Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Testösszetétel nyomonkövetése Samsung Galaxy Watch6 okosórával
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Bambanő háza tája
- Fűzzük össze a szavakat :)
- 🖥️⛅
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
-
LOGOUT.hu
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
RAiN91
őstag
válasz Quent1n #37999 üzenetére
Szia
Nekem is voltak problémáim a mobilnettel. Először be akartam állítani, majd a netcsomagot megrendelni. Bekapcsoltam mindent, és nem volt ott mobilnet ikonja a notibárban. (3G/H/E/G). Mindent beállítottam már, de nem sikerült előhozni. A telenor oldalán a beállításokat is próbáltam. Aztán felhívtam a djuice-t, hogy mi van, azt mondták, azért nem megy, mert nincs mobilnet csomagom. Csodálkoztam rajta, mert régebben alapból ott volt a mobilnet ikonja, ha volt csomagom, ha nem.
Szóval bekapcsolták nekem, és egyből működött is. A telenor oldalán lévő beállításokat hanyagoltam, mindent alapbeállításon hagytam.szerk: szerintem hívd fel őket, nézzék meg, hogy rendben van e a SIM-ed
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest