Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cichlid1

    tag

    válasz Menotti #44799 üzenetére

    Hát nem tudom..én nem arra készülök egy félmilliós terméknél hogy el fog romlani biztosan és akkor majd mi lesz a szervízzel. Jó ha van egy szervízháttér és azt is elfogadom, hogy az LG lehet hogy liberálisabban kezeli a különböző meghibásodásokat, de én azért nem fogok egy olyan terméket megvenni amit igazán nem akarok, mert a másik jobban tetszik. Azért csak minden nap azt nézed, használod.. Nekem ez nem érne meg egy ekkora kompromisszumot, hogy egy olyan márkát vegyek meg amit igazán nem is akarok, mert mi van ha majd elromlik. 1. Nem is biztos hogy el fog romlani az én általam használt időn belül, tehát ez is csak egy %-ban kifejezhető esély. 2. Ha el is romlik egyáltalán nem biztos hogy a szervíz majd kicseszik velem és nem fogja megcsinálni.
    Ha mindkettőt összeadom akkor is csak arról beszélünk MI VAN HA....Szemben azzal hogy napi szinten nem azt az eszközt használom éveken keresztül amit szívem szerint vettem volna..

Új hozzászólás Aktív témák