Nade abban mi a sportérték, érted, hogy a csalók egymás ellen?
Mert ott akkor az nyer, aki nagyobbat csal?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Nade abban mi a sportérték, érted, hogy a csalók egymás ellen?
Mert ott akkor az nyer, aki nagyobbat csal?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Az nyer aki ugyesebben hasznalja a cheat-et
...
Na, jönnek majd a 120-150-200K-s Z90-es lapok, fincsi lesz.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Epic-nél van most ingyen Just Cause 4.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Most akkor ez hanyadik + ?
5. - 6. ?
Bár nem fikázom, nekem is Intelem van egy régi öreg monstrum a 7900X személyében.
De mai napig elvagyok vele... ha most vennék rendszert csak AMD.
Na megyek vissza, tolom tovább a Max Payne 1 et
[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
Ez mar annyira kifinomult 14nm Inteleknel, hogy lassan mar nevezheto majdnem 10nm-nek is
Jol elvannak amugy vele, AMD-nek azert kellett a 7nm, hogy felvegye a versenyt
...
Jaja, annyit csiszolják már azt a 14nm-t ötödik-hatodik éve, hogy lassan 5nm lesz belőle!
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Versenyt?
CPU fronton nincs verseny.. Jelenleg egy 3900X procit nem tud az intel semmilyen módón beérni még a 16 - 18 magos HEDT sem.
ÁdiBá
Valaki emlékszik Nakosra?
Baromi rég hallottam róla, meg tájrexiről is.
Nakos annak idején eszméletlen pc vel szaladgált...
[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
Nakos visszavonult.
Egy idő után ráun az ember. Meg voltak trolljai, azokat is megunta gondolom.
Cshavez is eléggé eltűnt már.
Három-négy kártyás gépeket épített, csak már kihalt az SLI pár éve.
Anyagilag mondjuk ugyannyira megterhelő, mert ma egy VGA annyiba kerül, mint 8 éve három darab.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Cshavez a VR topic-ban felbukkan itt-ott, az utobbi napokban is jelen volt ezzel [link] es par masik hsz-al.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Akkor csak elkerültük egymást, nekem nincs VR-om.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
ja, VR es a vizes topik szokott lenni az, ahol meg bele lehet futni regi tagokba akik mondjuk mar cpu / gpu topikba nem lesznek aktivak, mert minek. ezeknek a topikoknak annyi elonyuk van, hogy magas a bekerulesi koltseg, kulfoldrol kell rendelni es egesz egyszeruen erteni kell hozza. emiatt elegge kontraszelektalt a tarsasag. szoval megvan az a 10-15 evvel ezelotti mentalitas, hogy segitokeszek az emberek, meg par embernek tenyleg iszonyatos tapasztalata van.
epitett viznel emlekszem, amikor az egyik kicsit nehezebb eset fortumtars megvette par eve a vizes viszonylatban gyakorlatilag hulyebiztos EK egybesetet, aztan par nappal kesobb adta is el mert nem birt vele.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Arokszelerol levagott friss fuvet adnek erte vagy 10 zsakkal, biztos pislogna
...
Porcukrot is elfogad.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Az jo, mert ha par hetes a hirdetes akkor a liszt problemasabb lett volna
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Amikor a Minecraft erosebb mint a gep...
...
Én is azzal kezdtem...
Egy mezei hülye biztos EK szettel, aztán jött a forum...
Van a D5 pumpa van az ilyen blokk olyan folyadék, olyan tartályok, olyan csővek...
Mondom micsoda... mindjárt repültek ki a 100 ezrek az ablakon
[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
o en is egy L120al kezdtem. aztan kellett meg egy radi. aztan VGA blokk a 290Xre. aztan tul meleg volt a rendszer szoval meg egy radi meg egy koteg csatlakozo. meg atlatszo cso. meg vezerles szenzorokkal. aztan meg egy VGA.... es uj gephaz, meg meg egy radi. amit meg nem birt el a pumpa vegul, szoval jott a D5. meg a supremacy nikkel. meg meg egy D5 (amit mar tenyleg be kene rakni).
mondjuk voltak pillanatok, amikor igy neztem redditet meg 9gaget, es az "alomgepek rovatunkban ma" cuccok egyikere se csereltem volna el a sajatom
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Multkor emlitettetek a vizes topikban, hogy erdemes 2 kulon kort epiteni sok esetben, mert jobban reagalja le az ingadozasokat egymastol ket kulonallo rendszer.
Avagy ha az egyik kor jobban kapja a hot attol a masik kor eppen lehet huvos, es nem futik egymast a cuccok feleslegesen.
Csak jott egy otlet miota a DDC310 helyrerazodott a tiszta ionizalt viztol, hogy akar csinalhatnek a VGA-nak egy ugyanilyen kis vizet csak kulon a CPU-tol.
VGA egy 360-as radin akar push/pull kivitelben mar csak nem futene be a gephazat annyira
De csak otlet, most nem igen marad a hobbymra tul sok penz, es miota ujra normalisan megy a pumpa azota nem akarok feltetlenul gepre kolteni se igy se ugy
Kozben meg a kisordog mindig ott van es birizgal is
...
ja, lattad az eszmefuttatasunk anno
a ket gyari OCs 290X + s2011 platformmal egyebkent egy idoben szvsz az otthoni kategoriaban a ph! egyik legtobbet fogyaszto rendszere az enyem volt. persze, voltak 3-4 GPUs rendszerek is, csak eppen a ket 290X kb 700W korul peakelt (csak a GPUk), szoval a legendas 6990 CF rendszerek nem ettek annyit. bonuszkent harom kijelzovel nekem pl Far Cryok alatt tiszta GPU limitem volt, szoval egy 4 oras Far Cry 4-5 alatt siman 800W korul evett a rendszer konnektorbol, folyamatosan. kb itt latszik mennyire extrem volt a cucc, az a pici haz ami teljesen tele az egy NZXT630, a piacon levo egyik legboszmebb ultra tower, kb kipakolva amennyire lehetett.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Igazabol azert is tetszik az otlet, mert egy masik szett durvan £180
Lesz elado 3 ventim+cpu blokk azonnal, a maradekhoz hozzacsapok egy legalja FC blokkot a VGA-ra es kb £200-bol kihozom mire eladtam minden extrat ami nem kellett.
Amugy meg csak egy D5-re jobb tartallyal ellehet verni £200-at majdnem.
Csak annyi az egesz csunyaja, hogy eredetileg en szerettem volna a haz elejebe egy vastag radit, legalabb 45mm verziot, namarmost ehhez a szetthez olyan nem jar csak csa a 30mm verzio.
Nem is a VGA hofokkal van nekem bajom hanem az, hogy telefuti a hazat es a proci mar eleve egy kellemes 40 fokos levegobol "huti" a vizet meg a CPU-t
Bar szerintem mehetek en 1 meter vastag radiatorig akkor is elobb utobb ami a gephaz elejeben van a radira kotve az telefujja a gepet meleg levegovel.
Meg johetne az a verzio is amikor minden venti kifele dolgozna ami radin van, es az egyetlen 140mm meg befele, de szerintem az keves lenne ellatni 2x3x120mm ventit friss levegovel, csereben allna a gepben a por mindenhol mint az allat...
[ Szerkesztve ]
...
Egy kis nosztalgia [link]
Azt hiszem ledaralom a season 1-t a hetvegen Remelem a GTA6 visszater ide.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
milyen hazad van?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
NZXT H700 sima, disco feny mentes
...
u, mas is hallgat synthwavet a topikban?
carpenter brutbol csinalt a francia ARTE egy zsenialis release party videot. 5:40nel a Roller Mobster vagy 46:28nal a Le Perv eszmeletlen.
Perturbator a masik (picit tobb darkwave / break-idm elemmel), 12:00nal a Future Club, 46:15nel a God Complex vagy a zaro Cult of 2112 (1:10:05tol) eszmeletlenek.
hagnminosege is oke mindkettonek.
Perturbatort ketszer lattam eloben (Sziget '16 es Stockholm '19) , megkockaztatom az egyik leghangulatosabb elektronikus zenei fellepes volt live actok kozul. pl egy Checmical Brothers, Underworld, Massive Attack, Fever Ray, Prodigy, Nils Frahm vagy Modeselektor szintjen.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
En igen, nagy 80s rajongo vagyok igy ez a revival jol jott De ugy hallgatom hogy elkezdek valamit a YT-on aztan ahogy jon a tobbi related video amig meg nem untam.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Mindenkire más hatással van a karantén.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Jöhetne egy Vice City Remake. Nem kéne túlbonyolítani sem, GTA V grafikával is jó volna, milliók vennék.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Annyiért simán megéri...még a..... is
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Az egyetlen jatek amit neha jatszok mostanaban az a Monster Hunter Iceborn, szerintem az eletben nem lattam meg egyetlen DLC-t sem ami ehhez foghato minosegre es tartalomra
Nem akarok nagy szamot mondani de egy ujabb 200ora+ megint mire az ember nagyjabol megvan vele
Az alapjatek sem volt semmi...soha el sem jutottam a vegeig annak sem, szoval levagyok maradva mint a borra valo.
...
Mi lesz itt?
NVIDIA CEO Jensen Huang will host a keynote on May 14, the company announced today.
NVIDIA says “GET AMPED” for GTC 2020 Keynote on May 14
Szerk: azta ezt elb.ctam telorol, de jol nez ki itt hagyom
[ Szerkesztve ]
...
Ugyanolyan bemutató, mint ami 2 éve volt a GV100-nál.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Kb
De legalabb vegre valami uj cucc, hatha majd megtudunk par reszletet, ha masnem a prof piacrol
...
Legalább mint egy falat levegő, már nem is kenyér.
Paranormal Cocktivity
borderlands 3mat probalta valaki? meg mindig jo?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Nagyon hianyzik
...
Mikor elmegyek lemosni az autót, akkor levezetésképpen megyek egy kört Solymár - Hűvösvölgy vagy Óbuda - Budai Vár - Óbuda - Krisztina város részeken... aztán van mikor rátalálok gyorsulgatós emberekre akikkel egy ideig megy a fogócska mint a videóban is látható
Nem panaszkodom, mert a 170 LE / 210 Nm sor6-os benzin motorral, 5-ös kézi váltóval, 225/45R 17"-os kerekeken tud szaladni az autó, de az a 1,5 tonna ehhez a motorhoz sok.
Az itteni BMW topikban nem értettem miért kevésezik le a 170 lóerőt... na most már értem én is... egy 250 paci már pont elég lenne mindenre is
Viszont a mostani motorral is kérné a 6. fokozatot
Néha-néha pályázok vagy Budapest-Pest megyén kívülre is járogatok nem akarom jobban forgatni...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Sikerült közben egy 406-os errort kapnom az oldalon... azt a részt akartam átírni, hogy azért nem 1:1-ben ugyan úgy csapatjuk neki mint ott van
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Nem tudom, én már úgy nézek ezekre, hogy 50/90/130-nál többet úgyse mehetek/mehetsz vele. A 170LE is sok, mert hova annyi is.
Hollandiában most viszik le autópályán is 100km/h-ra a max engedett sebességet. Nálam is van egy 2l fogyasztás a 100 és 130 között, környezetvédelm miatt én mindenhova kivágnám a 100-as táblát már. Mint osztrákoknál az IG-L, aminek én látom értelmét. Annyi az autó, hogy sokszor indokolt. Fontosabb volna a jobb levegő, mint ezek az autók. Mondom ezt úgy, hogy szeretek vezetni, és a sebességet is, közútra viszont indokolatlan a 170LE is szvsz.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Szerintem meg inkább nem kellene minden embernek jogsit adni akinek van rá pénze... a 8 általános kritérium egy vicc... simán pszichológiai teszthez és legalább érettségihez kötném a jogsi megszerzésének a feltételét... plusz a vizsgákat is szigorítanám... és nem elég ha egy lány miniszoknyában szerencsétlenkedik majd apu-anyu 30-30-at tejel az oktatónak meg a vizsgabiztosnak...
Annyi a tesze-tosza szerencsétlen gyökér az utakon, hogy azért előzöm meg ezeket a majmokat hogy minél távolabb-messzebb legyek a lehető leghamarabb.
Lassan 3 éve pár hónap híján 3 évig folyamatosan Budapesten vezettem 3 műszakban... amit leművel városban is némely ember az katasztrófa továbbá ön és közveszélyes... egy-egy mutatvány után ott helyben félre állítanám és elvenném a jogsiját, hogy akkor mehet vizsgázni elméletből és gyakorlatból ismét. Majd azután kaphatja vissza a jogsiját. Ha sikerül.
Az erősebb-gyorsabb autóknak meg lehetne külön pálya ahová csak a külön bérlettel rendelkezők hajthatnának fel valamilyen időzónás történetben, hogy ne egyszerre menjen egy seregnyi autó 300 feletti tempóval és ott aztán mehetnek úgy ahogy akarnak... ha összetörik magukat akkor azaz ő bajuk. Ezek az extra fizetős pályák meg mehetnének már meglévő autópályák-utak alatt vagy akár felett X méterrel.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Nem ilyen egyszerű... pénzért kapsz jogsit meg ezer lóerőt is, utóbbinak sincs értelme versenypályán kívül, de még 200LE is sok az emberek egy részének. Sehol nem mehetnél 130km/h feletty mégis kapni 250km/h meg 320km/h végsebességgel autót.:) Ez is egy anomália.
Nekem több lány ismerősöm egész korrekten vezet, én nem a fiatal lányoktól tartanék, az idősebbek lassúak inkább, ők mennek fel fordítva is az autópályára (tisztelet a kivétel) nem a csajok.
Nem tudsz bővíteni párhuzamos pályát, sok helyen egy sávnak nincs már hely, vagy útban van több ház, vagy hegység, tenger mellett nem könnyű, alagutat fúrni sem olcsó. (ne a tök lapos MO-ból induljunk csak ki)
Néhány ember miatt senki nem fog súlyos milliárdokért külön utat építeni. Ez álom kategória. Egyszerűbb amúgy betartani a szabályokat, a járvány végével meg aki teheti, ne autózzon, akkor a város sem lesz élhetetlen.
300km/h-ra a legtöbb ember meg alkalmatlan, azok is, akik azt hiszik, hogy bírnák. Ott az időjárásra is jobban kell figyelni, meg a körülötted lévőkre. Ott is lenne olyan barom, amelyik villogna mögötted. Pont a hülye bajorautósok csinálják. No offense, nem neked szól személyesen, de egyébként a BMW tulaj az egyik legparasztabb mindenhol.
Mondom, én inkább bevágnám az IG-L-t az M1-re is, átléped, akkor környezetszennyezésre kell büntetni, -500€ az alja, nem lenne annyi baleset sem azon a szar pályán és a levegő is jobb lenne. Menjen a ringre, aki tolni akarja. Nincs azzal gond. Ha tellik gyors kocsira, akkor tellik bérlésre is.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
hollandia csucsidoben kb egy osszefuggo dugo.
vezetes kapcsan anyam eppen a masodik V40 T3jat vezeti egymas utan es tokeletesen elegedett vele. az is kb 150 lo / 250nm, kozben meg fouton 80nal ilyen 5 litereket fogyaszt tempomatozva meg neha elozve (benzines!). ja legjobb, hogy csaladi autokent vette... en meg kirohogtem, hogy ja, csak hatul annyi hely van benne, mint a C30ban, a csomagtarto alig nagyobb, meg egyebkent kb 2 centivel hosszabb. de vegulis van rajta hatso ajto, szoval a laptoptaskat be lehet dobni hatra is es nem csak az anyosulesre.
tetejeben a masodik R csomagos, gyonyoru metalkekben. na azon mar konkretan hallani, ahogy pruszkol, ott foleg kirohogtem anyam, hogy csaladi auto, aha. meg emlekeztem, hogy a nemet palyan az elozo 1.8as V40evel 180nal meg azon rohogott, hogy je de jol gyorsul meg emelkedon. harom fovel, meg egy olyan szinten telepakolt csomagtartoval, hogy Gösser Radlerbol csak egy talcat mertunk venni, mert nem volt biztos, hogy egy masodik befert volna (egyebkent nem).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Az biztos.
Ma már a német autobahnon is nappal akkora forgalom van, főleg 3 ,6 , 8, 9-esen, hogy nem tudsz 180-al menni, max egy-két percig, aztán hamar jön olyan szituáció, hogy be kell fékezni, sokszor vissza 120-ig.
Vagy beteszi a korlátozó táblát, egyre kevesebb helyen van feloldva már.
Ha a külső meg tele van kamionnal és azoknak szabad előzni, akkor még veszélyes is lehet a 180 bizonyos szakaszokon.
Szóval összetett ez, az a véleményem, hogy nincs is infrastruktúra ilyen forgalom mellett már 130km/h feletti sebességre. Nekem van olyan reakcióidőm, hogy le tudnék vészfékezni, meg neked meg lehet másoknak is, de sokaknak meg nincs, ezért nem kell emelni a határt, nagyon rossz ötlet volna. Még a 3 sáv is kevés, sok helyen az is tele van teljesen.
Angliában is brutális a forgalom, főleg délen. Olaszban az A4 is horror nyáron, Milánónál tömve az 5 sáv is. A párhuzamos pálya meg álomkategória, nincs semmi realitása.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
nem kell mondani, Londonban az volt az elso elmenyunk, hogy a hoteltol kb 20kmre levo repterrol masfel ora alatt ertunk be egy csutortok ejjel. az valami egesz szurrealis volt.
sved palyan nyugi van, de az foleg arrol szol, hogy kevesen vannak. itt jellemzoen 110-130 a hatar, de igazabol telen (vagy marcius kozepen) amikor van mondjuk 8 centi friss ho es latyakban kell vezetni, akkor igazabol a 90 is necces. marmint modern, rendesen szervizelt Volvokkal is.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Az nem tranzit, max norvég és finn között, azért jó. A másik meg a népsűrűség ja.
Ezért szeretem a spanyolokat is, sok az "üres" pálya, oda csak az megy (kamion) akinek ott dolga van. De a francia is nagyon jó, csak Párizst és Lyont kerülje el az ember.
Németország és Olaszország a tranzit miatt (is) túlterhelt, Hollandia és Anglia meg a népszűrűség miatt olyan, amilyen.
De otthon az M1-en szintén a tranzit a gond, meg az a két sáv már 10 éve kevés volt.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
gyori hatterrel nem kell bemutatnod az M1et. forgalom egy dolog, az ut minosege meg a dilettacios hezagok egy masik.
Magyarorszagon mondjuk olyan nincs, hogy en 225/45 R17es gumit raknek az automra (a C30amon olyan volt, sulyosbitaskent reszletes sportfutomuvel... feltengelycsere 70ezer kmnel megvolt egyebkent). München korul a tukorsima szerpentin az mas teszta.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.