Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#701) ezoltán válasza S@c@ (#699) üzenetére


ezoltán
tag

Sziasztok! Megigényeltem a füleseket két telefonra is. Kaptam egy levelt a Samsungtól, hogy megkapták az adatokat és majd értesítenek. Mi lesz a következő lépés, mit kell várnom?

Siemens SL55 | Siemens SX1 | LG Viewty | LG Arena | LG O2X | HTC ONE XL | HTC HOX | Galaxy Note II | Galaxy Note III | Honor 4X | Nexus 6 | ONEPlus 3 | ONEPlus 3T | ONEPlus 5 | Huawei Mate 20 Pro | Samsung Note 20 Ultra | Samsung S20 | Xiaomi MI 11 Ultra | Pixel 6 PRO | Samsung S22 | iPhone 14 PRO

(#702) polonic válasza ezoltán (#701) üzenetére


polonic
félisten

Szia
A futárt.

(#703) thomas92 válasza Flashback (#697) üzenetére


thomas92
aktív tag

EU-ban hivatalosan az Exynos verzió van.
Nyárig jó eséllyel javítani fogják a bugokat. (Korábbi évek tapasztalata alapján.)

(#704) #31733248 válasza ezoltán (#701) üzenetére


#31733248
törölt tag

Tudnátok linket küldeni az igénylés benyújtásához? Köszönettel várom! :R

(#705) Samen80 válasza ezoltán (#701) üzenetére


Samen80
csendes tag

Szia!
Kb 2-3hét múlva,kapsz egy másik levelet,h sikeres volt e az adategyeztetés.Ha igen,akkor pár nap és kapsz még egy levelet,h átadták a futárnak.Nálam így volt. 7.-én regisztráltam,holnap hozzák.

(#706) Samen80 válasza #31733248 (#704) üzenetére


Samen80
csendes tag

Samsung members alkalmazásban tudod,ha már megvan a telefonod.

(#707) S@c@ válasza autotaxmo (#700) üzenetére


S@c@
őstag

Láttad a videót? Üvegfóliákat is tesztelnek, az ezfit spiegen pedig üvegfólia.

NEM kell premium üveg fólia, hogy jól működjön az ujjlenyomat olvasó. Te hány éves vagy?

(#708) #31733248 válasza Samen80 (#706) üzenetére


#31733248
törölt tag

Köszi, már látom is. :)

(#709) autotaxmo válasza S@c@ (#707) üzenetére


autotaxmo
őstag

Szerintem Te valamit nagyon tudhatsz, mert ha megnezed a youtube-on az ezfit spigen uvegfoliakat, konkretan az osszes komment szekcioban elmondjak a userek, hogy nem mukodik a leolvaso es ha vmi csoda tortenik, akkor is konkretan 10-bol 2-3x veszi be. Nem a Spigennek dolgozol? Lehet hogy nem a koromat kène firtatnod, amugy ha 16 eves lennek, az megnyugtatna?! ,😂

(#710) S@c@ válasza autotaxmo (#709) üzenetére


S@c@
őstag

Okes...nekem mukodik. Thats it...nem dolgozok nekik es en is feltem az elejen h nem fog menni...5e risket megert nekem. Mukodik es jo a folia, egyedul ha koszos azon a reszen akkor kell 2-3x ujraprobalnom. Megtorlom es megint megy siman 10\9x. En a valo elet alapjan irtam le a tapasztalatomat.

Azert kerdeztem, mert leirtam neked es a googleben hamarabb megtalalod mint en belinkelem. S22+spiegen+ ezfit szavak ennyit kellett volna csupan es kidobja.

Premium uveg meg annyibol all,hogy max nem olyan vastag.

Mindenki tegyen legjobb belatasa szerint! Csak ne irjunk valotlanokat, ha nincs tapasztalat mogotte. :R

[ Szerkesztve ]

(#711) autotaxmo válasza S@c@ (#710) üzenetére


autotaxmo
őstag

"Csak ne irjunk valotlanokat, ha nincs tapasztalat mogotte".
Senki nem ir valotlant, de ha pl. tele van az internetes forum olyannal hogy nem mukodik vagy nem megy rendesen a leolvaso a spigen uvegfoliaval sem, akkor Te szerencses vagy, ennyi. Elhiszem hogy mukodik neked, de a tobbsegnek nem. Mi erdekuk lenne a usereknek valotlant allitani?!? Amugy jol irtad, neked megert 5 ezret a proba, szerencsesen jartal hogy nalad vmi miatt bejott, a tobbi 100-nak nem. Mindenki levonhatja a tanulsagot belole, ennyi.
"Mindenki tegyen legjobb belatasa szerint!" ahogy Te is irtad.... :R

(#712) botzheim


botzheim
csendes tag

Elindult a telefonom végre :C Kaptam e-mailt, hogy úton van és nyomkövetési számot, ahol elvileg holnapi kézbesítést ír :C Jött a Tmx-től a beszámításra is e-mail, elfogadtam, azt írták 2-3 nap és jön a futár. Aki küldött így be telefont annak a segítségét kérném: be kell csomagolnom vagy az Mpl hoz valami dobozt? Saját doboza kell a készüléknek? Töltéjét is be kell küldenem? Köszi a segítséget :)

(#713) M5Norbi válasza botzheim (#712) üzenetére


M5Norbi
őstag

Én csak azt a verziót tudom amikot 0Ft-os készüléket ad be az ember. Semmi nem kellett csak a készülék. Jött érte egy futár valami bubis zacsiba kellett beletenni aztán bezárta egy értékbiztosított dobozba.

Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!

(#714) botzheim válasza M5Norbi (#713) üzenetére


botzheim
csendes tag

Köszönöm a választ :) Bízom benne, hogy nekem kifizetik amit ígértek érte. Akkor nem csomagolom be, gondolom nálam is így lesz és akkor a töltő marad, jó lesz máshoz. Mennyi idő alatt jött érte a futár a megrendelés elküldésétől? Kaptám előtte valami értesítést vagy egyszer csak beállított érte? Köszi

(#715) M5Norbi válasza botzheim (#714) üzenetére


M5Norbi
őstag

A telefon megrendelése után ez volt a leggyorsabb. Szerintem alig 3 nap volt. Ugyanolyan értesítés jött mint mikor csomag jön. Csak ez visz nem hoz :)

Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!

(#716) botzheim válasza M5Norbi (#715) üzenetére


botzheim
csendes tag

Köszi, remélem akkor a héten elviszik :)

(#717) Gábor001


Gábor001
csendes tag

Sziasztok,

Akit esetleg érdekel, nekem ma azt mondták, hogy a zöld 256GB S22+ még 5-6 hétig nem nagyon lesz raktáron itthon. (én így végül Ultrára váltottam)

(#718) boogie84 válasza Gábor001 (#717) üzenetére


boogie84
veterán

Szia, feketevel van esetleg info? Akar 128GB-os peldannyal kapcsolatban?

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#719) kellerman válasza botzheim (#712) üzenetére


kellerman
tag

Nekem is jött email, de milyen futár hozza, erről a Raben-ről még nem hallottam?

(#720) botzheim válasza kellerman (#719) üzenetére


botzheim
csendes tag

Én sem hallottam még róluk, pedig nekem is ő hozza. Rákerestem a neten és belföldi/külföldi szállítmányozással foglalkoznak.

(#721) kellerman válasza botzheim (#720) üzenetére


kellerman
tag

Most jött a Sprintertől email. :)

(#722) botzheim válasza kellerman (#721) üzenetére


botzheim
csendes tag

Igen, nekem is :) Akkor a Raben csak logisztikai partner ezek szerint. Akkor holnap megkapjuk :C

(#723) Gábor001 válasza boogie84 (#718) üzenetére


Gábor001
csendes tag

Szia,

Feketéből elvileg gyorsan (vagy legalábbis gyorsabban) tudtak volna szerezni 256-osat. 128-asra nem kérdeztem rá.

(#724) jeni


jeni
félisten

hello
akinek S22 és gyári ablakos flippel használja a telóját az megtudná mondani,hogy a narancs pötty az mit jelől?

(#725) kellerman válasza botzheim (#722) üzenetére


kellerman
tag

Meg is kaptam :)

(#726) jeni


jeni
félisten

Drága lusta GLS!
Ma lepasszolta a cuccot és elszeletelt az ürge, semmilyen formában nem jelzett,hogy menjek ki a portára vagy valami.

(#727) kásás válasza kellerman (#725) üzenetére


kásás
tag

Én is megkaptam.
Számlát, jótállási jegyet is kaptál?
Nekem csak egy Packing list van benne.

(#728) Samen80 válasza kásás (#727) üzenetére


Samen80
csendes tag

Szerintem az nincs hozzá,mert én sem kaptam.Ma jött meg nekem is.

(#729) kellerman válasza kásás (#727) üzenetére


kellerman
tag

Én sem, de úgy tudom utólag küldik.
Gyári bőrtok került rá, egész jó, csak drága (22+). A fóliát egyenlőre rajt hagytam, csak a sarkát vágtam le ahol le kell húzni.

(#730) S@c@ válasza kellerman (#729) üzenetére


S@c@
őstag

A digitalis szamla minden! Mast csak felarert kuldenek.
Elvileg a digitszamla a gari is.

(#731) jeni


jeni
félisten

a melóhelyen tesztelem az S22 és tényleg egy nagy kuka az 5G üzemmód.
a technikus javasolta,hogy az LTE módban legyen és egyelőre az 5G funkciót szüneteltessem.
tehát van egy 5G-s mobilom eSÍM használatával és kuka így.

(#732) botzheim válasza kellerman (#725) üzenetére


botzheim
csendes tag

Igen, én is :) Áttettem minden cuccomat az s20+-ról, de úgy látszik nem indul felhőtlenül a viszonyunk. A Samsung Health alkalmazás nem hajlandó elindulni. Leszedtem, újra telepítettem, töröltem a tárhelyét, de semmi

(#733) boogie84 válasza Gábor001 (#723) üzenetére


boogie84
veterán

Köszi! :)

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#734) új kérdező


új kérdező
csendes tag

Én is megkaptam a "Feldolgozás megkezdése" státuszt. :)

(#735) kellerman válasza botzheim (#732) üzenetére


kellerman
tag

Pont azzal szívok én is. :F

(#736) botzheim válasza kellerman (#735) üzenetére


botzheim
csendes tag

Szuper... :W Akkor nem egyedi a probléma ezek szerint. Már mindent megpróbáltam, de seemi :( Így az órámmal sokat érek, meg egy csomó mentett adatom van a másik telefonon benne :(( A samsung távoli segítségnyújtást jövő hét keddre ígért, addig gondolom sokat nem tehetek. De keresgélek a neten, hátha találok rá valami megoldást. Ha neked sikerül, írj légyszi.

(#737) botzheim válasza kásás (#727) üzenetére


botzheim
csendes tag

Nekem is az volt, a számla e-mailen érkezik az ügyfélszolgálat szerint.

(#738) botzheim válasza új kérdező (#734) üzenetére


botzheim
csendes tag

Akkor hamarosan megkapod a telefont :)

(#739) csolaca68


csolaca68
tag

Én is megkaptam a "Feldolgozás megkezdése" státuszt. :) :C Ideje volt február 17 óta.

(#740) botzheim válasza csolaca68 (#739) üzenetére


botzheim
csendes tag

Akkor már csak 1-2 nap és ott a telefon :)

(#741) csolaca68 válasza botzheim (#740) üzenetére


csolaca68
tag

:R Úgy legyen.

(#742) kellerman válasza botzheim (#736) üzenetére


kellerman
tag

Nálad is az adatvédelmi nyilatkozat elfogadásánál áll meg?

(#743) botzheim válasza kellerman (#742) üzenetére


botzheim
csendes tag

Én elindítom az alkalmazást és semmi. Kiírja, hogy a szolgáltatás nem elérhető. Próbálja meg később. (0x2700010)

(#744) botzheim válasza kellerman (#742) üzenetére


botzheim
csendes tag

Idáig jut el:

(#745) Iceman83 válasza jeni (#731) üzenetére


Iceman83
tag

Milyen gond van az 5G-vel?

[ Szerkesztve ]

(#746) kellerman válasza botzheim (#744) üzenetére


kellerman
tag

Ugyan ez nálam is.

(#747) autotaxmo válasza jeni (#731) üzenetére


autotaxmo
őstag

Aaaa, 5G felejtos! Szetzabalja az akksit, ami amugy is borzalmasan alul van meretezve. Probald wifin hasznalni ahogy a tobbiek vagy 4G-n ahogy en, akkor max 3-4 ora SOT osszejon.

(#748) botzheim válasza kellerman (#746) üzenetére


botzheim
csendes tag

Remek :(( . Akkor nem az én készülékemmel van baj, pedig már azt gondoltam, hogy nekem sikerült behúznom valami hibás készüléket. Jövő hét keddre kaptam időpontot távsegítségre, gondolom addig nem sokat tehetünk.

(#749) kellerman


kellerman
tag

Én S10-ről váltottam S22+-ra, a hang ugyan azzal a beállításokkal az s10-en teltebbek, kár érte :((

(#750) jeni válasza Iceman83 (#745) üzenetére


jeni
félisten

Anyám többször hívott a mobilon kiirta ,hogy nem fogadott hivásaim voltak ekkor és ekkor vagyis a hívő felé azt jelezte,hogy ki voltam teljesen kapcsolva.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.