi időt, hogy ne patkolj el a sugárzás miatt, ha lejjebb nem bénázol el valamit. Ráadásul ennél a feladatnál, dacára a szorító időnek, érdemes körülnézni a szarkofág helyiségeiben, kivéve a Monolit termét, mert több olyan cucc is van ládákban, ami segíthet.
-
nem_tom
őstag
Amúgy azt valaki megtudná mondani, hogy a Hullócsillagban a kupola alatt hol a gyászban lehet dobókést találni? Mikor bejöttem már egy darab se volt, aztán elvállaltam azt a küldetést ahol a banditavezért azzal kéne elintézni. Már Kelet-Pripyaton kívül (azt hiszem) mindenhol jártam, de nem találtam sehol semmit.
-
nem_tom
őstag
válasz
shield #14296 üzenetére
Akkor vázolom konkrétan a saját példámat. 4 mentést használok felváltva folyamatosan.
Zserak01
Zserak02
Zserak03
Zserak04Minden alkalommal arra mentek, amelyik a legalul van. Tehát váltják egymást. Ez azért lényeges, mert ha úgy hozza a szükség, hogy visszább kell töltenem a játékban, esetleg rossz pillanatban mentek vagy ne adj isten a mentés file valamiért sérül akkor nem kell a legelejéről kezdenem a játékot. Mindig így csinálom és ez már sokszor jól jött. Ezen felül még szoktam további biztonsági mentéseket alkalmazni egy-egy nagyobb, de bizonytalan végkimenetelű kaland előtt.
-
Dhampir
félisten
válasz
SaGa59 #14294 üzenetére
Mégiscsak érdekes ez a sztori.
Nem ismerem a történetet, direkt nem is kutattam utána, de bennem valami olyasféle gondolatot ébreszt a Kupola, hogy az emberi fejtetőre hasonlít és minden történés az agyban játszódik le. Persze lehet, hogy ez hülyeség, csupán felötlött bennem. -
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #14293 üzenetére
A feladat, hogy megtaláld a kiutat a kupola alól. Ez után nyomozol gyakorlatilag végig. És hogy mellesleg legyőzd az a pofát, akit a legelején láttál. Csak ehhez előbb ki kell deríteni, ki is ő, hogy került ide, mit akar elérni. Meg azt, hogy valójában ki kicsoda a kupola alatt és nekik mik a céljaik, hogyan tudsz nekik segíteni. Akarsz-e és képes vagy-e egyáltalán segíteni nekik.
A külső pályákra már nem fogsz visszajutni, erről korábban is volt szó. Pl emiatt se érdemes a Dominóelv feladatsorba belevágni (bár mellékes haszna van, sok kaját és lőszert lehet zsákmányolni közben), mert hajlamos külső célpontokat beadni azután is, hogy már a kupola alatt vagy. A Dominóelvnek nincs különösebb jelentősége, bár a teljes sztori megértéséhez kell az a pár mondat, ami ezzel kapcsolatban a játék vége felé elhangzik, de akár sikerül, akár nem, a kimenetre nincs semmi hatása (bár némi izgalmat csempész a játékba, hogy néha nem tudod, honnan lőnek rád és miért, ugyanis a feladatsorban levadászandó célpontok elég agresszívek és simán hátba támadnak, miközben te békésen lövöldözöl valami fontos csapatra fedezékből). Csak van, akit zavar, ha beragad egy nem teljesített feladat a végén.
-
-
nem_tom
őstag
Illetve még is csak el akadtam egy kicsit, de most a játékmenetben. Ott tartok, hogy át kéne jutnom Ó-Jantarba, pont ott vagyok, mint ezen a videón a csávó, de engem Jantar különböző pontjaira teleportál akkor is ha a fejem tetejére állok. Hogy kell továbbjutni?
(#14287) Mirr Murr: Ezt én sem igazán értettem.
-
nem_tom
őstag
válasz
nem_tom #14285 üzenetére
Az egészet újrahúztam, most működik egyelőre. Viszont észre vettem, hogy az egyik mentés fájlommal valami baja volt a windows-nak. Hibásnak észlelte, ezért másolni sem tudta. Még szerencse, hogy 4 mentést használok minden játékban.
Utólag az jutott eszembe, hogy lehet csak ő volt a baja és megoldotta volna ha azt kitörlöm és csókolom. Majd ha megint megcsinálja akkor kipróbálom.
-
nem_tom
őstag
A Hullócsillaggal akadt egy kis problémám. A hétvége folyamán nekiestem, az összefoglalóban lévő linkről letöltöttem, mindent a megfelelő sorrendben tettem fel ahogy az írva vagyon. Beleöltem jó pár órát, eljutottam mindenféle helyekre. Gond nélkül, gyönyörűen működött. Aztán kihagytam most több mint 1 napot, gondoltam ideje visszatérni a zónába... csak nem tudok. Mikor elindítom, bejön az a bejátszás a szponzorról/gyártóról vagy ki a bánatról és ha végigmegy utána lefagy. Ha lenyomom, lefagy. Tehát elindul, de a menübe nem tudok bejutni. Pedig úgy hagytam abba, hogy semmi baja nem volt. Mit lehet vele kezdeni? Kezdtem már belemerülni, jó lenne ha nem kéne félbehagyni.
-
Timstrike
tag
válasz
nem_tom #14282 üzenetére
Az elsö linkez tartozó oldalon van fordítás (ott ahol a kettő kis zászlót látod fent a Headerben) szinte minden nyelvre.
Nagyon sok területen kell majd küldetést teljesíteni és van egy pár új vidék is a Zónában.
Nekem nagyon tetszett a mód,ezért is ajánlom.Egy próbát megér! -
nem_tom
őstag
Valaki mondana pár szót a Hullócsillagról, hogy mire lehet számítani tőle? Mert neten semmit sem találtam róla. Új sztori, új pályák? Vagy egyéb változás? Előre is köszi!
-
Sensut
őstag
válasz
agojozsef #14273 üzenetére
Először az elhagyott gyárnál tudsz vele találkozni, miután beszéltél a kínai újságíróval. Akkor megjelenik a PDA-don egy pont a közelben, de tegyél néhány kört az udvaron amíg az eltűnik, különben fent a padláson csapda lesz az irányítókkal. Ez után a padlásról ugorj át a kéményhez és ott megtalálod Zapadlo első üzenetét.
Zapadlo apó tolvaj és folyton kirabol, de csak ha jó sok minden van a rejtekhelyen. Csapdát kell állítani neki. Tegyél le egy zsákot valahol a katonai bázis környékén Peacekeeping Corps-on és pakold meg jól fölösleges kacatokkal. Hagyjál ott több mint 150 tárgyat. Nemsokára az öreg kirabol, aztán állítanod kell még egy ilyen csapdát s akkor üzenetet hagy, hogy beszéljetek. Fel fog kérni, hogy mentsd ki a lányát a Zónából. -
agojozsef
csendes tag
Sziasztok. Egy Fotográf-os kérdésem lenne.Ez a Zapadlós szál mikor, és hogyan indul be a játékban? Párszor végigjátszottam, de ez a rész mindig kimaradt, lehet, hogy a gyár padlásán lévő 3 irányítót el kell intézni? Négy helyszínen is találtam erre utaló leveleket, de semmi. Játék közben figyelem az SMS-eket is, de Zapadló még várat magára.Nem nagy jelentőségű, a főtszálat nem érinti, de valahogy beépült a játékba, kicsit rejtélyes, és érdekelne a története.
-
nem_tom
őstag
válasz
shield #14271 üzenetére
Ebben a videóban még két móddal van megspékelve az OL 2.2, azért kérdezem.
Jól veszem ki, hogy a Realistic Demage az a realisztikus sebzést foglalja magában? Complete móddal lehet társítani? Jó lenne, minél élethűbbek a fegyveres harcok, annál jobb.
-
nem_tom
őstag
Üdv Sztalkerek! Rég jártam erre. Arra gondoltam ismét fejest ugranék a zónába. Az Oblivion Lost 2.2 módra gondoltam kis extra gyanánt mert tapasztalatból tudom, hogy a magyarítással rendelkező OL módok közül nekem ez jött be a legjobban. Vagyis ha jól tudom a 1.2, 2.2 és 2010 -hez van ilyen igaz? Igazából a kérdésem az lenne, hogy emellett a mód mellett szeretném a grafikai élményt a lehetőségekhez mérten maximumra emelni. Nem emlékszem, hogy mennyi grafikai tuningot foglal a 2.2 magában, mivel régen elég gyengus géppel nyüstöltem. Jó az natúrban, vagy lehet mellé extra módot csapatni? Extra fegyverekkel is ki tudnék békülni, de nem feltétel.
Szerk.: Most nézem az összefoglalót. Ez a Realistic Demage és Hullócsillag módok micsodafélék? Anno nem találkoztam velük.
-
awacs
tag
válasz
kekeeci #14265 üzenetére
Nekem erre ezt adja ki,nem tudom miért.
Felhasználókekeeci
kekeeciTeljes név
-
Város
-
Publikus e-mail
-
Extra adatok
telefonszám
-
Skype nick
-
honlap
-
Facebook
-
twitter
-
LOGOUT.hu bemutatkozás
54 éves isten háta mögötti lakos vagyok. Nem vagyok egy grafomán típus, ritkán ragadok billentyűzetet. Az angol nyelvtudásom minimális, hála a 40 évvel ezelőtti idegennyelv oktatásnak (illetve a lakóhelyemnek - na-meg a lustaságomnak). A nevemben a dupla e az távirati é (a fiatalabbak kedvéért).
Cuccok
-
Aláírás
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online
"Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
Hozzászólások
szakmai
1048
közösség
14
piaci
-
blogok, lokál
30
Regisztrált
2009-06-06 03:31, azaz 3000 napja - senior tag
Aktivitás
utoljára bejelentkezve
2017-08-23 13:15
utolsó feltűnés
2017-08-23 13:15
Privát üzenet küldése
-
awacs
tag
válasz
kekeeci #14256 üzenetére
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 172
[error]Description : XML node not found
[error]Arguments : tab_sound:check_playigmstack trace:
Vagy ez?
-
awacs
tag
válasz
kekeeci #14256 üzenetére
Köszönöm hogy kínlódsz velem.Örök hálám.Ez a teljes fsgame ltx:$app_data_root$=true|false|C:\|Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\
$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\
$game_ai$ = true| false| $game_data$| ai\
$game_spawn$ = true| false| $game_data$| spawns\
$game_anims$ = true| true| $game_data$| anims\
$game_levels$ = true| false| $game_data$| levels\
$game_meshes$ = true| true| $game_data$| meshes\
$game_dm$ = true| true| $game_data$| meshes\
$game_shaders$ = true| true| $game_data$| shaders\
$game_sounds$ = true| true| $game_data$| sounds\
$game_textures$ = true| true| $game_data$| textures\
$game_scripts$ = true| false| $game_data$| scripts\
$game_config$ = true| false| $game_data$| config\
$level$ = false| false| $game_levels$
$game_saves$ = true| false| $app_data_root$| savedgames\
$logs$ = true| false| $app_data_root$| logs\
$screenshots$ = true| false| $app_data_root$| screenshots\
$downloads$ = false| false| $app_data_root$| downloads\
$mod_dir$ = false | false | $fs_root$ | mods\ -
awacs
tag
Felraktam a magyarítást,és most "Crash has been detected by BugTrap "hibával kidobál.Mi lehet a gond?
-
awacs
tag
válasz
Balathruin #14251 üzenetére
Így már okés.Meg is van.Nagyon köszönöm!!
-
Balathruin
veterán
Oldal tetején van az összefoglalóban.
-
awacs
tag
A Stalkersouphoz nincs esetleg magyarítás?
-
Sensut
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #14240 üzenetére
Jurij Szemeckij nem ragadt a Zóna központjában, ő az Örökkévaló Sztalker, a Zóna egyik közismert szelleme. Tessék elolvasni a S.T.A.L.K.E.R regényeket. Vaszilij Orehov a már megjelent regényében (Katasztrófa sújtotta terület) és az épp elkészülőben lévő, reményeim szerint két hónapon belül boltba kerülő folytatásában részletesen kitárgyalja, ki is Jurij Szemeckij, ki a Mocsári Doktor, a Fekete Stalker és a Zóna más, a játékosok számára is jól ismert legendái…
-
Sensut
őstag
Na, most a Fotograf legvégén, harmadjára értettem meg végre, hogy mi is a kapcsolat a Fotograf és a ST2 között. Ha az ST2 a 0-s Stalker, akkor a Fotograf 00-s. De a Fotografban nem csak arról van szó, hogy ki térképezi fel a Zónát és jut el a szarkofágba első sztalkerként, de a fotográfus (te, mint játékos) maga Yuri Semecki, a félig szellem, félig zombi legenda, aki után aztán az ST2-ben Strelok annyit kutat. Tehát a fotográfus az maga a legendás sztalker, aki elsőként jutott el a Zóna központjába és ott is ragadt örökre. Ezt a játék legvégén vallja be a fotográfus, amikor eljut a szellemekhez, addig szó sem esik a nevéről
"A nevem Yuri. Yuri Semecki!", és már mindjárt más megvilágításba kerül az egész történet. Állatira jól össze vannak rakva ezek a sztorik.
Szóval, végigmentem a FOTOGRAF eredeti verzióján és mondhatni majdnem tökéletes. A vége felé volt ugyan néhány véletlenszerű crash, amikről még log se készült, de hát ez benne van mindig a pakliban. Egy feladat van, amit nem lehet befejezni, éspedig a Mocsárban (Swamp) Kruglov mellékmegbízása. Ez arról szól, hogy azonosítani kellene az anomáliákat, hogy bekerüljenek a nyilvántartásba, vagyis a enciklopédiába. A feladat befejezésekor itt nem lehet tovább menni, mert kidob a játék. Ez minden verzióban így van, tehát a legjobb ezt a feladatot el se vállalni. A jutalom ezért egy elit anomália detektor lenne, amit később úgyis be lehet szerezni. És még valami: még mindig nem jöttem rá az absolute-ok talizmánná való transzmutálási folyamatára. Sakharov utasítása annyira érthetetlen, hogy abból nehéz lenne rájönni, mit is kell csinálni, pedig a fordítás tökéletes. Maga a folyamat bonyolult és ahogy látom még nagyon senki se tudta megcsinálni a fórumokon sem. Ezért aztán a talizmánokat be is tették Sakharovhoz eladásra, mert azok lennének a transzmutálás eredményei és rájuk szükség van később egy kihagyhatatlan feladatban. Egyébként a Fotografban ezek lennének a képződmények (kristály-absolute-talizman), mert itt még nincsenek kialakulva és felfedezve a később artifaktként ismert képződmények. Még kísérletezek velük, hátha rájövök a nagy titokra -
FeketePok
tag
Sziasztok,mar megint itt vagyok egy kis segitseget kerni .Secret Trails 2-t nyustolom-mit ne mondjak nem egy konnyu moka-de hogy meg jobban nehezitse az eletemet nem tudom mi a francert nem tudom hasznalni a kezigranatokat ugyanis ha megprobalom 4-es billentyuvel elohivni a granatokat azok nem jelennek meg a fegyver ablakocskaban vagyis nem lehet hasznalni oket ,a kerdesem az lenne jart mar valaki igy es esetleg mi a megoldas a problemara.
A vallaszokat elore is koszonom.; -
shield
Topikgazda
Közben ráakadtam a Dezo verzióra.
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #14226 üzenetére
Köszi, már be is raktam az összefoglalóba.
emre Priboi Story Overhaul 3.2.5 vagy a Priboi Story 1.1.3 az ajánlott? http://www.moddb.com/
-
FeketePok
tag
OK koszonom szepen a vallaszokat.
-
SaGa59
őstag
válasz
FeketePok #14227 üzenetére
Valahol a csatorna/alagút túlvégén lévő busz körül lenne a kijárat, közel a domboldalhoz... És mintha még egy kisebb harc kellene hozzá ott a busznál, hogy megjelenjen. Mondjuk már három éve, hogy játszottam vele, így nem biztos... Ennek a modnak pont azért az a neve, ami, mert az átvezető ösvényeket csk az után kapod meg, ha mindent teljesítettél hozzá, de néha még akkor is csak a beszélgetéskben elhangzott utalsokból, leírásokból fogod kitalálni, nem rajzolja oda a térképre. Azt hiszem, ez is olyan.
Erősen javasolt a mod kézikönyvét olvasgatni, mert nélküle sok helyen akár végleg is elakadhatsz. Persze előbb érdemes kipróbálni a dolgokat, csak sok mentéssel.
-
FeketePok
tag
Sziasztok kernek egy kis segitseget,tegnap felraktam a Sensut kollega alltal emlitet Secret Traills 2 a sima AMK verziot, az alap SoC a GOG-os trilogiabol valo amit vissza downgradeltem 1.0004-re a problema az,hogy amikor Yantarba elkiserem Vaszilievet es utana beszelek Dan-el a vedelmezo csoport vezetojevel es utana a vezeto tudossal es megkapom a z erdesznek szant gyogyszert a terkepen az istennek nem jelenik meg a Forresterhez vezeto ut belepo pontjanak a markere.Ez valami bug vagy mit nem csianalok jol?
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #14222 üzenetére
És itt van az eredeti, sima AMK-s F.O.T.O.G.R.A.F., ami elsősorban azért jobb, mint a többi, mert nincs teletömve addonokkal. Az angol körökben a felturbózott verzió kering, ami gyakran produkál grafikai gixereket a beépített ENB/AA miatt. Az eredeti verzió az AMK-n kívül semmiféle addont nem tartalmaz. Nem is található meg csak orosz oldalakon eldugva, ezért kell hozza az angolosítás is. Az ENB-es verziót már kétszer is végigvittem, most ezt a szimplát próbálgatom és jobban is tetszik eddig, mint a "kövérebb" változat, akárcsak a ST2 esetében. Semmiféle tartalmi különbség nincs a 2 verzió között, csak látványban térnek el egymástól a shaderek és AA féle grafikai "csoda" miatt, ami a szakik szerint sem tett jót ezeknek a klasszikusoknak.
Shield: ezeket a modokat jó lenne belinkelni az összefoglalóba, és népszerűsíteni, mert ezekben van valójában a SOC ereje, nem a játék mechanikájában, mint a COP esetében.
-
emre
veterán
válasz
Antonius1978 #14205 üzenetére
Egy felettébb jó minőségű végigjátszás videó, ha valaki még kedvet kapna a Priboi Storyhoz.
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #14222 üzenetére
Egyszer neki kezdhetnél, tényleg nagy jót tennél sokunkkal. A terjedelmes angol szövegekkel megvagyok lőve, sőt most a Wind of Time-mal is küzdök, lehet hogy a nagy meleg is betesz, de most a rövid szöveg is kínai.
Régóta várom, hogy a Fotografot is megcsinálja valaki, de nem sok esélye van.Mi a franc van ezzel a Mega-val? Egy rohadt 1.25GB-os fájlt sem enged letölteni egyszeri neki futásra.
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #14221 üzenetére
Az ST2 szorosan kötődik a SOC alapsztorijához és ezért kihagyhatatlan. Voltaképpen a 0-s Stalker is lehetne mert itt kapunk választ egy csomó kérdésre Strelok előéletével kapcsolatban, de nem csak az övével. Hogy kerül egyáltalán a Zónába? Hogy lett letaszítva Borov a Bar trónjáról a banditáival együtt? Hogyan osztozott meg Sidorovich és a Csapos a területeken? Lukash hogy jut a Raktárak bázisának a birtokába? Hogy alakul meg a Duty klán és foglalják el a Bar területét? És ezekben Strelok mind segédkezik a nélkül, hogy később emlékezne rá. Vagy hogy lett Strelok monolitos és Charon csicskása szinte a tudta nélkül (mert Strelok sokáig monolitos volt)? Miben is mesterkedett Ghost és Fang? Hogy kerül a képbe a Mocsári Doki és kerül mindegyikükkel kapcsolatba Strelok? Ezek a dolgok mind annyira meglepőek, fordulatosak és jól meg vannak írva, hogy az ember azt hinné, hogy ez egy új hivatalos Stalker játék. Ha lenne időm, mese nélkül magyarítanám, de sajnos egyelőre kizárt. Furcsa, hogy eddig senki nem fordította le.
-
rétisün
veterán
válasz
Sensut #14220 üzenetére
"mert a Secret Trails 2 még mindig az egyik legjobb Stalker mod"
ezzel egyet tudok érteni, bár a végigjátszás még mindig várat magára......egy jó darabig eljutottam vele, aztán abahagytam, meg azt hiszem össze is kavartam valamit a verziókkal, szóval újra kéne kezdeni, de ameddig jutottam,az alapján simán az elsők között van
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #14219 üzenetére
Viszont ez az AMK-s ST2 verzió 100%-ig rendben van. Három verziót próbáltam ki az utóbbi időben.
A Secret Trails 2 + Horusmod + Photorealistic Zone ST edition Saga oldaláról. Itt az a baj, hogy van egy fajta mutáns az Erdőben és a Mocsárban, amelyiknél mindig crashel a játék, ha az megtámad, vagy megpróbálod kinyírni. Azok a zöldek és valami savat fröcskölnek szét. Aztán a Mocsárban egy rossz paraméter miatt az egyik kereskedőnél crashel és nem enged tovább (ez kijavítható). Mellesleg ez a verzió a "legcsúnyább" a három közül, mert csak a száraz alapjáték grafikáját használja.
A S.T.A.L.K.E.R. - Secret Trails 2 + Autumn Aurora 2 szintén Saga oldaláról. Ez viszont ebben a formájában azért hibás, mert nem jelennek meg a játékban a képződmények. Lehet, hogy létezik hozza még javítás, de én nem találtam meg és a játékot nem lehet folytatni egy idő után bizonyos képződmények nélkül. Olvastam olyat is, hogy más téren is "szétbarmolta" az Autumn Aurora a ST2-t. Hogy jó bozótos lett tőle a játék, az tuti, és ez akkor is baj, amikor valamit meg kell találunk a fűben. Márpedig ilyen keresgélésből rengeteg van a ST2-ben. Ezt a verziót nem ajánlom!
Na de végül megtaláltam az igazi verziót, végigvittem és csak 2 textúra hibába botlottam, amit javítottam itt. Ezen kívül már csak alig 3 lényegtelen random crashem volt egész játék alatt, ami grafikai renderelésből fakadt, de a visszatöltéssel elpucolt, és ez biza nagy szó egy ilyen termetes és komplex mod esetében. Ez egy sima AMK-s verzió, ami szép is és stabil is, fasza fegyverekkel és mindenféle csemegével. Egy jó példa arra, hogy milyen egy "jó mod". Szóval ezt ajánlom annak, aki egy igazi jó Stalker modra vágyik, mert a Secret Trails 2 még mindig az egyik legjobb Stalker mod (a másik a FOTOGRAF
)
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #14218 üzenetére
Volt amelyik vírust hozott, volt amelyik nem szerette a gépemet és általában mind orosz Stalker verziók. Pld. a Lost Alpha pakkal elég sok bajom volt az eredeti csomaghoz képest, s akkor lemondtam a Serega pakkokról. Egyszer egy minert is kaptam valamelyiktől s az biza sokáig buzerálta a gépemet titokban.
-
Sensut
őstag
válasz
Balathruin #14213 üzenetére
Nézegettem, de sehol nem láttam olyasmit a tulajdonságokban. Pld:
;**********************************************
;af_cristall_flower
;**********************************************
[af_cristall_flower]:af_base
GroupControlSection = spawn_group
$spawn = "artifacts\moscito flower"$prefetch = 64
cform = skeleton
class = ARTEFACTvisual = physics\anomaly\artefact_blackdrip_2.ogf
description = enc_zone_artifact_af-cristall-flower
inv_name = af-cristall-flower
inv_name_short =
inv_weight = 0.7inv_grid_x = 11
inv_grid_y = 4cost = 2000
jump_height = 0lights_enabled = true
trail_light_color = 0.980, 1, 0.777
trail_light_range = 2.2
particles = anomaly2\artefact\artefact_gravi;ńęîđîńňč óâĺëč÷ĺíč˙ (óěĺíüřĺíč˙)
health_restore_speed = 0.0
radiation_restore_speed = 0.0005
satiety_restore_speed = 0.0
power_restore_speed = 0.0
bleeding_restore_speed = 0.0
hit_absorbation_sect = af_cristall_flower_absorbation
artefact_activation_seq = af_activation_bold;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
[af_cristall_flower_absorbation]
burn_immunity = 1.0
strike_immunity = 1.0
shock_immunity = 1.0
wound_immunity = 0.97
radiation_immunity = 1.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 1.0
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity = 0.98 -
Sensut
őstag
válasz
Balathruin #14211 üzenetére
Hát, ez tényleg úgy néz ki, mintha detektor kellene, mert dugi helyeken vannak artik, csak szabadon nincsenek. Akkor vettem észre, amikor kellett volna valakinek 2 és sehol, egyik pályán se találni egyet sem. Végiggugliztam a netet, de semmi ötlet sehol, úgyhogy az AA-s verziót passzoltam. Most találtam egy ilyen eredeti sima AMK-s verziót, ami jónak tűnik, eddig a legjobbnak a 3 verzió közül, mert tartalmaz mindent és legalább annyira szép mint az AA-s verzió, de nem annyira "bozótos". Nem tudom mi ez az "5" a nevében?
Ebben a HUD is érdekes, ezt a stílust nem láttam eddig egyik modban sem.
Hátha ez beválik, mert a Horus-os is helyenként hibás.
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14205 üzenetére
Hazaértem után most átfutottam, persze látom a hibáit, még ezen is van javítanivaló, kicsit terjengős, döcögős néhol.
Áh, nem vagyok én író, csupán egy sztalker. -
Sensut
őstag
válasz
shield #14184 üzenetére
Te, itt valami nem tiszta az Összefoglalóban a mentések útvonalának megváltoztatásánál:
'A beállításokat, mentéseket, screenshotokat a C:\Documents and Settings\All Users\Megosztott dokumentumok\STALKER-SHOC\ mappában tárolja a játék.
Ennél praktikusabb ha az fsgame.ltx-ben ezt az elérési útvonalat átírjuk erre user_data. Ezután már a saját mappájában találjuk meg, ez esetben több telepített SoC esetén elkerüljük az esetleges felül írásokat vagy kavarodásokat.'Itt nem elég csak a user_data-t beírni (?). Nálam pld. így van a SOC fsgame-jének első sora átírva, hogy kimondottan a játék mappájába kerüljenek a mentett dolgok:
$app_data_root$ = true| false| $fs_root$| _appdata_\
Ekkor lesz egy '_appdata_' mappa a játék könyvtárában és ott vannak a mentések, screenshotok, logok stb.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Dhampir #14204 üzenetére
Remek, tetszenek a tajleiro szavaid, kifejezeseid.A veget meg sejtelmesre hagytad, kivancsi vagyok, mifele szerepet szansz a Pierre-nek, egy idegenlegios, aki beallt esetleg zsoldosnak ? Vagy maga az idegenlegio is profitalni akar a zonabol, ezert kerult(ek) ide ezek a fickok ? Vagy valami kormanymegbizatas ? Vagy valami zsoldosmelo ? Vagy egyeni akcio ? Sok lehetoseg van.
Szerintem ugorj neki egy konyv megirasanak, Saga59 majd leforditja a ruszkik nyelvere, aztan majd a konyvek arabol felvasarolod a jatekot keszito ceget, es nekiallhatna a Shadow of Pripyat, AKA Stalker 2-nek -
Dhampir
félisten
Elkezdtem írni egy kis sztorit, habár témája alapján a Call of Pripyathoz kapcsolódik:
A légiós
A rozsdamarta vasajtó morogva utat engedett a Szkadovszk fedélzetére kilépő Kalauznak.
A délutáni Nap szemhunyorítást parancsoló fénye már meg-megtört, amint lángokkal teli hasa a nádak zászlóinak cafrangjára ereszkedett.A cserzett arcú sztalker megállt a hajó egy alkalmas pontján és élesre összehúzott szürke szemeivel körbekémlelte a gőzölgő látóhatárt.
Egy újonc érkezését várta, de a gödrök labirintusában lapuló langyos tocsogók rezzenetlen tükrei pillanatnyilag semmi jelét nem mutatták a vendég közeledtének.
Arrébb valami mozgás mégis megtörte a pillanatnyi csöndet. A Leégett falu irányából vadkanok motoszkáltak, éppen a letaposott sás között turkáltak. Fakó sárga agyarukról nagy csobogással csurgott vissza a sokökölnyi darabokban kikotort élettelen, szennyes iszap, aminek bosszús röfögéssel fordítottak hátat az örökké éhes állatok.Kalauz sóhajtott egyet és mint aki magában beszél valamit, megrántotta a vállát, majd visszaindult a hajó gyomrába. Bakancsos lépteinek kongó neszei már elhaltak, amikor az alkonyat narancs-ibolya fénypászmái végigsimították a mérges ködöket felköhögő öblöket.
Aztán egyszer csak csizmaszár klaffogása bolygatta meg a táj nyugalmát. A vadak füleiket hegyezték, a dombok között egy Husi érdeklődve felvisított. Egyre közelebbről hallatszott, amint sáslevelek vagdalják és az alattomos nádtorzsokok gáncsot vetnek a lábaknak.
Minden jel arra mutatott, hogy ember közelít a menedék felé. Léptei határozottak voltak, nem úgy, mint egy zombi dülöngő járása. Hirtelen hangszóróból kitörő rekedtes hang parancsolt megállást.
- A Szkadovszk fedélzetére tilos fegyverrel a kézben belépni, tedd el a puskádat, mielőtt "véletlenül" lepuffantanálak!
Az őrszem: "Őrszem" éber volt.
Hátizsák puffant és fegyvertok cipzárja nyisszant a homályban, a hadieszköz eltétetett.A látogató végre elérte a hajó egykori padozatának vasszerkezetét. A rozsdás rácsokon a bejárati lámpa alá ért, amelynek fényköre még jobban kiemelte a hajó szegecselt vaslemezén végigfutó, élő rozsdaereket. Mintha egy nagy rozsdás pók szőtte volna át hálójával az egész hajótestet. Habár a gépház régóta nem üzemelt a megfeneklett Szkadovszkban, odabentről mégis valamiféle dobogás szűrődött ki. Az ajtó kinyitása után a belépőt mellbe vágta a meleg levegőben elkeveredő étel- és italszag, valamint a karcos, zsírfoltos asztalok fölé görnyedő, elfáradt sztalkerek ruházatának kipárolgása. A dobogás a szemközt álló csapos háta mögül kibömbölő rádióból sugárzó zene ritmusára dübögő lábtól eredt, ami egy félhomályos sarokban bőrkabátjában ücsörgő testes emberhez kapcsolódott.
- Jó estét idegen! - szinte belerobbant fülébe a mézes-mázosnak egyáltalán nem nevezhető hang. - Szultán látni kíván téged.
- Bonsoir! - Jó estét! - nyögte ki zavarodottan a vendég.Egy magas férfi ránézett.
- Comment vous appelez-vous? - Hogy hívják Önt, kérem?
- Je m'appelle Pierre. - Pierre vagyok.
- Je m'appelle "Kalauz". - Kalauz vagyok. - Je parle un tout petit peu français. - Csak keveset beszélek franciául. Ha jól tudom, magára vártam ezidáig.- Pierre, viens ici! - Pierre, gyere ide! - nyekkent meg egy ittas, mosdatlan szájú hang a sarokban. - Gyere ide, máskülönben, mert ha nem, akkor, akkor... fenyegetését puffanás tompa zaja követte, amint a részeg nyelvtudóst kidöntötte delíriuma.
- No, te se kapsz több rumos teát ma estére. Nem kocsmában vannak, uraim. Ne feledkezzenek el a Szakodvszk házirendjéről és most még szép szóval kérem, hogy őrizzék meg emberi méltóságukat, amíg ezen a hajón tartózkodnak. - hajolt ki pultja mögül a borzas arcszőrzetét fenyegetőn előmeresztő csapos. - Majd a doki ellátja a baját ennek a szerencsétlen flótásnak.
Hé, Reszketeg, ráérsz most? - kiabált fel a félhomályba.
A zörgő lépcsőn káromkodását elfojtva ereszkedett le Reszketeg, a hajóorvos.
- "Butykos" megint kilőtte magát. Fiúk, segítsetek felvinni bajtársatokat.
Bosszúságát legyűrve megmozdult pár kimerült ember.- Ritkán, de előfordul ilyesmi. - szólalt meg ismét Kalauz, miközben érdeklődve futtatta végig tekintetét a jövevényen. Minden túlélt nap végén igyekszünk valamiképpen feledni, vagy legalábbis mérsékelni a Zóna szörnyű emlékeit. - mormogta maga elé. - Egyébként Pierre, beszéled a nyelvünket?
- Kicsit, még bizonytalanul. - Nem túl hégóta állomásoztunk a Zóna... köhnyékén... Itt váratlanul elhallgatott, mintha idő előtt kifecsegett volna valamiféle titkot.
...
-
Dhampir
félisten
válasz
shield #14202 üzenetére
Korábban az avatar változása miatt találtam ki a névváltoztatást is, de nem jött össze az eredeti szándékom szerinti, majd a következő próbálkozás sem foglaltság miatt (habár a kereső valamiért nem dobta ki a már létezőt). Ráadásul éppen rossz periódusban próbálkoztam, amikor éppen gépem sem volt. Ezek után majd alaposabban átgondolom és több variációt is összegyűjtök, hogy ne érjen újabb meglepetés, amikor komolyabb névre váltok, ha az égiek addig is támogatnak és ezt ismét megtehetem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP Elitebook 840 G3 laptop (15,6FHD/I5-G8/8GB/256SSD/Magyar/Win11)
- AMD Ryzen 5 5500 - GTX 1080Ti 11Gb - MSI B450 Max
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 TomaHawk R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RX5500 XT 8GB Rampage SHIVA TT 530W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest