Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1251) GreatL válasza gyantaszuz (#1249) üzenetére


GreatL
őstag

Ezért inkább nem is próbáltam... mondjuk ha lenne eladnám, nekem nem jó az agybadugós cucc.

Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro

(#1252) undercover válasza Csocsesz75 (#1237) üzenetére


undercover
senior tag

Milyen kedvezményed volt rá ha szabad megkérdezni?

Mert tegnap már csak -10% kupon volt rá.

LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//

(#1253) tomboy0013 válasza Pica (#1248) üzenetére


tomboy0013
veterán

Néztem a Pixel 6-ot nemrég, de a VOLTE hiánya miatt egyből dobtam. Gyanítom a Pixel 7-nél is hasonló lesz a helyzet mivel nincs hivatalos forgalmazó az országban. Ez is elég gáz.

(#1254) M5Norbi válasza Pompi (#1250) üzenetére


M5Norbi
őstag

Hát igen sajnos teljesen igazad van.
Egyik cég sem szent pláne nem hibátlan manapság.
Persze ettől függetlenül sajnálom szegényt hogy másfél hónap után sem kapott semmit.
Nekem meg pont a Samuval volt pár éve pozitív tapasztalatom de persze lehet hogy csak mázlim volt.

Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!

(#1255) sfefe


sfefe
őstag

Most már csak a mollimo van kedvezmény?
Volt vmi generáló is nem?
Ez az ajánlói vagy összejön vagy nem..

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#1256) petesejt válasza gyantaszuz (#1249) üzenetére


petesejt
aktív tag

Van még Buds Pro promó? Hol?

"Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH

(#1257) Csocsesz75 válasza undercover (#1252) üzenetére


Csocsesz75
őstag

3 db 10%-os kupon meg még amihez a böngésző hozzásegített. Pár hozzászólással feljebb írtam meg képet is raktam ki.

(#1258) sfefe válasza Csocsesz75 (#1257) üzenetére


sfefe
őstag

Már nincs semmi nem?

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#1259) brainticket válasza tomboy0013 (#1253) üzenetére


brainticket
aktív tag

azért van a pixellel bőven más gáz is :D
térerő problémák, hulladék ujjlenyomat olvasó, meg az éppen aktuális havi bug.
én most kezdtem el olvasni az S22 topikot, mert szabadulnék a Pixel 6 pro-tól

a német előrendelési akcióban ígért fejhallgatót 4 hónap reklamálás után sikerült megkapnom, mondjuk legalább kaptam, szóval befogom a szám.

(#1260) tomboy0013 válasza brainticket (#1259) üzenetére


tomboy0013
veterán

Igen olvastam ezekről is, de már a VOLTE hiánya miatt dobtam a telót. A többi probléma így már lényegtelen volt.

(#1261) undercover válasza tomboy0013 (#1260) üzenetére


undercover
senior tag

Ha valaki vásárolt most a samsung honlapján, úgy tudom járt 10%-os ajánlói kupon kód. Ha valaki tudna adni egyet PM-ben azt megköszönném.

LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//

(#1262) twisting


twisting
csendes tag

Egyet én is megköszönnék! :))

(#1263) RangerFox válasza petesejt (#1256) üzenetére


RangerFox
veterán

Abban az appban még lehet igényelni.

(#1264) GreatL


GreatL
őstag

Toknál csak a mollimo10 működött a samsung.hu-n, ha valakit érdekel esetleg.

Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro

(#1265) thomas92 válasza sfefe (#1255) üzenetére


thomas92
aktív tag

A generáló az tulajdonképpen az ajánlói kedvezmény. Valaki vásárolt, kap linket, amit meg tud osztani és más onnan tudja generálni a kódot magának.

(#1266) Pica válasza undercover (#1261) üzenetére


Pica
csendes tag

Velem még ilyenkor is kibaszott a rendszer: 3x vásároltam a webáruházban és 1x sem kaptam ajánlói kuponkód linket :D

(#1267) sfefe válasza thomas92 (#1265) üzenetére


sfefe
őstag

Jaa, köszi...
Jo lenne megint vagy 5 kód :D

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#1268) thomas92 válasza sfefe (#1267) üzenetére


thomas92
aktív tag

Támogatom az ötletet! :DD

(#1269) undercover


undercover
senior tag

Igazából egy ajánlói 10% meg egy mol kód 10%-al egy -20% még mindig jól hangzik.

350k helyett úgy 280k hufért nem rossz ajánlat így durván 1 hónaposan.

LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//

(#1270) timelord1987


timelord1987
őstag

Sziasztok!

S9+ ról S21-re vagy S22-re érdemesebb váltani? Mennyivel rosszabb az S21 az S22-től?

(#1271) Pompi válasza timelord1987 (#1270) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Az S22 kisebb - alacsonyabb, keskenyebb (előny) - de kisebb az akksi is (hátrány?), ezt talán az újabb, kisebb fogyasztású proci kompenzálja. S22-ben nagyobb érzékelő a főkamerában, nagyobb felbontással, a telefotó viszont kisebb felbontású. Valamint az S21 műanyag hátlapos, az S22 újra üveg.

Nekem amúgy kézbe véve az S21 sem volt rossz, de az S22 jobban tetszik, de ez szubjektív. Jobban tetszik, hogy elöl hátul sík. Az S21 hátul lekerekített szélű és mintha a kijelző sem lenne teljesen sík a széleken.

GSMArena specifikáció összehasonlítás.

Feel Good Inc.

(#1272) thomas92 válasza Pompi (#1271) üzenetére


thomas92
aktív tag

A telefotó kisebb felbontású, de az S21-nek csak szenzor zoomja van, az S22-nek valódi optikai zoomja.
Nekem S21+ volt, ahhoz képest az S22-esem sokkal jobb telés felvételeket készít.

(#1273) thomas92 válasza timelord1987 (#1270) üzenetére


thomas92
aktív tag

Szerintem egyedüli hátránya a kisebb akku, viszont szebb képeket készít, jobb a formája, üveg a hátlapja, újabb, ami +1 év támogatást jelent az S21-hez képest.

(#1274) M5Norbi válasza timelord1987 (#1270) üzenetére


M5Norbi
őstag

Lehet hogy S9+ után S22+ ra inkább. Hacsak nem untad meg a túl nagy méretet.
Nagyon egyikkel sem nyúlsz mellé egyébként mert az S9+ hoz képest már nagy a fejlődés pedig az is egy jó telefon.
A sima S22 (talán egyetlen) negatívuma a nem túl nagy akku( mondjuk az S21-é sem olyan sokkal nagyobb). Ha pl te egész nap úton vagy, streamelsz meg navigálsz vagy bármi ami átlag feletti kijelzőidővel jár akkor kevés lehet ha nem tudod tölteni.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!

(#1275) sfefe válasza thomas92 (#1273) üzenetére


sfefe
őstag

Mi is néztük páromnak mondjuk nekünk tök mindegy üveg vagy műanyag hátul úgyis tokban lesz...

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#1276) Yany válasza M5Norbi (#1274) üzenetére


Yany
addikt

S9+ -nál speciel az S7 szerintem sokkal jobb készülék volt, a fényképezője pl. sokkal robusztusabb volt, a fókusz és úgy általában a jól sikerült képek aránya is sokkal jobb. De maga az OS is jobban pörgött azon, mint amit most az S9+nál tapasztalok, pedig az S7-et sem kíméltem, mindenféle cuccot felraktam rá, mert használtam is mindenre.

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#1277) M5Norbi válasza Yany (#1276) üzenetére


M5Norbi
őstag

Nekem tökéletesen jó volt az S9 de elhiszem. S7 Edge csak néhány napig volt nálam cseretelefonként még S8 helyett. Korrekt volt de nem több az én véleményem szerint. De kinek mi jön be jobban.

Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!

(#1278) timelord1987


timelord1987
őstag

Köszönöm szépen Mindenkinek a segítséget! :R

(#1279) whited


whited
addikt

Sziasztok
ha itthon vásárolok egy telefont, számlával természetesen de nem Samsung store-ban, akkor ennek ellenére vihetem oda is javítani mondjuk az első évben?

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#1280) TODI1111 válasza whited (#1279) üzenetére


TODI1111
addikt

Amennyiben,hivatalos viszonteladótól vásárolod akkor igen.

(#1281) whited válasza TODI1111 (#1280) üzenetére


whited
addikt

Magyarországi ÁFA-s vásárlás.
Mert olyat tudok, hogy Izraelben lett véve és bevitte valaki az itteni Samsungba és elutasították, mert nem EU vásárlás volt

Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm

(#1282) jeni válasza whited (#1279) üzenetére


jeni
félisten

GSM boltban is vehetsz de itt kicsi az esély,hogy a telefon hivatalos beszerzésű.
Abban az esetben ha már valaki korábban az itthoni szolgáltatótól szerezte be és eladásra tovább adta ez így rendben lenne , bár ennek van egy hátul ütője,hogy nem te leszel a valódi tulajdonosa,korábban biztosan hitelre vette meg valaki. Az EU országokból beszerzett telokra is érvényes az itthoni garancia.

[ Szerkesztve ]

(#1283) Pica


Pica
csendes tag

Megkaptam az emailt az március 8-as rendelésem visszamondásáról.
2 dolog zavar: hogy miért ekkora faszkalapok és hogy miért ilyen kibaszott dilettánsok? (Remélem olvassák a fórumot)
Részletezem:
Probléma #1: Feleségemmel poénból tök hülyeségekre szoktuk magunkat átírni a telefon névjegyzékében. Nem gondoltam, hogy ezt egy világcég ennyire nehezen tudja kezelni, de nem is értem, mert ha én az igazi nevemre vettem és kértem is a számlát, akkor miért hívnak úgy fel, hogy: "Jó napot kívánok, Pinabubus Jánost keresem". Hogy lehet egy értelmes magyar ember ekkora balfasz?
Probléma #2: 10-15 nap a visszautalás ideje. Könyörgöm miért? Bármilyen cég ezt megteszi 3 kattintásból 2 perc alatt ha kéred, de neeeem, a Samsungnak két hét kell, mert még megkamatoztatják a pénzemet és visszaadják úgy, hogy az már nekem kevesebbet ér. Más kérdés, hogy amíg visszakapom a pénzt, a telefont is megszülték volna már szerintem nagy nehezen. Meg minek hív fel valaki, hogy elkezdtük a visszautalást? Mire ezt elmondtad, vissza is utalhattad volna, nem? Hülye gyerek.
Szóval ez volt az én kis történetem a Samsunggal, remélem egyre szarabb telefonokat fognak gyártani egyre drágábban és eltiporja őket a konkurencia, mert én már hányok tőlük.
Nektek azért örömteli használatot kívánok!

(#1284) David3 válasza Pica (#1283) üzenetére


David3
őstag

Ezt, ahogy már előttem leírták, nem kimondottan a Samsung hibája, hanem a dilettáns alkalmazottaké, akik mindenhol jelen vannak. Más kérdés, hogy egy ilyen cég miért alkalmaz nem oda illő embereket. Nekem pl. csak jó tapasztalatom volt velük, a live chat is nagyon udvarias és segítőkész volt, mindent betartottak, amit ígértek/reméltem.

(#1285) Pica válasza David3 (#1284) üzenetére


Pica
csendes tag

Ebben nem értünk egyet. Szerintem a márka nem addig tart, amíg "elméletben" (mert az enyém ugye nem jött le) lejön a gyártósorról a termék és ha kimarad a dobozból az USB kábel, az a csomagoló hibája nem a márkáé, meg ha összetörve hozza ki a futár, az a futárcégé, nem pedig a márkáé. Nem.
Mert nem csak addig tart a márka, amíg megérkezik a kezedbe. Nem. Mert még utána is kurva sokáig tart a márka. A szervízelés, az ügyfélszolgálat, a webshop, a fizikai bolt, és bárki olyannal beszélsz, akin Samsungos póló van, vagy értelemszerűen ilyen dolgokhoz kapcsolódóan bármi, az mind a márka. És ha ebből bárki hibázik, akkor a márka hibázik. Az ő felelősségük, hisz ezzel foglalkoznak (én például nem gyártok telefonokat), az ő alkalmazottaik.
Szerintem ez ilyen egyszerű. Nem kell őket mosdatni, most a főoldalon olvasom, hogy rekord bevételük van, szóval szerintem ők is leszarnak engem, hisz megy a szekér.

(#1286) David3 válasza Pica (#1285) üzenetére


David3
őstag

Értelek, mondok egy példát. Van egy tök jó hotel. Dolgozik ott egy f***ap pincér/recepciós. Minden más tip-top, remekül érzed magad. Akkor a pincér miatt az egy szar hely lenne? Költői kérdés...

[ Szerkesztve ]

(#1287) GreatL válasza David3 (#1286) üzenetére


GreatL
őstag

Nem költői... igen, sz_r hely.

Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro

(#1288) boogie84


boogie84
veterán

Sziasztok,
tegnap óta végre sikerült beszereznem egy Zöld S22+-t. Bár élőben csak egy fekete S22-t, és fehér S22+-t láttam, de messze a legszebb szín közülük szvsz.

Kis segítséget szeretnék kérni. S10-nél 3 éve megtaláltam azt a funkciót, hogy ha pinkódot kér vmiért akkor lépjen tovább automatikusan ne várja meg a kész, vagy tovább gombokra nyomást.
Ti hogy készítitek a képet arcfelismeréshez? S10-nél jobban működik a dolog... van mikor szépen lassan szkennel, van mikor kb egy fényképet készít és kész.

Képernyőfelbontást sem találom S10-hez képest nem ott van. :U

:R

[ Szerkesztve ]

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#1289) Pompi válasza Pica (#1283) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

"10-15 nap a visszautalás ideje. Könyörgöm miért? Bármilyen cég ezt megteszi 3 kattintásból 2 perc alatt ha kéred, de neeeem, a Samsungnak két hét kell, mert még megkamatoztatják a pénzemet és visszaadják úgy, hogy az már nekem kevesebbet ér."

Megnyugtatak, nem csak a Samsung ilyen, a legtöbb cég szeret ülni a pénzeden eladminisztrálgat pár hétig, van ahol simán élnek a jogszabály adta 30 nap lehetőségével. Nemrég a zöld robotos cégnél jártam úgy, hogy kifutottam az időből és egy kifizetett rendelés t zárolt a box és adhattam le újra a rendelést (ez is megérne külön egy misét, hogy mekkora kreténség). Vagy két hét volt mire visszakaptam az első rendelés árát.

Feel Good Inc.

(#1290) dnelb válasza Pica (#1283) üzenetére


dnelb
veterán

én ezt nem értem, honnan tudták hogy vagy elmentve neki? :F

(#1291) gyuszos válasza Pica (#1283) üzenetére


gyuszos
tag

Most akkor te mondtad vissza a rendelésed, vagy a Samsung törölte?
Az egyes pont is kicsit zavaros, persze lehet csak nekem.

(#1292) csubííí válasza boogie84 (#1288) üzenetére


csubííí
senior tag

Beállítások- zárolt képernyő- képernyőzár típusa-pin.

(#1293) boogie84 válasza csubííí (#1292) üzenetére


boogie84
veterán

Köszönöm! :R

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#1294) Atikaatika


Atikaatika
csendes újonc

Sziasztok! Hol tudom beállítani, hogy zenehallgatás közben semmilyen értesítési hangot ne játszon le, S10-en sikerült, itt nem találom. Köszönöm :R

(#1295) polonic válasza Atikaatika (#1294) üzenetére


polonic
félisten

Szia
Bixby rutinnal esetleg?

(#1296) Atikaatika válasza polonic (#1295) üzenetére


Atikaatika
csendes újonc

Mintha Sound Assistantban lett volna, de sehogy nem jövök rá :W

(#1297) petesejt válasza David3 (#1284) üzenetére


petesejt
aktív tag

"egy ilyen cég miért alkalmaz nem oda illő embereket"

Mert nincs másik. Sehol. Egy cég sem talál normális munkaerőt. Helyesírás, logika, szorgalom, kedvesség és kb. minden alapvető készség abszolút nulla. Önérzettel, hiperérzékenységgel és a bármibe ocsmány bunkó módon belekötés képességével viszont vastagon megverte mindet az élet, plusz a cancel culture és a beteges szélsőséges bedrótozottak. Tisztelet a rendkívül ritka kivételnek.

Két év katonaság kellene az összes hisztis nyomorultnak.

[ Szerkesztve ]

"Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH

(#1298) sfefe válasza petesejt (#1297) üzenetére


sfefe
őstag

Utolsó mondatod támogatom... :K

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#1299) David3 válasza petesejt (#1297) üzenetére


David3
őstag

Teljesen jogos, nyilván ez a téma nagyon messzire vezetne, ha belemennénk. Tapasztaltam én is a normális munkaerő hiányát, tőlünk nyugatabbra ugyanez a helyzet.

(#1300) M5Norbi válasza David3 (#1299) üzenetére


M5Norbi
őstag

Így van ebbe nem éri meg belemenni sajnos igazatok van egyébként.
Persze van másik oldal is mert jó munkahelyet is nehéz találni.

Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.