Az Xbox-nál is biztos van több fokozat... hülyeség lenne ha nem lenne, de terhelés alatt fix órajele van... tehát terhelést kap akkor a fix 3.8 vagy 3.6 GHz-re vált.
A PS meg nézi a workload-ot és a power budget-et asszerint osztja majd a GPU és a CPU között, hogy melyiknek kell több.
De úgy oldották meg, hogy azonos terhelés eloszlásra, mindig ugyanúgy reagáljon. Tehát terhelés alatt is konzisztens legyen tervezhetően.
Amúgy én se várok egetverő különbséget a két gépnél, de mindkettőnek lehet előnye valahol.
Játékfejlesztőkön múlik melyik gépre mennyire optimalizálják majd ki.
PS-en elég egyértelmű hogy sokkal nagyobb adatokkal tud majd dolgozni, ami megnyilvánulhat nagyobb látható világokban és textúraminőségben... a Box meg valszeg jobban tud majd számolni, így szebb részletesebb effekteket lehet csinálni rá. (RT, árnyékok, stb), de kisebb látható világgal pl.
Valószínűleg az lesz, mint most is, hogy a felbontással is fognak dinamikusan trükközni a két gép között.
De összegészében a végén eléggé közel azonos "élmény" lesz mindkettőn játszani, így majdnem mindegy mik a részletek és a különbség.
Illetve azért audióban a PS érdekes lesz/lehet, főleg fejhallgatóval.
Boxon gondolom marad az Dolby Atmos.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m