- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xorith
tag
válasz
shield #15598 üzenetére
Igen a tetőn pont azt próbálgattam, hogy menyire működik a Companion rendszer benne. Azok a társaim voltak igen. Lehet parancsokat adni nekik. Csak néha nem érzékelik ki az ellenség.
Minimap nehezítés természetesen. Elég nehéz mod-ról van szó, de viszont elég tartalmas.A társaknak meg lehet adni, hogy lopakodjanak,kövessenek,maradjanak egy helyen, védekező vagy támadóak legyenek és, hogy loot-oljanak-e hullákat. Alapjáraton jó a társak AI-je csak nem mindig ismerik fel az ellent.
-
shield
Topikgazda
válasz
Xorith #15596 üzenetére
Mivel kiszedték a minimapot, ez nálam egy fekete pont, rengeteg a hátránya. Nem vagyok mazochista, ezért nálam kimaradnak az ilyen modok. Ha jól emlékszem erről Sensut-nak is meg van a véleménye.
Ebből a másfél órából nem tudtam megállapítani mennyire összerakott és és miért lenne a legjobb mod. A vége felé, amikor a faluban a háztetőről akarod leszedni az ellent, az a pár NPC a kísérőid voltak? Irányítanod kell parancsokkal?
Nem tudom, hogy csak nálam halk a beszéded vagy másnál is. Több videódnál is ez gond volt nálam. Laptopon nézem és nincs rákötve hangdoboz.szerk.: közben rákerestem, ez is a CoC-nak egy változtatott verziója Misery beütéssel.
-
Xorith
tag
Találtam egy újabb modot. Talán az egyik legjobban összerakott szerintem.
-
' Tzs ,
senior tag
Elég jó hangulatú modnak tűnik: [S.T.A.L.K.E.R.: Объединенный Пак 2.1].
Mit lehet tudni erről? -
Xorith
tag
Bár nem Stalker csak egy mod, de azért mégis belinkelem ide.
[link] -
Laris2
senior tag
[link] Golden Ball magyarítás. (nem értem, miért tűnik el időnként a feltöltés)
-
janinitez45
tag
Egy kis siker az arany gömb elindult csak magyarítás kéne sajna a linkje nem működik .
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15586 üzenetére
Egy kis kiegészítés a ROS fináléjáról. Ha a játék végén Kordonon a mocsári doktortól visszamész a Farkasveremhez és beszélsz Airbornnal (Navy), akkor ő ad egy átjárót Zatonra. Innen kezdve végig mehetsz a COP pályákon, viszont a pályák üresek és csak helyenként van aktivitás, de ott brutálisan. Szükséged lesz a pozicionáló műszerre, mert tippeket kell keresned átjáró koordinátákkal és a műszerrel tudod csak betájolni ezeket a teleportokat. Az utolsó átjáró a Bárba visz. Azonban ezt a részt kihagyhatod és Kordonról mehetsz egyenesen a Bárba, ahol mindkét esetben Voroninnal kell beszélned. Itt szintén választhatsz, hogy folytatod-e a szabad játékot, vagy véget vetsz a játéknak. A történet lényege az, hogy legyen meg a 2000000 dollárod a lányod kezelésére. Ha megvan, akkor odaadod Voroninnak és egy filmet nézhetsz meg, majd bejelentik a készítők a második részt (ami sose készült el sajnos). Erre már azzal is utalnak, hogy Voronin szerint Skinflint beszélni akar veled a Katonai Raktáraknál, viszont ha ezt a lehetőséget választod, akkor a játék véget is ér ezen a ponton és jelzi, hogy ez már a második rész története (lenne). Ha nincs meg az összeg, akkor mehetsz tovább a játékban és gyűjtheted a suskát, amíg meglesz. Ennyi. Köszönjük, hogy velünk játszottatok
-
janinitez45
tag
Sziasztok !
Lehet azért nem indul a Return Of Scar mód Nekem mert a SOC magyar nyelvű és nem angol ? Honnan lehet angolul letölteni ? -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15583 üzenetére
Nálam is hibátlan volt egész végig a magyarítás. A fontos részek megvoltak, a többi úgysem lényeges, még egyszer köszi
Egy jó tanács azoknak, akik esetleg eljutnak a játék végéig. Mielőtt átmennél a Békefenntartók területére, minden cuccodat hagyd Kordonon egy zsákban, mert el fogják kobozni a katonák és nem kapod vissza (legalábbis én nem jöttem rá, hogy szerezzem vissza). Ha mindent nem is, de a Pozicionáló műszert, amit a agropromi alagsor lejáratának a megtalálására kaptál, mindenképpen ments meg, mert a szabad játékban szükség lesz rá! Én elvesztettem mindenemet és lusta voltam visszatölteni, most pedig játszhatom újra a játék végét a műszer miatt
-
Laris2
senior tag
válasz
janinitez45 #15582 üzenetére
Leteszteltem, egy újratelepítéssel, és nálam működik. Beírtad az indító ikonba a -nointro-t? hagyj egy szünetet közte, beíráskor, különben nem fog működni. Még nem teszteltem a magyarítást, bár most már végigjátszható magyarul is. A fegyverekkel, páncélokkal, és a zóna rádió reklámjaival nem nagyon foglalkoztam. Ha érdekel, felteszem.
-
janinitez45
tag
válasz
Sensut #15581 üzenetére
Szia !
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CStringTable::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line : 53
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language engEz van sajna .
-
Sensut
őstag
válasz
janinitez45 #15580 üzenetére
Ezt a magyarítást használd: [link]
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15578 üzenetére
Én is a végére értem a RETURN OF SCAR nevezetű modnak. Szerintem a folytatás arról szólt volna, hogy Scar tovább folytatja Fang, Ghost és Strelok keresését, mert ugye kiderül a vége felé, hogy valszeg még mindig élnek ők hárman és a haláluk csak megjátszás volt (hasonló történet zajlott le a Narodnaja Solyankaban).
Egy átlagos játékos szemével nézve (aki nem modder, nem fordít, csak játszik) ez a mod nagyon bonyolult még annak ellenére is, hogy egy nagyon lineáris történetről van szó. Két feladatot egyszerre szinte sose kapsz, viszont a gondok oroszlán része abban áll, hogy a feladatok legalább 70%-a nem kerül fel a feladatlistára, csak a párbeszédekben hangzik el és ha nem jegyezted le magadnak (igen, papírra), akkor holnap már azt se fogod tudni, hol hagytad abba és hol kellene folytatnod. Mellesleg a szövegelés is annyira darabos és sokszor összefüggéstelen (még magyarul is), hogy nem szégyen kétszer, háromszor végigolvasni ahhoz, hogy az ember megértse miről is van szó. Nekem végig az volt a benyomásom erről a játékról, hogy kidolgozatlan és vázlatos, mintha egy komolyabb projekt előfutára lenne csak, amit ezután kellene javítani, kiszépíteni, a helyére tenni. Tele van szépséghibákkal, de mi több, bugokkal is. Rengeteg benne a szkriptelt esemény és ezek a szkriptek általában le is fagynak, úgyhogy csak a visszatöltés képes működésre bírni. Legalább 7 spawnolási problémám is volt a játék alatt, amikor nem jelentek meg dolgok a játékban. Pld. nem jelent meg egyből a mocsári szörny az erdőben, vagy nem jelentek meg ugyanott egyből a kontrollerek, amiket Szidorovicsnak ki kellett nyírni. De maradtak ki zsákok, tárgyak rejtekhelyeken, amiket meg kellett volna találni, de hiába, nem voltak ott. Ilyenkor az egész feladatsort újra kellett futnom, hogy működjön a dolog. Aztán egy idő után egyre jobban kezdett zavarni a rengeteg sok anomáliás és mellékhatási effekt. Pld. idegesítő, hogy ha felveszel egy képződményt, akkor az úgy hat rád, mintha tarkón ütöttek volna és csak kóvályogsz egy ideig, a kép villog meg minden. De ugyanúgy az agyadra megy a sok random anomália, melyek gyakran csak úgy megjelennek előtted a semmiből épp a legkellemetlenebb pillanatban és jól odab*sz. A vérszívókkal és a fekete macskákkal inkább ne kezdj ki, mert esélyed sincs ellenük, ha rád tapadnak. A vérszívókkal egy ilyen találkozás olyan, mintha Tysonnal állnál egy ringben, a macskák pedig úgy elveszik a szemed világát, hogy szépen sötétben halsz meg miközben vakon összevissza lövöldözöl. Ezek a dolgok el vannak túlozva mert ez mindig visszatöltéssel jár, mintha a készítő direkt a halálodat akarná léptem-nyomon. Mellesleg itt is érvényes a Dimaktól jól megszokott "egy találtat = halál", úgyhogy másutt sincs sok esélye az embernek a túlélésre amikor harcba keveredik.
A történet részeként sokszor el kell kísérni szereplőket hosszú, hosszú távolságokon és ilyenkor természetesen ők vagy elakadnak mert meglátnak egy kutyát valahol, vagy pusztán a szkript lefagy, de jó esetben is ezek a részek unalmasak és fölöslegesek, mintha csak az időhúzásra játszanának a készítők. Ez egyszerűbb volna "találkozunk ott", és oda teleportálják a szereplőt amíg te szabadon odaérsz. Aztán még ott van az alvás, ami sajnos csak akkor lehetséges, amikor a játék akarja és nem amikor te akarsz aludni. Ez azért rossz, mert vannak feladatok, amelyeket vagy csak éjszaka, vagy csak nappal, csak délután stb. lehet végrehajtani és ilyenkor legjobb egyet aludni. Viszont ha közbe szól egy kitörés, akkor felébredsz és jó ideig nem tudsz tovább aludni, mert a játék szerint "nincs szükséged alvásra". A crashekről csak annyit, hogy vannak, mégpedig Sötét Völgy környékén gyakorta és úgy vettem észre, hogy a fent jelzett effektek generálják. De szerencsére a játék mindig tovább megy újratöltés után, úgyhogy ennyi még belefér egy ilyen ősi modba.
A játék során néhány kódra is szükség van és most se tudom, hol lehet megtalálni az X-18 labor ajtók kódjait (én kilestem a kézikönyvből). A többit kóborló sztalkerektől is meg lehet vásárolni jó drágán, de játék közben halott alanyoknál is előfordulnak. A lényeg az, hogy nem kell velük sietni, mert előbb utóbb kigyűl a 4 számjegy, csak át kell minden halottat kutatni mindenhol (a naplóban, a "Talált PDA" szekcióban lehet ellenőrizni őket).
A szépséghibák abban állnak, hogy pld. a Mestereknek nevezett ellenség szinte minden alkalommal kinyírta saját magát az RPG-vel, vagy az NPC folyton egymásba torlódik a Bár előtt és képtelenek kibonyolódni egymásból, és még ilyenek. Itt látszik a legjobban a darabos munka, mintha csak egy vázlat lenne az egész mod.
Na de vannak pozitívumok is, mégpedig a legfontosabb, hogy a történet kiváló és annyira hosszú és tartalmas, hogy mire a végére érsz, nem is emlékszel mivel kezdted, mintha egy teljesen más játék lett volna az eleje hónapokkal ezelőtt. A Clear Sky rész folytatásaként lehet elkönyvelni. Azt is mondtam, hogy ha ez legalább annyira stabil lenne, mint a szintén Dimakék készítette ST2 vagy Fotograf, akkor még azokon is túltenne és minden idők legjobb SOC modja lehetne. De sajnos még dolgozni kellett volna rajta és nem tudni, hogy miért maradt el a bejelentett folytatás is. Kár érte mindenképp, de ettől függetlenül mindenkinek ajánlott és ezért is írtam róla egy kicsit részletesebben.A mod a kellékekkel letölthető innen (1.0006 verziójú SOC alapjátékra telepítendő!): [link]
PS: Semetcky rejtekéhez meglett a kód, nem tudom honnan lett meg az első 3, de az utolsót egy halott szatlkernél kaptam meg a vérszívók falujában. Oleg is adott egyet jutalmul valamiért, de az már meg volt a naplóban, ugyhogy nem jelent meg sehol.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15577 üzenetére
Végére értem én is a játéknak. Dimak a mód készítője SMS-ben jelzi a játék vége felé, hogy beszéljek Voroninnel, nézzünk meg egy videót, és azzal vége az első résznek. De nem említi, mi lenne a folytatás, vagy mi maradt befejezetlen a játékban.
Érdekes befejezés. Ha mégis folytatásban gondolkodott, megtehette volna hat év alatt.
Én nem érzem befejezetlennek a játékot, feladat sem maradt függőben. A free play
meg arra szolgált, hogy kicsit ritkítsuk az ellenséget, és meglátogassuk a laborokat. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15576 üzenetére
Emlékszem, annak idején, amikor még játszottam volt a moddal, kinyílt a láda, de ezek a kódok nem így voltak megoldva mintha. Legalábbis nem kellett velük bíbelődnöm, s most se törődtem velük, főleg hogy nem volt annyi pénzem sem az elején. Végül is mindegy, már a játék vége fele tartok...
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15574 üzenetére
Amikor legelőször Oleg csapatát vezeted a Kordonra, a Szeméttelepi átjárónál Banditák támadnak meg, az exósnál lesz a kó egyik része. Én kétszer is végigvittem ezt a részt, és mindig idő előtt meglettek . Meg is lepődtem amikor belenéztem a naplóba. Random játék ez, minden újratöltéskor más meglepetésekkel találkozol. A kacaj az azért van, mert a ládából felvettél olyasmit is, ami nemsokra rá megöli Scart.
-
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15572 üzenetére
A naplóban szerepel mind a négy kód? mert csak akkor nyílik. Megj. ha gúnyos kacajt hallasz, amikor megszerzed Semetsky szajréját, az nagyon rossz előjel. még nem jöttem rá, hogy Lebedev, vagy Semetskyé az a fölényes kacaj.
Tzs ez a Return Of Scar. Lebedev a Clear skyben Scart ráuszítja az erőműben Strelokra, szerencsére mindketten túlélik. Scart a tudósok felélesztik kétéves kómájából, cserébe Scar nekik dolgozik Lebedev nagyon megerősödik, új frakciókat alapít. Tudósokat "alkalmaz", és új fegyvereken kisérletetik. Scar kap egy nagyon fontos infót, ami nagyon céltudatossá, és elszántá teszi. Lebedevnek kezd remegni a léce. Ilyen előzmények után indul a játék, amit az idők folyamán módosítgattak, pazar effektekkel, látványosabbá tettek. kb ennyi. -
flusze
tag
Üdv.!
Agyperzselőt lekapcsolom, átvezető videó majd ---> fekete képernyő!
Mivel régen játszottam már vele nem emlékszem mi erre a megoldás, de van valami és azt csináltam régen is, de mi volt az már a franc se tudja!
Esetleg valaki?
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15567 üzenetére
Megoldódott ez a monolit vezérlős téma. Csak akkor működik, ha a nano ruhát választod. Ki gondolta volna
(ez szívás volt) ráadásul, ez a ruha egyáltalán nem tetszett, azért nem is erőltettem, bár elsőre ezt választottam. Egyébként a játék teljesen stabil, és lassan a végére is érek, és nem okozott gondot, hogy nem a leírtak szerint haladtam . Ráadásul a Semetckys feladat nemcsak a szajré miatt kellett, hanem egy fontos beszélgetés is vár Klenovval. Még a finálé, és a szabad játék nincs lefordítva. Klassz játék, ajánlom mindenkinek. -
Laris2
senior tag
Csak nem indul be a beszélgetés a monolit vezérlőben, és mért működött első alkalommal? Beírna valamit valahová, hogy csak egyszer üríthetem ki Semetsky rejtek helyét? a fene tudja. Mindegy, ettől még megy tovább a játék. Valami szkript elakadhatott, de nem adja meg azt a lehetőséget, hogy F5-F9-el kimozdítsam.
Nem fagy le , nem dob ki a játék, jönnek az SMS-ek, csak a szöveg nem. Van erre valami megoldás?
-
Laris2
senior tag
[link] Kb a 210sortól kezdődik a szöveg. Ne csodálkozzál rajta, ez egy egyedi megoldás.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15562 üzenetére
A Kordonon jobbra hátul alszik egy stalker, az ötvenezerért kettőt is ad, ( vagy hármat) a negyediket az x10-es laborban legbelül a kapcsolónál lesz egy kiborg, ánnál lesz Szaharov lemezével együtt. Az ott levő tudóst ne lődd le. A szarkofágban Semetsky, majd a Monolith vezérlőben részletes magyarázatot kapsz a Clear sky-ról, és heg visszatéréséről. Sajna ez nem jelenik meg, ugyanúgy mint az OGSE-ben, de ezen munkálkodom. Elküldöm a fájlt azt másold be a text/eng fájlba.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15556 üzenetére
Kíváncsi leszek nálam mi fog történni ott, egyelőre az X-18-ból jöttem ki valahogy. Na de hol lehet megtalálni a két ajtókódot, nem emlékszem. A lent a laborban nincsen, a kézikönyvből kilestem, de valahol meg kell lennie a játékban is. Néha egy egy sztalkertől meg lehet venni egy 4 számjegyű kódot 50000-ért, vajon ezek lennének azok a kódok?
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15559 üzenetére
Manapság már ritkán kerül terítékre ilyen kiadós sztori mod sajnos, mindenki inkább a látványra utazik és megpróbál még egy bőrt lehúzni az X-ray-ről, vagy a játszhatatlanság határáig nehezíteni a játékot, mintha az tényleg a valóság lenne. Mióta kiadták a COC-t, a modderek azt foltozzák-klónozzák, de sajnos még senki se tudott ráhúzni egy olyan átfogó sztorit, mint mondjuk a ROC, a Fotograf vagy az ST2. Pedig mennyire könnyebb volna most a COC-ba beépíteni ezt a ROS sztorit mondjuk és kibővíteni a második résszel is. Az mod alap megvan, csak a történetet kellene szétszórni benne. Hátha valakinek eszébe jut előbb utóbb.
-
Laris2
senior tag
Visszatérve a 15556-os h.sz-hoz, először nem volt problémám a monolith vezérlőben, csak nem tetszett a szerkó, amit választottam, és a következő alkalommal jött ez a hiba. (lehet, hogy csak egy választást ad?) A statikus megvilágítást használva, nem dobál ki a játék, gondolom segített az alábbi beállítás.
"Vezérlőpult -> Programok és szolgáltatások -> Windows-szolgáltatások be és kikapcsolása -> Örökölt komponensek -> DirectPlay. Ez után működnie kell a régebbi játékoknak, amik DirectX 8, vagy régebbi verziókat használnak".
A Fotográf már ment vele rendesen, a beállítás előtt, öt percig is eltartott egy gyors betöltés. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15556 üzenetére
Ilyesmi nem volt, de Sötét Völgy után elég gyakran kidobál engem a játék csak úgy, főleg az átkelőknél. A log fájl szintén üres, nem tudom mért csinálhatja. El is ment a kedvem tőle egyelőre. Belefáradtam abba, hogy mindent úgy kell csinálni, ahogy a könyv írja, különben cseszheted az egész játékot. Nem vagyok nagy rajongója az ilyen abszolúte lineáris játékoknak (ezért is nem szeretem pld. a Call Of Dutyt
) Azt hiszem tiszta, hogy mért nem folytatták ezt a második résszel, mert ez így ebben a formában nagyon instabil szerintem a rengeteg fölösleges effekt és anomália miatt, amik csak úgy random megjelennek előtted és a FPS-t a padlóra vágják sokszor. Valami ilyesmi spawnolódás miatt dobál ki folyton, mert ha egy másik irányba indulok ilyenkor, akkor minden megy tovább. Fene tudja, de a másik verzió az sokkal stabilabb volt és simán végigmentem rajta nem is egyszer. Kár hogy nem indult most. Ennyi ha belematatnak valamibe, az sose végződik jól.
-
shield
Topikgazda
A Priboi Story-t azt hiszem jobb ha elölről kezdem.
Aki már kijátszotta, segítene nekem!? Nem tetszett neki, hogy nem abban a sorrendben csináltam a feladatokat, ahogy kívánta.A gameguide-ban ezt írja az összeállítója.
" I’m presenting a complete list of mission items in proper order at the end of this guide."
Tényleg ebben a sorrendben kell összeszedni a küldetési tárgyakat?Szívesen fogadok minden tapasztalati útmutatót a végigjátszáshoz.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15555 üzenetére
Megtaláltam Semetsky rejtekhelyét radaron, beütöm a kódot, elvisz a szarkofágba, onnan átfutok a monolit vezérlőbe, kilövöm a generátorokat, adok kötszert a C-tudatosnak, és utána nem történik semmi. Nem fagy le a játék, jönnek az SMS-ek, de nem lehet beszélni vele, csak újra indítani a gépet. A logs fájl üres. Nálad volt ilyen? Újratelepítettem, csak angol szöveg, de nem változott semmi.
-
Laris2
senior tag
[link] Sensut, itt benne van az Agronom, és a Sötét völgy témája. (ha találsz nagyobb hibát, észrevételt, jelezd)
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15548 üzenetére
Én még az elején, mikor indultam Agropromba, az átlépőnél Kordonon állt egy Niva és azon gyakoroltam egyet
Hanem van még valami, amit jó lenne betenni a szövegbe. Amikor meg kell szerezni az SVD-t a katonai bázisról, a fáról, azt inkább el kell lopni, mert ha észrevesznek, akkor jön egy SMS, hogy nyírjanak ki és a katonák ellenségekké válnak. Ami még rosszabb, hogy ez után a Duty is megorrol rád és egyből letámadnak vagy húszan a Bar felé menet. A szövegbe, amikor Igor elküld a puskáért, jól jönne egy figyelmeztetés erre, illetve egy tipp, hogy miután a puskát megszerezted a zsákból, a kerítés irányába ugorj le a fáról, ne a barakk felé, mert akkor vesznek észre.
-
shield
Topikgazda
A Priboi Story 1.1-et nem a Priboi_Story_1.1_official_gameguide alapján játszottam, így megszopattam magam és egy részét újra kell vinnem. Így a fordítás tovább várat magára. Amúgy is keveset tudtam játszani, most munka miatt megint csúszik. Ha esetleg valakinek nagyon szüksége lenne rá, csak szóljon. Elvileg készen van, csak az esetleges hibákat kell javítani.
Esetleg még pontosabb útmutatókat bele csempészni egyes dolgok megtalálásához. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15539 üzenetére
Amit feltettél végigjátszást, ehhez a verzióhoz csak részben jó, Ugyanis egy modder rendesen belenyúlt a játékba. Pl az eredetiben nem volt Nívás feladat, stb. A motor beindításának guglis leírása.
"Azoknak, akik nem tudják, hogyan kell elindítani a motort. A számítógép billentyűzetén kattintson a " ~ " gombra, megnyílik a konzol, ott beírjuk a bind turn_engine k parancsot..., ahol ellipszis helyett a motort indító gombot írjuk be . Például kösse be a turn_engine kz-t, majd a motor A z gombbal indul"
Érdemes végigjátszani ezt a verziót is, a végigjátszás megtalálható a gamedata / readme fájlban, igaz oroszul, de használni kell, mert kell tartani a sorrendet. Ráadásul sok feladat nem kerül be a feladatlistába, és ha kimarad, nem lehet végigjátszani, vagy kidobál a játék, és a free player sem lesz elérhető. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15539 üzenetére
Próbáltam, de nem megy vele. Olvastam, amit feltettél végigjátszást, amiben írja, hogy nem minden feladat kerül be a feladat listába, és így kimaradhat, ami hatással lesz a továbbiakban, valamint a később fontos karaktereket is ki lehet nyírni. Val.szeg. újra kezdem, mert egy páran lelövettették magukat, és így maradt ki nem elvégezhető feladat. Tehát a kézikönyvet lényeges elolvasni! ( Az autóvezetés, még megoldásra vár.)
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15537 üzenetére
Füstgránát a megoldás. De van egy újabb problem. Autót (Niva) kellene vezetnem, de a beállítások menüben nem szerepel, a jármű beindítása funkció, holott a text/eng/ui_st_keybinding_xml fájlban igen. Van ennek valami javítása, vagy megoldása? Nem vagyok biztos benne, de úgy rémlik, mintha az előző Return Of Scar linkelésedben olvastam volna bizonyos átállításokat, az user.ltx fájlban. Sajna már letöröltem, mert nem működött az a mód.
-
Laris2
senior tag
-
Dhampir
félisten
SaGa59, Laris2
Köszönöm szépen!
-
Laris2
senior tag
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #15532 üzenetére
Pedig érdemes kipróbálni, az alap shoc történetét bővíti ki alaposan. Ebben is Sztrelokot játszod, csak már sokkal korábbról, attól a pillanattól, hogy először megérkezik a Zónába. Ez az Autumn Aurora-val bővített verzió linkje, ez pedig a horus moddal és a photorealistic zone moddal pimpelt változaté.
A kettő között alapvetően a minimapban és a fegyverek erejében van eltérés. Az egyik nagyon felerősíti a fegyvereket, mert az az elképzelés, hogy a túltengő mutánsok ellen legyen esélyed védekezni, az emberekkel szemben meg az erős fegyverek azonos hendikepet adnak neked is. Ez fontos, mert lesznek olyan pillanatok, hogy amint visszakapod az irányítást, azonnal fejest kell ugrani valamelyik irányba, különben az előtted és mögötted álló ellenfelek simán lelőnek. Gyakorlatilag nincs olyan, hogy kibírnál egy pisztolyénál erősebb találatot. De az ellenfelek sem, csak tényleg el kell találni őket. A másodikban az olvass el rarban találsz egy angol nyelvű kézikönyvet, azt érdemes kéznél tartani, mert néhány helyen bizony nagyon el lehet akadni nélküle. A javításokat is érdemes felrakni. Az egyik, ha jól emlékszem, azt a hibát javítja, hogy Tanknak hiába viszed vissza a fegyverét, nem fogadja el, mert nem a megfelelő típust várja a scriptje. Ezt javítottam, meg talán néhány ruhánál a megjelenő statisztikákat hozzá igazítottam a tényleges statjaikhoz. A többi javítást nem én csináltam, azokkal együtt töltöttem le. Nekem az Autumn Aurorás jött be jobban, ha jól emlékszem. Az 1.0004-es verzió kell alá. -
Laris2
senior tag
válasz
Dhampir #15530 üzenetére
Leírom az előzményt, és valami egészen más szöveget kreálj hozzá. A csajszi szép, és ez a szöveg nem áll jól neki. Ha játszottál az ST2- vel akkor ismered, az ikerlányok egyike.
"Jó reggelt, gyönyörű Tündér. Az embereid nem léptek még kapcsolatba veled? És ha késnek, addig talán elüthetnénk az időt valahogy."
(ha jó ötleted lesz, benne leszel a játékban, legalább is a neved) -
Dhampir
félisten
válasz
Laris2 #15526 üzenetére
Kicsit másként:
"Tudod, ha édibb lennél, amolyan remekül hajlékony, mégis pihe-puha ifjonci testtel, és nem zabálnád a dohányt, vedelnéd az alkoholt, és nem bűzlenél mocsárszaggal ezerrel... nos, ha nem lennék lánykaként nőimádó és nem lennék a műkuki megszállottja, akkor talán nem találnálak teljesen visszataszítónak. És az élet egy nagyon mély slukkolás, szóval-lasszóval most mit fogsz lépni?"
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15525 üzenetére
Nem sokat haladtam, most a játékkal, hibát sem találtam, viszont találtam fordításkor egy
(extrém) szöveget. Nem szoktam ilyesmit kérdezni, de most igen.A szöveg a következő"Tudod, ha aranyosabb lennél, fiatalabb, jobb tested lenne, és nem dohányoznál, innál és bűzlenél... nos, ha nem lennék Leszbikus, és nem lennék a Műfasz megszállottja, akkor talán nem találnálak teljesen visszataszítónak. És az élet egy nagy szívás, Szóval, most mit fogsz tenni?"
A kérdésem, de másoktól is : finomítsak rajta, vagy maradjon ahogy van?
Ja igen, ezt Tündérke mondta nekem, mármint Scar-nak. Tipp is jöhet. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15524 üzenetére
Ok, akkor ezt még megúsztuk
A moddal kapcsolatban határozottan emlékszem, hogy valamiért muszály volt statikus környezetre kapcsolni. Lehet, hogy éppen ezért. Vagy vannak pályák régi SOC modokban, ahova csak statikus megvilágítással lehet atjutni, különben crash, de már nem emlékszem melyik modok azok.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15523 üzenetére
Elsiettem ezt a hiba problémát, fentebb írtam, hogy nem találtam meg a laptopot, na ezt a tipped szerint, statikus megvilágításnál már leláttam a tó aljába, és meglett. Ez volt a kulcsa a problémának, mivel a laptophoz a bárban kellett keresnem egy CD lemezt hozzá, és ehhez kaptam egy oda,vissza végleges átjárót a Bár, és az Erdő (Farkas búvóhelye) között.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15519 üzenetére
Jött is egy hiba, a javítással átjutottam a völgybe, elvégeztem a feladatomat, majd a Báron keresztül a régebben kapott átjárón vissza az erdőbe kellett volna jutnom, de ez a hiba megállított.
FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : _VertexStream::Lock
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line : 44
[error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
-
Sensut
őstag
válasz
shield #15520 üzenetére
Javított olyan szempontból, hogy az xrgame-mel nem vacakol és indul a játék vele, viszont egy néhány nem angol gyártmányú maszek javítást is tartalmaz a régi verzióhoz képest, ami valószínűleg a fenti textúra gondot is okozta, mert nem hiszem, hogy az eredeti modderek ilyen banális hibát hagynának egy modban.
-
Laris2
senior tag
Mind a kettőtök verzióját kipróbáltam, és működnek. Az a szitu, hogy elkezdtem fordítgatni, és valamelyiket, amelyik egyszerűbb bele kell tenni a magyarításba. Ez vagy nagyon hamar elkészül, vagy jó sokára, mert még nem tudom, hogy a beinduló plusz munkáimtól hogyan érek rá ilyesmire.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15513 üzenetére
Köszi, sikerült, meg kekeecinek is köszönöm hogy időt fordított rá.
A leírásod alapján, csak átneveztem a fájl nevét a legegyszerűbb módszerrel. (kijelölés, átnevezés, beillesztés) és jó lett. Sajnáltam volna, mert tényleg jó játék. A Solyanka készítői készítették, ez érződik is a játékon, de sok új elemet ötletet tettek bele, amit aztán beépítettek az OGSE, ill a Golden Ball-ba is. Remélem a Stalker2-ben is benne lesz a munkájuk. -
Sensut
őstag
válasz
kekeeci #15511 üzenetére
Egy sima hex editorral ezt is meg lehet hamar csinálni, ha még szükség lesz rá. Példaképp ez az illető fájl elérési utja:
gamedata\meshes\weapons\ak108\ak108-w.ogf
Ezt a fájlt megnyitod egy Hex editorral és átírod benne az illető "ŔĘ108" mappanevet "AK108"-ra. Mented és kész. Remélem működik mert nem játszom a moddal és nincs hogy ellenőrizzem:[link] -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #15510 üzenetére
Ennek könnyebb módja, ha létrehozod a hibajelentésben levő mappát a megfelelő helyen és oda másolod az illető textúrát, ez esetben:
gemedata\textures\pro\ŔĘ108\silenser5_56(ez már a textúra fájl)
A textúra létezik, csak más nevű mappában és e miatt nem találja a motor. A lényeg az, hogy a mappa neve pontosan ez kell legyen: ŔĘ108. Ezt copy/paste -el csináld a hibajelentésből, mert fontos, hogy a krixkrax "eredeti" betűkkel legyen írva. Ez elvileg javítja az ilyen hibákat, amik kódlapok miatt adódnak. Régen sok ilyen hiba volt a modokban a cirill betűs mappanevek miatt.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Laris2 #15510 üzenetére
Ez bizony kellemetlen. Az ok az, hogy az AK108 megjelenítéséért felelős ogf fájlban a textúra elérési útjában cirill betűsen van az AK írva (АК). Kinézetre tök egyforma, de a karakterkód nem egyezik, ez okozza a hibát. Hexa-editorral ki lehet javítani, csak szöszölős meló.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #15508 üzenetére
Nem tudom játszol-e vele, Nekem az erdőig semmi problémám nem volt, ott viszont, amikor felvettem a nyílpuskát, lelőttem az óriás mutánst, (ezért kapom az átjárót a Sötét völgybe) nem működik a jelzett átjáró. Lefagy a játék, és csak újra lehet indítani. A logs ezt írja
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'pro\ŔĘ108\silenser5_56'
És a laptop sem jelenik meg a felső kis tóban, és ha semmi más feladatot nem veszek fel, Sidorral sem iszogatok, akkor is ugyanezt írja hibának. -
Sensut
őstag
válasz
kekeeci #15507 üzenetére
JÓ HÍR! Találtam egy javított verziót a Return Of Scarból, ami végre megy: [link]
Ez a verzió tartalmaz egy csomó utólag készült foltot, ami úgy látszik megoldotta a mi problémánkat is (nálam legalábbis). A telepítési sorrend:
1. alap angol SOC 1.0006, az indító ikonba -nointro
2. a "Return of Scar patched.7z" csomag tartalma
3. a "RoS English v1 by SS and GH small.7z" csomag tartalma (ez az angolosítás, e nélkül nem indul). -
batman91
őstag
Van megint egy kis mozgolódás a S.T.A.L.K.E.R. 2 körül: [link]
-
' Tzs ,
senior tag
Az összefoglalóban az Arany Gömb linkje nem működik.
-
Laris2
senior tag
válasz
CJ4567 #15501 üzenetére
Köszi, átkapcsoltam, jelezte is hogy módosítást hajtottam végre. A játékot újra átzongoráztam, de ugyanazt a hibát írja ki. Próbáltam feltenni a directx8-at, de azt írta, hogy rajta van a gépen. Egyébként a 8.1 még jó, csak az azalattiak nem kompatibilisek a Win 10-el. De azért valamit segített, mert a Fotográfnál a pályaátlépő betöltés öt percről pár másodpercre csökkent. (ha még belefutok pár ilyen bosszantó problémába, a Win 10-et felakasztom a szögre)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP Elitebook 840 G3 laptop (15,6FHD/I5-G8/8GB/256SSD/Magyar/Win11)
- AMD Ryzen 5 5500 - GTX 1080Ti 11Gb - MSI B450 Max
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged