Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16901) opr válasza Tim82 (#16898) üzenetére


opr
veterán

Oh, igen igen, jogos! :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#16902) opr válasza frescho (#16899) üzenetére


opr
veterán

Természetesen, eszembe nem jutna mást feltételezni, mint puszta mélyről jövő, zsigeri jószándékot! :R

;]

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#16903) radio11 válasza koby11h (#16897) üzenetére


radio11
tag

https://prohardver.hu/tema/re_d1rect_nagy_hulyetkapokazaproktol_topik/hsz_83478-83478.html

(#16904) bambano


bambano
titán

anno, 95-96 környékén: bejön a helyi menő csávó irc-re, elkezdte verni a nyálát. mondtuk neki, hogy nem jó ez így. erre elkezdett pattogni, hogy mondjuk meg az ip címünket, majd lesz meglepetés!
mondtam, hogy 127.0.0.1
és tényleg lett meglepetés. három óra múlva jött vissza a figura súlyos anyázásokkal, hogy újra kellett telepítenie a gépét...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#16905) BiP válasza bambano (#16904) üzenetére


BiP
nagyúr

:C classic
De mondjuk akkor tényleg volt valami a tarsolyában, hogy ki tudott nyírni egy gépet.
Kár, hogy abban a tarsolyban nem a tudás volt :)

(#16906) bambano válasza bambano (#16904) üzenetére


bambano
titán

szintén irc, ugyanezen időszak.
figura (normálisan) segítséget kér, hogy nem tud valamit megcsinálni a linuxán. kolléga felajánlja, hogy segít. figura ad neki usernevet, jelszót.
majd megkérdezi, hogy mondjam a root jelszót?
mire a válasz: szerinted még tudod? :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#16907) hcl válasza BiP (#16905) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog