"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ajándékok
aktív tag
Asztali gépet raknék össze, abból nagyon kicsi a választékuk.
Visormail:
Ha az Aqua ajánlott, az megfelelne, mert jók az áraik.
Mindkettőtöknek köszönöm.
Nagy raktár kis helyen! Anyagáron eladó ~200m hosszú rakódófelületű gördülő polc rendszer. A helyigénye csak 3.6m*1.4m. Akár egy lakáscserét is megspórolhat vele!
K1LLMy53Lf
senior tag
sziasztok,
fül-/fejhallgató kábel készítéssel foglalkozok valaki itt Pécsett? (akár magánszemély, akár valamilyen bolt)
"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!
IO.sys
őstag
Hali, én.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
winfos
tag
Sziasztok!
Tud valaki esetleg Pécsen olyat helyet ahol lehet venni ilyet vagy ehhez hasonló hangyaírtó gélt?
köszönöm
Szigeti út 94-96, Pécs, Hungary
https://agrokisgepcenter.hu/product/hangyairto-gel-imidasect-10g/30703
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Hunter2
addikt
Még mindig homlokzati hőszigetelés kivitelezőt keresek, ha tudtok valakit jelezzétek.
dunc
nagyúr
Van több helyen is, pl kertváros a piacnál bolt, amibe ilyenek vannak.
Csepy
senior tag
Egyik barátomat ajánlom bizalommal: RobiSzaki
Nálunk is ő csinálta a hőszigetelést. Nem tudom, hogy van szabad kapacitása, de egy próbát megér felhívni.
[ Szerkesztve ]
Regards: Csepy
Eddig kétszer garanciáztattam náluk, mindig simán ment. Persze náluk is sokáig tartott.
Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11
IO.sys
őstag
Tudtok bubble tea lelőhelyet? Az Oxot, 18C-t, Find teat ismerjük már.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
Kínai éttermekben szokott lenni, legalábbis bp-en így vettem észre. A legjobbat eddig a budapesti állatkert mellett a Buja Disznóval szembeni italos pultnál ittam. Értsd úgy, hogy az oxo pl. egy túlédes szar hozzá képest.
Hunter2
addikt
Felhívtam de idén nem tudja vállalni.
Szilofon
tag
Üdv!
Pécsen lehet valahol ingyenesen teniszezni?
Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.
Ajándékok
aktív tag
Az Epic-nél ingyenes a Bloons TD 6
Nagy raktár kis helyen! Anyagáron eladó ~200m hosszú rakódófelületű gördülő polc rendszer. A helyigénye csak 3.6m*1.4m. Akár egy lakáscserét is megspórolhat vele!
Csepy
senior tag
Sajnálom.
A jó szakik hosszú hónapokra előre be vannak táblázva, bár sajnos a rosszak is.
[ Szerkesztve ]
Regards: Csepy
newwave0507
tag
Sziasztok!
Diablo IV-et vásárolnék jóárasítva PS5-re. Akinek lenne privátban elér, köszi!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
Az ilyen megosztasokra amugy van kulon topik, ha valakit erdekel.
Ajándékok
aktív tag
Akkor többször nem teszem ide a szerintem érdekeset sem.
Nagy raktár kis helyen! Anyagáron eladó ~200m hosszú rakódófelületű gördülő polc rendszer. A helyigénye csak 3.6m*1.4m. Akár egy lakáscserét is megspórolhat vele!
Idős hölgynek keresnénk fodrászt. Ez azt jelenti, hogy olcsóbb az átlagnál, mert nincs sok pénze. Végülis el tud menni bárhova, de uránvárosban lakik, ezért a környéken lenne a legjobb. Köszi!
rnrn
tag
Hello-hello! A Praktikerben szeretnénk 550 e Ft-ért vásárolni online. 4 db ajtót. Lenne valaki, aki kölcsönös előnyök jelige alapján tudna segíteni, mint Praktiker törzsvásárló? Ugye aki az, annak 10%-os kedvezménye van. Így 55 ezer Ft-ot meg lehetne takarítani... Sürgős a dolog, várom a megkeresést priviben, vagy aki tudja a számom, hívhat is.
A masodik tagmondat direkt azert van ott, hogy egyertelmu legyen a (pozitiv) hangnem, de vegulis mindenen meg lehet sertodni. 😘
rnrn
tag
Köszi, már tárgytalan. Megvettem teljes áron, mert sürgős volt a dolog.
krisz768_
tag
Szerintetek mennyire lenne működőképes ez?
Gondolkodtam hogyan lehetne a tömegközlekedést megújítani/jobbá tenni és beugrott egy ötlet, ami átgondolva szerintem nem is lenne hülyeség... A vasúti sín egész jó helyen fut végig a városon így lehetne egyfajta villamos/hév-nek használni. Sín megvan, felsővezeték megvan. Pár megállót kellene kialakítani (na meg a mostaniakat felújítani...) és 1-2 pl flirt motorvonatot beszerezni. Persze hogy működjön át kellene alakítani a busz útvonalakat is.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, bocsi a hülyeségért
Én a tömegközlekedésben a tömeget utálom. Sokkal jobban szerettem a közösségi közlekedést. Akkor ülnék buszra, hogyha mindig lenne ülőhelyem és nem liheg senki a nyakamba. Ha nem elég sűrűn jár egy járat, akkor tök mindegy, hogy milyen viszonylatba jár, senki sem szeretné az életét a buszhoz alakítani. Rohadtul utálom, hogyha valami 20 -25 - 30 percenként jár. Azt szeretném, hogyha a munka után odamegyek megállóhoz akkor 5 perc múlva ott van egy busz. Felszállok rá, és mindig van ülőhelyem. Ha ez sikerül megoldani, azonnal leteszem az autót. Nem hobbim a csúcsforgalomban való vezetés. Sokkal jobban szeretném azt a fél órát, amíg utazom, hírek vagy ph! olvasásával eltölteni.
Azt, hogy ezt, ki hogyan oldja meg, az nem érdekel. Csak csinálják meg. De amíg az országban a tömegközlekedés leépítése folyik, addig nem látok rá reményt, hogy egy ilyen megvalósuljon.
A távolság alapú jegy még nem lenne hülyeség, mert sokszor használnám a tömegközlekedést egy-két kilométerre.
Amíg a bérlet többe kerül, mint amennyiért egész hónapban autóval járok be a munkahelyre és haza, addig nem versenyképes a tömegközlekedés.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
CPT.Pirk
Jómunkásember
Amerre én járok munkaidőben reggel meg délután -kertiből Verseny utcába-, az autóval halál mert bedugul az egypúpú híd, vagyis hát hidak mert a kétpúpú se sokkal jobb... Anno Pécs a Mecsek és a vasút között terült el, az egész kertvárosi rész később épült oda, a hidak meg nem ennyi autóra lettek kitalálva.
Sokáig buszoztam, régebben kertiből ki a Zsolnay negyedbe, a 60-as busz kegyelmére voltunk bízva ami néha késett, de általában 5-10 perccel korábban ment el, mint kellett volna neki...
Visszatérve a mostani útvonalra, kertiben még hagyján, de az autóbusz állomásnál ha elindulnék haza, ott azért meg kell nézni, hogy milyen emberek vannak mert bizony összeszedi a környékről a problémás arcokat és már örülök, ha csak a "szokásos" megállókban bagózók miatt kell bosszankodnom. Ha a bőrgyárnál szállnék fel, ott meg egy putri mellett van a megálló, ott is voltak már necces helyzetek a balhés arcok miatt...
Aztán mikor végre megjön a 24-es busz ami az útvonala miatt mindig szóló busz, állandóan tömve is van... Ezeket a hosszú járatokat anno nem gondolták át eléggé és azóta sem jöttek rá, hogy fasság.
Aztán ha feljutsz a buszra, akkor a busz meg áll a hídon a dugóban, mert a bőrgyárnál lévő lámpa szándékosan fogja a forgalmat kerti felé...
Ezeknek a tapasztalatoknak az lett a következménye, hogy vettem egy rollert és egyenlőre tavasztól őszig ha nem esik, akkor azzal járok melózni. Se autóval se busszal nem lehet olyan hamar megjárni ezt a távot, mint azzal. Azóta se dugó, se problémás arcok.
Btw csütörtökön elment előttem egy bazi drága Mercedes, de kb. 25-tel a régi kertvárosban, mögötte vagy 5 autó torlódott fel. Nézem a sofőrt, a dagadt faszinger basszus jobb kezében a telefonját lapozgatta amit az anyósülésen tartott, eközben nem is nézett előre. Szia uram, gázolás érdekel?
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Csepy
senior tag
"Aztán mikor végre megjön a 24-es busz ami az útvonala miatt mindig szóló busz..."
Csak a héten 3 alkalommal utaztam 24-esen és mindhárom alkalommal csuklós volt. Tudom, nem ez a jellemző, de nem is minden alkalommal szóló az a járat.
Regards: Csepy
Az a baj, hogy a vasúti menetrend borulna. Ha lenne +1 sínpár, akkor esetleg. A Dombóvár felőli részt viszont simán ellátná egy BZ, ott nem jár szinte semmi.
Mecsekalján a sín már nagyon messze van a lakott részektől.
Egyébként Pesten pl. (legalábbis régebben) vonatozhattál városon belül.
@Dluinet : Azért vannak igényeid Én ilyen feltételek mellett is inkább buszoztam, de amióta van melóhelyen zuhanyzó, 90% bringa, ha esik, autó
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Ha az én igényeim alapján valósulna meg, akkor 70%-kal csökkenne az autóforgalom.
Régen a metro hasonló elvárások alapján született, de ott már az időjárás, mint utazást erősen befolyásoló tényező is kizárásra került.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Na de akkor meg buszoktól dugulna be a város...
A működő klíma az mondjuk alap lenne.
Mutogatni való hater díszpinty
CPT.Pirk
Jómunkásember
Nem mondod!
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Jó lenne, ha tized annyi buszunk lenne, mint amennyi forgalmi dugót tudna csinálni a városban. Valószínűleg annyi sohasem lesz.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
krisz768_
tag
Szerencsére nem Budapest, így nem 5p-enként érkezik/indul a vonat. Szerintem meg lehetne oldani, hogy menetrend szerint elengedje az érkező/induló vonatokat. Pont ezért lehetne a mecsekalja a végállomás, mert ott félre tud állni.
2 sínpár nem lenne rossz, sőt kellene egészen Bp-ig, de nem hiszem hogy mostanában ez megvalósulna.
Tommy77Hun
csendes tag
Az egyik fele kivitelezhetetlen, a másik fele pedig a jelenleg is meglévő állomásokkal most is működik.
Hát, a mostanit se tudja tartani semmi
@Dluinet : A pécsi tömegközlekedés amúgy kvajó (legalábbis amikor még ott laktam, az volt). Most mondjuk elég drága, ahogy nézem, de itt Fehérváron is drága, és itt legalább a gyakori járatok járnak ilyen félóra - néha 15 perc - gyakorisággal. Többsége 40-60 perc. Rendszeresen kimarad, télan dugó van, 15-20 perc késés, nyáron meg elmegy előbb. Ez konkrétan használhatatlan.
Mutogatni való hater díszpinty
A pécsi tömegközlekedésben csak a tömeget nem szeretem.
Nincs kedvem munka után 10 percet sétálni és még 30-40 ácsorogni, miközben összepréselnek.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
krisz768_
tag
Most sem rossz, de van mit fejleszteni. Általában 5p (max 10) alatt van a késés, egyedül a 23,23y,24-t kell elkerülni, a többi nem vészes.
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ezt egyébként mástól is hallottam, hogy itt sokkal jobb a tömegközlekedés, mint másik városokban. A kedvencem mikor Pest belvárosában hőbörögnek, ha picit is késik a villamos vagy a busz, pedig ott aztán mindig van mivel menni bárhová is.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Minden máshol is tömöttek a buszok. Ami nem, az meg ritkán jár.
Kedvem nekem sem szokott lenni, de most komolyan azért pöfögjek benzint, hogy a s3gg3m bejusson melóba meg vissza? Ha nem esik, és 0 fok felett van, akkor persze szívesebben oldom meg bringával, időben is kb. ott vagyok, ahol autóval.
+ingyen kondi.
@Cpt. Pirk : Az ilyennek javaslom a fehérvári, laposvári, veszprémi tömközt. Fél-egy órás követések , bár talán olcsóbban, mint a pécsi
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Számomra elfogadhatatlan, hogy drágább, mint az autó, cserébe nem kényelmes.
Vagy legyen szignifikánsan olcsóbb vagy legyen kényelmesebb.
De hogy egyiket sem teljesíti, így 90%-ban csak az utazik rajta, akinek nincs autója.
Ahogy a tömeggyártásnak, úgy a tömegközlekedésnek is lényegesen olcsóbbnak kell lennie, mint az egyedi/egyéni megoldásoknak.
Hülyén nézne ki, hogy neked olcsóbb lenne befektetni egy egyedi, saját ivóvízellátási rendszer kiépítésébe és kevesebb időt kellene rászáni az üzemeltetésére (karbantartás, engedélyeztetés, javítás, ügyintézés), mintha a vezetékes ivóvízszolgáltatást használnád. A mostani tömegközlekedés, pedig ilyen állapotban van.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
CPT.Pirk
Jómunkásember
Hogy jön ki olcsóbbra az autó? Ha csak a normál benzin árát nézzük és nem számoljuk a kötelező árát, az olajcserét, a kopó dolgok időszakos költségét, akkor is elég rosszul áll az autó, mert:
A negyedéves tükebusz bérlet az 20880Ft. Jövőre 700Ft-os benzin árat jósolnak, azzal kb. 30 liter fog mindössze kijönni ebből az összegből. Mondjuk 7 literes városi fogyasztás mellett olyan kicsit több mint 5km-t tehetsz meg ennyiből (5 napos munkahéttel számolva). - feltéve, hogy egyedül használod az autót a munkába járásra.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Igen, ez nekem is gáz, de paff, mondom, az is elfogadhatatlan, hogy autóval menjek.
Ha brutál olcsóbb lenne, akkor itt Fehérváron pl. tuti megszűnnének a dugók. Azért jár mindenki autóval, mert rossz a busz, és azért rossz a busz, mert hiába van tele, így is csak 3-400Ft-os jeggyel éri meg.
@Cpt. Pirk : Itt a 300Ft-os buszjegy időszakában (nemtom most mennyi) és 450-es benzinnél az volt, hogy autóval a 4km-re levő munkahelyem fele annyiból megvan, mint busszal.
550Ft benzin környékén már egál lett volna. 8L fogyasztással számolva.
Heti 3 napot járok be... bérlet vastagon nem éri meg...
Autót meg amúgy is tartanék, mert egy Fehérvár-anyám-anyósék kör se nagyon jön ki egy hétvége alatt busszal, és sokszor agyig rakva megyünk.
Mutogatni való hater díszpinty
CPT.Pirk
Jómunkásember
A buszon 500 a jegy... Elővételben 400.
Amúgy Fehérvár viszont nagyon pici... Azt már keresztbe-kasul begyalogoltam, ott minden tök közel van. A 4km-es táv az meg olyan, hogy heti 3x simán bevállalható gyalog és még jót is teszel magaddal.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Kösz, nekem ezek sok, és akkor melóban szalonképesnek kéne lenni
Illetve annyira azért nem kicsi, meg időben sem mindegy, mennyi idő alatt érsz oda.
Most néztem, Simple-ben 280 a jegy, buszon 300 vagy 350? De mondjuk mindegy, mert a jártok és a sűrűségük is siralmas.
Mutogatni való hater díszpinty
Tüke kártyával 3 hónap 20820Ft
600 forintos benzin esetén (most a legdrágább eddig , max 574-ért tankoltam, de számoljunk többel) 406-forintból megfordulok. Valóban, 500ft alatt van csak előnyben az autó, de 2022 végéig mindig ez alatt volt az üzemanyag ára. 2020-ban még 300ft-ért tankoltam.
A kötelező árát, az olajcserét, a kopó dolgok időszakos költségét nem számoljuk, mert autó amúgy is lenne, most csak a munkába járásról beszélünk.
Mentségemre szóljon, hogy az asszonnyal együtt megyek-jövök, így két havi bérlet árát spóroljuk meg. Amíg ezt megtudjuk valósítani, addig a i esetünkbe 1000ft-os benzinárig pariban vagyunk. Azzal sajnos nem tudok számolni, hogy a gyerek csak reggel megy velünk, haza már bérlettel utazik a buszon.
Nagyon valószínűtlen lenne, ha nem emelkedne jövőre a bérlet/jegy ára.
Még 2018-ban is 7055Ft volt. A mostani ár, pedig nem a hatékonyság növekedésével érték el, a bérek az elmúlt 5 éveben megduplázódtak. Ha nem emelkedik az ár, akkor meg rohamosan fog csökkeni a minősége a szolgáltatásnak. Lásd: egészségügy.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
"Ha nem emelkedik az ár, akkor meg rohamosan fog csökkeni a minősége a szolgáltatásnak."
A te szempontodból már így is 0, nem?
Mutogatni való hater díszpinty
Az én szempontomból majdnem 0.
De ha az ár/használhatóság arány tovább romlik, akkor többen váltanak autóra, ami tovább rontja a menetidőket, több dugó lesz, és még drágább tömegközlekedés. A végén megszűnik vagy csak marginális lesz a tömegközlekedés.
Az az ár/használhatóság zuhanó spirál látható a vasúti személyszállításban is.
Alig vannak a vonaton, mert rossz minőségű, ezért megszüntetik a vonalat.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Ezt írtam korábban a fehérvárinál
Mutogatni való hater díszpinty
350 elovetelben, nem?
Téma tudnivalók
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- ASUS M2N SLI Félkonfig.
- Asus K50IN (T6600-4GB-250GB) újszerű állapot, megbízható működés, 2 órás akku, de töltő nélkül!
- Crucial P5 Plus 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Bontatlan, Hűtőbordás - 6600-5000 MBs - Eladó!
- Dell PowerEdge R520 szerver
- HP Pavilion 15-eg0025ur Intel I5, 16GB, 512GB ssd, Intel IrisXe.B&O zene.