Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26001) hobizoli válasza i400 (#25997) üzenetére


hobizoli
nagyúr

jaaaa tenyleg igazd van az mar RX8 volt, az az ujabbik

ezek mar ilyen 10-12+ eves sztorik mostanra

sot, a Calibra-k 15-16+

több drón kell ;P

(#26002) i400 válasza hobizoli (#26001) üzenetére


i400
senior tag

a boldog békeidők, amikor még a vérhondások voltak nevetség tárgyai nem a füstölő köcsögök :DDD

(#26003) hobizoli válasza hcl (#25998) üzenetére


hobizoli
nagyúr

az orszagos bajnoksag street legal kategoriajanak szabalyainak szerint volt 1.4-s (1372ccm)
amugy a 8v utcan jobb volt 2-2.2bar-n fujva
16v-nek az a "baja", hogy ott is 16 rugo van, mint a 8v-n, csak a 8v-n ketto rugo van szelepenkent, a 16v-nel meg mar csak egy
ugyhogy 1.3-1.4bar fole nem nagyon lehetett emelni a toltonyomast, mert belebegett a szelep, kinyitotta a szelepet, es elment a kompresszio
elvetted a gazt es visszatert az ero....he? :F
meg olyankor a lambda korrekcio elment 180-190%-ra, de a motornak semmi baja nem lett
ezt nem tudtuk miert van, mert nekunk ezt senki nem mondta el elore, magunktol kellett rajonni erre, meg neha beszelgettunk az angol forumrol ismert gorogokkel, de ott volt amikor egy het mulva valaszolt vki

megkerdeztem a catcams-t hogy mennyi az annyi kajakabb szeleprugokra, veztengelyre fokolokerekre stb mondtak egy 450-500k-s arat akkor atszamolva
aaaa, ez low budget tuning volt, ennyit nem lehetett erre rakolteni :DDD
a 16v legdragabb resze a 4db High-Z short EV1-s injektor volt, amit az ebay-n vettem bele, azonkivul gyari volt mindene....450-500k csak a hengerfejre, aaaa, felejto
a motort 30k-ert vettuk kompletten...25-30k volt hozza egy valto
bar szerintem a rugok is eleg lettek volna hozza

mondjuk a 8v-kkel is annyira jok lettek ezek par ev alatt, hogy par ev alatt 3x modosult a kategoria kiirasa
eloszor volt hogy 1.4T vs 1.6 ccm szivo pl VTI-k, Saxo VTS-k stb akkor meg csak ilyen chiptunnerolt autokkal mentunk ki mi is

aztan kovetkezo evben mar nem volt valojaban 1.6-s szivo VTI kint, mert kb mind 2.0 motoros volt fu alatt okosba'
(mi meg beujitottunk egy VEMS-t 50k-ert a szezon utan osszel, hogy ne legyunk a chip-hez kotve ;] azt is egy alap porgarm utan sajat magunk kezdtuk allitgatni.... es nyilvan volt tobbszor is, hogy elqrtuk :K )

ezeket onnan lehetett megismerni ha nyitva volt a reaktorteruk, hogy volt egy u.n VTEC modkit, mert a 2.0 literes B sorozatu CRV blokkbol nincs gyarilag VTEC-s, de az a hengerfej ramegy, viszont nincs meg az az olajcsatorna sem a blokkban, ami a VTEC szelep mukodteti a szelepvezerles valtast
igy ezt kivulrol kellett megoldani egy kulso csovel
szoval amelyik motoron az a plusz cso kivul ott volt, az nem 1.6-s volt :DDD
ezeknel jellemzoen a B16A2 karaktersor is ugy volt beutve a blokkba a valto felol elol, hogy 5-bol 2 chr sem volt egyvonalban, pedig az gyarilag egyvonalban van :DDD
a gepatvetelt meg hagyjukmar, mindig csak azert neztek kb, hogy az akksi rogzitve legyen :U

tudtuk is hogy cheatelnek, mert olvastam a hondas forumjukat is beszivargo egysegkent :DDD , de nem foglalkoztunk nagyon vele, mert azzal egyutt sem nyertek

aztan utana jott az kovetkezo evben, hogy a 2.0 literre felvittek a ccm kategoria hatart "legalizalva" ezeket a csítelos autokat

utana kovetkezo evtol a ccm kategoria hatar mar 2.4 lett, hogy a 7gen Civic TypeR a Accord TypeS K24Z... motorjaval vagy egy 5-6gen egy K swap-l, es ezt tunnerolva jo legyen
az se lett eleg
ezek mar anyagarban is boven millios temak voltak akkor
tenyleg voltak kint olyan tunnerolt Civic-k is, hogy siman 2 millio volt a motortere, azert ez a 8-10 evvel ezelotti araknal khmkhm
de veletlenul sem 2.5 lett a kategoria, hogy mas autoknak is "jo" legyen akkor mar, pont mindig a hondakhoz volt igazitva

es utana jott az, hogy a 1.4-s turbos limitet levittek 1.2-re, ezzel az 1.4-k feljebb estek a 2401-4000ccm szivok koze, igy elkerultunk a hondaktol kulon kat-ba

na ekkora mondtam a Kohari Zolinak, aki egy egyik sorozat foszervezoje, hogy ertem en, hogy ebben a 60-s evekbol szarmazo Zastava blokkban ekkora a potencial, de 3x ccm szorzo a turbokra meg az F1-ben sincs (2.4 utan lettek 1.6T-k), hogy egy 1.3-s UnoTie a 420loeros 4.0 V8 E92 BMW M3 ellen meg a 330-360loeros 3.7 V6 370Z ellen menjen, (amit siman meg lehet csinalni 4.2-s strokernek is)

az egesz ccm tologatas csak azert volt, hogy a hondak kepbe keruljenek meg a kozvetlen haveri korebe tartozo honda tunnerolokhoz hordjak az autokat minnel tobben okositani
amikor szopoagra kerultek, szemmel lathatoan elkezdtek eltunedezni ezek a versenyekrol
mi meg csak egy lakotelepi garazssoron buzeraltuk az autot sajat kutfo alapjan, nem csinaltattuk vkivel
regen kimentunk a rendezvenyre 2-3 neha 4-5 PGT-vel meg neha egy UnoTie is akadt, volt 25-30+ Honda ellenfelkent
3.-4.-5. evben mar alig volt 9-10-12 beloluk, pedig ott is voltak akik sajat maguk is tunneroltak az autot

rontottuk a bizniszet a tuzhoz kozel uloknek, azert lett ellehetetlenitve a mi technikank

-----
sokan azt is hiszik hogy ez egy nagyon konnyu auto, nincs 900kg se
mihez kepest az?
egy eleve nagyobb meretosztalyu, es alapbol 1200-1300kg-s autohoz kepest, mint egy Golf VR6 volt, nyilvan konnyebb persze
pl a 147-bol a leg-leg-legfapadabb 1.6 is 1200kg uresen, az enyem az 1380kg dizel, 1320kg a benzines, pl ezekhez kepest nezve jelentos sulyelonye van
de a korabeli mas ilyen kis hothatch-khez kepest nezve mar egyatalan nem "konnyu"

egyszer lemerettuk, gyari borbelso, par liter uzemanyag, 70Ah-s akksi-val, hatul egy egyszerubb melylada benne es 1077kg sofor nelkul, amikor a korabeli konkurens dolgok pl egy Saxo VTS tenyleg tok siman 1 tonna alatt volt, es 150-160lora azokat is meg eleg konnyu volt felokositani
szoval egyatalan nem volt konnyunek mondhato a vas a sajat meretkategoriajan belul nezve

ja es street-ben nem vehetsz ki semmit az autobol, osszes karpitnak, ulesnek benne kellett lennie, szuroproba szeruen meg a potkerek+emelot is megneztek, hogy benne van-e, meg csak E jelu steet legal "esomintas" gumi lehet az auton

most par honapja beszelgettem a pistivel, akie az a sarga PGT volt a videon, aszondja osszefutott a Balatonnal egy etteremnel a Koharival, kerdezte tole, hogy miert nem jarunk mar ki
Zoli, mert elbasztatok a kategoriakat egy-ket vki privat erdeke miatt, azert

az auto azota mar ebben a formaban nem letezik
a VEMS, gyari borbelso kikerult belole, turbo is egy kisebb lett, gyari ECU vissza, gyarinal kicsit nagyobb csiga van csak benne, meg masik a rendszama is mar
...es 3x annyiert arulja a jelenlegi tulaja igy, mint amiert a pisti ezekkel egyutt eladta par eve :DDD

ezeknek az autoknak amugy az a baja kollektiven, nem csak ennek, hanem minden ilyennek, hogy a specifikus alkatreszeik elfogynak ilyen idos korukra
kaszniemelek is kicsit masok pl, meg ha nem is tul feltunoen nagyon

pl a huto kiegyenlito tartaly csak a GT-n van a bal oldalon, ezert a tukorkepe a masik oldalinak
olyan most is van Bardi-nak 13k-ert ujan, a GT-e az tiz eve is karcos tema volt, 7-8 eve abszolut nincs, en meg pont vettem egyet anno, de azt is mar hozattak lengyelorszagbol
egy besargult bontott darabot az olasz GT forumon 280EUR-ert arulnak most :U
GT vizhuto is 50-60k volt anno is, annyit nem fizettunk erte, mert 1.7TD verziojae 15-17k ujan tobbfele gyartos is van es ugyanugy jo bele, es meg nagyobb is a háló merete, mivel abban nincs ott elol allva mellette az intercooler is es annyival szelesebb lehet elol benne ez
ket fenyszoro kozotti es zarhid loki alja kozotti terulet egy naaaagy vizhuto elol ezzel intercoolert meg elore raktuk egyebkent is

amugy a 2JZ GTE turbos 4gen Supra is ettol igazan szenvedos temakor fenntartani, csak ott minden cucc arat szorozd meg 3x-10x-l...vagy meg tobbel is :DDD
~2millio egy 6-s valto kapugarival? ööööö :F
es orulhetsz ha van egy elado darab egyatalan

egy-egy masik darab kannibalizalasaval lehet ezeket mar csak fenntartani, ott is kerdes mit veszel ki abbol, amikor 15-20 eve csak fogynak es 25-30+ eves vasak

egy szint utan sokkal tobbe kerul ezeket fenntartani, mint venni egy ujabb autot, amihez van minden IS polcrol es modernebb technika leven igazabol ugyanugy megy az is, vagy jobban is

több drón kell ;P

(#26004) hobizoli válasza i400 (#25997) üzenetére


hobizoli
nagyúr

mi az illegalokra nem jarkaltunk ki ezekkel
parszor kimentunk megnezni mi a felhozatal erre-arra fele, mert mindig ment a duma, hogy itt vagy ott kint szokott lenni egy-ket betonkemeny auto, pl hajogyarin, vagy Kecskemeten a Tesco-nal, meg a torokbalinti Cora-nal, meg 1x az Iveco-nal is, de egy tok "civil" autoval voltunk csak ott is, joval odebb leparkolva azt is
de a rendorok mindig qrva hamar odajottek, 10-20perc alatt meg sokminden nem tortent ezeken a beigert kemeny auto meg nem volt sehol
aztan tobb ilyen lukra futas utan ugy voltunk vele, ami kijon Tokol-re vagy KKL-re vagy akarhova a versenyre az kijon, a tobbi meg...

addig meg nem gyozodtunk meg arrol, hogy ezek sokkal gyorsabbak lennenek igy szemre, az ottani autok kozul meg nem sokan jartak ezekre a legalis orszagosokra, mert azert ezekhez kellett utazni is sokat
Rabaring Kunmadaras 300-350km-s turak voltak sajat labon, Fertoszentmiklos 400, Trencseny/Szlovakia 600-650km

1x voltam kint a hajogyarin az enyemmel, leparkoltam, odasetaltam, na akkoris pont fejreallt vki a kanyarban kb 10perc utan vmi RS Clio-val, vege is volt
3x tovabb tartott odaig elmenni, mint amig ott voltam :DDD

honapokkal utana egyszer megneztem azt a kanyart nappal, jo poros is volt, de azert az boven a "cel" utan is volt... ahhoz is kellett eleg hulyeseg, hogy vki meg ott is nyomja es eldobja :U

de kosz a javitasokat, igazad van :R

en mondjuk Calibra-rol teljesen meg voltam gyozdve, hogy az is dobfekes hatul...

több drón kell ;P

(#26005) i400 válasza hobizoli (#26004) üzenetére


i400
senior tag

én nagyon nem jutottam el ilyen helyekre, mondjuk felénk a lellei meki volt ilyen kultikus hely, ott a környéken elég sok ilyen épített 5-6 gen civic volt, nálunk nagylámpás zöld g1, de azzal jártak ki gyorsulásra is (a tulaj most a4 b5 afn-nel tolja), siófokon volt pár XE gsi ilyenek, de nagyon rég volt kevés autó maradt meg... a bohócmatiz üres 50es csővel alatta mondjuk pont igen :DDD

amit írsz feljebb, azt sajnos én is látom és érzem a bőrömön, h elfogynak ezek az autók, és az hagyján h a spec cuccokat csak elmebeteg áron lehet beszerezni azoktól akik betáraztak belőlük, de a többi szögegyszerű alap cucc is elfogyott... egy hajtókar és főtengelylefogató csavarszettet nem tudok beszerezni úgy h kb 10+ millió autót szereltek vele 30+ éven át... usaban lenne... gyári bőrkormányért itthon 50+ ezret kérnek? üres lökös 90-100k? gyári recaro üléseket meg el is lehet felejteni... az utóbbi 1 évben németországból amit lehetett beszereztünk mert ott nagyobb eséllyel kapni... bilstein b12 pro kit új 120k volt postával kintről itthon meg a bárdiból nem kapsz 4 gagyi lengéscsillapítót annyiért ami 1 év után fossa az olajat...
sajnos azt érzem, h elment felettünk/a hobbink felett az idő

nincs mit, öreg opelbuziként megakadt rajta a szemem :R egy szép turbo (főleg a limitált keke rossberg) meg a v6-ok már érik keményen a pénzt, bár szerintem az opel a 90es évek előtt gyártott jókat, utána jött a lejtmenet

(#26006) hobizoli válasza i400 (#26005) üzenetére


hobizoli
nagyúr

mi elsosorban mi az "ellenfel" autokat neztuk ott is

az hogy E30-ban benne volt a E39 M5 motor egy akkora turboval, mint a Matiz felnije, es 200-g le se tapad, meg sperrel huzza a csikot 150m-n at ket kerekkel, haaaat tuti jopofa, de... a leszarom kategoria volt nagyjabol

Kecskemetre lementunk egy piros UnoTie miatt, hogy az az S2-s Audit megharapja, de uuugy, hogy fuuu
nem volt kint egyik se, az Uno se meg az S2 se :DDD
de vasarnap ott a vas KKL-n, mk1 bode azaz jooooval konnyebb, mint a borbelsos melyladas PuntoGT, mert a mk1-nel meg a csomiajto is muanygabol volt es vmi 860-870kg a gyari onsulya, erre ment egy 14.4-t, aztan 14.6-t aztan a 3. menetnel hengerfejes lett...vege

a sarga akkoriban mente a 13.0-kat stabilan ehhez kepest +200kg-val
ezek utan meg ne ertettuk, hogy ez hogy verte el az S2-t, vagy akkor az az S2 is mennyire volt egeszseges?
aki nem ertene ez mit jelent, pl egy E46 M3 13.4-13.5-t megy gyarilag es az a rajtban jobban indul RWD leven
0.1sec a celvonalnal kb 1 autohosszt er

nekunk se sper se semmi okossag nem volt
a Honda VTI-kbe konnyu volt attenni, mert ott az Integra TypeR-k (vagy Thai/... :DDD ) gyarilag azok, es a valto ugyanaz annal is

letezik egyebkent digokhoz is, de mi ruppotlanok voltunk ahhoz, hogy 2-300k-t csak erre kipengessunk
meg ennyire nem is erdekelt a tema, hogy erre keressunk, csak hobbi volt igazabol, es igy is mi voltunk hozzajuk kepest elorebb
KKL-re is vittunk ki faszenes kis grill-t aztan sutogettunk ott a digoverdas bandaval

neha azert oda is boktuk nekik, tudva hogy egy B16A2 motor 160-180k alatt felejtos, es inkabb 200k-tol lehet venni, ha beutne a szar... hogyha beszarik a motor, 15k egy masik a jofogas/vatera-n, vagy bontasokbol
tenyleg volt hogy 10-12k-ert vettunk komplett motort egy Tipo-bol vagy eppen Tempra-bol, meg a kozponti injektor is rajta volt :DDD
egyiken meg a generator is

ha hengerfejes lett, kitolta a tomitest, akkor azt 2 ora alatt megcsinaltuk, de ha fuggolegesen berepedt a blokk, a tul sok gyujtas miatt, mert elmappoltuk-tam :DDD , akkor az kuka volt
ilyenkor azert nem feltetlenul baj, ha nem 200k+ megy a levesbe'
azert is javitgattunk magunk, mert szerelokre az isten penze sem lett volna eleg, meg kinek van arra ideje varni? ;]

csak hat egy GT elso loki a fenyszoromosokkal mar qrvra nem ilyen frutti arkategoria volt akkor sem, most meg aztan plane
vagy sarvedok, aminek elsore nem sok emberknek nem tunik fel, hogy oblosebb kifele a kereknel az ive, de ha egy 55/60 vagy egy GT egymas mellett all, akkor egybol latszik a diffi

hasonloan nezd meg a 182-s Bravo-nal a HGT es barmelyik masik kivitel sarvedojet
a sarvedo ott is mas, de ott mason is latni ezt
a HGT-n a index hegyes nagyon vekony csucsos
a tobbin egy lekerekitett 3 szog alakja van
ez azert van igy, mert elol a HGT-n szelesebb nyomtavu a futomu is, hosszabb lengokarja is
a Marea meg mindegyik szeles futomuves a motortol fuggetlenul

több drón kell ;P

(#26007) hobizoli válasza i400 (#26005) üzenetére


hobizoli
nagyúr

multkor lattam ilyet hogy BMW-be "Darth Vader" gyari ulesszett, nemtom mar melyikbe valo, de 1.3misi volt az egesz

es akkor nezel hogy WTF ket elso ules meg hatso ulespad es meeeeeeeeeeeenyi....?

a masik amiktol kikerekedik a szemem, a Lada cuccok arai

VFTS motor hasznaltan 3.7misi
he? :((( :F

több drón kell ;P

(#26008) hcl válasza hobizoli (#26007) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Minden retró, errefelé a szoci cuccok is elszálltak. Nézd meg a C64 árakat... autók dettó. Már évek óta írt erről a tendenciáról a Csikós.

Mutogatni való hater díszpinty

(#26009) hobizoli válasza hcl (#26008) üzenetére


hobizoli
nagyúr

de ez a Lada cucc ez spec pont, olyan hogy most ujan is ossze tudod rak(at)ni, nem egy szaz eve kifutott C64

eccer elkezdtem osszeszamolni, hogy mennyibol allhat meg egy ilyen, es hat nem igazan jott ki a matek

amikor a Laptiming-s 2 literes VFTS motor keszult akkor is szamoltam mennyiben lehet nekik, de.... ket Weber karbi is tutekkel 450-500k?
he?
es amugy majdnem az a legdragabb resze igy is
a kovifotengely meg 400k
a kovuidugo-hajtokar 320k
de azon kivul az uj Niva blokk 100k
a hengerfejbe veztengely rugok 250k
ezt osszeadod mennyi eddig?
....szoval nem latod, hogy mitol lesz ez 4-5millio ujonnan, ha hasznaltan ~3.7misi

meg 450-500k-ert irhato ECU van injektorokkal AC-val meg a WBO2-vel....
es az ugy mindig jo kevereket ad, nem ugy, mint a karbik, ami hogyha hidegen jo, akkor melegen dus, ha melegen jo, akkor meg hidegen szegeny
egy ECU meg siman a WBO2-re lekorrigalja a tutira

itt egy MS log screenshot:

itt azert vhogy jobban latni a temakat, mint a karbit atfuvokazgatni hasra, meg fulre allitani a gyujtast....

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#26010) hobizoli válasza i400 (#26005) üzenetére


hobizoli
nagyúr

egyebkent pont ezert vettem egy masik 147-t is, mert ehhez minden sokkkkkal olcsobb mar most is, mint egy PGT-hez
nem GTA mert az annal is karcos, ez csak egy hoott sima 2.0TS

ehhez komplett borbelsok vannak, tobbfele szinben, tenyleg patent allapotban 45-50k-ert
4 dugos 330mm-s Brembo fek kompletten kerekaggyakkal, a gumi fekcsovekkel 170k
radiovezerlos borkormany 20-25k
6 sebesseges C630-s valto 60-70k (ez nem a lecsapagyasodos GM M32-s szeria), 147-ban csak FiatPowerTrain valtok voltak

futomuve kettos keresztlengokaros, tud/szeret kanyarodni
digit klima, mukodik
sotetkek futheto borbelso, nincs kiulve kiszakadva, 4x e.ablak mukodik, Bose Hifi mukodik...
...es a kocsi kerult 600k-ba :DDD
egy felujitos PGT is tobbe kerul mar :U
egyik gumi defektes volt meg az akksija rotty
fuuuuuuuuuuu

---------------
mondjuk a C20XE F Astra GSi-ket nem ertettem, miert nem faragtak sosem igazan azokat
es vhogy csak belelapatolnam 2.2 vagy 2.4 X24XE motort egy kicsit rovidebbre vegettatelezett F28-s 6-s valtoval, hogy kerekre eso nyomatek tobb legyen azzal egy-egy fokozatban
kivurol ugy nez ki mint gyari, de megsem az :DDD
tudom hogy 2.5-3.0 V6 24v is belement, de az nagyon maskent nez ki, instant buko

lasd a 182-s Bravo 2.0 20v HGT is 155lo 186Nm
a Stilo motorja 2.4 20v mar 230Nm-t tud, mert pl azon nagyobb szelepes a hengerfej
ilyen motort tobbet is lattam tavaj eladot 120-130k-ert
ennyi idos koraban mar keri a felujitast, egy kicsit magasabb CR-s kovidugok, amihez meg nem kell a 100-s benzin... hogy az a csucsnyomatek is kicsit feljebb menjen 240-245-re
meg hozza a 166 2.0TS 6-s valtoja, amivel ez minden fokozatban megtobb lenne ebbol nyomatek a kereken is, olyan hatast elerve, mintha 270-275Nm-t tudna 5-s valtoval
azert egy 186 vs 270Nm-s elege erezheto diffi seggre
majdnem 50% plusz
mikozben a csucsteljesitmeny meg nem lenne sokkal tobb, de ugysem ott hasznaljak a legtobbet

;] ;]

több drón kell ;P

(#26011) hobizoli


hobizoli
nagyúr

hm, inkabb megneztem :DDD
a C20XE 3,42:1 FD
a C20LET 3,72:1 FD
...szoval meg rovidebb alapbol is a 6-s egyseg ;]

+8.77% nyomatek ajiba' a kereken

a 1.-5. fokozatok meg szinte tok ugyanazok (+6.)
de lehet ennel van rovidebb FD-s valto is


van:
a 1.6iS 100 lojjose 3,94:1 :K = +15.2%

:DD

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#26012) hcl válasza hobizoli (#26009) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Amúgy ja :D De ha nem Ladát, akkor nézz bármi olyan szocit, amit nem gyártanak már.

"ket Weber karbi is tutekkel 450-500k?"
Na várj, azt még gyártják? Mert a blokkot elhiszem, hogy valahol oroszba' még igen, de a karbi?

Az írható ECU meg nem retro cucc :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#26013) i400 válasza hobizoli (#26007) üzenetére


i400
senior tag

E46 M3 gyárija a vader szett, egy 170 centinél nagyobb embernek kicsi

az a baj h az F28 ára csillagászati mint egy jó LET blokké és akkor ugye ahhoz még kellenek cuccok, h elsőkerekes legyen. a 3.94 az F18 lesz
XE jól faragható van hozzá bőségesen tuningcucc, dbilas meg lexmaul szívósor meg amit akarsz.
a 2.2es blokk meg nem egy jól sikerült konstrukció, ezzel az X24XE-vel meg kb nulla találkozás volt eddig. angoloknál a turbós saab blokkok mennek befelé a corsakba jobban bírják mint a LET, a v6 meg erőben nem ad annyit max hangban jobb meg hát kuriózum

azért tegyük hozzá, h azért is olcsó minden a 147-hez mert előítéletesek az emberek... ha bmw, audi, vw lenne már mindjárt más lenne a matek ott is

(#26014) Syl


Syl
nagyúr

Krok kihúzza a lábát pár napra, máris eluralkodik a autóbuzulás... ;]

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#26015) koby11h válasza Syl (#26014) üzenetére


koby11h
aktív tag

Együtt autobuzulna velük... :K

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#26016) hcl válasza Syl (#26014) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Az a fura hogy nincs itt :D
De tartozások sincsenek :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#26017) hobizoli válasza hcl (#26012) üzenetére


hobizoli
nagyúr

MegaSquirt 1standalone ECU is 20+ eves mar :DDD

a Webert nemtom gyartjak-e...
de 210k/db korul lattam par honapja ujonnan, es a tütéket kulon kell megvenni hozza a "hangolt" hossza miatt
es akkor egy ilyen Weber az 2 hengert visz, nem 4-t...szoval x2 egybol
szoval siman lehet 500k a ket egyseg :DDD

200k-ert rohogve veszel 4db akkora cc/min-s injektort nyomasszabalyzot, hogy 400+ loerot tud vele a motor, meg olyan AC-t melle, hogy a telitankot 10 perc alatt kitolja

több drón kell ;P

(#26018) hobizoli válasza i400 (#26013) üzenetére


hobizoli
nagyúr

en azert gondoltam nagyobb ccm-re, mert ezek a Dbilas Lexmaul dolgok annyira dragak szoktak lenni, hogy az eleve nagyobb ccm-s motor alapbol tud annyit, mint a C20XE ezekkel feldiszitve

több drón kell ;P

(#26019) hcl válasza hobizoli (#26017) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

"MegaSquirt 1standalone ECU is 20+ eves mar :DDD"
OK, de gyáriasságtól függően kevéssé Lada-jellemző :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#26020) F.E.K.. válasza Syl (#26014) üzenetére


F.E.K..
senior tag

Itten minden érdekes téma elfér kérem :)

Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!

(#26021) hobizoli válasza hcl (#26019) üzenetére


hobizoli
nagyúr

OK.... de amilyen jagulik vannak manapsag mar "VFTS" neven, hogy Mitsu hatso hidja van lengokarokkal, meg elektromos szervokormany... ezek hol Lada jellemzok? :DDD :DDD

mar siman 1.6-1.8 16v motorokat kene buzeralni ezekbe
utobbibol volt gyarilag 145lojjos is a Vesta-ban
na az legalabb autentikus Lada cucc

több drón kell ;P

(#26022) Syl válasza F.E.K.. (#26020) üzenetére


Syl
nagyúr

Az autóra vagy a buzulásra gondolsz? Csak mert én mindkettőt messziről kerülöm ;]

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#26023) hcl válasza hobizoli (#26021) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Jó, ilyen szinten már OK :D De ezekhez ha veszel valamit és drága, nem attól drága, hogy régi autó alkatrésze.

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#26024) hobizoli válasza i400 (#26013) üzenetére


hobizoli
nagyúr

en ezeket a C20LET blokkokat ~15 eve sem ertettem mitol kerulnek 4-500k-ba, foleg az akkori atlagkeresetek mellett...
amikor az XE-be megveve a turbos kovidugot meg a profilos hajtokart az meg ugyis olcsobb volt, es mar siman tobbet bir, mint az akkor meg mindig csak gyari belu LET barmikor, meg amit FWD-n le lehet rakni az utra esszel :U
a kovicucc meg fillerre ugyanannyi abba is

tul van ez is lihegve :U

digoeknal egy Fiat Coupe 16v Turbo motor ~150k most is es 320-330 loig siman jo a gyari bele
az az u.n "TC" motor 10x rally VB volt

több drón kell ;P

(#26025) Diabolis válasza hcl (#26016) üzenetére


Diabolis
tag

Visszakapta a pénzeit, és elment nyaralni? :D

Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.

(#26026) Top cat válasza Diabolis (#26025) üzenetére


Top cat
őstag

Vagy megint szív, szerel. ;] Hátha lesz újra remek sztori. :D

(#26027) hcl válasza Diabolis (#26025) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Nézz át az aprósba :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#26028) i400 válasza hobizoli (#26024) üzenetére


i400
senior tag

szvsz csak azért mert kevés volt belőle meg "plug & play", de kb igen túllihegett
és akkor nézd meg h az utána jövő Z20LET az egybecsonkos repedős k04-el meg a fantasztikusan fos F23-as váltóval... egy közepes kezdés utáni erős visszaesés :DDD

(#26029) hobizoli válasza i400 (#26028) üzenetére


hobizoli
nagyúr

en inkabb arra gondoltam akkoriban, hogy az Opel kb elso turbos motorja, es azert ekkkkkora kuriozum, hogy 4-5x annyiba kerul, mint egy XE

szoval azert ertem en hogy fuuu turbos, de azert az alapvetoen egy XE blokk, csak nincs ott a olajkiallas a turbonak megcsinalva...

több drón kell ;P

(#26030) i400 válasza hobizoli (#26029) üzenetére


i400
senior tag

kb igen (meg az egyik vezérműtengely benyitása kisebb), de azt azért tegyük hozzá h az XE baromi jól sikerült abban az időben

(#26031) hobizoli


hobizoli
nagyúr

tunnnning erthetoen :K :K

több drón kell ;P

(#26032) E.Kaufmann válasza hobizoli (#26031) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Na igen, turbótöltővel könnyebb tuningolni még a fatüzelést is ;] [link]

[ Szerkesztve ]

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#26033) nullpoint válasza E.Kaufmann (#26032) üzenetére


nullpoint
senior tag

Olajtüzelést pontosabban. ;]

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#26034) hcl válasza E.Kaufmann (#26032) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Csak belenézni volt időm, de... mi a franc akar ez lenni? :D
Illetve gratulálok a száraz fűhöz, hátha okoz egy jópofa tüzet :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#26035) E.Kaufmann válasza hcl (#26034) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Valami, én úgy tudtam, fa, a kolléga szerint olajtüzelésű, fűtő/vízmelegítő berendezést felszereltek turbóval.

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#26036) hcl válasza E.Kaufmann (#26035) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

De az csak annyit csinált, hogy több cucc égett el benne a több levegőtől? :D Betegek :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#26037) koby11h válasza hcl (#26036) üzenetére


koby11h
aktív tag

Szerintem magasabb hőfokot lehet elérni. Láttam turbót házi készítésű kemencéhez illesztve is.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#26038) hcl válasza koby11h (#26037) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Ja, az a több cucc egyenes következménye. De attól még beteg :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#26039) E.Kaufmann válasza hcl (#26038) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Perrrrverrrzióóóóó ;]

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#26040) Lenry


Lenry
félisten

pár hete volt Riasztószerelő Tibi az irodaházban valami modult cserélni, előkapta a laptopját, hogy akkor feltanítja az új modult

"Figy már Tibi, a tapipad többi része is ki van ám fizetve"

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#26041) totron válasza Lenry (#26040) üzenetére


totron
addikt

Embert kell alkalmazni a nem érintett részek érintésére. Részemről mindig figyelek az egyenletes elhasználásra, legyen az pad vagy bill, elegánsabb egy szép öregítés, arról nem is szólva, hogy megsértődhetnek az elhanyagolt részek. Nyomjatok Print Screent, Scroll Lockot.

(#26042) hobizoli válasza E.Kaufmann (#26032) üzenetére


hobizoli
nagyúr

jo is alatta az elso komment a Novoth Tibi-tol, hogyaszondjajaz: o csinalt egy 6 hengeres stroker motort a BMW-be 2+ millioert, erre egy turbos motornal emelsz par tized bar toltonyomast es ugyanott vagy
khm, mondjuk azert en meg egy front intecooler-t raraknek ehhez, de nagyjabol ennyi... ;]

meg az az ugyanennyi lojjes turbomotor csucsnyomateka 30-40%-l tobb is, szoval maskepp veszi a tuzet mar reszterhelesen is :K

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#26043) KROK640 válasza totron (#26041) üzenetére


KROK640
veterán

Véletlenül de a scroll lock nálam gyakran benyomódik :(
print screent meg naponta többször használom:)

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#26044) Tim82 válasza Lenry (#26040) üzenetére


Tim82
nagyúr

Ez amúgy klasszikus, régi Fujitsu Lifebook modellekre jellemző szétkopás, jó ótvarul tud kinézni a touchpad.

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#26045) hcl válasza Tim82 (#26044) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

De csomó Thinkpad is tud ilyen ronda lenni, főleg amin matrica a pad teteje.

Mutogatni való hater díszpinty

(#26046) Tim82 válasza hcl (#26045) üzenetére


Tim82
nagyúr

Csakhogy azoknál annyi is a megoldás - le kell cserélni, ami 1 perces művelet és máig lehet kapni matricát. Érdekes módon azonban Lifebook-okhoz nem...

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#26047) hcl válasza Tim82 (#26046) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Volt S7010D-m... :D Tudom, mitől gáz :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#26048) Tim82 válasza hcl (#26047) üzenetére


Tim82
nagyúr

Nekem meg pár olyan Thinkpad-em, ahol matricát kellett cserélni... ;)

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#26049) hcl válasza Tim82 (#26048) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Ja, a Fujitsu gépek nem a matricától voltak gázosak :D Főleg az a Pentium M-es Lifebook vonal... :D Használni jó volt amúgy, de nem vol túl tartós :D

Illetve, Teams, mi? :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#26050) E.Kaufmann


E.Kaufmann
addikt

Én egy üzleti fémszürke HP-ra matricáztam egy almát a kijelző hátoldalára. lefedve a HP logót, és volt egy kóbor apáca, akit meg is tévesztett :D (azt hitte valami ősi alma modell ;] ), azóta került az alma mellé még egy tunyacsáp is :DDD

[ Szerkesztve ]

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.